Tunteetonta peliä...

aivanmurtunut

Sinulta. Kuinka voit jättää minut noin vain, ilman minkäänlaista selitystä? Viimeksi kuin näimme, kaikki oli pelkkää hymyä ja ihanuutta, uutta näkemistä molemminpuolin odotellen. Olen aivan rikki ja pois tolaltani, et voi leikkiä muiden tunteilla näin.

Olenko nyt tullut käyttöikäni päähän, eikö minusta ole enää hyötyä? Senkö takia teit tämän minulle? Vai onko se nyt niin, että vain kun herralle käy, niin silloin olemme yhteydessä ja näemme?

Omaan arvoonsa jättäminen ja asian unohtaminen on helpommin sanottu kuin tehty, olet liian tärkeä minulle. Ja olen/olin myös tärkeä ihminen elämässäsi, eikö tämä merkitse sinulle mitään?

Toivon, että kuulen vielä sinusta. Parempi varmasti olisi, että en kuulisi... Mutta en ole päivääkään voinut olla ajattelematta sinua, liikaa kivuliaita muistoja eri paikoista, joissa yhdessä kävimme. Joissa oli ihania hetkiä.

Voisitko palata elämääni ja selittää käytöksesi? Voisiko kaikki palata ennalleen..?

Olen aivan rikki, ja mitä lähemmäs joulu tulee, tunnen hajoavani sisältä päin totaalisesti, ilman sinua...

20

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä yritys kuitenkin

      Jos nyt vaan rauhoittuisit ja lopettaisit toisena esiintymisen. Haloo mä en kuitenkaan noin avuton ole ja onneksi jos hän täällä kävisi niin tunnistaisi kyllä että jotkut asiat oli tekstissä sellaisia että voi hyvin tunnistaa että tämän kirjoittaja ei tiedä kaikkea ja laittoi arvuuttelemalla jotain.

    • muuten kyllä

      Sinä jätit.

      • sinä ???

        oletko aivan varma ??


      • Huomenta sulle

        Ajattelen toisin, minun mielestä jättäjä on se joka lopettaa kaiken yhteyden, puhumisen ja vastaamisen ja siirtyy muiden ihmisten pariin, sanomatta mitään ja selittämättä mitään. Sinä teit niin ja minä koen sen jättämiseksi.


      • se on tätä_

        toisen jättäminen, ottaa " kumppanikseen " tuiki tuntemattomat ja jättää oikea kommunikointi oikean ihmisen kanssa. vaihtaa oikea yhteys leikkiin netti - ihmisten kanssa.


      • oletko SINÄ varma?
        se on tätä_ kirjoitti:

        toisen jättäminen, ottaa " kumppanikseen " tuiki tuntemattomat ja jättää oikea kommunikointi oikean ihmisen kanssa. vaihtaa oikea yhteys leikkiin netti - ihmisten kanssa.

        Sitä samaahan teet sinäkin. Otit tuikituntemattoman häneksi. Kommunikoit väärän kanssa.


      • se on tätä_
        oletko SINÄ varma? kirjoitti:

        Sitä samaahan teet sinäkin. Otit tuikituntemattoman häneksi. Kommunikoit väärän kanssa.

        minä en ottanut ketään tuntemakseni kun täällä ei sellaisia ole, kommentin lähtökohta on se että täällähän ei voi tunnistaa vai oletko toista mieltä. ei voi tunnistaa eikä tietää kuka on ottanut tai kuka jättänyt.
        lue hieman tarkemmin ja ajatuksella ja hyökkää vasta sitten, ellet vieläkään ymmärrä.


      • aivot narikassa ?

        toisilleen tuntemattomat harvemmin jättää toisensa.


      • ne lääkkeet
        se on tätä_ kirjoitti:

        minä en ottanut ketään tuntemakseni kun täällä ei sellaisia ole, kommentin lähtökohta on se että täällähän ei voi tunnistaa vai oletko toista mieltä. ei voi tunnistaa eikä tietää kuka on ottanut tai kuka jättänyt.
        lue hieman tarkemmin ja ajatuksella ja hyökkää vasta sitten, ellet vieläkään ymmärrä.

        Sinä kirjoitit myös tuon huomenta sulle viestin. Miksi yrität tätä samaa sepittelyä joka päivä? Luuletko olevasi jotenkin niin omaperäinen, ettei näitä tunnisteta?


      • edell.
        ne lääkkeet kirjoitti:

        Sinä kirjoitit myös tuon huomenta sulle viestin. Miksi yrität tätä samaa sepittelyä joka päivä? Luuletko olevasi jotenkin niin omaperäinen, ettei näitä tunnisteta?

        molemmissa kommenteissani on sama nikki.


      • olet väärässä
        Huomenta sulle kirjoitti:

        Ajattelen toisin, minun mielestä jättäjä on se joka lopettaa kaiken yhteyden, puhumisen ja vastaamisen ja siirtyy muiden ihmisten pariin, sanomatta mitään ja selittämättä mitään. Sinä teit niin ja minä koen sen jättämiseksi.

        Jättäjä on se joka sanoo, ettei halua enää olla yhdessä tai haluaa aikaa erillään tai muuta liiba laabaa. Se on jättäjä. Sen jälkeen ei selityksiä normaali ihminen enää tarvitse. Joskus narsisti jättäjä harmistuu kun huomaa, ettei toinen sitten jääkään roikkumaan ja sitten haluaakin itse vielä selvitellä asioita.


      • sivusta.
        olet väärässä kirjoitti:

        Jättäjä on se joka sanoo, ettei halua enää olla yhdessä tai haluaa aikaa erillään tai muuta liiba laabaa. Se on jättäjä. Sen jälkeen ei selityksiä normaali ihminen enää tarvitse. Joskus narsisti jättäjä harmistuu kun huomaa, ettei toinen sitten jääkään roikkumaan ja sitten haluaakin itse vielä selvitellä asioita.

        Kysymys. Eikö normaalia ihmistä kiinnosta tietää, miksi toinen ei halua olla yhdessä? sun ajattelutapa on, etten sanoisi juuri narsistinen, ja juuri narsistia ei kiinnosta se miksi toinen haluaa aikaa erillään. Narsisti on itsekeskeinen ja ei osaa ajatella asioita toisen näkökulmasta.


    • väärä palsta

      Tällä keskustelullaa ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.

    • Saako kysyä semmosta

      Millon se oli kun te näitte viimetteks?

      • aivanmurtunut

        2 viikkoa sitten. Kyselee kuulumisiani yhteisten tuttujen kautta. Minuun ei kuitenkaan ottanut yhteyttä, olen edelleen vailla selitystä.


      • Näin vaikka
        aivanmurtunut kirjoitti:

        2 viikkoa sitten. Kyselee kuulumisiani yhteisten tuttujen kautta. Minuun ei kuitenkaan ottanut yhteyttä, olen edelleen vailla selitystä.

        Jos luulee, ettet sinä välitä hänestä ja päätti jättää sinut rauhaan. Siksi kyselee muilta sinusta. Jos teillä oli joku suhteentapainen, niin kannattaa kyllä kysyä häneltä itseltään, miksei hänestä enää kuulu.


    • Meitä kun on

      niin moneen junaan ja monenlaisia.

    • sigojsorift

      Seurustelitteko? Jos ette siellä on jotain takana ja nyt jäitä hattuun ja odota. Elä elämääsi, näin menee joskus, perästä kuuluu sanoisin, jos ei tyyppi on jokin todella kahjo, älä katkeroita itseäsi moisen vuoksi.

    • Tietäjä nainen..

      Hieman huolestuttaa..tämmöset niin sanotut haukkumis- ja syyttelykirjeet.
      "eikö minusta ole enää hyötyä"...itsesäälikin paukkuu. Olisit kertonut omastakin
      osuudestasi. Onko taustalla joku väärinkäsitys, jossa mies katsoi parhaakseen poistua. Voi kamppailla samanlaisten tuskien kanssa. Onko omissa teoissasi, jotakin josta miehesi saattoi kuulla kavereilta? Ota asioista selvää. Aidossa rakkaudessa ei lähdetä tämmöisille syyttelykierroksille.

      • aivanmurtunut

        Suhteessamme on ollut väärinkäsityksiä, joista on keskusteltu ja tämän jälkeen siirrytty eteenpäin. Olen minäkin mennyt sekoilemaan ''tyhjänpäiväisten'' asioiden takia, mutta näistä olemme keskustelleet ja jättäneet taaksemme. Koska tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun hän toimii näin, sattuu se vielä enemmän. Ensimmäisen kerran ymmärrän jollain tavalla, sillä silloin hän toimi tekemiensä (väärien) johtopäätösten mukaan miten lystäsi, eikä antanut minun kertoa asioiden todellisuutta, pois vaan elämästä saman tien.

        Nyt sattuu todella, sillä olemme pitäneet yhtä jo jonkin aikaa ja oppineet tuntemaan toisemme paremmin. Mitään riitoja ei ole ollut pitkään aikaan, aivan tyhjästä hän vain katkaisi yhteydet. Ei vastaa viesteihini, puheluihin jne. Sanoi tarvitsevansa aikaa ja ottavansa minuun yhteyttä muutaman päivän sisällä, siinä kaikki. Ei syytä, että miksi. Ja tästä on nyt jo muutama viikko eikä miehestä ole kuulunut mitään.

        Olen vain edelleen niin poissa tolaltani, etten tiedä mitä tehdä. Yhteisiä tuttujamme en halua tähän sotkea, varmasti katkaisisi heihin myös yhteyden


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe