Jyväskylän autokoulut?

....

Oon just muuttanut jyväskylään ja ajattelin mennä autokouluun niin että mikä ois hyvä ja halpa? Onko kenelläkään kokemuksia autokoulu ABC:stä?

23

4462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onn

      Ainoa varma asia on, että halpa ei ole hyvä!

      • kassse

        MITÄH!! Ei ole paljoa väliä missä koulun käyt, itse opettelet säännöt ja ajaminenkin kannattaa harjoitella muualla kuin autokoulussa. Halpa ei ole hyvä - voi että mitä ruudinkeksijöitä täällä liikkuu.


      • kassse
        kassse kirjoitti:

        MITÄH!! Ei ole paljoa väliä missä koulun käyt, itse opettelet säännöt ja ajaminenkin kannattaa harjoitella muualla kuin autokoulussa. Halpa ei ole hyvä - voi että mitä ruudinkeksijöitä täällä liikkuu.

        Mietin tässä vaan, että ostapa vaikka kotiin elektroniikkaa (tv, stereot) ja osta halvimmat mitä löytyy. Etpä taida kovin kummoisia saada. No sama juttu autokouluissa, menet halvimpaan, niin saatkohan sieltä viimeisimmät tiedot ja taidot? TUSKIN! Mutta jos todella itse kaivat kaiken tiedon, joita ajamisessa tarviit, mene halvimpaan. Onnea hankkeelle:)


      • kassse
        kassse kirjoitti:

        Mietin tässä vaan, että ostapa vaikka kotiin elektroniikkaa (tv, stereot) ja osta halvimmat mitä löytyy. Etpä taida kovin kummoisia saada. No sama juttu autokouluissa, menet halvimpaan, niin saatkohan sieltä viimeisimmät tiedot ja taidot? TUSKIN! Mutta jos todella itse kaivat kaiken tiedon, joita ajamisessa tarviit, mene halvimpaan. Onnea hankkeelle:)

        Tuotteen laadukkuus on helpommin mitattavissa kuin opetuksen laatu. Sinä ilmeisesti valitset puhelinliittymänkin laadun etkä hinnan perusteella?

        PS. Tein ekan teoriatunnin jälkeen koekirjalliset ja läpi meni ..


    • Automiäs

      Oon kuullut frendeiltä että Moottorissä ja Freeroadissa olisi mukavaa porukkaa töissä ja muutenkin asiallista touhua. Muutamista muista taas olen kuullut aivan päinvastaista. Mene ja tiedä???

      • ---

        Mistä kouluista olet kuullut sitten 'aivan päinvastaista'?


    • ABCe

      Koljander oli hyvä. Ajoin ABC:n ja heti meni läpi, kuorma-autona Volvo. Tais olla vuosi -85 tai sinnepäin. Silloin se oli Kauppakadun yläpäässä Sohvin krouvia vastapäätä, voi olla vieläkin... terveisiä vaan sinne vanhaan kotikaupunkiin!

    • Jelmu

      Itse kävin ykkösvaiheen Menoxilla. Todella ystävällinen palvelu, hyvä kalusto ym. Ehkei kaikista halvin mutta voisin sanoa että parhain. Kaverit ovat kehuneet Freeroad autokoulua hyväksi ja halvaksi. Sen sijaan ABC koulu ei ole kovin paljon kaverien keskuudessa positiivista palautetta saanut. Ehkä ABC on JKL:n halvin koulu, mutta itse olin ainakin valmis maksamaan enemmän laadukkaasta ja ammattitaitoisesta opetuksesta. Kannattaa käydä itse paikan päällä katsastamassa paikat läpi. Heti ovesta sisälle astuessa tuntee sen onko tervetullut vai ei...

      • -----

        En minäkään ABC:stä ole kuullut yhtään hyvää palautetta. Itse kävin Menoxilla ja tyytyväinen olen. Eikä ollut yhtään sen kalliimpi kuin muutkaan.


      • Pekmött

        Vittuako te omistajat täällä omia koulujanne mainostatte? ABC on muuten ihan asiallinen autokoulu


    • Autoilija

      Koljanderista. Kävin autokoulun siellä viime vuonna ja mukavaa oli. Opettajina mukava pariskunta ja taitaapa olla Jyväskylän ainut naisopettaja? (Korjatkaa jos olen väärässä)Teoriatunteja oli kivasti sekä illalla että iltapäivällä ja sai kivasti valita useasta vaihtoehdosta itselle sopivan lukujärjestyksen. Suosittelen! Maksukin sujuu joustavalla aikataululla sellaisissa osissa kuin itse haluat. Sinne vaan ajelemaan. Onmuuten edelleen Sohwia vastapäätä.

      • jape1988

        Jämsän miehet toivat liikennekoulu nimisen koulun jyväskylään, toimii keskisuomen autokoulun entisissä tiloissa, niillä on hieno auto ja rento opettaja, eivät ole halvimpia mutta hyvää ei saa halvalla...kaverit on tätä porukkaa kehuneet, itse menen sinne ajamaan a kortin jossain vaiheessa


      • bitchgirl90
        jape1988 kirjoitti:

        Jämsän miehet toivat liikennekoulu nimisen koulun jyväskylään, toimii keskisuomen autokoulun entisissä tiloissa, niillä on hieno auto ja rento opettaja, eivät ole halvimpia mutta hyvää ei saa halvalla...kaverit on tätä porukkaa kehuneet, itse menen sinne ajamaan a kortin jossain vaiheessa

        Tolla liikennekoululla näyttää olevan mainoksessa merkitty että niillä olis jotain avajaistarjouksia...??


      • näin on
        bitchgirl90 kirjoitti:

        Tolla liikennekoululla näyttää olevan mainoksessa merkitty että niillä olis jotain avajaistarjouksia...??

        Jämsän meihet mainostaa itseään, koska nostaneet vanhan ketjun. Kyselkää ensin ja verratkaa itse, älkää uskoko kaikkea netistä...

        Hyvää ei saa halvalla tai jos ei muuten saa asiakkaita, pitää laskea hintaa vai kuinka se menee...


      • että silleen

        Ei sinne päinkään. Kohta alkaa naisia olla yhdessä jos toisessakin koulussa. Ja on siellä ihan vain naisten pyörittämä autokoulukin


    • tyhmyys maksaa

      Hyvää ei saa halvalla... Ei luoja... No ainakin jos on niin hiton vajaa et tarvii jotai erityistukiopetusta nii kannattaa varmaa maksaa 5000 iha vaa varmuuden vuoks että sitten oppii. Opetusluvilla sain teorian ja inssin kerralla läpi ja ite opettelin asiat kirjasta. Ja se kirjahan maksoi huikeat 40e tjsp.

    • kopkodfkospkofdskpfo

      Itse kävin ABC-autokoulussa ensimmäisen vaiheen. Hyvin meni, pääsin inssin läpi....
      Hyvä opettaja, pysyi rauhallisena ja neuvoi tarkasti.

    • Neuvokas1

      Hei,
      oleppa itse suoraan yhteydessä sinne/mene käymään, niin selvität sen parhaiten itsekkin:)

    • kortillinen

      Tarkista onko ko. autokoulua enää olemassa???:)

    • Silleen...

      Ei ole edes juorua vaan tietoon: jos minulla olisi tytär ja menisi halpaa ABC kouluun istuisin itse takapenkillä joka ajotunti varmuuden vuoksi...

      • Raivinkijussi

        Juoruakoille ja muille jaskanpauhajille tiedoksi: Kyseisellä ABC nimellä ei toimi Jyväskylässä yhtään autokoulua. Lähin löytynee Raisiosta.¨

        http://www.abcliikennekouluraisio.fi/

        Että silleen.


    • pettynyt7

      Kyllä Jyväskylästä ABC löytyy, Kuokkalasta. Mutta kannattaa valita koulu tarkoin. Halvalla ei vain saa hyvää :)

      • Autokouluyrittäjä

        Kuokkalassa pelkästään Menox´in haarakonttori ja kansainvälinen autokoulu Kari Oy. Ei oo vielä näkyny Drivingin tai Capin hinnanpolkijoita ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe