Ihastunut puolituttuun transmieheen!

lezbihonest

Olen aina kokenut itseni bisseksi, joka tykkää naisista enempi kuin miehistä. Nyt sitten kolmenkympin korvilla olen aivan ihastunut SETAssa tapaamaani transmieheen, joka nyt on ilmeisesti käymässä läpi hoitoja. Olen vähän ihmeissäni kuinka koen yhä vain enempi ja enempi vetoa häneen mitä enemmän hän miehistyy. Hänestä oikein näkee, että nyt hän on kotonaan kropassaan. Vähän aikaa sitten hän istui vieressäni ja olin aivan huumaantunut hänen tuoksustaan. En tiedä mitä hän oli itseensä suihkutellut, mutta tuoksui ihanasti myskiltä ja eksoottisilta tuoksuilta.

Mitenkä tässä nyt pitäisi edetä? Olen hukannut kaikki lähestymistaitoni ja varsinainen kanssakäyminenkin jännittää. Minulla ei ole hajuakaan miten harrastaa seksiä transmiehen kanssa, etenkin jos hän ei ole vielä käynyt läpi kaikkia hoitoja ja hänellä onkin vielä pimpsa. Tokihan minä osaan pimpsan tyydyttää, mutta tykkääköhän hän siitä että häntä sinne kosketaan? Miten voin tuottaa hänelle hyvää oloa jos hän ei halua sinne koskettavan ja haluaa vain strap on touhuja? Ei kai hän siitä mitään fyysistä tyydytystä saa.

13

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tuota..., kuinka nopeasti vielä tuntemattoman ihmisen suhteen voi alkaa tuollain panikoimaan seksiasioita? Kaiken lisäksi kun puhutaan yksilöllisistä asioista.

      Ok, ymmärrettävää, mutta eiköhän jokaisella ihmisellä ole oma juttuna harrastaa seksiä. Jokaisella ftm:lla myös yksilölliset tapansa. Jotkut eivät halua kosketusta tiettyihin paikkoihin, joillakin ei ole väliä, jotkut käyttää apuvälineitä, jotkut ei, jotkut saa mielen kautta tyydytystä vaikka strapilla heiluessaan, jotkut ei mitään.
      Jotkut ovat jopa ovat a-seksuaaleja eivätkä edes välitä harrastaa mitään seksiä.

      Siispä mitä haluat. Seksisuhteen vai seurustelusuhteen?
      Jospa ensin yrittäisit tutustua häneen kuin keheen tahansa ihmiseen. Tuntea paremmin, ystävystyä jne jne.

      Asia kerrallaan hyvä nainen.

    • 1+5

      Ei pahalla, mutta kuuluisikohan tämä enemmän tuona trans- tai bipalstalle?

    • kanna minut metsään

      Minä olen aina kokenut itseni bisseksuaaliksi, joka tykkää naisista enemmän kuin miehistä. Nyt sitten neljänkympin korvilla olen aivan ihastunut SETAssa tapaamaani ihmisapinaan, joka nyt on ilmeisesti käymässä läpi apinahoitoja. Olen vähän ihmeissäni kuinka koen yhä vain enempi ja enempi vetoa häneen mitä enemmän hän muuttuu apinaksi. Hänestä oikein näkee, että nyt hän on kotonaan karvaisessa kropassaan. Vähän aikaa sitten hän roikkui oksalla vieressäni ja olin aivan huumaantunut hänen tuoksustaan. En tiedä missä hän oli kieriskellyt, mutta tuoksui ihanasti mullalta ja linnunpaskalta.

      Mitenkä tässä nyt pitäisi edetä? Olen hukannut kaikki kädellisen taitoni ja varsinainen kanssakäyminenkin jännittää. Minulla ei ole hajuakaan miten harrastaa seksiä apinamiehen kanssa, etenkin jos hän ei ole vielä käynyt läpi kaikkia hoitoja ja hänellä onkin vielä vain apinan ruttuinen kakka-aukko. Tokihan minä osaan sellaisenkin tyydyttää, mutta tykkääköhän hän siitä että häntä sinne kosketaan? Miten voin persepaviaanille tuottaa hyvää oloa jos hän ei halua sinne koskettavan ja haluaa vain nuijasotaa ja banaaninkuoria. Ei kai hän siitä mitään fyysistä tyydytystä saa.

      • hae apua itsellesi

        Menepäs ensi viikolla varaamaan aika mielenterveystoimistoon ja juttele siellä noista sun ongelmista.

        Mustasukkaisuus on myös sairaus.


      • hae apua itsellesi

        Voit myös aloittaa hakemalla apua itsellesi marssimalla lähimpään terveyskeskukseen ja sanomalla, että tarvitset jutteluajan itsellesi.


      • Ohmygodzilla

        Nauran vedet silmissä täällä! Kaikkien aikojen paras!


    • Valot päälle

      Olen aina ajatellut että olen bisse, silti tulen nyt tänne lesbopalstalle hehkuttamaan kuinka olen ihastunut mieheen! Ja kertomaan kuinka eksoottiselta myskiltä hän tuoksuu uu aa

      Kertokaa lesbot, miten mies tyydytetään! Pakkohan teidän on tietää!

      NYT VITTU LAMPPUUN VALOA ÄMMÄ. Tämä on lesbopaslta. Ei transpalsta. Mistä me tiedetään miten transmiestä pannaan?? Wtf?? Ja ei kai se nyt halua että sen pimppiin kosketaan kun se haluis että sillä on muna. Kui tyhmä oot

      Onko nyt vähän huomiohuoraamisen makua sun jutussas. Hanki muuta tekemistä

      • Eksyin tänne

        Ja voin todeta että onneksi en ole lesbo. Omituisen ahdasmielistä porukkaa vaikka itse toitottavat kaikkien muiden suvaitsevaisuuden perään. Ihmisiä kaikki ollaan ja elämä on muutakin kuin pelkkää seksuaalisuutta. Jospa katsoisimme ja arvostaisimme toisia ihmisiä muuten kuin pillu tai mulkku mielessä.


      • Jänis ajovaloissa

        Fall in LOVE with women fall in LOVE with men for get all you'r troubles and be a little nice fall in LOVE and fo
        Jam And Spoon - Right in the Night (Fall in Love With Music) Lyrics

        Artist: Jam And Spoon

        Album: Miscellaneous

        Genre: Electronic

        Heyo! SONGLYRICS just got interactive. Highlight. Review: RIFF-it. 
        RIFF-it good.

        Download "Right in the Night …" Ringtone

        Listen while you read!

        Fall in love with women, fall in love with men
        Fall in love with anything that makes you want romance
        Make a little softer round the way that it goes
        Just think that everything you touch could turn to gold.


    • taasko mennään...

      Saa taas häpeä noiden agressiivisten lepakoiden puolesta, kun eivät osaa nätimmin ilmaista itseään....
      Miesfobia liian vahva.
      Yksi ainakin osasi vinkata hyvin, että transpalsta vähän parempi tuolle.

      • Ota järki käteen

        Ei ole kyse miesfobiasta VAAN siitä että kukaan ei jaksa enää lukea täältä näiden huomionkipeiden akkojen kirjoituksia siitä kuinka he ovat ihastuneita miehiin ja kuinka he voisivat miehen tyydyttää..

        Eikä älykkyys riitä ymmärtämään sitä, ettei tämä ole oikea palsta sille? Hahhah, kyse on siitä että tämä aloittaja haluaa vain ärsyttää

        Ihan kuin hän ei itse voisi kysyä tältä mieheltään. Tuskin suomi24 lesbot tietää paremmin KUIN tämä mies ITSE, miten häntä tyydytetään

        HALOO


      • sairas pää
        Ota järki käteen kirjoitti:

        Ei ole kyse miesfobiasta VAAN siitä että kukaan ei jaksa enää lukea täältä näiden huomionkipeiden akkojen kirjoituksia siitä kuinka he ovat ihastuneita miehiin ja kuinka he voisivat miehen tyydyttää..

        Eikä älykkyys riitä ymmärtämään sitä, ettei tämä ole oikea palsta sille? Hahhah, kyse on siitä että tämä aloittaja haluaa vain ärsyttää

        Ihan kuin hän ei itse voisi kysyä tältä mieheltään. Tuskin suomi24 lesbot tietää paremmin KUIN tämä mies ITSE, miten häntä tyydytetään

        HALOO

        Ei ole kyse transfobiasta eikä syrjinnästä, ei myöskään ole kyse kuinka oikeasti biakat ovat ihastuneita miehiin, vaan kyse on siitä, että yksi huomionkipeä lesboakka tehtailee kaikenlaisia provoja saadakseen itselleen mahdollisimman paljon huomiota.


    • mä ämmä

      akkaa ukkoo ja apinaa ja kaik hakkoo huomioo. voi ku ois joku rakkauve perrää ei vaa rakoloihe, ni mie kai menisin sekopäiseks siit onnest

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe