Satunnaiset kohtaamiset kaupungilla

Sopiiko jutella?

Varmasti loppuun kaluttu aihe, mutta kai tästä jauhaa voi.. miten naiset suhtaudutte jos teille alkaa juttelemaan esim. junassa, kaupassa, salilla.. ?

Kaipaisin rohkaistusta tähän, en ole koskaan tehnyt niin. Tässä on nyt taas viimeisten viikkojen aikana sattunut sellaisia kohtaamisia, että on ollut todella lähellä, etten mene juttelemaan... sellaisia mun mielestä söpöllä tavalla nättejä naisia, että vois ihastuakin jos hän on kiva.

Yhteistä näille tapauksille on se, että ovat katsoneet mua aika pitkään ja suoraan silmiinkin. Onko kyseessä nyt aito kiinnostuksenosoitus, joku markkina-arvon testaus tai ihan vaan tuijotuskilpailun aloittaminen jos huomaa, että mä olen sattunut katsomaan ensin? Vaikea sanoa, koska monesti hymy puuttuu ja mulle hiipii nahan alle sellainen "anteeksi että olen olemassa" -tunne. Lisäksi nämä mua tyypillisesti katselevat naiset on musta aika paljon mua nuorempia ja yleensä hyvännäköisiä. Iskee ihan totaalinen epäusko... että mitä sä mies itsestäsi oikein kuvittelet.

Mulle on monesti sanottu, että olen hyvännäköinen ja saan aika paljon naisilta positiivista huomiota joka paikassa, musta pidetään. Mä en vaan tunne itse niin kauhean vahvasti, aika paljon tulee ikävää ja odottamatonta arvostelua ja vähättelyä niskaan ulkoisesta minästä niin miehiltä (tutuilta ja tuntemattomilta) kuin naisilta (tuntemattomilta) ja olen ollut tosi vahingollisessa parisuhteessa, jossa mun itsetunto lyötiin pahasti maahan lopuksi. Valitettavasti toi mun mollaaminen tarttuu muhun välillä, vaikka kuinka yritän itselleni muuta vakuutella.

Esimerkkejä. Lähikaupassa yksi neiti ensin vilkuili mua pariin otteeseen ja hetkeä myöhemmin vihannesosastolla käveli koko pitkän tiskin matkalta mua vastaan ja katsoi ihan suoraan silmiin. Onko toi nyt jo lupa pysähtyä juttelemaan ilman, että tulee huutonaurut päin näköä? Junassa sama homma toiselta naiselta.. toistuvia katseita käytävän toiselta puolelta ja poistuessaan katse suoraan silmiin. Melkein nousin perässä junasta juttelemaan, muttei rohkeus riittänyt. Aattelin, että tulee pippurisumusta kun oli pimeääkin jo :D Salilla sama homma... tosin siellä se vilkuilu loppui kun katsoin kunnolla takaisin... yksi katse lisää sen jälkeen olisi riittänyt rohkaisemaan mua, mutta ei sitä tullut vaan hän lähti melkein heti pois. Prismassa yksi nainen tuijotti mua perjantaina varmaan neljästi suoraan silmiin ihan merin päästäkin kun haahuilin siellä hyllyjen välissä. Tälläsiä... monesti jää mietityttämään, että olisko pitänyt mennä juttelemaan.

Olen nyt tähän sinkkuiluun vaan kyllästynyt ja haluisin vakavan suhteen taas. Mutta naisia en tapaa harrastuksissa jne. eikä kaveripiirissäkään ole ketään, niin mahikset on aika pienet. Baarissa kyllä ja siellä mä osaan lähestyä, kun se on sosiaalisesti tavallaan odotusarvokin siinä ympäristössä. Ne vaan on sellasta säätämistä aina...

7

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti maa

      Tottakai voit jutella esimerkiksi kaupassa naisille, kunhan juttelet ainakin aluksi ihan niitä näitä. Ihmettelet vaikka ruuhkaa tai kysyt tietääkö toinen mistä mantelit löytyy.

    • Sopiiko jutella?

      Khyyyl mä olen tästä palautteesta nyt niin rohkaistunut että ;)

    • Hihhh

      Tottakai voi jutella! Itse ainakin olisin tyytyväinen, vaikka en juttelijasta kummemmin pitäisikään ottaisin yrityksen kohteliaisuutena. Monesti sitä itsekkin vaan tuijottelee komeita miehiä maailmalla mutta ei riitä rahkeet aina edes hymyillä :(

    • öntti

      Niin, miten voi lähestyä tuntematonta ihmistä jonka kanssa ei lähtökohtaisesti ole mitään yhteistä? Itse koen ongelmalliseksi keksiä puhuttavaa jostain muusta kuin säästä tai myöhästyneestä junasta.

      Joskus harvoin näkee henkilössä jotain massasta poikkeavaa johon voisi periaatteessa tarttua. Esimerkiksi jos junassa kanssamatkustaja kutoo niin tuntuisi luontevalle kysyä onko siitä tulossa pipo vai kaulahuivi. Kerran näin käytävän toisella puolella olleen naisen kirjoittamassa jotain muistiinpanoja kynällä vihkoon. Tässähän olisi ollut oiva tilaisuus udella mille ajatuksille tänä päivänä vielä uhrataan oikeata paperia. Harmittaa vieläkin että jäi tilanne hyödyntämättä.

      Valtaosa ihmisistähän kulkee napit korvissa puhelimen näyttöä tökkien ollen samalla kovin vaikeasti lähestyttäviä.

      Toisaalta en oikein edes jaksa kiinnostua pelkästään kauniista naisesta. Naisen pitää olla myös muuten mielenkiintoinen. Vähän muna-kana -ongelma kun ihmistähän ei opi tuntemaan keskustelematta ja tuntematta ei ole mitään mistä keskustella.

      Nyt oikeesti vinkkejä niistä hyvistä keskustelunaiheista!

    • Hipsiäinen

      Minusta tuo taktiikkaa kuulostaa oikeen hyvältä, kysyä jostain toiselle ilmeisesti tärkeästä. Pääsee samalla suoraan tutustumaan hiukkasen. Muuten meinaa ideat jäädä perus small talkkiin siitä säästä tai muusta semmoisesta. Kai kaikkien luurin tuijottajien kanssa sitten pitäisi alkaa jutella puhelimista, puhelinriippuvuudesta kjeh kjeh :D

      Joskus olen miettinyt olisiko typerää vipata lähtiessä lappu kiinnostavalle tyypille jossa joku yhteystieto ja pieni viesti miksi sen antoi juuri kyseiselle ihmiselle. Minusta se olisi ihan ok mutta enpä ole uskaltanut moisia miehille jaella vaikka hymy olisi vaihdettu. Hankalampaa tästä tekee se, että itse en ainakaan puhelinnumeroa uskaltaisi antaa tuntemattomalle kun paljastuu osotteet ja kaikki sen kautta. Jäisi sitten skypeen/meseen, s-postiin...

    • arjen sattumaa

      TÖRKEÄ RAISKAUS
      Vireille 5.3.2012

      SULJETTU KÄSITTELY JA OIKEUDENKÄYNTIAINEISTON SALAISUUS

      Käräjäoikeus on 3.4.2012 pidetyssä pääkäsittelyssä asianomistajien ja syyttäjän pyynnöstä määrännyt oikeudenkäynnin julkisuudesta annetun lain (370/2007) 15 §:n 2- ja 3 -kohtien nojalla, että suullinen istuntokäsittely tässä asiassa, jossa kysymys on alaikäistä asianomistajaa koskevasta seksuaalirikosasiasta ja jossa esitettiin arkaluonteisia tietoja henkilön yksityiselämään sekä terveydentilaan liittyvistä seikoista, toimitetaan kokonaan yleisön läsnä olematta, sekä määrännyt mainitun istunnon pöytäkirjan sekä muut oikeudenkäyntiasiakirjat asiassa annettavaa tuomiota lukuun ottamatta edellä mainitun lain 10 §:n nojalla salaisiksi 60 vuodeksi asian vireilletulopäivästä eli 5.3.2012 saakka. Saman lain 24 §:n nojalla asianomistajien ja syyttäjän esittämästä pyynnöstä käräjäoikeus on määrännyt, että käräjäoikeuden tuomio on ASIANOMISTAJIEN JA SYYTTÄJÄN KUULUSTUTTAMAN TODISTAJAN HENKILÖLLISYYDEN sekä mandollisten muiden asianomistajien henkilöllisyyteen viittaavien tunnistetietojen OSALTA PIDETTÄVÄ SALASSA 60 vuotta eli 5.3.2072 saakka tai kunnes sitä ennen mandollisesti toisin määrätään, sekä ettei asianomistajien ja todistajan nimiä sekä edellä viitattuja muita tunnistetietoja saa tuona aikana mainita julkisessa oikeudenkäyntiaineistossa. MUILTA OSIN TUOMIO ON JULKINEN asianomistajien siihen suostuttua.

      SELOSTUS ASIASTA

      Syyttäjän rangaistusvaatimus

      1. TÖRKEÄ RAISKAUS nuorina henkilöinä
      (8010/R10004288111)
      Rikoslaki 20 luku 2 §
      Rikoslaki 6 luku 8 §

      5.8.2010 HELSINKI

      Suleyman Osman Mohamed ja Burhan Abdidek Yusuf ovat yhdessä pakottaneet 15-vuotiaan A.n sukupuoliyhteyteen käyttämällä Ahan kohdistuvaa väkivaltaa. Osman Mohamed ja Yusuf ovat houkutelleet A:n mukaansa Malminkartanon juna-aseman lähellä sijaitsevaan metsikköön. Kolmikon päästyä metsikköön Osman Mohamed ja Yusuf ovat ehdottaneet Alle suuseksiä, mihin A ei ole suostunut. A:n lähtiessä kävelemään takaisin Malminkartanon asemalle Osman Mohamed ja Yusuf ovat estäneet A:ta poistumista siten, että toinen on tullut seisomaan A:n eteen ja toinen hänen taakseen. Takana seissyt on myös ottanut A:ta kiinni käsivarresta. Sen jälkeen he ovat vetäneet A:n sivummalle metsikköön. Sitten Osman Mohamed ja Yusuf ovat painaneet A:n maahan polvilleen. A:n edessä ollut on alkanut riisua housujaan toisen pitäessä häntä takaapäin kädestä kiinni. Sen jälkeen A:n edessä seissyt on työntänyt erektiossa olevan siittimensä A:n suuhun pitäen samalla kiinni A:n hiuksista alkaen liikutella siitintään A:n suussa. Takana ollut on koko ajan pitänyt A:sta kiinni kosketellen vaatteiden alta A:n rintaa ja pakaroita. Yhdynnän jatkuttua useita minuutteja takana ja edessä ollut ovat vaihtaneet paikkoja. Nyt A:n eteen tullut on työntänyt siittimensä A:n suuhun alkaen liikutella siitintään A:n suussa takana olevan pitäessä hänestä kiinni. Sen jälkeen Osman Mohamed ja Yusuf ovat taas vaihtaneet paikkaa ja A:n eteen tullut on työntänyt siittimensä A:n suuhun alkaen liikutella siitintään A:n suussa takana olevan pitäessä A.sta kiinni. Molemmat tekijät ovat saaneet siemensyöksyn A:n suuhun.

      Rikos on törkeä, koska sen ovat tehneet useat tekijät. Rikos on tehty erityisen julmalla ja nöyryyttävällä tavalla, koska se on kohdistunut huomattavasti pienikokoisempaan uhriin, joka on houkuteltu metsikköön, missä rikoksen täytäntöönpanotoimi on suoritettu. Rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä. Osman Mohamed on teon tehdessään ollut 15-vuotias ja Yusuf 16-vuotias.

      Syyttäjän kirjalliset todisteet:

      1) Hoitokertomus (etptk:n liite 1, sivut 9 ja 10)
      Teema: A:n kertoma

      2) Asianomistajan konfirmaatiovalokuva (lisäetptk:n liite 1)
      Teema: vammat asianomistajan polvissa

      Syyttäjän henkilötodistelu:

      1) Asianomistaja A:n kuuleminen todistelutarkoituksessa
      Teema: tekijät, metsikköön houkutteleminen, suuseksin vaatiminen, käytetty väkivalta sekä sen laatu ja määrä, suuseksi, aiheutuneet vammat, vammojen peittäminen konfirmaatiota varten, aiheutunut kipu ja särky, aiheutunut kärsimys

      2) Asianomistaja B:n kuuleminen todistelutarkoituksessa
      Teema: asianomistaja A:n kertoma, Alla havaitut vammat, vammojen peittäminen konfirmaatiota varten, A:n mielentila tekojen jälkeen

      3) Vastaaja Suleyman Osman Mohamedin kuuleminen
      todistelutarkoituksessa
      Teema: A:n tapaaminen Kannelmäessä

      4) Todistaja C kuuleminen
      Teema: somalipoikien tapaaminen, matkustaminen junalla Kannelmäestä Malminkartanoon, A:n kertoma

    • ja täysii omista.

      ei muuta kuin karkotukseen tommoset jusulit.suomessa vankilat on liian hyviä paikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe