Hei

Pasiiiiii

Neuvokaa vähän.

Olen siis nyt vakityössä ja palkka minulla tulee kahden viikon välein noin 800-1000€jää käteen verojen jälkeen. Minulla on nainen joka on kotoihoidontuella ja kaksi alle kouluikäistä lasta sekä entisestä suhteesta kaksi lasta joista maksan elatusmaksua joka menee suoraan palkasta. Paljonko ulosoton kuuluu minulta viedä kuukausittain ? Laskurilla yritin laskea mutta en oikeen tajua. Tällä hetkellä on siis niin että ulosotto vie toisesta kahden viikon palkasta joka on noin 800-1000€ niin että käteen jää 150-200 € eli onko se ihan oikein?

6

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkista

      Luulen, että on oikein, jos sinulta ei toisesta kahden viikon palkasta viedä ollenkaan. Minulla nettotulot n. 2100,0e/kk ja aina viety n. 700,0e ja joskus vähän päälle.

    • nmnmmmn

      Yritin laskea maksukieltolaskurilla ja sain tulokseksi että noin 170 eur sais viedä maks mikäli kaikki lapset ovat alaikäisiä. Mahdollisesti vaimo kuuluisi myös huollettaviin. Ehkä et ole ilmoittanut uo miehelle että inulla on aikaisemmasta liitosta myös lapsia.

      • Aloittaja...

        Ok. Mutta lasketaanko nämä kaksi lasta jotka asuu omalla äidillään ja on joka toinen viikonloppu luonani niin suojaosuudessa huolettaviksi? Ja pitäähän minun maksaa niistä ulosoton kautta kuitenkin elatusmaksut 300€ . Hitsi ku ei oikeen mistään löydy tietoa tästä tarkkaan....


      • jomaxanut
        Aloittaja... kirjoitti:

        Ok. Mutta lasketaanko nämä kaksi lasta jotka asuu omalla äidillään ja on joka toinen viikonloppu luonani niin suojaosuudessa huolettaviksi? Ja pitäähän minun maksaa niistä ulosoton kautta kuitenkin elatusmaksut 300€ . Hitsi ku ei oikeen mistään löydy tietoa tästä tarkkaan....

        olet elatusvelvollinen: ota liittoosi yhteyttä. siellä neuvotaan tuetaan ja osataan. siis Elatusvelvollinen on hakusana googlessa


    • -lissu-

      lapsia jotka asuu äidillään ei katsota huollettaviksi ulosotossa,niistä ei saa lapsikorotusta.Se kenen luona on lasten osoite saasuojaosuuden

    • onko vaikee

      no nii nyt meet hakee ilmasta lanttuu ku joku viljelijä lahjottaa ja sit nostat sen määrän sinne ulosottoo et pääset siitä eroo ja saat enemmä rahaa meet kerää pulloja marjoja sieniä kysyt pääsekkö jonku mettää tekee polttopuita harvennusta vastaa kysyt kavereiltas saisikko avustusta tilanteesee ja sit kaikki se raha laita ulosoton maksuu vaihtoehto 2 nae laina pankista ja maksa ulosotto pois kuuntele tarkkaa jos sulla o 10000 euroo ulosotossa hae lainaa 20 000euroo maksa ulosotto pois ja lyhennä sillä tätä 20 000 e lainaa pois 10 000 etukätee ni saat puolet lainaajastas lyhennysvapaata mut muista joudut itse huolehtii kk laina lyhennyksistä mut nyt voit maksaa lainoja pois omaa tahtii ja elämä o helpompaa mut muista kuri lyhennä kk lainaa pois sillä summalla ku pystyt älä vähempää ja muista ku haet laina lyhennä sitä pääomaa älä korkoja vaa huolehdi koroista itse kk sittain hei kamaan tee jotain

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe