Kertoka heti syyt miksi ette ole töissä

Selittäkää heti!

Selittäkää heti paikalla! Kuulitteko??? Heti paikalla!1

57

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jöö mee pöis

      Ei tärvitse öllä töissä jös ei hälyä.

    • 956

      Olen eläkkeellä. Jippii.

    • 1441

      nooo...mulla se on sellainen yhteis sopimus työkkärin kanssa jotta ei tarviii....

    • KOK-nuori

      Työkkärissä ei ollut ketään! Muutama täti päätteiden takana! Asiakkaita ei ollenkaan! Kaikki ovat ilmeisesti töissä? Miksi AP kyselee tyhmiä? Työkkärinhän pitäisi olla täynnä kuin porsaskarsinan, jos ihmiset ei olisi töissä?

      • Voieikäääääää

        Voi eikä miten arkaan paikkaan sua nyt osu ku raivoot noin pahasti! Voi eikääää!!!


    • epäkelpo

      kukaan ei huoli

    • 8+12

      Suus kiinni soppaluu!

    • ei vaan jaksa

      Ei mun tarvi kaikkee tehdä.

    • sahhjdhhdxsdhh

      Ei voi kun on eläkkeellä, vaikka nuori on.

    • ikuinen tyätön

      Mä oon nyt 29 v, ollut 8 v työtön, ei koulutusta, ei ammattia,, en poäässy edes työkkärin listoille. Mitä mä teen? Mitä mä teen? Kävin konekirjoittajan kurssin, muttea ei kukaan mua tarvi... ei tarvi ei...

      • vanhahko

        Voi sua!
        Mutta mitä jos vielä katselisit niitä ammattikouluja, josko sieltä löytyis jotain kiinnostavaa. Heti koulujen jälkeen kun ei oikein aina jatko-opiskelut kiinnosta eikä tiedä mitä haluaa isona tehdä.
        Olet vielä nuori. Monilla linjoilla on paljon sua vanhempiakin.
        Mitä olis kiva osata? Mieti!


    • vanhahko

      Kun on ollut reilusti yli 40 vuotta, niin ei tarvii enää.
      Enkä siksikään, etten veisi nuoremman työpaikkaa.

      Tosin voisi olla ihan mielenkiintoista testata omaa työmarkkina-arvoa heittämällä muutama hakemus, mutta eiköhän tämä kuitenkin ole tässä.

      • Aanzku

        Mie öisin mennyt sahalle töihin, mutta palkkasivat sinne työnjohtajan SISKON.


      • fittuuuu
        Aanzku kirjoitti:

        Mie öisin mennyt sahalle töihin, mutta palkkasivat sinne työnjohtajan SISKON.

        Haistakaa apinat pitkä fittu, ei kuulu kenellekkään.


      • Voi eikääää!'!!!!1111
        fittuuuu kirjoitti:

        Haistakaa apinat pitkä fittu, ei kuulu kenellekkään.

        Voi eikä mitä junttimaista amis kielenkäyttöä!!!!1111


    • yli-amis

      Aloittaja on se sama huutelija, joka ei osaa muuta kuin jankata jatkuvasti samaa. Aloittajan pahin haukkumasana on amis-jotakin, vaikka hän itse osoittaa kirjoituksillaan, että hänellä itsellään ei ole edes amistason koulutusta.

      • Lol mikä amis oot!

        LMFAO mene töihin ja lopeta se valitus. Oot selkeesti joku amis ku vetäsit netissä itkupotkuraivarit. Ihme spede LOL :Dddddd


      • Dosentti Happo
        Lol mikä amis oot! kirjoitti:

        LMFAO mene töihin ja lopeta se valitus. Oot selkeesti joku amis ku vetäsit netissä itkupotkuraivarit. Ihme spede LOL :Dddddd

        Ootko kenties ite Maisteri, tunnut yhtä älykkäältä kuin Juhana Vartiainen, siis päättele itse pikku aloittaja.


      • tane.
        Lol mikä amis oot! kirjoitti:

        LMFAO mene töihin ja lopeta se valitus. Oot selkeesti joku amis ku vetäsit netissä itkupotkuraivarit. Ihme spede LOL :Dddddd

        ite taidat olla amis. vain amis teini käyttää sanoja lmfao ja lol. lopeta trollaus ees jouluksi.


      • Antsku.
        tane. kirjoitti:

        ite taidat olla amis. vain amis teini käyttää sanoja lmfao ja lol. lopeta trollaus ees jouluksi.

        Hyvin sanottu.


      • Voi eikäääääää!!!11
        Antsku. kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Kehut omia viestejäsi. :)

        Paljastuit kun kukaan muu ei voisi olla niin amis, että laittaa pilkun nimen perään. Voi eikä miten juntti oot ja miten noloa sulle!!!!!111


      • hehhehhee
        Voi eikäääääää!!!11 kirjoitti:

        Kehut omia viestejäsi. :)

        Paljastuit kun kukaan muu ei voisi olla niin amis, että laittaa pilkun nimen perään. Voi eikä miten juntti oot ja miten noloa sulle!!!!!111

        Sinä olet ML-palstan trolli. Kukaan muu ei käytä huutomerkkejä ja ykkösiä tuolla tavalla kuin sinä.


      • Antsku.
        hehhehhee kirjoitti:

        Sinä olet ML-palstan trolli. Kukaan muu ei käytä huutomerkkejä ja ykkösiä tuolla tavalla kuin sinä.

        Hyvin sanottu.


      • SELITÄ HETI PAIKALLA
        hehhehhee kirjoitti:

        Sinä olet ML-palstan trolli. Kukaan muu ei käytä huutomerkkejä ja ykkösiä tuolla tavalla kuin sinä.

        Mene töihin nyt heti paikalla! Selitä heti miksi käyttäydyt noin juntisti! Kuulikko? Heti paikalla!111


      • Ei ei ollut
        Antsku. kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Huonosti sanottu oli tämä. Sen toki tiedät itsekin.


      • Voi eikäää!111
        Antsku. kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Olipa huonosti sanottu. Antsku taitaa olla amis kun ei sitä itse tajua. Voi eikä miten noloa Antskupantskulle!11111 :Dddddd


    • Odottelen...

      Kuka kaipaisi töihin TkT:tä?

    • jhkjg

      Olen sairaseläkkeellä vaikean reuman takia. Siksi.

    • viittäkokeillut

      mul on aina tullu stressi työnteosta mikä on johtanut mielenterveydellisiin ongelmiin ja nyt olen niistä syistä sitten eläkkeellä,mutta ikuisesti köyhä kun ei kertynyt noita työvuosia.5 eri alaa yritin mikään ei toiminut....

    • Työtön

      Saan ansiosidonnaista 2200 tilille joka kk. Mukavampi nukkua pitkään kuin lähteä tuonne kylmään pimeään. Onneksi pääsen tammikuussa lomalle tästä arjesta Thaimaaseen pidemmäksi aikaa, uima-altaasssa lämmin vesi.

    • Tradenomi Tero

      Ei Huvita senkin sikaporvari,itekisit itse töitä kerrankin. Oletko Kalervo saunakauha ?

    • Typ kalervo

      Saunakauhatehtaalla ei ole yt-neuvotteluja. Kauppa käy hurjana tälläkin hetkellä. Olen nyt sivutöissä saunakauhatehtaalla. Maksavat hyvää palkkaa.

    • Etkö sie tajua, että

      myö ollaan töissä !! Sie et ole!!

      • miäsiä

        ei se oo myö...vaan myä.Eikä sie... vaan siä.


    • ei työlle ry.

      Työ on Saatanan keksintö.

      Pirulliset ihmiset myyvät sielunsa.

    • Elän pääomatuloilla

      joten en tarvitse työtä. Kymppitonnilla kuussa elää jo mukavasti mutta silti sijoitan suurimman osan edelleen. Rahan tuloa ei voi estää vai mites sitä jossain sarjassa iloittiinkaan.

    • jotkut on jotkut ei!

      No eihän siellä töissä tarvi kaikkien olla!

    • vanhavanha

      Ikä 61v kukaan ei ota enään töihin, putkessa olen ja kai pysynkin. Olis kyllä haluja mennä töihin,mutta ei ilkeä edes kysyä töitä kun on näin vanha.

      • ei eläkkeelle

        kuule normi ihminen on terässä 80 v eikä mitään eläkettä, huh huh.. töihin siitä


      • Työ maistuisi

        Sama juttu. Olen 56-v ja mielelläni töitä tekisin, mutta tämänikäinen työnhakija on rekrytoijille lähinnä vitsi.


    • mää tykkään tästä

      mä olen 23 v ja valmkistunut ammattiin,. työtön oon eikä näköpiirissä ole hommia omalta alata, ja muuhun en ala.
      Korvauksia saan niin että tulee toimeen ja tt tukea sekä asumistukea, ja 300 e saa tienata vaikka kirpparilla.. miksi mennä kun näinkin pärjää, ja voi olla oman itsesä herra.

    • valivalivalivali

      Olet vajaa kykyinen et ymmärrä lukemaasi etkä kuulemaasi, mikään selitys ei muuta sitä.
      http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194949528169/artikkeli/tyottomia yli 320 000 avoimia tyopaikkoja 32 200.html
      Työttömien työnhakijoiden määrä kasvaa edelleen, kertoo työ- ja elinkeinoministeriö. Marraskuussa työttömiä oli 326 000, mikä on 30 000 enemmän kuin vuotta aiemmin.

      Lokakuusta määrä lisääntyi 6 600:a.

      Tilastokeskuksen mukaan työttömyysaste on nyt 8,2 prosenttia.

      Sekä nuorten että pitkäaikaistyöttömien määrä on kasvanut. Myös lomautettuja oli marraskuussa parituhatta enemmän kuin edellisvuonna.

      Nuoria alle 25-vuotiaita työttömiä työnhakijoita oli 5 400 enemmän kuin edellisen vuoden marraskuussa eli yhteensä 41 400.

      Yli 50-vuotiaita työttömiä työnhakijoita oli 123 100 eli 10 100 enemmän kuin edellisenä vuonna samaan aikaan.

      Pitkäaikaistyöttömiä eli yhdenjaksoisesti vähintään vuoden työttömänä työnhakijana olleita oli 94 500, mikä on 14 900 enemmän kuin vuotta aikaisemmin.

      Avoimia työpaikkoja 32 200

      Uusia avoimia työpaikkoja ilmoitettiin TE-toimistoihin marraskuun aikana 32 200 eli 2 400 enemmän kuin edellisen vuoden marraskuussa. Kaikkiaan TE-toimistoissa oli marraskuussa avoinna 58 800 työpaikkaa, mikä on 4 100 enemmän kuin vuosi sitten.

      Aktivointiasteeseen laskettavissa palveluissa oli marraskuun lopussa 131 000 henkilöä, mikä on 6 000 enemmän kuin vuotta aikaisemmin. Näitä palveluita ovat esimerkiksi palkkatuki, työvoimakoulutus, työkokeilu ja omaehtoinen opiskelu.
      Vedä välillä k'äteen niin kiristys helpottaa.

    • dfkjdhzvkjk

      Mitä ihmettä sekoilet? Minulla ainakin alkoi joululoma, kuten aika monella muullakin.

      • Mitä sekoilet???

        Selitä heti miksi tulit huutamaan ja sekoilemaan tänne????? Aikuinen ihminen HÄPEÄ!11


    • yksi monista

      Koska työnhakijoita on puoli miljoonaa ja avoimia paikkoja kymmenentuhatta, eli yhteen paikkaan mahtuu vain ne 50. Moniin paikkoihin kuitenkin huolitaan vain kymmenen per työpaikka, ja minä satun olemaan yksi noista 40:stä, jotka jäävät koputtelemaan ovelle.

      Onneksi minut pian 'kuntoutetaan' työllistymiskelpoiseksi. On kiva sitten katsella sieltä työpaikan ikkunasta niitä 40:ä, jotka värjöttelevät kadulla ja tiirailevat minua kateellisina. No, menkööt itsekin 'kuntoutukseen', niin varmaan pääsevät. Jonnekin. Älkää minulta kysykö, minne. Mitä se minulle kuuluu. Minulla on sitten jo työpaikka, ja muusta viis.

      Kerropa sinä, aloittaja, oletko tietoinen, missä vaiheessa sinulta poistettiin solidaarisuus ja empatia ja selvä järki? Mitä sait tilalle? Myitkö ihmisyytesi ilmaiseksi? Hölmösti teit.

      • Voi eikäääääää!!!111

        Onko jo tosiaan maanantai??? Joko ne TYP hommelit alkavat tosiaan perjantaina? Onko luvattu pakkasia? Pitää lähtee survoon mankelilla 10 kilometrin päähän kylmässä aamuyön pakkasessa HRRRRR!!!

        Nooh, olenhan mä jo vuosikausia imenyt yhteiskunnan verorahoja elämiseeni että kyllä nyt minun on jo aikakin aloittaa takaisinmaksu.

        Kiitän ja kumarran kaikkia työssäkäyviä jotka ovat minua näin kauan kestäneet ja kestinneet. Nyt alan maksamaan takaisin iloisin mielin.


      • Catanese
        Voi eikäääääää!!!111 kirjoitti:

        Onko jo tosiaan maanantai??? Joko ne TYP hommelit alkavat tosiaan perjantaina? Onko luvattu pakkasia? Pitää lähtee survoon mankelilla 10 kilometrin päähän kylmässä aamuyön pakkasessa HRRRRR!!!

        Nooh, olenhan mä jo vuosikausia imenyt yhteiskunnan verorahoja elämiseeni että kyllä nyt minun on jo aikakin aloittaa takaisinmaksu.

        Kiitän ja kumarran kaikkia työssäkäyviä jotka ovat minua näin kauan kestäneet ja kestinneet. Nyt alan maksamaan takaisin iloisin mielin.

        Surkea otus voi eikääääää 111 Tee nyt itsellesi Sisilialainen kravatti ja tee palvelus yhtiskunnalle menemällä roikulle


      • tane.
        Voi eikäääääää!!!111 kirjoitti:

        Onko jo tosiaan maanantai??? Joko ne TYP hommelit alkavat tosiaan perjantaina? Onko luvattu pakkasia? Pitää lähtee survoon mankelilla 10 kilometrin päähän kylmässä aamuyön pakkasessa HRRRRR!!!

        Nooh, olenhan mä jo vuosikausia imenyt yhteiskunnan verorahoja elämiseeni että kyllä nyt minun on jo aikakin aloittaa takaisinmaksu.

        Kiitän ja kumarran kaikkia työssäkäyviä jotka ovat minua näin kauan kestäneet ja kestinneet. Nyt alan maksamaan takaisin iloisin mielin.

        Hahhahhahaa, trolli joutuu orjatöihin !!!111


      • Antsku.
        tane. kirjoitti:

        Hahhahhahaa, trolli joutuu orjatöihin !!!111

        Hyvin sanottu.


      • Voi eikäää!111
        Antsku. kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Voi eikääää!!!111 Olipa huonosti sanottu ja amis-Antsku. ei edes itse tajunnut sitä! LMFAO! :D

        Voi eikä miten nolo juttu Antskun kannalta! :Ddd


    • air aasia

      Koska ulkona on kylmää ja pimeetä!

    • ertrty

      Koska olen työkyvyttömyyseläkkeellä en tarvitse työntekoa.

      • Ei tarvita

        Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, diaknoosi: ei tarvita.


    • RIKASDUUNARI33

      lomailen nyt vähän tässä ja naatiskelen ansaituista rahoistani nyt on jo kolmas vuosi menossa putkeen jospa sitä ehkä en vuonna menis töihin. just varasin taas lennot taikamaahan jos sielä olis nyt juhannukseen asti lämmittelemässä

    • MB-76

      Selitän heti! Minusta työnteko on köyhien hommaa? Onneksi minä olen kuitenkin rikas! Siksi minulla on aikaa sooloilla täällä köyhien palstalla teidän ilona!

      • Voieikääääää

        Voi eikäääää! Miten voitkin kuulostaa niin köyhältä amikselta! Tosi nolo juttu sun kannaltas! Voi eikääää töihin heti mene!


    • työkyvytön

      -- eduskunta ja hallitus eivät ole pystyneet järjestään työolosuhteita -- siis valtiovallan kyvyttömyydestä johtuva ilmiö, jota kutsutaan työttömyydeksi -- joka johtuu herrojen eli oligarkkien ylisuurista palkoista boonuksista. -- näin on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe