Halujen sinfonia

Sonne

Itselläni on tänään kiikarissa elämää suurempi nainen. Elämää suurempaa en osaa helposti hahmottaa, ja klisee tuntuu muutenkin ontuvan, mutta on ja toimii suuntaviittana, kuin ojennettuna käsivartena tolpan päässä kohti elämän napaa.

(naurua)

https://www.youtube.com/watch?v=e4mD93c-ZdQ

28

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonne

      Mielettömän vetävä draivi. Siis ihan tanssiykkönen.

      (reps)

      • Sonne

        Siis naisella pitää olla älliä, kauneutta ja boheemi elämänasenne. Raha olisi kiva ylläri. Pelottomuus ja luovuus luetaan positiiviseksi lisäosaksi ilmiöön nimeltä elämä ja sen synty.

        Ihana napa.


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Siis naisella pitää olla älliä, kauneutta ja boheemi elämänasenne. Raha olisi kiva ylläri. Pelottomuus ja luovuus luetaan positiiviseksi lisäosaksi ilmiöön nimeltä elämä ja sen synty.

        Ihana napa.

        Mulla on ihan älyttömästi näitä vaatimuksia. Ei muuten riitä että naiset ovat itse itselle vaativia, vaan minä lisään taakkaan oman osani. Kyllä nainen kestää. Onhan hän nainen.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Mulla on ihan älyttömästi näitä vaatimuksia. Ei muuten riitä että naiset ovat itse itselle vaativia, vaan minä lisään taakkaan oman osani. Kyllä nainen kestää. Onhan hän nainen.

        (naurua)

        Koska mut ajettiin pois lesssupalstalta, niin menin kirjallisuuspaltalle, jossa minua välittömästi alettiin sensuroida. Enää ei ole kuin lemmikkipalsta jäljellä, jonne voi mennä hengaamaan.

        Onneksi täällä saa olla rauhassa.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Koska mut ajettiin pois lesssupalstalta, niin menin kirjallisuuspaltalle, jossa minua välittömästi alettiin sensuroida. Enää ei ole kuin lemmikkipalsta jäljellä, jonne voi mennä hengaamaan.

        Onneksi täällä saa olla rauhassa.

        (naurua)

        Siis missä niin kuin on sellainen asia kuin sananvapaus?

        (naurua)


      • aurinko...
        Sonne kirjoitti:

        Siis missä niin kuin on sellainen asia kuin sananvapaus?

        (naurua)

        Päässäsi


      • Sonne
        aurinko... kirjoitti:

        Päässäsi

        Emmä oikeasti näin paljon puhu. Mä olen normaali suomalainen mies, ei puhu eikä pussaa.

        (naurua)


    • suuria persoonia

      Suomessa on aika paljon elämää suurempia naisia.

      • Sonne

        Olen kuullut joo. En juuri käy ulkona, joten katselen mitä maailmalla ollaan mieltä meistä naisista tämän kanavan kautta.

        Oikeasti olen mies.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Olen kuullut joo. En juuri käy ulkona, joten katselen mitä maailmalla ollaan mieltä meistä naisista tämän kanavan kautta.

        Oikeasti olen mies.

        (naurua)

        Minusta tuntuu, että viitatessani naisen suuruuteen suhteessa elämään, viittaa oikeasti suvunjatkamiseen.

        Siten se selittyy, se suuruus.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että viitatessani naisen suuruuteen suhteessa elämään, viittaa oikeasti suvunjatkamiseen.

        Siten se selittyy, se suuruus.

        (naurua)

        Mun käsittääkseni Helsingin työväestöstä sen tissiosa kantoi näihin buduääreihin nämä tiilet. Olen nähnyt joitain vanhoja fotoja, joissa ruttuiset naiset roudaavat tiiliä kohti korkeuksia puisilla tsydeemeillä, jotka olivat selässä.

        Aika raffia. Respektiä


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että viitatessani naisen suuruuteen suhteessa elämään, viittaa oikeasti suvunjatkamiseen.

        Siten se selittyy, se suuruus.

        (naurua)

        Otetaan joku 40 kiloa tiiliä ja pistetään se jonkun selkään. Sitten kellotetaan aika, kun se juoksee kahdeksanteen kerrokseen. Tätä tehdään ympäri vuoden.

        Kääk

        (naurua)


    • mielinkielin mies

      Höh, eihän tuo ollut mitään sinfoniaa. Vain tylsää ja halpaa kaupallista kakkaa.

      • Sonne

        Mjoo

        Olen todella huono markkinoimaan itseäni.

        (reps)


      • sivusta näkee
        Sonne kirjoitti:

        Mjoo

        Olen todella huono markkinoimaan itseäni.

        (reps)

        Et ole huono markkinoimaan, et vain ota tarjouksiin kiinni!

        Suahan tossa jo vikitteli kaksikin tyttöä, mutta et reagoinut.


      • Sonne
        sivusta näkee kirjoitti:

        Et ole huono markkinoimaan, et vain ota tarjouksiin kiinni!

        Suahan tossa jo vikitteli kaksikin tyttöä, mutta et reagoinut.

        Mä rakastan mun sinkkuutta. Siinä on kuitenkin olemassa eräänlaisia "aukkoja", joita on vaikea yksin täyttää. Jossain suhteessa jopa minun on myönnettävä, että ei se nyt oikein aina ole sitä primääriä, että on vapaa.

        Olen hieman hämmentynyt. Olen usein hieman hämmentynyt.

        (naurua)


      • vinkki sulle
        Sonne kirjoitti:

        Mä rakastan mun sinkkuutta. Siinä on kuitenkin olemassa eräänlaisia "aukkoja", joita on vaikea yksin täyttää. Jossain suhteessa jopa minun on myönnettävä, että ei se nyt oikein aina ole sitä primääriä, että on vapaa.

        Olen hieman hämmentynyt. Olen usein hieman hämmentynyt.

        (naurua)

        Hämmentyminen on ok, hetkeksi. Sen jälkeen pitää toimia, naiset ei ehdottele moneen kertaan.

        Sussa on jotain, voit hyvin saada tytön.


      • Sonne
        vinkki sulle kirjoitti:

        Hämmentyminen on ok, hetkeksi. Sen jälkeen pitää toimia, naiset ei ehdottele moneen kertaan.

        Sussa on jotain, voit hyvin saada tytön.

        Mulla on niin rankat ehdot, että tuskin tulee tapahtumaan. Kaiken mainitsemani lisäksi hän ei saa näyttää tältä, sillä tästä tulee edellinen mieleen. En pidä mistään "edellisistä".

        Seuraava kuulostaa kauniilta.

        (naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=3cnUHHdtfjo


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Mulla on niin rankat ehdot, että tuskin tulee tapahtumaan. Kaiken mainitsemani lisäksi hän ei saa näyttää tältä, sillä tästä tulee edellinen mieleen. En pidä mistään "edellisistä".

        Seuraava kuulostaa kauniilta.

        (naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=3cnUHHdtfjo

        Siis tuollainen märkä, kaljaa ympärilleen ruikkiva torttu ei viehätä minua. Minä haluan jotain klassista, vanhempaa ja arvokkaampaa. Haluan kokemusta, viisautta ja älykästä pilkettä silmiin. Siinä on mulle tähtitaivasta kerrakseen. Mitä mä jollain skeittarilla teen?

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Siis tuollainen märkä, kaljaa ympärilleen ruikkiva torttu ei viehätä minua. Minä haluan jotain klassista, vanhempaa ja arvokkaampaa. Haluan kokemusta, viisautta ja älykästä pilkettä silmiin. Siinä on mulle tähtitaivasta kerrakseen. Mitä mä jollain skeittarilla teen?

        (naurua)

        Tollaseen long boardiin kun tallaa yöllä pimeässä, niin sitä on äkkiä tullut alas portaita kadulle ulko-oven karmit kaulassa.

        (reps)


    • B day

      Ootsä keskustelussakin samanlainen. Että aina puhut ite vaan, sanoi toinen jotain väliin tai ei.

      • Sonne

        En juuri. Katselen yleensä ihmisiä, kun he puhuvat. Yksi keskustelija 1000:sta on sen verran kiinnostava, että huomaan oman suuni liikkuvan.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        En juuri. Katselen yleensä ihmisiä, kun he puhuvat. Yksi keskustelija 1000:sta on sen verran kiinnostava, että huomaan oman suuni liikkuvan.

        (reps)

        Kirjoittaminen ja sanallinen ilmaisu sen sijaan on sen verran helppoa, että olisi kehitettävä nelikymmensormijärjestelmä.

        (naurua)


    • pottajari

      Tajusin, että vuosi tai kaksi takaperin, Lottamari kirjoitti pahimmissa psykooseissaan hyvin samaan tapaan täysin järjettömiä aloituksia, vaikka ilmeisesti saikin huimansa jossain välissä myös kiinni.

      • peeeenis

        Onko nämä kirjoitettu psykoosissa vai nousuissa? En tiedä.

        (pierua)


      • Sonne
        peeeenis kirjoitti:

        Onko nämä kirjoitettu psykoosissa vai nousuissa? En tiedä.

        (pierua)

        Ei kummassakaan. Luovan ja keskivertoa fiksumman tapauksen ollessa kyseessä, muilta loppuvat keinot. Sitten lähdetään pakkohoidon tielle, eli avuttomuuden. Minä näen tämän siten, että edessäni on joukko pystyyn nostettuja käsiä.

        Sitä tämä 'sairaanhoito' täällä on. Ei fokuksia, ei faktaa.

        (naurua)


      • weze1
        Sonne kirjoitti:

        Ei kummassakaan. Luovan ja keskivertoa fiksumman tapauksen ollessa kyseessä, muilta loppuvat keinot. Sitten lähdetään pakkohoidon tielle, eli avuttomuuden. Minä näen tämän siten, että edessäni on joukko pystyyn nostettuja käsiä.

        Sitä tämä 'sairaanhoito' täällä on. Ei fokuksia, ei faktaa.

        (naurua)

        Mä tykkään näistä sun kirjoituksistas. Tajunnanvirtaa, sopivan vinoa huumoria, itseironiaa, sarkasmiakin. Ihania lankoja.


      • Sonne
        weze1 kirjoitti:

        Mä tykkään näistä sun kirjoituksistas. Tajunnanvirtaa, sopivan vinoa huumoria, itseironiaa, sarkasmiakin. Ihania lankoja.

        Siis tämähän on tällainen lattea klassikko, jossa hefe hiihtää screenillä ja voivottelee.

        Todellisuudessa me kaikki olemme ainoastaan tyytymättömiä. On täysin irrelevanttia ajatella, että miksi.

        (suhteetonta naurua)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe