Myös saamamiehet harmittelevat naisen menneisyyttä

näinhän se menee.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/13145385

"Olen seurustellut liki vuoden nykyisen tyttöystäväni kanssa. Suhde on toimiva ja olen onnellinen, mutta yhdestä asiasta en vain pääse yli: tyttöystäväni entiset panot.
Hän on kertonut entisistä seksisuhteistaan melko avoimesti, mutta ei mitenkään yksityiskohtaisesti. Hän on kuitenkin paljastanut liki kymmenen ex-partnerin nimet, joista useamman tunnen myös henkilökohtaisesti. Ex-partnereiden lukumäärä menee myös reippaasti yli kymmenen.

Tiedän että jokaisella on oma menneisyytensä eikä sitä saa muutettua, sillä siisti. Silti aina välillä ajatukseni valtaa ahdistuneisuus siitä, kuinka monen kanssa hän on aikoinaan ollut. Kuinka paljon parempaa seksi on ollut heidän kanssaan, kuinka paljon tyttöystäväni itse haikailee entistensä perään jne...

Tuntuu nurinkuriselta märehtiä tällaista asiaa, mutta en vain voi sille mitään. Osasyyksi olen itse päätellyt sen, että minulla on vähemmän seksikumppaneita kirjoissa kuin naisellani. Ehkä kokemattomuuteni heijastuu itsetuntooni joka taas aiheuttaa ahdistuneisuutta? Onko muilla ollut samanalaisia kokemuksia? Entä miten olette niistä selvinneet?"

12

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytetty30000km

      Eiköhän jokaisessa ole ne hyvät ja hoonot puolet
      Mutta, käsittääkseni genitaalialueenelimet eivät kulu käyttämällä
      Päinvastoin, jos ei niitä käytä ne tipahtaa pois

      Itse tykkään kokeneesta , joten tommoset lässynlässyn neitsyt jutut on mun mielestä ahdasmielisten huuhaa lahkolaisten lässytyksiä...

      Tietty jos mietityttää toisen sairastamat taudit tai hygienia, niin mikset vaan hengaa siinä niinkuin friendinä ja livahda sitten pakoon jos ei hygienia yms kriteerit täsmää....

      , terveet kädet ei heilaa kaipaa...

      • 3xnefer

        Ongelmana ei tainnut niinkään olla "naisen käyttöaste", vaan se onko nainen saanut mahdollisesti parempaa seksiä muilta miehiltä. Aivan turha miettiä tuollaisia jos nainen kerran on valintansa tehnyt ja on jäänyt tämän kokemattomamman miehen viereen.


    • Itselleni totaalinen turn off naisessa on jos tiedän hänen exänsä ulkonäöltään, eli joku tuttu. Ei sitä vaan halua tietää eikä nähdä ketään jotka on omaa morsiantaan nussinut.
      Siitä tulee väkisinkin se tyypillinen "lainavaimo" fiilis ja turn off.

      • BEM

        tuco- n kanssa osittain samaa mieltä.

        Itseä sinänsä ei naisen menneisyys haittaa ja saattaisin innostua jopa parinvaihtoon tai kolmanteen pyörään.

        En kuitenkaan haluaisi ottaa, jotain kotikaupunkini villiä sinkkuaikaa viettänyttä, koska en haluaisi tuntea exiä nimeltä ja ulkonäöltä.


      • BEM kirjoitti:

        tuco- n kanssa osittain samaa mieltä.

        Itseä sinänsä ei naisen menneisyys haittaa ja saattaisin innostua jopa parinvaihtoon tai kolmanteen pyörään.

        En kuitenkaan haluaisi ottaa, jotain kotikaupunkini villiä sinkkuaikaa viettänyttä, koska en haluaisi tuntea exiä nimeltä ja ulkonäöltä.

        Tuo parinvaihto on omaan arvomailmaani totaalisen vieras ajatus...
        Mistä tuo halusi jakaa naisesi toisenmiehen kanssa tulee? Mitä saat siitä jos toinen mies nussii muijaas? Kiihottaako se sinua jollain tavalla?


      • BEM
        tuco- kirjoitti:

        Tuo parinvaihto on omaan arvomailmaani totaalisen vieras ajatus...
        Mistä tuo halusi jakaa naisesi toisenmiehen kanssa tulee? Mitä saat siitä jos toinen mies nussii muijaas? Kiihottaako se sinua jollain tavalla?

        No en kai sitä tekisi, jos se ei kiihottaisi. Itse olen myös ollut useita kertoja ns. kolmantena pyöränä, joten ei se ole ainoastaan se, että omaani pannaan


      • BEM kirjoitti:

        No en kai sitä tekisi, jos se ei kiihottaisi. Itse olen myös ollut useita kertoja ns. kolmantena pyöränä, joten ei se ole ainoastaan se, että omaani pannaan

        Sun täytyy sitten olla jonkin sortin homoseksuaali, en keksi tuohon muuta selitystä.
        Eikait heteromies kaipaa toisia miehiä samaan sänkyyn naisen lisäks...


      • ei ikinä
        BEM kirjoitti:

        No en kai sitä tekisi, jos se ei kiihottaisi. Itse olen myös ollut useita kertoja ns. kolmantena pyöränä, joten ei se ole ainoastaan se, että omaani pannaan

        Vastenmielinen koko ajatus, että sängyssä olisi useampi kuin toisistaan tykkäävät nainen ja mies.


    • Ikisinkku M

      "Hän on kuitenkin paljastanut liki kymmenen ex-partnerin nimet, joista useamman tunnen myös henkilökohtaisesti. Ex-partnereiden lukumäärä menee myös reippaasti yli kymmenen."

      Hyi s..na, en lähtisi panemaan naista joka on tietääkseni ollut yhdenkään tuntemani tyypin kanssa, jotenkin ällöttää ajatella kuinka se sai siltä muijalta ensin. Joskus on kaverieden/tuttujen ex- tai silloiset naiset yrittäneet ängetä iholle, en ole alkanut millekään.

    • Ex PUA

      Ihan luonotainen tuo suhtautuminen on.

      Mutta nainen ahneudessaan ja itsekkyydessään on joko tyhmä tai luottaa onneensa, kun kuvittelee että miehille naisen huoruus tai sen puute, olisi yhdentekevä asia.

      Siksi on kehitelty kaikkia aivopesuohjelmia, joilla yritetään mahdollistaa naisille eläköityminen jonkun aisurin elätettäväksi, sen jälkeen kun tämä on kurppaantunut liiaksi ollakseen panoringin täysivaltainen jäsen.

      • Ex PUA

        Samoin lisään, että YTM:t tästäkin syystä kerryttävät runsaasti kokemuksia, koska he tietävät minkälaisilta naisilta saa, ja heihin ei kukaan täysijärkinen tai vaihtoehtoja omaava mies tietenkään sitoudu.

        Olisikin hyvä tehdä tutkimus, missä voidaan havaita, että miten moni YTM lopulta valitsee mahdollisimman kokemattoman naisen.


      • Kuohumatta_paras
        Ex PUA kirjoitti:

        Samoin lisään, että YTM:t tästäkin syystä kerryttävät runsaasti kokemuksia, koska he tietävät minkälaisilta naisilta saa, ja heihin ei kukaan täysijärkinen tai vaihtoehtoja omaava mies tietenkään sitoudu.

        Olisikin hyvä tehdä tutkimus, missä voidaan havaita, että miten moni YTM lopulta valitsee mahdollisimman kokemattoman naisen.

        No, eikö heillä sitten ole varaa "korkkaamattomaan?"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe