Everyday laina

lainaaja2014

Minulla on tällä hetkellä Everydaylle lainaa kuluineen n. 1630. Nyt näyttää pahasti siltä etten pysty maksamaan takaisin edes noilla minimilyhennyksillä (väh. 1/5). Tai jos maksan joudun ottamaan heti lisää lainaa että selviän. Haluaisin tietää mitä tapahtuu jos jätän maksamatta? Oletan että menee perintään ja pystyisin sitten ehkä tekemään maksusuunnitelman jos perintätoimisto sen hyväksyy? Mutta en tiedä meneekö ensin seuraava lyhennys vain koko lainasumma. Everyday ei (joskus kysyin) kai anna lyhentää vähemmän kuin tuon minimierän verran joten tuskin pystyn heidän kanssaan sopimaan. Laitoin kyllä Everydayn asiakaspalveluun viestiä mutta ajattelin myös tänne kirjoittaa jos jollakin olisi ollut vastaava tilanne tai muuten kokemuksia. Seuraava lyhennys ei siis ole vielä erääntynyt.

12

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töihin mene!111

      "Nyt näyttää pahasti siltä etten pysty maksamaan takaisin edes noilla minimilyhennyksillä (väh. 1/5)."

      VÄÄRIN PUMMI!

      Sinä olet ottanut lainan ja asian pitää näyttää juuri siltä, että sinä maksat takaisin joka sentin maksusuunnitelman mukaan, muuten olet VARAS!

      Selitä heti paikalla minkä takia yrität varastaa toisten rahoja????? Ja mene heti paikalla töihin siitä niin kuin vanhempasikin! Kuulikko??? Heti paikalla töihin mene!11

      • Tonnikkk

        Koko lainasumma menee kerralla perintään. Kannattaa ottaa selvää mihin perintätoimistoon Everydayn velat menevät, ja kysyä suraan sieltä.

        Lähetä sähköpostia tai soita.
        Hei, minulla on siirtymässä Everydayn velka teille perittäväksi. Minkälaiseen maksusuunnitelmaN pystyn tekemään? Pystyn lyhentämään velkaa noin XXX€/kk. Onnistuisiko tällainen.


      • Tonikkk
        Tonnikkk kirjoitti:

        Koko lainasumma menee kerralla perintään. Kannattaa ottaa selvää mihin perintätoimistoon Everydayn velat menevät, ja kysyä suraan sieltä.

        Lähetä sähköpostia tai soita.
        Hei, minulla on siirtymässä Everydayn velka teille perittäväksi. Minkälaiseen maksusuunnitelmaN pystyn tekemään? Pystyn lyhentämään velkaa noin XXX€/kk. Onnistuisiko tällainen.

        Ilmeisesti SveaPerintä on perintäyhtiö. Suostuu ihan hyvin maksusuunnitelmiin, mutta sovi sen kokoinen suunnitelma jota pystyt varmasti hoitamaan. Niitä ei voi muuttaa jälkeen päin.

        Itsella OPR-Vakuuden laina noin 600€ on Svealla perinnässä, maksusuunnitelma on 80€/kk


      • lainaaja2014
        Tonikkk kirjoitti:

        Ilmeisesti SveaPerintä on perintäyhtiö. Suostuu ihan hyvin maksusuunnitelmiin, mutta sovi sen kokoinen suunnitelma jota pystyt varmasti hoitamaan. Niitä ei voi muuttaa jälkeen päin.

        Itsella OPR-Vakuuden laina noin 600€ on Svealla perinnässä, maksusuunnitelma on 80€/kk

        Kiitos kovasti asiallisesta vastauksesta Tonikkk.

        Sinulle "Töihin mene!111" sanon vaan että turha tulla tälle palstalle valittamaan. Takaisinmaksuahan se on sekin jos perintätoimistolle maksaa. Olet ilmeisen katkera työttömille mikä on tämän hetken Suomessa huono asenne.


      • ainakorkokasvaa
        Tonikkk kirjoitti:

        Ilmeisesti SveaPerintä on perintäyhtiö. Suostuu ihan hyvin maksusuunnitelmiin, mutta sovi sen kokoinen suunnitelma jota pystyt varmasti hoitamaan. Niitä ei voi muuttaa jälkeen päin.

        Itsella OPR-Vakuuden laina noin 600€ on Svealla perinnässä, maksusuunnitelma on 80€/kk

        Mullakin Everyday laina jota en ole pystynyt maksamaan noiden kuukausilyhennysten verran. Ilmoittivat siellä ettei pysty tekemään mitään jos ei saa maksettua menee perintään. Perintätoimisto olisi Gothia joka ei vissin ole yhtä mukava kuin Svea. Jo kaksi kertaa on tullut eräännyttämisilmoitus ja olen maksanut sen verran että pääoma olisi alle 1000 eur. Vielä ei ole tullut perintåtoimistosta kirjettä. Ehkä ne haluaa pitää asiakkaan kuitenkin siellä koulussa jotta korko kasvaisi hyvin.


      • Töihi heti pummi!111
        lainaaja2014 kirjoitti:

        Kiitos kovasti asiallisesta vastauksesta Tonikkk.

        Sinulle "Töihin mene!111" sanon vaan että turha tulla tälle palstalle valittamaan. Takaisinmaksuahan se on sekin jos perintätoimistolle maksaa. Olet ilmeisen katkera työttömille mikä on tämän hetken Suomessa huono asenne.

        Olet säälittävä ja katkera pummi! Selitä heti miksi et ole töissä niin kuin vanhempasi ja muut aikuiset ihmiset! SELITÄ HETI PAIKALLA KUULIKKO???? HETI PAIKALLA!!1


        Wanhan kansan viisaus: "Jos et tee töitä - et syö!"


      • 8+2
        Töihi heti pummi!111 kirjoitti:

        Olet säälittävä ja katkera pummi! Selitä heti miksi et ole töissä niin kuin vanhempasi ja muut aikuiset ihmiset! SELITÄ HETI PAIKALLA KUULIKKO???? HETI PAIKALLA!!1


        Wanhan kansan viisaus: "Jos et tee töitä - et syö!"

        Muistat viisautesi ihan väärin. Se kuuluu oikeasti näin: "Joka ei syö, hänen ei pidä myöskään työtä tekemän". Se ei sitä paitsi ole mikään kansan viisaus, vaan suora lainaus Uuden testamentin toisesta tessalonikalaiskirjeestä. Mutta sinähän et Raamattua paljon lue? Taitaa tuo alkoholipuoli enemmän kiinnostaa?


      • Töihin mene!
        8+2 kirjoitti:

        Muistat viisautesi ihan väärin. Se kuuluu oikeasti näin: "Joka ei syö, hänen ei pidä myöskään työtä tekemän". Se ei sitä paitsi ole mikään kansan viisaus, vaan suora lainaus Uuden testamentin toisesta tessalonikalaiskirjeestä. Mutta sinähän et Raamattua paljon lue? Taitaa tuo alkoholipuoli enemmän kiinnostaa?

        Selitä heti miksi et ole töissä? Valehtelet täällä etkä ole töissä niin kuin vanhempasi ja muut aikuiset ihmiset???

        Häpeä aikuinen ihminen ja mene töihin! Kuten presidentti sanoi tämä ei ole mikään OLESKELUYHTEISKUNTA!

        Osuin selkeästi arkaan paikkaan, kun noin suutuit hehee! :Ddd


      • 8+2
        Töihin mene! kirjoitti:

        Selitä heti miksi et ole töissä? Valehtelet täällä etkä ole töissä niin kuin vanhempasi ja muut aikuiset ihmiset???

        Häpeä aikuinen ihminen ja mene töihin! Kuten presidentti sanoi tämä ei ole mikään OLESKELUYHTEISKUNTA!

        Osuin selkeästi arkaan paikkaan, kun noin suutuit hehee! :Ddd

        Olen eläkkeellä enkä hae työtä, joten et loukannut minua, vaikka yritit. Minulla ei ole edes velkäa tällä hetkellä. Puolustan vähäosaisia ihmisiä ja halveksin kaltaisiasi huutelijoita.


      • Lopeta!
        8+2 kirjoitti:

        Olen eläkkeellä enkä hae työtä, joten et loukannut minua, vaikka yritit. Minulla ei ole edes velkäa tällä hetkellä. Puolustan vähäosaisia ihmisiä ja halveksin kaltaisiasi huutelijoita.

        Lopeta se valehteleminen ja löysäily ja mene töihin! Mene heti töihin kUULIKKO???? Minä ja presidentti emme hyväksy moista luuseriutta!11111111111111


      • 8+2
        Lopeta! kirjoitti:

        Lopeta se valehteleminen ja löysäily ja mene töihin! Mene heti töihin kUULIKKO???? Minä ja presidentti emme hyväksy moista luuseriutta!11111111111111

        Menehän lypsämään ne lehmäsi. Mutta maito ei taida oikein käydä kaupaksi nykyisin? Sulla on ONGELMA.


    • Velatjärjestyy

      Itsellä meni Everyday laina Gothialle. Aika hyvin on aina pystynyt siirtää eräpäivää tai maksaa seuraavalla kuulla pari erää. 50€ tulee maksusuunitelma kuluja jos jos yli 1000€ oot velkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe