Mikähän PSA:n tilanne nykyään?

päkä päkä pää

Ei viime aikoina ole kuulunut mitään PSA:n lähestyvästä konkasta. Onkohan ranskan valtio laittanut miljardeja euroja PSA:n tyhjyyttään ammottavaan rahakirstuun. Kohta saamme taas varmaan ihmetelläksemme jonkun Cactuksen tyyliisen uuden auto kuvatuksen yrityksenä, josko myynti lähtisi nousuun. Turhaa haaskausta. Käy niinkuin C6:lle, valmistus lopahti muutaman vuoden kuluttua kun ei käynyt kaupaksi ja tappiota tuli kehitystyöstä valtavasti. Uuden mallin kehittely on kallista puuhaa, näin jopa Citikan hutiloiden tehty suunnittelu.

13

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohhoh

      Sinun henkinen konkurssi toden-näköisempi?

    • Kaaleppi K

      Huonosti menee. Näin siitä huolimatta, vaikka homojen perverssi vaatimukset on saatu monessa rappio valtiossa ajettua normaali ihmisten kauhistukseksi voimaan.

    • fakta homma

      Onhan konserni vielä Euroopan kakkonen, vaikka Renault-Nissan uhoaakin ottavansa pian sen paikan. Saas nähdä, miten käy. Tällä palstalla sitä hätyyttelee jopa Toyota-konserni, vaikka se todellisuudessa onkin vasta varsin vaatimattomasti yhdeksäntenä.

      • heikko esitys on psa

        Maailman mittakaavassa PSA on mitätön kyhääjä, verrattuna vaikkapa Toyota konserniin. PSA on tunnettu haikkolaaatuisten autojen valmistajana jota varmakäyttöistä autoa haluava ei ikinä osta. Muutenkin on semmoisten "hempsankeikkojen" kulkine lähinnä. Kauppa sujuu hyvin ranskassa, muualla ei juurikaan. USA:ssa ei mitenkään. Yrittävät kiinalaisille hätäpäissään sitä tyrkyttää. Niille voi jotenkuten kelvata jopa Citikka.


      • virheistä oppivako
        heikko esitys on psa kirjoitti:

        Maailman mittakaavassa PSA on mitätön kyhääjä, verrattuna vaikkapa Toyota konserniin. PSA on tunnettu haikkolaaatuisten autojen valmistajana jota varmakäyttöistä autoa haluava ei ikinä osta. Muutenkin on semmoisten "hempsankeikkojen" kulkine lähinnä. Kauppa sujuu hyvin ranskassa, muualla ei juurikaan. USA:ssa ei mitenkään. Yrittävät kiinalaisille hätäpäissään sitä tyrkyttää. Niille voi jotenkuten kelvata jopa Citikka.

        Menestyäkseen pitäisi laatuasiat saada kuntoon jonka jälkeen muutaman vuoden viiveellä tav. tallaajakin asian noteeraisi ja kauppa piristyisi. Nykyisellään yritystä on mutta ei tarpeeksi. Esim. surullisen kuuluisa THP.


      • OP.
        virheistä oppivako kirjoitti:

        Menestyäkseen pitäisi laatuasiat saada kuntoon jonka jälkeen muutaman vuoden viiveellä tav. tallaajakin asian noteeraisi ja kauppa piristyisi. Nykyisellään yritystä on mutta ei tarpeeksi. Esim. surullisen kuuluisa THP.

        Mikä tekee THP koneesta surullisen kuuluisan?


      • kollaa....
        heikko esitys on psa kirjoitti:

        Maailman mittakaavassa PSA on mitätön kyhääjä, verrattuna vaikkapa Toyota konserniin. PSA on tunnettu haikkolaaatuisten autojen valmistajana jota varmakäyttöistä autoa haluava ei ikinä osta. Muutenkin on semmoisten "hempsankeikkojen" kulkine lähinnä. Kauppa sujuu hyvin ranskassa, muualla ei juurikaan. USA:ssa ei mitenkään. Yrittävät kiinalaisille hätäpäissään sitä tyrkyttää. Niille voi jotenkuten kelvata jopa Citikka.

        Mailman mittakaavassa sinä olet pyöreän nollan arvoinen asiantuntija.


      • samaa rautaa
        virheistä oppivako kirjoitti:

        Menestyäkseen pitäisi laatuasiat saada kuntoon jonka jälkeen muutaman vuoden viiveellä tav. tallaajakin asian noteeraisi ja kauppa piristyisi. Nykyisellään yritystä on mutta ei tarpeeksi. Esim. surullisen kuuluisa THP.

        Tuo THP on se BMW:n kanssa kehitelty Prince moottori, jonka se sittemmin on kaupannut Toyotalle seuraavaksi moottoriksi. Sen kejullisessa jakopäässä oli alkusarjassa ongelmia, mutta ne on selätetty jo ajat sitten.

        Eli, kun joskus tulevassa Toyotassa kehutaan uutta, tehokasta bensaturbokonetta, on kyseessä tämä PSA/BMW kone. Jos taas puhutaan dieselistä, löytyy alkuperä Hdi:stä.


      • heikko esityksesi
        heikko esitys on psa kirjoitti:

        Maailman mittakaavassa PSA on mitätön kyhääjä, verrattuna vaikkapa Toyota konserniin. PSA on tunnettu haikkolaaatuisten autojen valmistajana jota varmakäyttöistä autoa haluava ei ikinä osta. Muutenkin on semmoisten "hempsankeikkojen" kulkine lähinnä. Kauppa sujuu hyvin ranskassa, muualla ei juurikaan. USA:ssa ei mitenkään. Yrittävät kiinalaisille hätäpäissään sitä tyrkyttää. Niille voi jotenkuten kelvata jopa Citikka.

        Taidat olla aika tyhmä tai lukutaidoton. Pari auttavaa kysymystä: kuinka monta autoa (siis ei kaikenlaisia avolava pickuppeja, paukun ritsoja ja muita japanin ihmeitä) siis AUTOA tojo tekee vuosittain ja entä PSA?. Toyota on maailman suurin atuovalmistaja, mutta se on kaukana siitä kuka on paras. Eiköhän siina kastissa ole eurooppalaiset autot. Kärjessä germaanit, mutta ei ranskalaisten tekniikka ole sen huonompaa. Kenenköhän koneilla F1-radoilla on kova maine, mikähän automerkki on yksi parhaiten menestyneitä rallipoluilla. Joka kymmenes auto Euroopassa on PSA:n tekemä, mikähän se tojon markkinaosuus olikaan?. Citroen on hyvin suosittu Kiinassa. Citroen käyttää siellä samaa tapaa kuin tojo jenkeissä.. autot tehdään paikan päällä. Te tojopellet ulvotte kuola roiskuen tuota jenkkien tilannetta. Ei siellä Citikoita myydä, kun ei niitä edes viedä sinne. Ei sinne muuten kovin montaa tojoakaan viedä.. käyppä vaikka jenkkihallinnon sivuilta katsomassa montako TUONTI-tojoa jenkkeihin n viety. Voin kertoa, ei paljon pas-kaakaan. Lähes kaikki on tehty jenkeissä, eli sisämarkkinoilla.
        Teillä tojo-pojilla on faktat pahasti hakusessa.. mutta siihen on jo totuttu.


    • kollaa kestää

      Perverssit, sadomasokistit, anaalisankarit.PSA Jo yhtymän nimilyhennys kertoo tuotteesta. Auto joile kakkonen on ykkönen. En päästäisi lapsiani kyseisen valmistajan tekeleisiin.

      • kollaa ei kestä.

        Eikö ne olekkaan huostaan otettuna?


      • kollaa,,,,
        kollaa ei kestä. kirjoitti:

        Eikö ne olekkaan huostaan otettuna?

        PSA dieselit kestää vertailun mihin tahansa samaa koko olevaan.


      • hyviä ovat
        kollaa,,,, kirjoitti:

        PSA dieselit kestää vertailun mihin tahansa samaa koko olevaan.

        Toki, sellainenhan löytyy jo ProAcen nokalta, ja BMW-sopimuksen kautta kohta monesta muutakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe