niko

iiikkkk

Ihana oot saispa sut vierelle joskus

26

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnniiikkooo

      Missä päin tää nallekarhu mahtaa olla? ;)

    • iiiikkkkk

      Pohjoissuomessa ;;)

    • NIkopa joo

      No kui pohojosesa?

    • tättäärrääääää

      Pohjois-pohjanmaalla?

    • miesevaaaaan

      Kaikki on nikoja, mutta joku arvasi...O: en kerro paikkaa saat itse kertoa mistä oot jotta tiedän et oot sä ;). Noniin nikosteri tulehan jutteleen jos tunnistat mut ja jos säkin tykkäät musta

    • Niko vaan

      Haha muapa on sanonu joku nikosteriksi mutta tuskin sma henkilö, ja pohojos-pohojanmaan kaupungisa asustelen

    • rakastan nikosteria

      Niko sinäkö se siellä?????? ;;;333333 missä kaupungissa???!!! Iso vai pieni paikka

    • Niko vaan

      No ei kai oulu kovin isokaan paikka ole.

      • nikosteriii<3

        Ounou nyt paljastit minut...


      • torinpollliisi

        Onhan oulu iso mesta ainakin pohjoispohjanmaalla


    • nikosteriiii<3

      Voi niko olisinpa rohkeampi kertomaan sulle henkilökohtaisesti tunteistani mutta pelottaa entä mistä tiejän ootko vapaa vai varattu en halua rikkoo kenenkään suhdetta MUTTAKUN OOT ERIKOISIN MIES JONKA TIEDÄN SUN SEURASSA UNOHDAN KAIKKI MUN HUOLET OOT KUN HYVÄ HUUME MULLE

    • voisinollamäää

      Tääläkin yks niko oulusta ;) ihan pakko kuumotella sua mutta jos tää on totta niin juttus kuulostaa kyllä todella todella tutulle.. :D ollaanko me nähty? ;)

      • nikosterii<33

        Voipi olla :)


    • nikosteriii<3

      Onneksi täälä asuu todella paljon nikoja ja tunnenkin useamman joten en heti usko paljastuvani ja löytäväni oikeaa nikoliiniä :333 vain sä voit valita kelpaako mun seura vai ei sillä oon antanut merkkiä johon en ole saanut selvää vastausta... se on susta kiinni

    • nikosteriii<3

      Mutta anteeks tylyyteni en vain usko et niko ketä haen olisi täällä suomi24 vielä samaan aikaan ja samalla palstalla kun mä :( mä kuitenkin kerään tässä samalla rohkeutta pitäiskö kertoa nikolle,pyydänkö sen jonnekkin? Vai voiko tyttö pyytää poikaa ns treffeille? O:

    • oonsunnikos

      Olenhan minä!!! ;) tiesin että haet mua

    • nikosteriii<3

      Jos oot se niko niin kerro mikä on mun nykyinen hiustenväri? ::3 sä tiedät kyllä (;;;

    • Niko vaan

      No pistä nyt jo hemmetisä viestiä sille nikolles eläkä kiusi ittiäs hyvä nainen

      • nikosteri :(((

        Missä laitan viestiä... koskaan ei olla numeroita keretty vaihtamaan ): enkä uskalla kertoo ei se vastaa mun tunteisiin millään joten ehkä niitä ei sitten ole.?


      • Niko vaan
        nikosteri :((( kirjoitti:

        Missä laitan viestiä... koskaan ei olla numeroita keretty vaihtamaan ): enkä uskalla kertoo ei se vastaa mun tunteisiin millään joten ehkä niitä ei sitten ole.?

        No misä sää oot mut bongannu jos ei es numeroo oo


      • nikosteriini<3
        Niko vaan kirjoitti:

        No misä sää oot mut bongannu jos ei es numeroo oo

        Kyllä nikon pitäs tietää :)


    • jos sulla on jo joku

      Ehkä mulla ei oo edes mahiksii... on se niko niin täydellinen (tietenkin kaikissa jotain virheitä piilee) mutta se luonne, elämänasenne, ulkonäkökin

    • loveyouuuuuuuuu

      Miten voin pyytää häntä minnekkään?? Jos pyydän leffaan se on liian vanhanaikaista ja tylsää... kahville pyytäminen on liian hipsterii... meille vai teille? no junaraiteille... ei näin.. onko ehdotuksii?

    • Lempi auttaa

      Miten ois... Haluun tuntee paljaan ja kosteen ihos mun ihooni vasten. Olla sun alla kun nuolet mun kaulaa ja rintoja. Koko painollas pidät mut vankinas mutta hyvällä tavalla en haluais olla muualla. Rakasteltais ja lemmitään läpi yön voi kuinka sua rakastankaan

    • looveeyouuu

      Muuten hyvä mutta ei ehkä... :) olisko muita neuvoja?

    • wereareyouuu

      Mihin menit nallekarhuni? :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe