miehen käytös

arvotonko

Hei! Mieheni katselee LIIKAA muita naisia. Ymmärrän jos katselisi sillointällöin mutta päivittäin vaikka seisoisin vieressä. Se tuntuu niin pakonomaiselta. Olemme yhdessä olleet oari vuotta..40 vuotiaita.Tiedän myös että entisessä liitossa miehen ex ei pitänyt asiasta.

Haluaisi että pidän hameita ja mekkoja..mutta en niissä viihdy. Arvosteli alussa pukeutumistani vaikka hän itse aika nukkavieru onkin.kuitenkin olen aina saanut kuulla että olen tyylikäs..ystäviltä ja tuttavilta. Mies ei ulkonäköäni ikinä kehunut ole. Olen nätti ja huolehdin itsestäni. Enkö ole riittävä miehelleni...

Ahdistaa kun hän katselee niin moukkamaisesti..arvioiden. ex mieheni tottakai katsoi
Myös naisia mutta ihan eri tavalla..ei niin arvioiden eikä melkein jokaista nuorempaa naista. Kun uusi mues enemmänkin möllöttää..nolottaa olla vieressä.ja hänen kaverinsa näytti kännykästä kuvan jonkun nuoren naisen takamuksesta...ottanu kuvan kadulla. Mietin tekeekö mieheni noin. En pidä että baiset kuin tavaraa jota arvioidaan.

Olen ärsyyntunut nyt asiasta enkä enää arvosta miestäni samalla tavalla.

5

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamala juntti se on

      Huh, miten kökköä käytöstä. Katsele kans muita jos löytyisi vaikka parempi ja jätä ukko töllöttämään itsekseen. Mutta sano ensin sille että on loukkaava. Eikö hän välitä sun tunteista. Mieti, meillä on tämä yksi elämä ja varmaan ansaitset arvostusta.

    • Edellisestä poiketen kehotan ensin jättämään ukon töllöttämään ja etsimään vasta sitten uuden. Se, että tuollaisesta loukkaantuu, ei ole mustasukkaisuutta vaan itsearvostusta; kuka haluaisi seurustella moukan kanssa?

      • miesvm_1967x

        Minä ratkaisin tämän "ongelman" niin että sanoin vaimolleni että jos näen kauniin naisen niin aion katsoa pitkään, imuroida sääret ja takapään mieleeni. Joten reiluuden nimissä hänellä on oikeus katsoa niitä alfakarjuja joita tässä lähistölläkin liikkuu. Sopimukseen kuuluu että katsoa saa mutta ei koskea. Ruokahalun herätys. Kotiin syömään. No ei ole mun ainakaan tarvinnut erityisesti tätä korttia käyttää, naiseni herättää himoni. En ole kysynyt asiaa toisinpäin, ehkä parempi jättää kysymättä niin kauan kun ei oo surempia ongelmia. Vai?

        Nimim. elämä on aina harjoittelua kunnes kuolet pois.


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Minä ratkaisin tämän "ongelman" niin että sanoin vaimolleni että jos näen kauniin naisen niin aion katsoa pitkään, imuroida sääret ja takapään mieleeni. Joten reiluuden nimissä hänellä on oikeus katsoa niitä alfakarjuja joita tässä lähistölläkin liikkuu. Sopimukseen kuuluu että katsoa saa mutta ei koskea. Ruokahalun herätys. Kotiin syömään. No ei ole mun ainakaan tarvinnut erityisesti tätä korttia käyttää, naiseni herättää himoni. En ole kysynyt asiaa toisinpäin, ehkä parempi jättää kysymättä niin kauan kun ei oo surempia ongelmia. Vai?

        Nimim. elämä on aina harjoittelua kunnes kuolet pois.

        Ärsyttävää mutta ei nukuta siis yhtään :P Sen takia meukkaan täällä kun uni ei tuu, muut nukkuu ja ei siis mitään tekemistä. Tule joulu kultainen :D


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Ärsyttävää mutta ei nukuta siis yhtään :P Sen takia meukkaan täällä kun uni ei tuu, muut nukkuu ja ei siis mitään tekemistä. Tule joulu kultainen :D

        Onneksi tämä palstakin on nukahtanut. Saan keskustella ihan itsekseni joten vastaväitteitäkään ei tule. Kyllä nyt on riemumieli :D

        Ei vaan tuota, otin iltapäivällä sohvassa kinkunsulatusnokoset niin nyt ei väsytä. Eli ei johdu normaalista hulluudestani eikä ainakaan mistään lääkityksestä jota ei ole.

        Ei vaan nukuta, so simple. Haluisin kyl nukkuun jo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe