Ahdistutko helposti?

Olen toivoton tapaus

Olen ihastuessa pakkomielteinen ja pelottaa että aina pelottelen ihastuksen pois. Minulla on tapana "roikkua" ihastuksessa ja laitan viestejä jotka sopisi ehkä henkilölle jonka tunnen. En malttaisi odottaa ja heti pitäisi jo seurustella. Laitoin ihan tuntemattomalle tekstiviestejä ja kirjoitin ensin jopa ihan käsin kirjeen. No en saanut minkäänlaista vastausta mihinkään ja nyt pelottaa että olen ollut liian ahdistava. Onko esimerkiksi tuntemattoman "roikkuminen" sinusta pelottavaa ja ahdistavaa vai oletko otettu siitä että joku todella tykkää sinusta?

4

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afdsadfasaf

      Tietynlainen sekoilu voi olla ahdistavaa, tietynlainen ei välttämättä ole muuta kuin tympäisevää. Itse vain vaivaannuin kun sain käsinkirjoitetun kirjeen näin digiaikana, ja tylsä sisältökään ei oikeuttanut mediavalintaa. En viitsinyt edes lukea koko kirjettä kokonaan ennen kuin joskus parin viikon päästä kun oli tarpeeksi tylsää, enkä ikinä vastannut kirjeeseen tai maininnut sitä sanallakaan. Kuvitteli vissiin että kun paskaa kirjottaa glitterkynällä niin se tekee siitä jotenkin parempaa. Säälittävämpää se siitä vain tekee. Masentavan tympeä tyttö, pääsinpähän eroon. Ihan mukava sitä tietty oli panna jonkin aikaa.

    • Olen toivoton tapaus

      Jaaha. Itse kirjoitin kirjeen vain sen takia koska ei ollut muuta mahdollisuutta. Kului aikaa kun sain miehen numeron. Siitähän minä vasta innostuin sitten. :( Hävettää kyllä se kirje, ajattelin jopa että joku saattaisi pitää. En osaa vain ohjata suhteita. En osaa käsitellä mitään ja aina menee liian yli. Kunpa kaikki olisi vielä korjattavissa.

    • Jammeri

      Hei toivoton tapaus, et ole toivoton tapaus. Samalla tavalla minäkin olen aina tuntenut. Ehkä se on yhden sortin inmislaatu. Täysillä tai ei sitten ollenkaan. Mutta kun kaikki eivät ole tällaisia, niin pitää meijän vahan niinkuin toppuutella ja olla ikäänkuin että tässä vaan katsellaan. Se on totta raskasta ja joskus epävarmuudessaan raastavaa, mutta kai se pitää kestää. Tärkeintähän kuitenkin on se, että on usko ja käsitys, että vastapuoli on tosissaan kiinnostunut sinusta. Jos se on kohdallaan, niin sillon voin pistää jäitä niskaan ja ollaa coolina.

    • Olen toivoton tapaus

      Aivan. Mutta joskus se kiinnostus saattaa lopahtaa juuri käyttäytymiseen. Pitää tarkasti vain miettiä mitä uskaltaa tehdä että kiinnostus ei kuole vastapuolessa. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe