Ällö Brenda

menis jo

Vaikka on kasvipäässä, vaikka tulee kuolemaan (niinhän me kaikki ennenpitkää) ja vaikka on peloissaan, niin ei ole kuin itsekäs omaan napaan tuijottaja joka ei pätkääkään välitä muiden tunteista.
Aina vain naama norsun v itulla minä minä minä. Tollasia on oikeesti ja tosi ärsyttäviä itsekkyydessään.
Jääpä "äidistä" hauska muisto Gennielle, mutsi aina paniikissa ja oma itse ekana.

20

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaskaTrolli

      Sinulla on tainnut olla vain kuumetta? Kun olet niin ymmärtäväinen.

    • jeps.
    • The MoM

      Brenda ei ole koskaan synnyttänyt. Ei ymmärrä oikeaa äityyttä.

    • en jaksa sitä

      Joutas jo kupsahtaa se Brenda.

    • Hämeen likka

      Kummasti näihin moniin hahmoihin kiintyy. Paljon väriä ja tapahtumia puuttuisi, jos ei Brendaa olisi.

      • hiiiiiii

        Luulen kanssa, että on oltava ne ärsyttävätkin tyypit mukana. Tuskinpa tuo "Brenda" oikeassa elämässä on noin ärsyttävä. Olen nähnyt tämän naisen esiintyvän myös muissa sarjoissa, ja ollut aivan erilainen. Mutta ärsyttävyys puree, näköjään....


      • joopa taas...
        hiiiiiii kirjoitti:

        Luulen kanssa, että on oltava ne ärsyttävätkin tyypit mukana. Tuskinpa tuo "Brenda" oikeassa elämässä on noin ärsyttävä. Olen nähnyt tämän naisen esiintyvän myös muissa sarjoissa, ja ollut aivan erilainen. Mutta ärsyttävyys puree, näköjään....

        Ai ettei ole muissa rooleissa samanlainen? No yllätys. Varmaan oliski työllistetty näyttelijä jos roolihahmona olisi vaikka asiallinen poliitikko ja näyttelijä vetäisi höynäbrendan roolia.


      • tarkka-pirkko
        hiiiiiii kirjoitti:

        Luulen kanssa, että on oltava ne ärsyttävätkin tyypit mukana. Tuskinpa tuo "Brenda" oikeassa elämässä on noin ärsyttävä. Olen nähnyt tämän naisen esiintyvän myös muissa sarjoissa, ja ollut aivan erilainen. Mutta ärsyttävyys puree, näköjään....

        Lesley Dunlop on hyvä näyttelijä. Sen vihkyityneisyys ja rakkaus työhönsä tullaan vielä näkemään Brendankin roolissa.
        Olen tykännyt tästä näyttelijästä oli missä vaan.

        SPOILER:

        En ymmärrä puheita Brendan kuolemasta. Taitaa moni muu hahmo saada lähdön ennen Brendaa.


    • Emmatiiina

      Sorry, on mennyt ihan ohi kuka on Gennien äiti jos ei Brenda. Olen aina katsonut että he ovat kuin äiti ja tytär eli hyvin valittu näyttelijäkaksikko. Shadrack...tai jotain sinne päin...oli isä mutta missä oikea äiti???

      • Astor

        Gennien äiti oli Shadrachin salarakas, joka kuoli joko synnytykseen tai pian sen jälkeen, ja S. olisi sanojensa mukaan halunnut pitää lapsen, mutta siinä olisi ollut vaimolle vähän liikaa selitettävää... Niinpä lapsi annettiin adoptioon. Isä sai kuitenkin antaa tytölle nimen, ja niin hänestä tuli raamatulliseen Dingle-tyyliin Genesis.

        Brendasta täytyy sanoa, että on kyllä todella epäuskottavaa tuo hänen käytöksensä. Tiedän toki itse erittäin läheltä asiaa seuranneena, että aivokasvain voi aiheuttaa oikuttelevaa käytöstä ja arvaamattomia kiukunpuuskia, mutta silti... Voihan käsikirjoittajillakin olla omakohtaista kokemusta aivokasvainpotilaista. Kamalan raskasta tuota on kuitenkin seurata.


      • tarkka-pirkko

        OT: Mun mielestä sarjassa useita hyvin valittuja näyttelijäpareja:
        Eric ja David, aivan uskottava isäpoika, kuten myös Brenda ja Gennie, vaikka adoption kautta, niin tietyt piirteet tulee opittuina, eleet ja osa ilmeistä..
        Ehkä parhain on Carl ja hänen poikansa Thomas. Eivät tainneet näytellä samaan aikaan sarjassa, mutta aivan loistava isä-poika systeemi.


    • Elämä sekaisin

      Jokainen voi tietysti miettiä omalle kohdalleen tälläisen tilanteen, että on aivokasvain, joka tietää hengenlähtöä, mutta sen leikkauksessakin riskinsä. Sitten kun kasvain vielä haittaa selkeää ajattelua, eikä pysty selkeästi päättämään, mitä tässä nyt tulisi tehdä.
      Samalla kärsit koko ajan päänsäryistä ym oireista. Ahdistavaa on myös muiden ihmisten puuttuminen ja painostus ratkaisuun, joka pelottaa sairastunutta.

    • emmatiina

      Kiitos Gennien sukukuvion selvittämisestä.
      Tämän iltaiseen jaksoon kommentoisin että meinasi mennä hermo: Ensi likkka pillittää että en voikaan mennä naimisiin kun ei ole äiti paikalla vaikka tiesi ettei hänen pitänytkään tulla ja kun mutsi tulee pillitetään ja viivytetään seremoniaa että mennäkö sittenkään kun jo kerran keskeytin juhlan...onko enkut todella noin itsekkäitä tai eikö heissä ole siis vähäisintäkään korrektiutta muita kohtaan.

      Samanlainen rissariitta on Katie, kaikkea pitäisi saada nyt kun on naimisissa kartanon herran kanssa ja vielä vähän aikaa sitten oli sellainen jokapojan heila.

      Vai onko tää vaan käsikirjoittajien koukkuja?

    • HateLeadstoDarkside

      Palstalla on liian monta häirintynyttä pahaa ihmistä jotka ovat liian kauan olleet ainoastaan tietokoneen seurassa. Eivät enään osa tuntea myötätuntoa muita kohtaan vain vihaa. Hakekaa apua ennen kuin on liian myöhäistä.

      • Hae itse apua

        Palstalla ei ole tarkoitus arvostella sen käyttäjiä, vaan emmerdale draamasarjaa.


      • huhuu3

        Kenelle tässä pitäisi olla myötätuntoinen...käsikirjoittajalle...näyttelijälle...elämälle...

        Hellou...emmerdale on fiktiota!


      • bnbnmb

        Kukaan ei voi varmuudella sanoa, kuinka käyttäytyisi, jos olisi aivokasvain. Epäilenpä, että lähes hulluksi tulisi. Siinä valossa Brenda käyttäytyy erittäin hyvin.


      • Eläytyminen

        Ihmisten luonteet ja asenteet. Myötätunto ja sympatia näkyy myös siinä. Miten he pystyvät eläytymään tv-sarjojen, tai elokuvien tapahtumiin. Kovia ihmisiä ei liikuta mikään. Mutta jotkut katsojat voivat kokea empaattisia tunteita. Eli miltä se tuntuisi jos itse olisi jonkun roolihahmon Esim. Brendan asemassa jne. Muutamat katsojat eläytyvät niin voimakkaasti näkemäänsä, että tunnepitoiset kohtaukset, herkistää heidät jopa kyynelehtimään. Siitä huolimatta, että tietävät olevan kyse vain fiktiivisestä tapahtumasta ja tv-sarjasta.


    • outo tapaus

      Eikö Brendan osallistumattomuushäihin pitänyt hänen mukaansa johtua siitä ettei herättäisi liian suurta huomiota ja vieden sen näin morsiammelta, mutta miten tekikään;
      hänestähän tuli koko häiden huomion keskipiste. Varsinainen vaiva koko muija vaikka olisi mikä kasvain voi slti hoitaa homman tyylikkäästi.

      • Astor

        Tuo oli minusta niin uskomattoman epäuskottavaa... Luulisi olevan selvää, että jos morsiamen äiti jättäytyy pois häistä, niin se jos mikä juuri herättää huomiota. Käsikirjoittajat menee välillä vähän liian pitkälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe