mies ja kissa

nainen5

Meni sitten viimeisetkin halut mieheen kun näin hänen kissalle lässytysessionsa. Yök :( Isin pikkukisu, tule syliin, ole siinä kuin pieni vauva jne....

Onko nykyajan keski-ikäiset miehet oikeesti näin naismaisia??

18

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teemu Mäki

      Tapoin kissan, olen siis tosimies!

      • kissanainen4

        Heh, heh. et ole.


    • Hehee, hellyyttävää :) Mutta mua kiinnostaa, miten kissa käyttäytyi, kissat ei yleensä tykkää tollaisesta palluttamisesta. Ne rojahtaa syliin, kun ne itse haluaa ja juoksee pakoon, jos joku vartavasten haluaa niitä helliä.. Vähän kuin jotkut ihmisetkin (en myönnä mitään..) ;)

      • pääpää

        Voi vittu. Luuletko olevasi joku konrad lorenz.


    • ...

      minä ainakin lässytän meidän pikkukoiralle

    • Olet vain kateellinen, kun mies ei keskity sinun "mirriisi".

      • nainen5

        Ei, en ollut. Mutta seksinhimoni katosivat välittömästi! Se vain oli niin perverssiä katseltavaa ja ennenkaikkea kuunneltavaa.


      • Karvainen mirri:.!1#
        nainen5 kirjoitti:

        Ei, en ollut. Mutta seksinhimoni katosivat välittömästi! Se vain oli niin perverssiä katseltavaa ja ennenkaikkea kuunneltavaa.

        .

        "Mut jos hää tykkää karvaisista mirreistä enemmän????????"

        har!11 miau

        .


    • ............

      Miehelläsi on vauvakuume. Onko sinulla? Oletteko harkinneet lapsia? Jos haluat lapsia miehesi kanssa, olisitko samalla lailla mustasukkainen ja olisiko ällöttävää, jos (kun)miehesi puhuisi vauvalle samoin?

      • nainen5

        Vauvalle mies voi ja pitääkin lässyttää. Hänellä ei ole vauvakuume, mies inhoaa lapsia.
        Olen pitänyt miestä miehekkäänä, ja luulen että tämä näky oli niin vastakkain hänen toisen minänsä kanssa että se sai minun mieleni järkkymään.

        Ps. meillä molemmilla on jo aikuiset lapset:)


      • huhhuh..
        nainen5 kirjoitti:

        Vauvalle mies voi ja pitääkin lässyttää. Hänellä ei ole vauvakuume, mies inhoaa lapsia.
        Olen pitänyt miestä miehekkäänä, ja luulen että tämä näky oli niin vastakkain hänen toisen minänsä kanssa että se sai minun mieleni järkkymään.

        Ps. meillä molemmilla on jo aikuiset lapset:)

        Nyt ymmärrän. Mies inhoaa lapsia, mutta lässyttää kissalle. Todella omituisen oloinen äijä. Miten sellainen onkin isäksi päätynyt. Lapsiraukat..


      • kissalle lässyttämin
        huhhuh.. kirjoitti:

        Nyt ymmärrän. Mies inhoaa lapsia, mutta lässyttää kissalle. Todella omituisen oloinen äijä. Miten sellainen onkin isäksi päätynyt. Lapsiraukat..

        .

        "ONko tuo kissan mielenterveydelle hyväksi jatkuva lässyttäminen??????"

        har!!11

        .


    • Nainen5

      Hän ei ole lapsensa kanssa asunutkaan - lapsi on kasvanut äitinsä kanssa, No - meitä on moneen junaan, ja ei voi puhua enää vain vanhoista piioista kissan kanssa. Ilmeisesti naisten vahvistuttua miehet naisistuvat:) Tai sitten on kysymys ihan jostain muusta. Mutta tämä romanssi loppui tähän - ja se lienee oikea päätös.

      • Jee Jee

        Kai sitä saa elukalle lässyttää jos haluaa, jonkin sortin hellyyttä on sekin.
        Pelkäätkö et siint katista tulee puhevikainen, kun sille lässytetään eikä puhuta kirjakieltä? =))

        Huolestuneempi mä olisin, jos hän olis potkaissut sitä kissaa. Sellaisia miehiäkin on olemassa.
        Ja olihan siitä lässytyksestä jotain hyötyäkin,
        huomasit et kimppaat ihan väärän miehen kanssa.

        Se mies kyllä kelpaa jollekin muulle naiselle,
        vaikka kissan kanssa uskoisin.


      • Jotakin outoa:.

        .

        Ei se ihan normaalia ole että vihaa lapsia

        .


    • että mies vaihtoon ku se ei joka tilanteessa olekkaan sulle haluttava..?

      noh otappa seuraavalle kierrokselle sit sellane tuhannen suon jääräpää joka ei juuri jutustele, eikä varsinkaan hyväne aika lässytä yhtään kellekkään tai millekkään, kuhan murnottaa vaan omassa nurkassaan ja murahtelee jotain epämäärästä sillon ku kysytään..

      ja muistappa itekki pysyä aina ja joka tilanteesa miehelle haluttavana ja seksikkäänä,
      raakaat, vahaat, nypit, poistat joka ikisen karvan silmien alapuolelta (hiuksia lukuunottamatta ja nehän kuuluu ehottomasti pitää pitkinä),
      jumppaat, pumppaat ja dieettaat kaikki ei-toivotut muhkurat pois ja ne toivotut muhkurat pijät kiinteinä ku kumipallot
      ja nouset joka aamu siinä parisen tuntia ennen ukkoas meikkaamaan, kähertämään ja tälläämään ittees,
      sekä käytät korkokenkiä ja hameita/mekkoja aina ja kaikkialla sillä muuhan olisi miesmäistä.

      niin.

      IMO ei miehen miehekkyys siinä karise et osaa ja uskaltaa näyttää pehmeämmänkin puolensa, päinvastoin.

    • oohlalaa...

      Minnäpä nappaan heti käyttööni moisen lutusen...

      • runontaja off

        Olet modelli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe