Nyt lähti Rio vaihtoon!

brio1

Ei sen takia että huono ois, vaan kun nälkä kasvoi syödessä :) . Tilasin Pro ceedin manuaalina, kaikilla herkuilla, ja tolla värillä. http://media.caranddriver.com/images/media/467847/kia-pro-ceed-photo-477335-s-1280x782.jpg

Rio mainio ja luotettava kumppani ollut. Luulen että ei ceedikään tee poikkeusta sen suhteen. 2kk vielä Rioilua, ja sit alkaa Pro vuodet :)

22

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukm 49

      olet tehnyt hyvät kaupat onnea.

    • kiukau

      Jos meluisa onneton paskalaatuinen kinneri on sun juttus, niin jatka vaan samalla linjalla...

      • brio1

        Höpö Höpö


      • tyhmäpromies

        Täysi paska! Rahat meni aivan hukkaan! Oletko tyhmä?


      • fhfff
        tyhmäpromies kirjoitti:

        Täysi paska! Rahat meni aivan hukkaan! Oletko tyhmä?

        Köyhät huutelee


      • Kialisti

        Itse ajanut proo ceedillä kolme vuotta ja100000km eikä vikoja,paria lamppua lukuunottamatta.1,6diisseli kelpo peli.


    • Todella tyhmä teko.
      Katso ohjeita viestistä "Autonvalinta-asiaa".

    • Mannelavetti

      Hyvän näköinen auto,ajattelin tuota farkkuna,miten automaatti,onko kokemuksia?.

    • kjjkjk

      koeajat AUTOMAATTIA! si päätät.. vaihtaa pehmeesti.. kestävyyest en voi kommentoia(ei kokemust)

    • Ei_helevetin_köyhä_kuite

      Ne joilla on varaa, ostavat mitä haluavat, köyhät hakee Saksasta saksalaisten hylkäämiä kulkineita?
      Minä en rikas mutta töissä kuitenkin, köyhä mutta en rutiköyhä, ostin kuitenkin viime vuonna vaimolle uuden kulkineen jonka itse halusin ostaa ja vaomolle kelpasi, on viläkin 100% tyytyväinen Kiaan! Itselle vaihdoin vanhan käytetyn (-o8) farkun koska minä pärjään vanhallakin kulkineella!

    • Köyhäksi suomi ja eurooppa tuleekin kun autotkin tyhmyyksissään ostetaan aasiasta. Eipä tuo työpaikkoja suomalaiselle autoteollisuusalihankinnalle ei.
      Rion kyllä laittaisin vaihtoon mutta uusi eurooppalainen tilalle.

      • Proceed

        Mutta tämähän tehdään euroopassa ! Ja voin sanoa et on pirun hyvä ostos, vaikkakin vasta rapiat 700km on mittarissa. Ja tyylikäs, väri mitä mainioin. Ei tuu samanlaista heti vastaan :)


      • Suosisuomalaista

        Minä olen aina ostanut Suomesta kaikki kulkineeni!
        Jos Suomessa aletaan valmistamaan autoja niin ostan heti!


    • Nyt se sitten meni kaverilla uuden mersun ostoksi. Saatat päästä jopa katsomaan Uuteenkaupunkiin kun se valmistuu - ainakin sinne pääsi tilaamansa auton valmistumista seuraamaan silloin kun Saabia valmistettiin.
      Hieno teko ja hieno valinta.

      • Ihmetteleväkin

        Milloin siellä on alettu Mersuja tekemään?


    • MOT

      Kia Ceed kokoonpannaan Sloveniassa. Kian mainostama eurooppalainen suunnittelu on markkinointitekninen liioittelu koska varsinainen suunnittelu on tehty Koreassa ja Sloveniassa tehdään väri- ja sisustusteknistä viimeistelyä eurooppalaiseen makuun.
      Kia ei anna eikä tule antamaan alihankintatyötä suomalaisille yrityksille.

    • Mikäs Pro Ceedissä on niin paljon parempaa kuin Riossa, että kannatti vaihtaa?

      Vai onko Pro Ceed 1.6 Turbolla?

      • Proceed

        Käy koeajamassa niin tiedät ;)


    • dsfg435sdfg45

      Mitään euroopassa tehtyä ei kannata ostaa. Rakennettuja hajoamaan tahallaan. Autotehtaat kelannu, miksi myydä vain yksi auto kun varaosina saa myyty myös toisen, ja asiakas itkee ja maksaa. Kia kylläkin taitaa olla täysautomaattisesti tehty, ainakin sen Koreassa tehty joku versio eli siihen ei ihminen ole koskenut, sen takia varmaan hyvä laatu.

    • KuopionDeltaonhuono

      Hyvä kun vaihdoit. Tuo Rio on aika nuhainen peli. Olisit vaan vaihtanut samantien merkkiäkin. itse olen niin leipääntynyt huonoon palveluun sekä myynnissä ja erityisesti huollon puolella. Huollon aikana tuli tuulilasin keskelle peini kolo joka nyt lähtee leviämään. Yritin saada heti huollon jälkeen asiaa hoidettua, mutta vedottiin kiven murun lentoon vaikka oli tuoreet lasipölyt pinnassa. Tämä Kuopion myymälässä ja saamani alustavan palvelun perusteella liike ei kanna vastuuta. Onneksi on keinot hoitaa virallista reittiä tälläisiä asioita. Ko. liikkeeseen en eikä tuttavani enää astu. Paskin palvelu mitä olen missään saanut.

    • nonniin nyt tämä kian raato jysähti ,kun ajelin tallapohjassa ja mittari näytti 122Km/h ,hirvee pamaus konehuoneesta , kaksi mäntää sojotti lohkon kyljestä ulos .ja sitten kattelin noita uusia linglongheja ,kahdesta rengaasta pinnat irtoomassa,mistähän jätteistä ne valmistetaan. ja vielä pingpong poitsun tekemä takaspoilerikin on alkanut repsottaa ikävästi.nyt tää paska menee kyllä vaihtoon,jos kukaan huolii.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe