Tappava ruiske alumiini.

nero 1.0

Onko alumiini ruiskeissa Bilderberg-ryhmän lahja teulliselle yhteiskunnalle luommollisen poistuman lisäämiseksi.
Alumiini määrätyiten aineiden kanssa elimistön puolustuskykyä alentavan vaikutuksen se ei tapa heti vaan jonkin ajan kuluttua.

23

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopeuttajaksi

      http://www.naturalnews.com/034607_aluminum_poisoning_detox.html
      Noilla sivuilla on useampia kirjoituksia alumiinirokotteista.
      Kuten tarkoitit, alumiini heikentää immuniteettiä. Tämän syksyn kausi-influenssarokotteista ei ollut mitään hyötyä, mikä mainitaan Naturalnews:n sivuillakin.

      Alumiini ei ole tarkoitettu ihmiskeholle, joten se nopeuttaa väestökatoa.

    • katso ohjelma

      Ongelmana alumiini (Aluminum Chlorohydrate)!

      Alumiini on kiehtova metalli: kevyt, ruostumaton ja helposti muovattava. Vielä 150 vuotta sitten Ranskan keisari Napoleon III kuulemma teetti kaikkein arvokkaimmille vierailleen aterimet alumiinista. Kevytmetalli oli tuolloin kalliimpaa kuin kulta ja sen jalostaminen niin työlästä, että alumiiniharkot kelpasivat näyttelyesineiksi maailmannäyttelyyn. Vielä 1900-luvun alussa alumiini oli melko harvinainen aine.

      Sen jälkeen, kun 1800-luvun lopussa keksittiin uusi tehokas tapa jalostaa alumiinia, siitä on nopeasti tullut muovin ohella teollisen kulttuurimme tunnusomainen materiaali. Alumiinia on kaikkialla. Juomme alumiinitölkeistä. Autoissamme on alumiinivanteet. Lentokoneet tehdään alumiinista. Alumiiniyhdisteillä puhdistetaan juomavettä. Alumiinia on kosmetiikassa, deodoranteissa ja aurinkorasvoissa. Alumiiniyhdisteitä on rokotteissa. Tehosteaine alumiini on myrkky, joka kerääntyy aivoihin ja muualle elimistöön. Alumiinia on rakettien polttoaineissa.

      Yleisen käsityksen mukaan alumiini on melko harmiton aine. Mutta on tutkimuksia, jotka viittaavat siihen, että alumiiniyhdisteet saattavat altistaa muun muassa syövälle, Alzheimerin taudille ja ruoka-aineallergioille.

      Myöskään alumiinituotannon ympäristövaikutukset eivät ole vähäiset. Alumiinin jalostaminen kuluttaa valtavat määrät energiaa, ja alumiinin louhiminen maaperästä voi johtaa paikallisesti todellisiin ympäristökatastrofeihin.

      Selvää kuitenkin on, ettei alumiini ole menossa mihinkään. Meidän on opittava elämään alumiiniajassa.

      Ongelmana alumiini (Die Akte Aluminium), Saksa 2012.
      http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/11/ongelmana-alumiini?ref=ohj-articles

    • nero 1.0

      Eli yhteenveto älä pistä tai syö mitään lääkettä jossa on alumiinia. (närästyslääkkeet )

      vaikuttava aine Al5Mg10(OH)31(SO4)2 x H2O josta AlSO3 on erityisen vaarallinen aine.

      tämä aine on uuden sukupolven murha ase. pistoksesta kolmessa kuukaudessa hautaan. kuolinsyy nahdotonta näyttää toteen mista aine on peräisin.

      Bilderberg-ryhmän lahja onkin totta.

    • minä (ai taas)

      Keltä lääkäriltä tuota pitäis kysyä XD

      Tosin KUKAAN ei haluis mitään psykiatrialääkkeitä.

      Eiks niin? ;)

      Ni ei noin hulluja viestejä tänne XDXDX D xd

      Huh huh, onneksi ei tarvitse kertoa nimeä. Täällä.

      (Hitler oli herkkä ja kohtelias mies)


      XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD ja se teki hienon Natsi-merkin. (Tuossa edellä)

      ps. ette usko kuka tämän kirjoitti

      Niin ja sitten varmasti osaan näyttää hyvää esimerkkiäkin.
      Tietäisinpä mistä. Hmm, sen pitäisi jokaisen itse tietää -> miten

      • no mä kirjoitan tähä

        Ette te tästä mitään tajua XD

        Luppui jo XD

        Ei löytynyt levyä, harmi
        hitto mikä viesti


      • niinku nimeni: XD
        no mä kirjoitan tähä kirjoitti:

        Ette te tästä mitään tajua XD

        Luppui jo XD

        Ei löytynyt levyä, harmi
        hitto mikä viesti

        n kaiken


      • ni ai mitä ajattelin
        niinku nimeni: XD kirjoitti:

        n kaiken

        SEKÖ sekö on Ongelma, että kukaan EI TAHDO psykoosilääkkeitä?

        (Kuka hullu haluis ????? Ei kukaan.

        Kun kaikki kaikki tietää, että Tällaista on olemassa, ja on aina ollut.

        Ja tulee, tulee aina olemaan eikä KUKAAN kukaan tee sellaista enää toiselle, ei kukaan, ei kukaan DX


      • Ei.
        ni ai mitä ajattelin kirjoitti:

        SEKÖ sekö on Ongelma, että kukaan EI TAHDO psykoosilääkkeitä?

        (Kuka hullu haluis ????? Ei kukaan.

        Kun kaikki kaikki tietää, että Tällaista on olemassa, ja on aina ollut.

        Ja tulee, tulee aina olemaan eikä KUKAAN kukaan tee sellaista enää toiselle, ei kukaan, ei kukaan DX

        Nii että psykiaatri, pliis hei, ei enäääääää


      • vielä yyyksi XD
        Ei. kirjoitti:

        Nii että psykiaatri, pliis hei, ei enäääääää

        Ja jah, miks mä enn MMUISta?


      • mitä huijausta
        vielä yyyksi XD kirjoitti:

        Ja jah, miks mä enn MMUISta?

        Etä, etteettä, ei, ei sa. en halu

        XD RRAAAAH XD


      • Kirsi
        mitä huijausta kirjoitti:

        Etä, etteettä, ei, ei sa. en halu

        XD RRAAAAH XD

        Jaa, taivaskin on aina ollut.


      • Ja ai Kipa? ;)
        Kirsi kirjoitti:

        Jaa, taivaskin on aina ollut.

        Ni miah, awumiinia XD

        Ai se oli Zeldox

        Vanhan polven psykoosiläääke

        ää ää en halua

        no ei kukaan

        Juuri jniin juuri niin

        Jossain?

        Pilvien päällä

        Se on kauniilla säällä

        Mut eikai
        hmm niiiiiiiiiiii ei


      • KN1986
        Ja ai Kipa? ;) kirjoitti:

        Ni miah, awumiinia XD

        Ai se oli Zeldox

        Vanhan polven psykoosiläääke

        ää ää en halua

        no ei kukaan

        Juuri jniin juuri niin

        Jossain?

        Pilvien päällä

        Se on kauniilla säällä

        Mut eikai
        hmm niiiiiiiiiiii ei

        Vielä vähä vielä vähän.
        LS
        Pliis hei.

        Hmmmmmmmmmmm, niin kaikkea saa mietiä?

        Vaivojaki XD

        Vauvojakin.

        Joo, todella.

        Niin onko mulla asiaa?

        Mä en KOSKAAN, KOSKAAN halua psykoosilääkkeitä.

        Ja sitten mulla on ongelma.
        Miten mä selviäisin niin, ettei mun lasten, lastenlasten ja niin edespäin tarttis koskaan ottaa.

        Koska kuka pöliö haluaa tähän lääkkeet, jota on ollut olemassa aikojen alusta asti.? Jos ei halua, niin mikä ongelma siinä on? Psykiatri pakottaa.

        Niin tosiaan, mulle sanottiin niin.

        Mutta mä tiedän sen, että voin mä kirjoittaa bloginkin, ja. harmi kun mulla ei ole siihen mitään asiaa?

        Niin, seuraavaksi, mä PAKOTAN mun psykiatrin lukemaan mun blogin, TAI KATSOMAAN KUN ___MÄ___ KIRJOITAN SIÄ XDXDXDXD

        Mutta hei, pieni säälittävä psykiaatria, mä tiedän, kuinka kallista sun AIKA on.

        Nii hei, en tarviikaa XD

        SUN ei tarvii maksaa kun en tullukaa

        Voi ei, Voiko jotai sattua?

        No mustaki, mustaki, se on mun oma vika jos niin käy?

        Eihän sitä voi koskaan tietää?

        Nii että mieluummi ilman hei, ei läääkkeeitääää :D

        No tiedän sen nyt itse, hei.

        Niin niin, kiios ei.

        ----

        Niin, ja se ensimmäinen kerta oli ilman lääkkeitä, se oliki psykiatrin aika.
        Sitten oli: Nyt mun on vaan Pakko antaa sulle nää lääkkeet.

        MIKÄ __PAKKO__???? KAIKILLA VAI???

        MISSÄ mun --->kallis


      • Kirsi8691
        KN1986 kirjoitti:

        Vielä vähä vielä vähän.
        LS
        Pliis hei.

        Hmmmmmmmmmmm, niin kaikkea saa mietiä?

        Vaivojaki XD

        Vauvojakin.

        Joo, todella.

        Niin onko mulla asiaa?

        Mä en KOSKAAN, KOSKAAN halua psykoosilääkkeitä.

        Ja sitten mulla on ongelma.
        Miten mä selviäisin niin, ettei mun lasten, lastenlasten ja niin edespäin tarttis koskaan ottaa.

        Koska kuka pöliö haluaa tähän lääkkeet, jota on ollut olemassa aikojen alusta asti.? Jos ei halua, niin mikä ongelma siinä on? Psykiatri pakottaa.

        Niin tosiaan, mulle sanottiin niin.

        Mutta mä tiedän sen, että voin mä kirjoittaa bloginkin, ja. harmi kun mulla ei ole siihen mitään asiaa?

        Niin, seuraavaksi, mä PAKOTAN mun psykiatrin lukemaan mun blogin, TAI KATSOMAAN KUN ___MÄ___ KIRJOITAN SIÄ XDXDXDXD

        Mutta hei, pieni säälittävä psykiaatria, mä tiedän, kuinka kallista sun AIKA on.

        Nii hei, en tarviikaa XD

        SUN ei tarvii maksaa kun en tullukaa

        Voi ei, Voiko jotai sattua?

        No mustaki, mustaki, se on mun oma vika jos niin käy?

        Eihän sitä voi koskaan tietää?

        Nii että mieluummi ilman hei, ei läääkkeeitääää :D

        No tiedän sen nyt itse, hei.

        Niin niin, kiios ei.

        ----

        Niin, ja se ensimmäinen kerta oli ilman lääkkeitä, se oliki psykiatrin aika.
        Sitten oli: Nyt mun on vaan Pakko antaa sulle nää lääkkeet.

        MIKÄ __PAKKO__???? KAIKILLA VAI???

        MISSÄ mun --->kallis

        Ja sitten, mun on pakko kertoa yksi asia. Mä opiskelin Helsingin tekniikan alan oppilaitoksessa (olen Seinäjoelta).

        Siellä oli mikroskooppi. Se oli labra-alaa. Sieltä valmistuu laborantiksi.

        Mä meinasin tuoda sinne mun 52-vuotiaan hamsterin ..sitä.. siis EI kakkaa XD

        Mutta en tuonut. Se on kiellettyä.

        (Ja sitte mun oli taas pakko nauraa) XD


      • Kirsi1986
        Kirsi8691 kirjoitti:

        Ja sitten, mun on pakko kertoa yksi asia. Mä opiskelin Helsingin tekniikan alan oppilaitoksessa (olen Seinäjoelta).

        Siellä oli mikroskooppi. Se oli labra-alaa. Sieltä valmistuu laborantiksi.

        Mä meinasin tuoda sinne mun 52-vuotiaan hamsterin ..sitä.. siis EI kakkaa XD

        Mutta en tuonut. Se on kiellettyä.

        (Ja sitte mun oli taas pakko nauraa) XD

        Jaa niin mä asuin silloin 52-vuotiaan miehen kanssa. Kiltin.

        Nyt se on .. no se on vanhempi nyt kuin silloin. Nyt se on . 52

        Silloin se oli.. hetki.49


      • Z...
        Kirsi1986 kirjoitti:

        Jaa niin mä asuin silloin 52-vuotiaan miehen kanssa. Kiltin.

        Nyt se on .. no se on vanhempi nyt kuin silloin. Nyt se on . 52

        Silloin se oli.. hetki.49

        Ja nyt mä julistan kaikille, että sillä oli hiiva. Mutta nimeä en kerro.

        Ja ai mistä tiedän???!!!

        Ja epäilen, että se tarttuu myös ilman kumia. Aika vähän kai? Ni puhdasta varmaan oli?
        Joo, se oli totta, että se oli sen sormesta, eikä lähde koskaan.

        Niin kuivattaa.

        Eikä lähde kai koskaan.

        Kaikkea niiltä vanhoilta miehiltä sängyssä saakin.

        TAI SITTE SUUTELUSSA?? En edes halua tietää.

        Ni että .. kättely ihan kivaa on XDXD ei tartu hiiva XD


        Niin, mun hamsteri oli ollut yöllä itsensä kanssa sillai ja aamulla me oltiin sillai ja sitte olin hieman kipeä ja nyt tiedän että mulla ei ollut sitä (me seurusteltiin sitä ennen vuodesta 2010, kesästä),

        (Tavattiin Suomi24:n chattipalstalla, oli kiva poika)

        Niin me oltiin samassa asunnossa vuodesta 2010 ja nyt asuttiin Tampereella ja oli vuosi 2014 (kevät), niin tosiaan sormeiltu on ennenkin, mutta koskaan ennen ei ollut tarttunut. Niin, ehkä se oli siitä, että oli hieman likaista.

        Hmm. Tosiaan, ehkei ketään enää kiinnosta. xZ


      • AITOVA
        Ei. kirjoitti:

        Nii että psykiaatri, pliis hei, ei enäääääää

        Jahaaas.täällä TROLLIT pilaaa tärkeän keskusteluketjun...

        Taisi osua arkaan paikkaan,kun nuin sekopäistä skeidaa kirjoittavat..

        ALUMIINI ON OIKEESTI HERMOSTOA TUHOAVA MYRKKY..


    • nero 1.0
      • nero 1.0

        YHDEN NÄRÄSTYSLÄÄKKEEN kemiallinen koostumus Al5Mg10(OH)31(SO4)2 x H2O josta happojen kanssa,elimistössä muodostuu tämän näköinen yhdiste AlSO3 Joka on erityisen vaarallinen aine.

        AlSO3 aine tuhoaa muistin, on aiheuttamassa syöpiä ja alentaa elimistön puolustus kyvyn, kuolin syy voi olla sydänlihaksen tulehdus/flunssa.


      • Tri Puolimieli
        nero 1.0 kirjoitti:

        YHDEN NÄRÄSTYSLÄÄKKEEN kemiallinen koostumus Al5Mg10(OH)31(SO4)2 x H2O josta happojen kanssa,elimistössä muodostuu tämän näköinen yhdiste AlSO3 Joka on erityisen vaarallinen aine.

        AlSO3 aine tuhoaa muistin, on aiheuttamassa syöpiä ja alentaa elimistön puolustus kyvyn, kuolin syy voi olla sydänlihaksen tulehdus/flunssa.

        No lue niitä pakkausselosteita. Eräiden närästyslääkkeiden selosteissa sanotaan selvästi, että lääke voi nostaa sydänongelmien riskiä. Ei ne ole mitään salaliittoa vaan ihan tunnustutettua ja tiedostettua asiaa. On jokaisen oma asia pistääkö niitä lääketeollisuuden kemikaaleja suuhunsa, vai perehtyykö luontoon, onko siellä apuja omiin vaivoihin. Yleensä on. Se vaan on niin että kun ihminen on irrotettu luonnosta, niin luontoa ei enää osata käyttää hyväksi, kuten ennen.


    • nero 1.0

      kyse on alumiinin ja rikin yhteisvaikutuksesta ei muusta hölmö tuotteen valmistaja myntäisi pienet sivuvaikutukset kuten hengen menettäminen.

      Hyvä että ymmärrys kasvaa kunkin ihmisen päässä.

      Jos et ole varma terveysvaikutuksesta, eikö olisi järkevää jättää käyttämättä nämä aineet/ yhdisteet.

      Eikä tämä ole ainoa yhdiste joka aiheuttaa ihmiselle ja eläimille perimän muutoksia, syöpää ja ennen aikaista kuolemaa.... stalatit geenimanipolointi yms... niin. Kannattaisko kasvattaa itse ruokansa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe