Ei se mitä sanot, vaan miten sen sanot

Ex PUA

Mietitkö sopivaa "peliä" tai muuta keinottelua naisen saamiseksi?

Tässä tulee:

https://www.youtube.com/watch?v=XbYNAZxcWh4

Raha status mukavan kulkupelin muodossa riittää.

Ei tarvetta monimutkaisille rutiineille tai iskurepliikeille. Ei tarvetta edes sanoille!

Unohda myös bootcampit ja ylihinnoitellut puppe-kultin ebookit.

Tämä metodi tosin ei ole sikäli ilmainen, että sen saa ilmaiseksi vain ja ainoastaan kaikki etuoikeutetut miehet maailmassa!

36

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex PUA
    • ei ole rahaa

      Halvemmalla pääsee jos opettelee pelimiestemppuja kuin ostamalla Lamborghinin.

      • Ex PUA

        Ne ovat pääsääntöisesti huijausta, kuten koko deittailupeli miehelle.

        "Armoton kohtalo on järjestänyt niin, että tätä viimeistä ryhmää, köyhimpiä miehiä, kaiken lisäksi käyttävät hyväkseen kaikkein vähiten viehättävät naiset. Sillä koska naiset edellyttävät mieheltä aina vain rahaa ja miehet naiselta vain ulkonäköä, paremmin ansaitsevat miehet sieppaavat aina haluttavimmat naiset".

        "Mies, joka ei hallitse näitä taidonnäytteitä, jonka rahantulo vähenee, on "epäonnistunut" ja menettää kaiken: vaimonsa, perheensä, kotinsa, elämänsä tarkoituksen - kaiken turvallisuuden" - Ester Vila


      • 200lol
        Ex PUA kirjoitti:

        Ne ovat pääsääntöisesti huijausta, kuten koko deittailupeli miehelle.

        "Armoton kohtalo on järjestänyt niin, että tätä viimeistä ryhmää, köyhimpiä miehiä, kaiken lisäksi käyttävät hyväkseen kaikkein vähiten viehättävät naiset. Sillä koska naiset edellyttävät mieheltä aina vain rahaa ja miehet naiselta vain ulkonäköä, paremmin ansaitsevat miehet sieppaavat aina haluttavimmat naiset".

        "Mies, joka ei hallitse näitä taidonnäytteitä, jonka rahantulo vähenee, on "epäonnistunut" ja menettää kaiken: vaimonsa, perheensä, kotinsa, elämänsä tarkoituksen - kaiken turvallisuuden" - Ester Vila

        Nainen siis muka hylkää työttömäksi jäävän miehensä?


      • Ex PUA
        200lol kirjoitti:

        Nainen siis muka hylkää työttömäksi jäävän miehensä?

        Ehdottomasti.

        Briffaultin lain mukaan nainen hylkää sen miehen josta ei ole tälle enää hyötyä.

        Minäkin tiedän tapauksissa joissa toisessa mies on sairastunut, ja joutunut jopa kuukausiksi sairaalaan, ja nainen on tullut vierailulle avioeropaperien kanssa.

        Toisessa tapauksessa mies joutui raaja-amputointiin, ja hänen saastainen huoransa, anteeksi enkelimäisen pyytettömästi rakastava naisensa, totesi että se suhde loppui siihen.

        Kepeimmissä tapauksissa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos mieheltä lähtee työ, lähtee häneltä seuraavaksi nainen. - Mikä lienee parempi, työmuurahais-aisuri kun saa tietysti elättää naista, joka on "juoksunsa juossut", mutta joka heti tilaisuuden tullen pettää miestään juuri niiden kanssa joiden kanssa oikeasti haluaa olla - joko YTM:n eli pomonsa kanssa, tai sitten jännämiehen.

        Joten voit valita kahdesta vaihtoehdosta, joko aisuri jolla on sinun elatuksesta kiinnostunut kullankaivaja vaimona, tai sitten yksinäinen mies, jolla ei vain ollut tarpeeksi rahaa elättää naista.


      • 200lol
        Ex PUA kirjoitti:

        Ehdottomasti.

        Briffaultin lain mukaan nainen hylkää sen miehen josta ei ole tälle enää hyötyä.

        Minäkin tiedän tapauksissa joissa toisessa mies on sairastunut, ja joutunut jopa kuukausiksi sairaalaan, ja nainen on tullut vierailulle avioeropaperien kanssa.

        Toisessa tapauksessa mies joutui raaja-amputointiin, ja hänen saastainen huoransa, anteeksi enkelimäisen pyytettömästi rakastava naisensa, totesi että se suhde loppui siihen.

        Kepeimmissä tapauksissa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos mieheltä lähtee työ, lähtee häneltä seuraavaksi nainen. - Mikä lienee parempi, työmuurahais-aisuri kun saa tietysti elättää naista, joka on "juoksunsa juossut", mutta joka heti tilaisuuden tullen pettää miestään juuri niiden kanssa joiden kanssa oikeasti haluaa olla - joko YTM:n eli pomonsa kanssa, tai sitten jännämiehen.

        Joten voit valita kahdesta vaihtoehdosta, joko aisuri jolla on sinun elatuksesta kiinnostunut kullankaivaja vaimona, tai sitten yksinäinen mies, jolla ei vain ollut tarpeeksi rahaa elättää naista.

        Yhden siskon mies sai aivoinfarktin ja työt loppuivat siihen, toisen siskon mieheltä petti sydän ja työt loppuivat siihen. Vaimot ovat edelleen vaimoja. Toinen vielä työntelee miestä pyörätuolissa. Rakas on rakas vähän rujompanakin. Kannattaa miettiä naisessa muutakin kuin sitä ulkonäköä kun valintansa tekee.


      • Ex PUA
        200lol kirjoitti:

        Yhden siskon mies sai aivoinfarktin ja työt loppuivat siihen, toisen siskon mieheltä petti sydän ja työt loppuivat siihen. Vaimot ovat edelleen vaimoja. Toinen vielä työntelee miestä pyörätuolissa. Rakas on rakas vähän rujompanakin. Kannattaa miettiä naisessa muutakin kuin sitä ulkonäköä kun valintansa tekee.

        Miehet joutuvat yleensä tyytymään vähemmän kauniisiin naisiin, ja hyvin silti voivat elää sen kanssa, kun taas nämä vähemmän kauniit ovat ronkeleita koska etsivät miehistä komeutta, varallisuutta ja statusta.

        Joten miehellä on tuossa tilanteessa 100% oikeus vaatia ulkonäköstandardien mukaista naista, se on pientä sen rinnalla mitä nainen vaatii.


      • 200lol
        Ex PUA kirjoitti:

        Miehet joutuvat yleensä tyytymään vähemmän kauniisiin naisiin, ja hyvin silti voivat elää sen kanssa, kun taas nämä vähemmän kauniit ovat ronkeleita koska etsivät miehistä komeutta, varallisuutta ja statusta.

        Joten miehellä on tuossa tilanteessa 100% oikeus vaatia ulkonäköstandardien mukaista naista, se on pientä sen rinnalla mitä nainen vaatii.

        No jos naisessa kauneus riittää miehelle valintakriteeriksi niin se on tietysti oma valinta.


      • Ex PUA
        200lol kirjoitti:

        No jos naisessa kauneus riittää miehelle valintakriteeriksi niin se on tietysti oma valinta.

        No jos naiselle riittää vain komeus, status ja raha valinnaksi, on se myös naisen oma valinta.

        Mies edelleenkin pysyy ihmisessä itsessään, nainen taas näkee toisen pelkästään välineenä saada itselleen resursseja.


      • 200lol
        Ex PUA kirjoitti:

        No jos naiselle riittää vain komeus, status ja raha valinnaksi, on se myös naisen oma valinta.

        Mies edelleenkin pysyy ihmisessä itsessään, nainen taas näkee toisen pelkästään välineenä saada itselleen resursseja.

        Juuri äsken puhuttiin työttömyydestä ja rakkaudesta, mutta on ihan turha antaa mitään esimerkkejä oikeasta rakkaudesta. Jos ei ole sitä kokenut, ei siihen usko.


      • Ex PUA
        200lol kirjoitti:

        Juuri äsken puhuttiin työttömyydestä ja rakkaudesta, mutta on ihan turha antaa mitään esimerkkejä oikeasta rakkaudesta. Jos ei ole sitä kokenut, ei siihen usko.

        Nainen ei kykene niin suuriin tunteisiin, joten heidän on siitä turha puhua.

        Vain mies kykenee rakkauteen, vai miten usein olet nähnyt naisen puolustamassa miestänsä ja lastansa? Et koskaan. Mies antaa vaikka henkensä siitä hyvästä, kun taas nainen antautuu kiihottuneena viholliselle ja heittää lapsensa panssarivaunun alle - mitäpä hyötyä tälle enää hänestä nimittäin olisikaan? Nainen nimittäin synnyttää lapsia vain sitoakseen miehen itseensä.


      • plääh
        200lol kirjoitti:

        Juuri äsken puhuttiin työttömyydestä ja rakkaudesta, mutta on ihan turha antaa mitään esimerkkejä oikeasta rakkaudesta. Jos ei ole sitä kokenut, ei siihen usko.

        ei tuo expua ymmärrä sun kirjoituksisasi. Jättää aina huomiotta kirjoitukset, jotka kyseenakaistavat hänen nk. teesinsä. Ei käsitä oikeaa rakkautta. Turhaa on trollille mitään todistella. On aina kuuro, sokea ja ymmärtämätön asioille, joista ei pidä.


      • 11+18
        200lol kirjoitti:

        Yhden siskon mies sai aivoinfarktin ja työt loppuivat siihen, toisen siskon mieheltä petti sydän ja työt loppuivat siihen. Vaimot ovat edelleen vaimoja. Toinen vielä työntelee miestä pyörätuolissa. Rakas on rakas vähän rujompanakin. Kannattaa miettiä naisessa muutakin kuin sitä ulkonäköä kun valintansa tekee.

        Just näin :)


      • minä tiedän 1! (ex-PUA)
        plääh kirjoitti:

        ei tuo expua ymmärrä sun kirjoituksisasi. Jättää aina huomiotta kirjoitukset, jotka kyseenakaistavat hänen nk. teesinsä. Ei käsitä oikeaa rakkautta. Turhaa on trollille mitään todistella. On aina kuuro, sokea ja ymmärtämätön asioille, joista ei pidä.

        Ex-PUA on tyhmä narsisti, joka rakastaa vain omaa ääntään ja tietenkin narsisti on aina erehtymätön, siksi ex-PUA on mielestään aina oikeassa. Kun jokin ryhmittymä tai asia ei imartele narsistia, kuten vaikka äly ('äly on nörteille') tai miehekkyys (miesfeminisri) tai tällä kertaa naiset(lue suoraan ylempää), niin narsisti kuluttaa aikaansa keksien muille hyvin epäloogisilta tuntuvia 'rumia totuuksia' ei imartelevista ryhmistä, narsistille se kaikki on totta, onhan hän 'erehtymätön', ex-PUA nyt sattuu vaan olemaan koulukirjaesimerkki tällaisesta.


      • Ex PUA
        minä tiedän 1! (ex-PUA) kirjoitti:

        Ex-PUA on tyhmä narsisti, joka rakastaa vain omaa ääntään ja tietenkin narsisti on aina erehtymätön, siksi ex-PUA on mielestään aina oikeassa. Kun jokin ryhmittymä tai asia ei imartele narsistia, kuten vaikka äly ('äly on nörteille') tai miehekkyys (miesfeminisri) tai tällä kertaa naiset(lue suoraan ylempää), niin narsisti kuluttaa aikaansa keksien muille hyvin epäloogisilta tuntuvia 'rumia totuuksia' ei imartelevista ryhmistä, narsistille se kaikki on totta, onhan hän 'erehtymätön', ex-PUA nyt sattuu vaan olemaan koulukirjaesimerkki tällaisesta.

        No nih, taas tyypillinen ämmä kommentoimassa.

        Ei mitään aiheesta, vaan henkilöhyökkäys, jossa totta kai näkyy miten typerä ämmä itse on.

        - Nainen joka häviää miehelle tämän omassa pelissä, normaalisti nimittelee miestä narsistiksi (naiset ovat luontaisia narsuja)
        - Ei osoita mitään älyllistä, vaan pelkästään tunteellista hyökkäämisät henkilöä vastaan
        - Poraa kun saa keskustelussa selkäänsä, kun ei ämmämäiset tunnesykkyrämykkyrävastaukset merkinneet paskaakaan itse asian suhteen.
        - Haukkuu toista tyhmäksi, kun itse osoittaa sen, öh, miten?

        Koulukirjaesimerkistä mitä voi sanoa, on että olet juuri tyypillinen ämmä, jonka valtava ja heiveröinen ego ei kestä sitä että mies ei mielistele sinua poskihoidon toivossa.


      • jatkaaa
        Ex PUA kirjoitti:

        No nih, taas tyypillinen ämmä kommentoimassa.

        Ei mitään aiheesta, vaan henkilöhyökkäys, jossa totta kai näkyy miten typerä ämmä itse on.

        - Nainen joka häviää miehelle tämän omassa pelissä, normaalisti nimittelee miestä narsistiksi (naiset ovat luontaisia narsuja)
        - Ei osoita mitään älyllistä, vaan pelkästään tunteellista hyökkäämisät henkilöä vastaan
        - Poraa kun saa keskustelussa selkäänsä, kun ei ämmämäiset tunnesykkyrämykkyrävastaukset merkinneet paskaakaan itse asian suhteen.
        - Haukkuu toista tyhmäksi, kun itse osoittaa sen, öh, miten?

        Koulukirjaesimerkistä mitä voi sanoa, on että olet juuri tyypillinen ämmä, jonka valtava ja heiveröinen ego ei kestä sitä että mies ei mielistele sinua poskihoidon toivossa.

        -haukut aina toisia
        -ei mitään älyllistä teksteissäsi, vain tahallista provoilua
        -aina henkilöhyökkäystä
        -saat aina selkäänsä, koska kaikki jutut ovat kärjistetyt yksitäiset provot


        naiset vain nauraa, vajaat ätmit uskoo


      • Ex PUA
        jatkaaa kirjoitti:

        -haukut aina toisia
        -ei mitään älyllistä teksteissäsi, vain tahallista provoilua
        -aina henkilöhyökkäystä
        -saat aina selkäänsä, koska kaikki jutut ovat kärjistetyt yksitäiset provot


        naiset vain nauraa, vajaat ätmit uskoo

        Ja taas tuota samaa, tyhmän ämmän jankutusta joka voidaan tiivistää yhdellä fraasilla: "Itte oot!"

        Teet itsestäsi pellen.


      • minä tiedän1! (ex-PUA)
        Ex PUA kirjoitti:

        Ja taas tuota samaa, tyhmän ämmän jankutusta joka voidaan tiivistää yhdellä fraasilla: "Itte oot!"

        Teet itsestäsi pellen.

        Omat juttusi menevät juuri noin 'ite oot', etkä edes huomaa sitä tai mitään muita tyhmyyksiäsi. Kukaan muu ei palstalla erotu narsistiksi, voi olla, mutten tietäisi sitä, sinä erotut, koska olet niin selkeä tapaus, että se näkyy jo näin pienessä otoksessa juttujasi, ei et päihittänyt minua millään naisten omalla alueella tai mitä ihmeen sekavaa taas sönkötit ja kuvittelet, vaan minulla on psykan koulutus. Itse koen narsismin egon psykoosiksi, josta voi parantua kuin muistakin psykooseista, mutta sinä olet niin raiteella, ettet ole tilassa missä voisit vastaan ottaa kritiikkiä, minä voin yrittää kertoa, mutta sinä suollat kummallisuuksia vain perään omissa fantasioissasi. Ja tietenkin alat väittämään, ettei minulla ole psykologian koulutusta, kyllä on, olen palstan hiljainen palstapsykologi :-) Koen tehtäväkseni myös auttaa palstan aivopestyjä.


      • jatkaa
        Ex PUA kirjoitti:

        Ja taas tuota samaa, tyhmän ämmän jankutusta joka voidaan tiivistää yhdellä fraasilla: "Itte oot!"

        Teet itsestäsi pellen.

        sinun ei tarvitse edes vaivautua enää, olet jo se tunnettu pelle


      • Ex PUA
        minä tiedän1! (ex-PUA) kirjoitti:

        Omat juttusi menevät juuri noin 'ite oot', etkä edes huomaa sitä tai mitään muita tyhmyyksiäsi. Kukaan muu ei palstalla erotu narsistiksi, voi olla, mutten tietäisi sitä, sinä erotut, koska olet niin selkeä tapaus, että se näkyy jo näin pienessä otoksessa juttujasi, ei et päihittänyt minua millään naisten omalla alueella tai mitä ihmeen sekavaa taas sönkötit ja kuvittelet, vaan minulla on psykan koulutus. Itse koen narsismin egon psykoosiksi, josta voi parantua kuin muistakin psykooseista, mutta sinä olet niin raiteella, ettet ole tilassa missä voisit vastaan ottaa kritiikkiä, minä voin yrittää kertoa, mutta sinä suollat kummallisuuksia vain perään omissa fantasioissasi. Ja tietenkin alat väittämään, ettei minulla ole psykologian koulutusta, kyllä on, olen palstan hiljainen palstapsykologi :-) Koen tehtäväkseni myös auttaa palstan aivopestyjä.

        Sinä tyypillisenä ämmänä totta kai toistelet seuraavaa kaavaa:

        - Nainen joka häviää miehelle tämän omassa pelissä, normaalisti nimittelee miestä narsistiksi (naiset ovat luontaisia narsuja)
        - Ei osoita mitään älyllistä, vaan pelkästään tunteellista hyökkäämisät henkilöä vastaan
        - Poraa kun saa keskustelussa selkäänsä, kun ei ämmämäiset tunnesykkyrämykkyrävastaukset merkinneet paskaakaan itse asian suhteen.
        - Haukkuu toista tyhmäksi, kun itse osoittaa sen, öh, miten?

        Ja kun olet jäänyt siitä kiinni, mitä teet?

        Toistelet sitä lisää.

        Kerrohan kilahtanut kurppa, vai ihan lutkaksiko sinua pitää sanoa?

        Miltä tuntuu juosta juoksuhiekassa?

        Ad hominem ja nettipsykoanalysointi astuu yleensä kuvioon kun ei enää ole argumentteja, mutta sinä teit jonkun ennätyksen kun et edes alunperin uskaltanut lähteä väittelemään kanssani.

        Jokainen tietää mitä se kertoo sinusta. :)


      • minä tiedän 1! (ex-PUA)
        Ex PUA kirjoitti:

        Sinä tyypillisenä ämmänä totta kai toistelet seuraavaa kaavaa:

        - Nainen joka häviää miehelle tämän omassa pelissä, normaalisti nimittelee miestä narsistiksi (naiset ovat luontaisia narsuja)
        - Ei osoita mitään älyllistä, vaan pelkästään tunteellista hyökkäämisät henkilöä vastaan
        - Poraa kun saa keskustelussa selkäänsä, kun ei ämmämäiset tunnesykkyrämykkyrävastaukset merkinneet paskaakaan itse asian suhteen.
        - Haukkuu toista tyhmäksi, kun itse osoittaa sen, öh, miten?

        Ja kun olet jäänyt siitä kiinni, mitä teet?

        Toistelet sitä lisää.

        Kerrohan kilahtanut kurppa, vai ihan lutkaksiko sinua pitää sanoa?

        Miltä tuntuu juosta juoksuhiekassa?

        Ad hominem ja nettipsykoanalysointi astuu yleensä kuvioon kun ei enää ole argumentteja, mutta sinä teit jonkun ennätyksen kun et edes alunperin uskaltanut lähteä väittelemään kanssani.

        Jokainen tietää mitä se kertoo sinusta. :)

        Sä aina rikot vastauksillasi jotain typeryysennätyksiä... siis tälläkin kertaa vastasin nimimerkille plääh ja puhuin millainen olet, minulla ei ole aavistustakaan mistä minun olisi pitänyt väitellä kanssasi. Sinä elät niin kaukana todellisuudesta fantasioissasi, ettei kukaan pysty kanssasi mihinkään kommunikointiin, edes yhden ajatuksen vaihtoon, ellei vain ole kanssasi samaa mieltä. Et tule tätä ymmärtämään, mutta minä puhun vain siitä millainen olet, en puhu mistään 'väitteestäsi', ok, ei tule menemään perille, kunhan on edes nyt mainittu.


      • Ex PUA
        minä tiedän 1! (ex-PUA) kirjoitti:

        Sä aina rikot vastauksillasi jotain typeryysennätyksiä... siis tälläkin kertaa vastasin nimimerkille plääh ja puhuin millainen olet, minulla ei ole aavistustakaan mistä minun olisi pitänyt väitellä kanssasi. Sinä elät niin kaukana todellisuudesta fantasioissasi, ettei kukaan pysty kanssasi mihinkään kommunikointiin, edes yhden ajatuksen vaihtoon, ellei vain ole kanssasi samaa mieltä. Et tule tätä ymmärtämään, mutta minä puhun vain siitä millainen olet, en puhu mistään 'väitteestäsi', ok, ei tule menemään perille, kunhan on edes nyt mainittu.

        Ja taas, että sinä ämmä olet tyhmä ja lapsellinen. :D

        Oletko sinä laskenut miten monta kertaa olet toistanut tuota sama jo tässä ketjussa?

        Sinähän tässä rikot niitä typeryysennätyksiä idiootti, etkä vähiten siksi että taas jatkat tuota samaa mitä sanon sinun tekevän, ja totta kai vielä teet sen "itte oot"-tyylillä jossa syytät minua kaikesta mitä teet. Yksi sana: projisointi.


    • 14+1

      Ei voi olla varma onko naiset palkattuja näyttelijöitä noissa videoissa.
      Jotenkin vähän näyttelyn makua

      • Ex PUA

        No tuo on ihan totta usein näiden "reality-" jenkkivideoiden parissa.

        Esim. PUA-kultissa oikeastaan pitäisi jokaista videota pitää näyteltynä (tässä taas hiljattan paljastui huijaus, jossa naisnäyttelijä paljasti näytelleensä vain roolinsa), mutta näitä pidän kohtalaisen uskottavina, sillä olihan tuossa juuri hesarissakin juttu miten jopa suomessa muutama linttakoipi oli kammennut hienon autn kyytiin helsingin yössä.


    • E vaihtaisi

      Vaimo on jo ja autoja. Miksi vaihtaa huonompaan?

    • 11+19

      Eipä noi pua-teoriat ole mitenkään epätosia taikka huonoja. Se vaan noiden valmiiden metodien soveltamisessa on vikana, ettei ne istu erilaislle ihmisille kuin niiden kehittäjät.
      Pitäisi vaan se oma coctail kehittää ajan kanssa.

      Parinhaku on kaupantekoa, ja siinä vertaillaan resursseja puolin ja toisin, mutta yksi tärkeä resurssi on myös ihmisten yhteensopivuus.
      On esim. tosi hankala luoda yhteyttä ihmisiin, joiden kanssa ei ole yhteisiä mielenkiintoja. Liian usein välissä on miesten ja naisten erilaiset maailmat, vaikka pitäisi olla vain ihmisiä.
      Se ken näiden maailmojen välillä onnistuneesti luovii, on vahvoilla. :D

      Tietysti on myös mainitsemasi kaltaisia vastenmielisiä ihmisiä, jotka kiintyvät materiaalisiin resursseihin. Mitä se onni sitten itse kullensakin on.

      • Ex PUA

        "Eipä noi pua-teoriat ole mitenkään epätosia taikka huonoja. Se vaan noiden valmiiden metodien soveltamisessa on vikana, ettei ne istu erilaislle ihmisille kuin niiden kehittäjät.
        Pitäisi vaan se oma coctail kehittää ajan kanssa."

        Samalla vaivalla voi siis etsiä itse ratkaisun.

        Kuitenkin ne ovat markkinoitu "one size fits all"-ratkaisuna miehille, joten kyllähän se aikas sooperia on.

        Se, miten ne toimivat kehittäjillään, niin olen hyvin skeptinen, sillä ne videot on yleensä lavastettuja - jos eivät ole suoraan jääneet kiinni, niin voit nähdä sen itse.

        Entä gurujen naiset? Esim. Mystery itse myöntää pelaavansa statuksella - pitkä mies, jolla rahaa ja mainetta televisio-ohjelman kautta jne. ei sitä voida laskea mitenkään PUA-teesien todisteeksi. Muut taas seurustelevat keskitasoisten naisten kanssa.

        "Tietysti on myös mainitsemasi kaltaisia vastenmielisiä ihmisiä, jotka kiintyvät materiaalisiin resursseihin."

        Ongelma on, että näiden ihmisten kollektiivinen nimi on "naiset.".

        Toivoa hädin tuskin on siis.


    • 5+16

      Henk koht kyllä uskon, että Tyler Durden ja co. puhuvat jokseenkin vilpittömästi elämästään ja kokemuksistaan.
      Durden oikein loistaa, kuten mies mies jolla menee kaikin puolin todella hyvin - myös sillä henkisellä. Alkuperäisiin lähtökohtiinsa nähden siis.

      Lainalaisuudet ainakin ovat ihan valideja ja ne selittävät aika hyvin mitä tapahtuu ja miksi.
      Oon kyllä katsellut videoita, joissa tuohon "one size fits them malliin" ollaan puututtu.
      Kait se on homman luontaista evoluutiota, kehitystä.

      Toki pyörää voi alkaa lähteä keksimään uudestaan omista lähtökohdistaan - kehittämään omaa "luonnollista" lähestymistään - koska se todellakin kehittyy ajan kanssa; enkä itsekään suosittele valmiita metodeja kenellekään, joilla ne eivät todellakaan sisäisty.

      On se kelju ja varsin mielenkiintoinen ristiriita haluta jotain, jota toisaalta inhoaa? :D Miksi oikeesti vaivaudut?

      Itselläni on kuitenkin ollut välillä todella hyvää tuuria löytää sellaisiakin naispuolisia, joiden kanssa on saanut luotua oikean, aidon yhteyden - ja vältän muutenkin enemmin lähestymästä sen tyyppisiä ihmisiä, joita inhoan - joten emmeköhän jatka tutkimuksia..

      • Ex PUA

        "Henk koht kyllä uskon, että Tyler Durden ja co. puhuvat jokseenkin vilpittömästi elämästään ja kokemuksistaan.
        Durden oikein loistaa, kuten mies mies jolla menee kaikin puolin todella hyvin - myös sillä henkisellä. Alkuperäisiin lähtökohtiinsa nähden siis."

        No huh huh jos tuo käytetyjen autojen kauppias-tekopirteys, yhdistettynä psykoottisen killittäviin silmiin ja juttuihin kuten "naiset lähestyvät minua muutaman kerran päivässä, vaikka en olisi pukeutunut hyvin"-paskaan, niin kyllä suosittelen pientä kantansa tarkistamista.

        Tuon firman entisten työntekijöiden todistukset myös kannattaa zekata, se on kultti joka ei kaihda keinoja - ei naisten eikä huijattavien miesten suhteen.

        "Lainalaisuudet ainakin ovat ihan valideja ja ne selittävät aika hyvin mitä tapahtuu ja miksi.
        Oon kyllä katsellut videoita, joissa tuohon "one size fits them malliin" ollaan puututtu.
        Kait se on homman luontaista evoluutiota, kehitystä."

        No juuri nämä "lainalaisuudet" ja niiden muuttuminen on esimerkki siitä, että ne eivät ole alunalkaenkaan voineet pitää paikkaansa, koska lainalaisuudet eivät voi muuttua.

        Vain asiakkaiden sekoittaminen sekaisella ja ristiriitaisella tiedolla on esim. RSD:n tapa toimia, siinä missä taas muut firmat käyttävät enemmän tuota samaa "käytä nämä rutiinit, niin joka jätkä saa kenet tahansa" (sama mainoslause tosin yhdistää jokaista pua-firmaa).

        "Toki pyörää voi alkaa lähteä keksimään uudestaan omista lähtökohdistaan - kehittämään omaa "luonnollista" lähestymistään - koska se todellakin kehittyy ajan kanssa; enkä itsekään suosittele valmiita metodeja kenellekään, joilla ne eivät todellakaan sisäisty."

        No tässä olemme aikalailla samaa mieltä.

        "On se kelju ja varsin mielenkiintoinen ristiriita haluta jotain, jota toisaalta inhoaa? :D Miksi oikeesti vaivaudut?"

        Ihmisen tilahan se on.

        Enkä minä vaivaudu, olen kuten eräs kirjoittaja, oliko se Ikisinkku M sanoi, "odotustilassa" naisten suhteen.

        En halua ketä tahansa naista, joten voidaan sanoa että minulla ei ole mitään ristiriitaa sen suhteen mitä haluan (olen esim. kieltäytynyt suhteista niiden naisten kanssa jotka ovat sitä halunneet, mutta joita en ole kokenut siihen sopiviksi).

        "Itselläni on kuitenkin ollut välillä todella hyvää tuuria löytää sellaisiakin naispuolisia, joiden kanssa on saanut luotua oikean, aidon yhteyden - ja vältän muutenkin enemmin lähestymästä sen tyyppisiä ihmisiä, joita inhoan - joten emmeköhän jatka tutkimuksia.."

        Niin, tälläiset saivat minut aikoinaan heräämään pois PUA-indoktrinaatiosta, siitä miten on van yhdenlaisia naisia.

        Mutta silti sain huomata, että tuollaiset naiset ovat harvinaisuus, joten on yksinkertaisempaa puhua monikossa siitä minkälaisia yleisesti naiset ovat.


      • 9+13
        Ex PUA kirjoitti:

        "Henk koht kyllä uskon, että Tyler Durden ja co. puhuvat jokseenkin vilpittömästi elämästään ja kokemuksistaan.
        Durden oikein loistaa, kuten mies mies jolla menee kaikin puolin todella hyvin - myös sillä henkisellä. Alkuperäisiin lähtökohtiinsa nähden siis."

        No huh huh jos tuo käytetyjen autojen kauppias-tekopirteys, yhdistettynä psykoottisen killittäviin silmiin ja juttuihin kuten "naiset lähestyvät minua muutaman kerran päivässä, vaikka en olisi pukeutunut hyvin"-paskaan, niin kyllä suosittelen pientä kantansa tarkistamista.

        Tuon firman entisten työntekijöiden todistukset myös kannattaa zekata, se on kultti joka ei kaihda keinoja - ei naisten eikä huijattavien miesten suhteen.

        "Lainalaisuudet ainakin ovat ihan valideja ja ne selittävät aika hyvin mitä tapahtuu ja miksi.
        Oon kyllä katsellut videoita, joissa tuohon "one size fits them malliin" ollaan puututtu.
        Kait se on homman luontaista evoluutiota, kehitystä."

        No juuri nämä "lainalaisuudet" ja niiden muuttuminen on esimerkki siitä, että ne eivät ole alunalkaenkaan voineet pitää paikkaansa, koska lainalaisuudet eivät voi muuttua.

        Vain asiakkaiden sekoittaminen sekaisella ja ristiriitaisella tiedolla on esim. RSD:n tapa toimia, siinä missä taas muut firmat käyttävät enemmän tuota samaa "käytä nämä rutiinit, niin joka jätkä saa kenet tahansa" (sama mainoslause tosin yhdistää jokaista pua-firmaa).

        "Toki pyörää voi alkaa lähteä keksimään uudestaan omista lähtökohdistaan - kehittämään omaa "luonnollista" lähestymistään - koska se todellakin kehittyy ajan kanssa; enkä itsekään suosittele valmiita metodeja kenellekään, joilla ne eivät todellakaan sisäisty."

        No tässä olemme aikalailla samaa mieltä.

        "On se kelju ja varsin mielenkiintoinen ristiriita haluta jotain, jota toisaalta inhoaa? :D Miksi oikeesti vaivaudut?"

        Ihmisen tilahan se on.

        Enkä minä vaivaudu, olen kuten eräs kirjoittaja, oliko se Ikisinkku M sanoi, "odotustilassa" naisten suhteen.

        En halua ketä tahansa naista, joten voidaan sanoa että minulla ei ole mitään ristiriitaa sen suhteen mitä haluan (olen esim. kieltäytynyt suhteista niiden naisten kanssa jotka ovat sitä halunneet, mutta joita en ole kokenut siihen sopiviksi).

        "Itselläni on kuitenkin ollut välillä todella hyvää tuuria löytää sellaisiakin naispuolisia, joiden kanssa on saanut luotua oikean, aidon yhteyden - ja vältän muutenkin enemmin lähestymästä sen tyyppisiä ihmisiä, joita inhoan - joten emmeköhän jatka tutkimuksia.."

        Niin, tälläiset saivat minut aikoinaan heräämään pois PUA-indoktrinaatiosta, siitä miten on van yhdenlaisia naisia.

        Mutta silti sain huomata, että tuollaiset naiset ovat harvinaisuus, joten on yksinkertaisempaa puhua monikossa siitä minkälaisia yleisesti naiset ovat.

        Kun jos kerran voi jossain harjaantua, se vaatii kiinteät parametrit joiden puitteissa harjaantua. Abstraktissa järjettömyydessä ei voisi harjaantua.
        Ja aikas toimivasti vaan noilla lainalaisuuksilla voi ennustaa vierestä muidenkin ihmissuhteiden kehityskaaria.

        Se miten niitä, ja etenkin kuka mitenkin soveltaa, on eri asia.
        kaikki ei voi saada kaikkia, se kai nyt on selvä jokaiselle. Mutta saamatonkin voi saada yllättävän paljon kunhan harjaantuu ja harjoittelee systemaattisesti, etenkin jos on vähääkään jollain lailla potentiaalinen luonnostaan.. ja monihan on.


      • Ex PUA
        9+13 kirjoitti:

        Kun jos kerran voi jossain harjaantua, se vaatii kiinteät parametrit joiden puitteissa harjaantua. Abstraktissa järjettömyydessä ei voisi harjaantua.
        Ja aikas toimivasti vaan noilla lainalaisuuksilla voi ennustaa vierestä muidenkin ihmissuhteiden kehityskaaria.

        Se miten niitä, ja etenkin kuka mitenkin soveltaa, on eri asia.
        kaikki ei voi saada kaikkia, se kai nyt on selvä jokaiselle. Mutta saamatonkin voi saada yllättävän paljon kunhan harjaantuu ja harjoittelee systemaattisesti, etenkin jos on vähääkään jollain lailla potentiaalinen luonnostaan.. ja monihan on.

        No periaatteessa noin.

        Mutta siinä se onkin, että mitäs jos tässä tapauksessa ei ulkonäön, statuksen ja rahan lisäksi ole mitään muuta kuin sattuma ja flaksi, sekä jonkinlainen kohtalo?


      • 8+8
        Ex PUA kirjoitti:

        No periaatteessa noin.

        Mutta siinä se onkin, että mitäs jos tässä tapauksessa ei ulkonäön, statuksen ja rahan lisäksi ole mitään muuta kuin sattuma ja flaksi, sekä jonkinlainen kohtalo?

        Statustakin on moneen sorttiin, onneksi.
        Sosiaalisen piirin luotettavuuden "status" on se yleisimpiä tekijöitä varmaan kun ihmiset toisiaan löytävät?
        Kauneutta myös eri makuihin. "Alfa-ominaisuuksia" luonteessaan on jossain määrin aika monellakin miehellä. Paska niille, joilla ei ole yhtään.
        -Paitsi kyllä moni heistäkin löytää itselleen jonkin pirttihirmun-
        Sosiaalinen silmä kantaa kauas.
        Voimatekijöitä on useaa sorttia.

        Ja ihmisen yleisen epätoivon ja hyväksynnänhakemisen määrää suomalaisessa seksi- ja parisuhdekulttuurissa ei myöskään pidä vähätellä.
        Usein se vähempikin näemmä riittää, ainakin hetkeksi.

        Flaksiansa edistaa kummasti olemalla mahdollisimman paljon liikenteessä suotuisissa paikoissa, niinhän se on.
        Kohtalonsa veistää itse kukin, niin sanotusti. Tietystihän on "rajoja", mutta oikeasti moniko toden teolla rajojaan tässä elämässään koettelee?
        Aivan vitun harva.


      • Ex PUA
        8+8 kirjoitti:

        Statustakin on moneen sorttiin, onneksi.
        Sosiaalisen piirin luotettavuuden "status" on se yleisimpiä tekijöitä varmaan kun ihmiset toisiaan löytävät?
        Kauneutta myös eri makuihin. "Alfa-ominaisuuksia" luonteessaan on jossain määrin aika monellakin miehellä. Paska niille, joilla ei ole yhtään.
        -Paitsi kyllä moni heistäkin löytää itselleen jonkin pirttihirmun-
        Sosiaalinen silmä kantaa kauas.
        Voimatekijöitä on useaa sorttia.

        Ja ihmisen yleisen epätoivon ja hyväksynnänhakemisen määrää suomalaisessa seksi- ja parisuhdekulttuurissa ei myöskään pidä vähätellä.
        Usein se vähempikin näemmä riittää, ainakin hetkeksi.

        Flaksiansa edistaa kummasti olemalla mahdollisimman paljon liikenteessä suotuisissa paikoissa, niinhän se on.
        Kohtalonsa veistää itse kukin, niin sanotusti. Tietystihän on "rajoja", mutta oikeasti moniko toden teolla rajojaan tässä elämässään koettelee?
        Aivan vitun harva.

        Ihan kiintoisaa pohdintaa sinulla.

        Olen vastaavia pohtinut paljon, ja tämän vuoden aikana joutunut myös testannut ja kokenut paljon juttuja.

        "Ja ihmisen yleisen epätoivon ja hyväksynnänhakemisen määrää suomalaisessa seksi- ja parisuhdekulttuurissa ei myöskään pidä vähätellä.
        Usein se vähempikin näemmä riittää, ainakin hetkeksi."

        Tästä tulee mieleen tämä:
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1419830494878.html?pos=ok-nln

        Suomi on omituinen kulttuuri, ja moni amerikkalaistyylinen ratkaisu siihen sopimaton.

        "Flaksiansa edistaa kummasti olemalla mahdollisimman paljon liikenteessä suotuisissa paikoissa, niinhän se on.
        Kohtalonsa veistää itse kukin, niin sanotusti. Tietystihän on "rajoja", mutta oikeasti moniko toden teolla rajojaan tässä elämässään koettelee?
        Aivan vitun harva."

        Niin no, olen samaa mieltä ja eri mieltä.

        Uskon että joissakin määrin totta kai siihen vaikuttaa itse, ja eräs minkä nyt on voinut oppia niin PUA-opeista kuin muustakin sellaisesta, on tuo mitä sanoit suotuisista mestoista.

        PUA-jutut tosin eivät aina niitä löydä, mutta ne pyrkivät soveltamaan numeropeliä.

        Se on konsepti mikä periaatteessa on nyt eräs jolla on merkitystä - pyri tilastojen suomaan onneen, jos ei muuta.

        Ongelmana vain se, että psykologinen pääoma ei kasva epäonnistumisista vaan kuluu. Joten uhkapeliä sekin on.

        Mutta paremman puutteessa itsekin olen vielä toiminut tuon mukaan, eli pyrkinyt ottamaan mahdollisuuksista selvää.

        Sain huomata että se massalähestyminen, mikä on ominaista PUA:lle ei ole ollut pakollista - sitä en tiedä olenko ytmiytynyt, kun olen aina jotain saanut niistä kanssakäymisistä missä olen ollut, vai onko sitten tietty kokemus tullut että osaan skannata paremmin ne sopivat prospektit joukosta? Eli olen huomannut että vähemmällä voi saada enemmän, ja laatu korvaa määrän.

        Nyt tosin ollaan tilanteessa että silti mitään kovin pysyvää tai painavaa ei olla niistä saatu, mutta Luojan kiitos alku ollut lupaava.

        Mukana on myöskin sitten näitä juttuja, jotka ovat jääneet polkemaan paikalleen, ja nyt sitten mietin että pitäisikö loppu- tai alkuvuodesta ne polkaista johonkin suuntaan, luulen että se kyllä tietää oppituntia mikä voi olla kirvelevä tai hymyä lisäävä.

        Mikä on hyvin harmi ja monen ongelmana on se, että kun ne alun nuoruusvuosien sosiaaliset piirit jäävät taakse, myös rajat alkavat kaventua. Lopulta iso osa on syntynyt sattumasta, mitä tulee sosiaalisiin piireihin ja parituumiseen.


      • 2+9
        Ex PUA kirjoitti:

        Ihan kiintoisaa pohdintaa sinulla.

        Olen vastaavia pohtinut paljon, ja tämän vuoden aikana joutunut myös testannut ja kokenut paljon juttuja.

        "Ja ihmisen yleisen epätoivon ja hyväksynnänhakemisen määrää suomalaisessa seksi- ja parisuhdekulttuurissa ei myöskään pidä vähätellä.
        Usein se vähempikin näemmä riittää, ainakin hetkeksi."

        Tästä tulee mieleen tämä:
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1419830494878.html?pos=ok-nln

        Suomi on omituinen kulttuuri, ja moni amerikkalaistyylinen ratkaisu siihen sopimaton.

        "Flaksiansa edistaa kummasti olemalla mahdollisimman paljon liikenteessä suotuisissa paikoissa, niinhän se on.
        Kohtalonsa veistää itse kukin, niin sanotusti. Tietystihän on "rajoja", mutta oikeasti moniko toden teolla rajojaan tässä elämässään koettelee?
        Aivan vitun harva."

        Niin no, olen samaa mieltä ja eri mieltä.

        Uskon että joissakin määrin totta kai siihen vaikuttaa itse, ja eräs minkä nyt on voinut oppia niin PUA-opeista kuin muustakin sellaisesta, on tuo mitä sanoit suotuisista mestoista.

        PUA-jutut tosin eivät aina niitä löydä, mutta ne pyrkivät soveltamaan numeropeliä.

        Se on konsepti mikä periaatteessa on nyt eräs jolla on merkitystä - pyri tilastojen suomaan onneen, jos ei muuta.

        Ongelmana vain se, että psykologinen pääoma ei kasva epäonnistumisista vaan kuluu. Joten uhkapeliä sekin on.

        Mutta paremman puutteessa itsekin olen vielä toiminut tuon mukaan, eli pyrkinyt ottamaan mahdollisuuksista selvää.

        Sain huomata että se massalähestyminen, mikä on ominaista PUA:lle ei ole ollut pakollista - sitä en tiedä olenko ytmiytynyt, kun olen aina jotain saanut niistä kanssakäymisistä missä olen ollut, vai onko sitten tietty kokemus tullut että osaan skannata paremmin ne sopivat prospektit joukosta? Eli olen huomannut että vähemmällä voi saada enemmän, ja laatu korvaa määrän.

        Nyt tosin ollaan tilanteessa että silti mitään kovin pysyvää tai painavaa ei olla niistä saatu, mutta Luojan kiitos alku ollut lupaava.

        Mukana on myöskin sitten näitä juttuja, jotka ovat jääneet polkemaan paikalleen, ja nyt sitten mietin että pitäisikö loppu- tai alkuvuodesta ne polkaista johonkin suuntaan, luulen että se kyllä tietää oppituntia mikä voi olla kirvelevä tai hymyä lisäävä.

        Mikä on hyvin harmi ja monen ongelmana on se, että kun ne alun nuoruusvuosien sosiaaliset piirit jäävät taakse, myös rajat alkavat kaventua. Lopulta iso osa on syntynyt sattumasta, mitä tulee sosiaalisiin piireihin ja parituumiseen.

        Ne suotuisat kokemukset "ytmiyttävät" tehokkaasti. Niitä ei edes tarvitse paljoa alle niin jaksaa taas painaa ja ottaa paskaa niskaan - jota siinä vaiheessa taas tulee koko ajan vain vähemmän, koska alat kantaa sitä "varatun/saaneen miehen" statusta.. luulenpa että sulle on käynyt näin.
        Olet alkanut kalibroitumaan oikein, niin kuin "se luonnossa menee".
        Kun taas alussahan on tärkeää vain se, että ylipäänsä oppii uskaltamaan lähestymään..

        Joka saa, sille annetaan - ja jossain vaiheessa kunnon "peluri" on niin oppinut, että osaa välttää kuivat kaudet osaamalla startata pelin luontevammin nollatilanteesta siten että se ei ole enää sitä väkisin yrittämistä nollatiedoilla.
        Ne kuivat kaudet ja "downward spiraalithan" ovat niitä myrkkytiloja, joista monen miehen on todella vaikea nousta.

        Näistä voisi analysoida loputtomiin. Itsellä ne hyvät kertymät ja apajat ovat jääneet sinne nuoruuteen nimenomaan sosiaalisten piirien kavenemisen myötä. Minä ole tosiaankaan mikään sosiaalinen ihmelapsi.
        Mutta elämässä kait yleensäkin on tärkeää, niin kuin laulu sanoo "to learn to take it on the chin, with a grin.."
        Katotaan miten lapsi jaksaa.


      • Ex PUA
        2+9 kirjoitti:

        Ne suotuisat kokemukset "ytmiyttävät" tehokkaasti. Niitä ei edes tarvitse paljoa alle niin jaksaa taas painaa ja ottaa paskaa niskaan - jota siinä vaiheessa taas tulee koko ajan vain vähemmän, koska alat kantaa sitä "varatun/saaneen miehen" statusta.. luulenpa että sulle on käynyt näin.
        Olet alkanut kalibroitumaan oikein, niin kuin "se luonnossa menee".
        Kun taas alussahan on tärkeää vain se, että ylipäänsä oppii uskaltamaan lähestymään..

        Joka saa, sille annetaan - ja jossain vaiheessa kunnon "peluri" on niin oppinut, että osaa välttää kuivat kaudet osaamalla startata pelin luontevammin nollatilanteesta siten että se ei ole enää sitä väkisin yrittämistä nollatiedoilla.
        Ne kuivat kaudet ja "downward spiraalithan" ovat niitä myrkkytiloja, joista monen miehen on todella vaikea nousta.

        Näistä voisi analysoida loputtomiin. Itsellä ne hyvät kertymät ja apajat ovat jääneet sinne nuoruuteen nimenomaan sosiaalisten piirien kavenemisen myötä. Minä ole tosiaankaan mikään sosiaalinen ihmelapsi.
        Mutta elämässä kait yleensäkin on tärkeää, niin kuin laulu sanoo "to learn to take it on the chin, with a grin.."
        Katotaan miten lapsi jaksaa.

        "Ne suotuisat kokemukset "ytmiyttävät" tehokkaasti. Niitä ei edes tarvitse paljoa alle niin jaksaa taas painaa ja ottaa paskaa niskaan - jota siinä vaiheessa taas tulee koko ajan vain vähemmän, koska alat kantaa sitä "varatun/saaneen miehen" statusta.. luulenpa että sulle on käynyt näin.
        Olet alkanut kalibroitumaan oikein, niin kuin "se luonnossa menee".
        Kun taas alussahan on tärkeää vain se, että ylipäänsä oppii uskaltamaan lähestymään"

        Ehdottomasti tässä on pointtia.

        Onnistumiset lisäävät usein onnistumisia, tai ainakin tiettyä itsevarmuutta, joka puolestaan saa toimimaan enemmän mahdollisuuksien puitteissa.

        Eli ainakin jos ei muuta, niin numeropelin peluu onnistuu.

        Se muuten pitää myös paikkansa, liittyen tuohon onnistuminen lisää onnistumista-kategoriaan, että jos olet mies jolla on käynyt flaksi, niin se kyllä luokitellaan eduksesi naisten valitessa miestä.

        "Joka saa, sille annetaan - ja jossain vaiheessa kunnon "peluri" on niin oppinut, että osaa välttää kuivat kaudet osaamalla startata pelin luontevammin nollatilanteesta siten että se ei ole enää sitä väkisin yrittämistä nollatiedoilla.
        Ne kuivat kaudet ja "downward spiraalithan" ovat niitä myrkkytiloja, joista monen miehen on todella vaikea nousta."

        Minulle etenkin on tyypillisiä olleet aina tuollaiset ns. ytm-putket (ja atm-putket) joissa voi helposti mennä niin että vaikkapa kuukauden ajan joka viikonloppu herää jonkun naisen vierestä, se on kuin taikaa. Sitten tietysti kuivat ajat onkin melkoista puurtamista.

        Sitä tietysti on paha sanoa, että onko vaan osunut niin hyvän flaksin kanssa aina oikeaan paikkaan, oikeaan aikaan, vai onko todellakin sitten mukaan tietty "mojo".

        Esim. se teoria että naiseen siirtyy oma fiiliksesi pitää joissain määrin paikkansa, sitä on selitelty kaikella aina peilisoluista ties mihin, mutta ainakin joidenkin naisten kohdalla siilä on huomattavampi vaikutus kuin toisten.

        Tätä etenkin olen kokeillut kun nyt olen toiminut hyvin luomuna, eli oli mikä mieliala tahansa, katson miten menee.

        "Itsellä ne hyvät kertymät ja apajat ovat jääneet sinne nuoruuteen nimenomaan sosiaalisten piirien kavenemisen myötä."

        Näin juuri, ja uskon että tämä on aika monella se ongelma.

        Ja pelkästään tämän välttämisestä voisi olla apua.


    • pöhpöh

      ei auto auta, se olla vain lainattu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe