Miestä tarviasi talvivaellukselle

Suksi-Sirkku

Pulkan vetäjä, repun kantaja hakusessa suksivaellukselle Itä lappiin.
Yksinäinen nainen ei jaksa itse kaikkea tarvittavaa kuljettaa, joten kantajaa olen vailla.

26

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapin jukka
    • Suksi-Sirkku

      Hyvä juttu. Saat minun tavaroiden kanssa kantaa myös omaa telttaa itsellesi, koska minun kanssa ei kulit asu. Minä olen suunnitellut retkeä missä itse yövyn autiotuvissa ja sinä saat nukkua teltassasi, tai mikäli tuvissa erillinen sauna, niin vaikka saunassa halutessasi. Saat olla myös omissa eväissä, joten myös oma retkikeitin voi olla tarpeellinen.
      Lähdemme reissuun maaliskuun lopulla Kemihaarasta ensin Jaurujoelle ja sieltä sitten Saariselälle. Maasto on aika rankkaa paikoitllen, joten kuntoa sinulta pulkan vetoon vaaditaan.

    • Mono-Matti

      Niin että Sirkku hakee palvelijaa ja kuormajuhtaa, ei kyllä kukaan semmoiseen lähde.

    • Suksi-Sirkku

      Näyttää kyllä lapin Jukkaa kiinnostavan. Viime vuonna palkkasin eräoppaan muutamaksi päiväksi tavaroita rahtaamaan, mutta se tulee turhan tyyriiksi.
      Se oli kyllä mukavaa hiihtoretkeilyä. Minä hiihdin itsekseni pikku päivärepun kanssa ja eräopas paarusti minun latua pitkin perässä. Kun sain sopivan rytmin, niin opas pulkan kanssa ei jäänyt liikaa jälken, vaan saapui autiotuvalle tuntia minun perässä.
      Siinä oli sopivasti saanut teet keiteltyä ja juotua, kun tavarat saapuivat. Opas oli siitä hyvä, että hänen työhön kuului vielä tehdä ruoat, ja sitten meni telttaansa mökin taakse nukkumaan.

      • buuahahahah

        OIKEIN !


      • lappland
        buuahahahah kirjoitti:

        OIKEIN !

        Nepalista saa serboja


    • Suksi- Sirkku

      Missä on Lapin jukka, olisi mukava kuulla, kun kerta olet kiinnostunut mukaan lähtemään.

      • lapin jukka

        Kuulolla ollaan?


    • Suksi-Sirkku

      Noh, on varmaan selvinnyt, että ei ole mikään vonkausreissu tämä. Minua ei miehet kiinnosta sillä lailla. En myöskään halua viettää aikaa yhdessä muutenkaan, mutta tarvikkeiden rahtaajaa tarvitsen. Mikään lököpuntti ei kelpaa, vaan kuntoa on oltava hyvästi. Varsinkin Jaurun kanjonissa voi pulkan raahaus ottaa koville.
      Joten oletko kunnoltasi ja ikäsi puolesta sopiva tällaiseen reissuun ?

      • liukastelija

        "ei miehet kiinnosta sillä tavalla " ?? JAAA, no ei minuakaan! mutta naiset kiinnostaa etenkin sillä tavalla! joten karvat kuntoon kun mäkeen lähetään!


      • lapin jukka

        Taitaa mulla jäädä tällä kertaa. Muutan huomenna kirjat ja olen mennyt etua eri kuntaan lapissa. Henk.koht. vaikeuksia ilmaantunut nyt. Muutoin asia olisi kiinnostanut.


    • Suksi-Sirkku

      Näyttää täällä päivystävän vain lököpunttiset löysät vonkuri ukot. Kunnon teräksistä vaeltajamiestä ei täältä löysy.

      Täytyy lyhentää reissua ja palkata taas eräopas hevoseksi ja kuormarengiksi sitten.

      • lapin jukka

        Teheppä niin sitte?


      • Nätti-Jussi
        lapin jukka kirjoitti:

        Teheppä niin sitte?

        voisin vetää sua pulkassa!


      • bgfövg
        Nätti-Jussi kirjoitti:

        voisin vetää sua pulkassa!

        Mikset lehmä ite kisko pulkkaas??


      • lapin jukka
        bgfövg kirjoitti:

        Mikset lehmä ite kisko pulkkaas??

        Törkeää kielen käyttöä toisista


      • oikein
        lapin jukka kirjoitti:

        Törkeää kielen käyttöä toisista

        kielenkäyttöä


    • Tarjous

      Voin lähteä vetään pulkkaasi jos se on Vesivehmaan Pekka Pasasen tekemä. Pekan pulkka on ainut oikea, meinaa aisat on muilla ihan väärin.

      Kusen muuten sitten tosi huonossa säässä kämpän seinälle......ja varusteeni ovat muutenkin tosivaeltajille tarkoitettu.

      Terveisin köyhä työtön tyhmä kulkija

    • tätä haluun vetää
      • KaunoinenKallves

        Tule Sirkku Kuopioon koereissulle. Vetelen sinua Kallaveden ympäri, katotaan sitten miten kemiat kohtavat. Jos ei, niin voit vielä kysässtä E. Lampenia.


    • Suksi-Sirkku

      Vai kemiat vielä, kantaja olet sillä reissulla.

    • mörö-kulli

      Suapiko ees kerran reissulla.

    • körö-kulli

      Semmonen sopivasti vastustava nainen on aina kiinnostava.Lopulta olen aina saanut,palkkaa mut.

    • Eräkärvij

      Jos meinaat jonkun kantajan hankkia kamoillesi, niin ei kukaan ei sitä ilmaiseksi tee. Alustavasti voidaan sopia, että teen homman 100 euroa päivä matkakorvaukset ja ruokaraha.

    • mietivieläuudestaan

      Kyllä jostain vaellus seuraa löytyy, et sä orjaa saa ilman rahaa!

    • isoaisajooseppi

      Jos kolmesti päivässä annat,etkä valita että jalkoväliin koskee,niin mie lähen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe