S-market loppunsa eellä

Ihmetyttää

Meinaako s-market loppua muoniosta ku hyllyt huutaa tyhjyyttä, ylipäivättyjä tuotteitä myydään täyellä hinnalla, jos jotaki tahtoo tilata niin tiuskitaan, että ei ole rahaa. Leipiä ei saa ennää ollenkaan ku tilataan vaan muutampi leipä kerralla

36

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no niiiiiinpä

      no ajateleppa voi hemmetti nyt kyllä haaveet kaatuu ja hääty mennä k markettiin

      • Muoniolainen vain

        Kylläpä kun Heikki oli peräsimessä niin tavaraa kyllä oli hyvin ja asiakkaita paljon!Mistä tämä kaikki johtuu Muonion S-marketissa...ihmettelen vain!.?Minusta työntekijätki ovat väsyneitä?.?


      • Olen huomioinut sama
        Muoniolainen vain kirjoitti:

        Kylläpä kun Heikki oli peräsimessä niin tavaraa kyllä oli hyvin ja asiakkaita paljon!Mistä tämä kaikki johtuu Muonion S-marketissa...ihmettelen vain!.?Minusta työntekijätki ovat väsyneitä?.?

        hyllyt tyhjinä.Terv. entinen asiakas.


      • poikaset pois
        Muoniolainen vain kirjoitti:

        Kylläpä kun Heikki oli peräsimessä niin tavaraa kyllä oli hyvin ja asiakkaita paljon!Mistä tämä kaikki johtuu Muonion S-marketissa...ihmettelen vain!.?Minusta työntekijätki ovat väsyneitä?.?

        Mikä heikki???? Minä ole olen palannut asiakkasksi kun se utelias heikki on onneksi lähtenyt. Tehkööt työnsä eikä utele asiakkailta tietoja.


      • vielä s-marketin asi
        Olen huomioinut sama kirjoitti:

        hyllyt tyhjinä.Terv. entinen asiakas.

        olen ihmetellyt samaa ,miksi hyllyt on niin tyhjänä ,ja toisinaan taas on -30 tuotteita hirveän pajon,,Johtaja ei osaa tervehtiä,Onkohän väärällä alalla ??
        Meitä on monta ,jotka on hoksanut samaa,alas menee ku lehmän häntä !!!!


      • Asiakas1
        poikaset pois kirjoitti:

        Mikä heikki???? Minä ole olen palannut asiakkasksi kun se utelias heikki on onneksi lähtenyt. Tehkööt työnsä eikä utele asiakkailta tietoja.

        En voi muuta kuin kiittää Heikkiä hän oli ja meni. Missä olet kiitos olit erittäin ystävällinen ja kuuluit tämänperän ihmisiin vaikka olit nuori oli aina aikaa kysellä asiakkailta mitä kuuluu? tämäkö on uteliaisuutta. kun kysyin jotain olit valmis hakemaan tai tilaamaan kun oli tarvis.


    • HMM...

      Jaa, en mie ole kyllä huomanu. Kaikkea on mitä tartteeki.

    • Olen...

      ... mieki saanu, mitä tarvinu eikä multa ole kukhaan mithään uelu.

      Tyhjää puhetta tuomonen.

      Olema tyytyväisiä, että meilä Muoniossa on kaks kauppaa ja käymä ostamassa niistä. Pysyvät vielä molemmat pystyssä.

      • vähä rahhaa

        Ossuuskauppa pakkaa olheen kallis.


      • jatkoa ajatellen
        vähä rahhaa kirjoitti:

        Ossuuskauppa pakkaa olheen kallis.

        Höpsistä! Se mikhään kallisole. Sielä on kuiten hinnat sitä mitä pittääki. ei yllätä kassalla kuten naapurikaupassa. ässä on hyvä kauppa. käyn sielä jatkossaki.


      • ihmettelijä
        jatkoa ajatellen kirjoitti:

        Höpsistä! Se mikhään kallisole. Sielä on kuiten hinnat sitä mitä pittääki. ei yllätä kassalla kuten naapurikaupassa. ässä on hyvä kauppa. käyn sielä jatkossaki.

        Hyä se vain on, ku ois vain kaikkea ruokaa mitä tarvittee. Mutta ku tuoretta limppua ei ennää pöytään saa.


      • voeh

        Joittenki mielestä se utelu on sitä, jos kauppias kohteliaasti kyselee kuulumisia. Se on sitä sosiaalista kanssakäymistä, jonka puutteesta sitten valitetaan jos asiakasta ei puhutella. Mikään ei hyvä!


    • ex- hyvä asiakas....

      Utelias on myös K-kaupan johtaja, ja EI hänkään osaa tervehtiä
      jätän K-kaupan nyt kokonaan, enkäy enää.
      Koska minusta kuuluu tervehtiä myös sitä häntäpään asiakasta!!!
      Olkhoon se kuka tahansa????Samaa € rahaa hälläkin on.

      • väärä ala

        tarkoitatko sitä naista vai ihan molempia. sillä naisella tahtoo olla joka pv maanantai ja sen "pitäs" tervehtiä kuten muut työntekijät ja olla esikuva alaisille. myyjät sentään tervehtii ja palvelee. hälle pitää melkein tahallaan kävellä päälle että sais jotaki palvelua jos tarvetta. ja sit joskus ku sille tervehtii niin mumisee vaan jotaki tai kattoo alakanttii ja ilme "painu hel.ettiin!"


      • tiukkis?
        väärä ala kirjoitti:

        tarkoitatko sitä naista vai ihan molempia. sillä naisella tahtoo olla joka pv maanantai ja sen "pitäs" tervehtiä kuten muut työntekijät ja olla esikuva alaisille. myyjät sentään tervehtii ja palvelee. hälle pitää melkein tahallaan kävellä päälle että sais jotaki palvelua jos tarvetta. ja sit joskus ku sille tervehtii niin mumisee vaan jotaki tai kattoo alakanttii ja ilme "painu hel.ettiin!"

        No joo, joopa joo! taitaa ittellä kenkä puristaa?


      • väärä ala
        tiukkis? kirjoitti:

        No joo, joopa joo! taitaa ittellä kenkä puristaa?

        itte taiat olla se kauppias tai kauppiaan tuttu


    • vaikkei kkauppakaa

      kun hetasta tuloo, s- markettin on hyllyissä . mitä k-tarjous lehdessä kaupataan. jota ei oo olemassakaan enontekiöllä .

      • odotamme_hetta

        Onkohan perää s-market olis suunniteilla Hethaan tulakaahan vaan täällä olis ostajia kunta antaa kauppapaikan ja asiakkaita riittää
        Nyt vain tämä k-kaupanpasko täällä nylkeevät ahneuksissaan meiät


    • niinhän

      ...noita vanhentuneita tuotteita on näkynyt kilpailijallakin olleen.
      Ei muuta kuin ite leipomaan leipää. Ei se niin vaikiata ole ;-)

    • Älkää taas narisko

      Älkää turhaa narisko. Meillä on kaksi kauppaa. On tämänkokoisia kirkonkyliä, joissa ei ole kuin yksi ja vähän pienempiä kyliä, joissa ei ole yhtään kauppaa, vaan on lähedettävä vähän kauemmas.

      Jos on vain yksikin kauppa, kilpailu on kokonaan poissa ja silloin ollaan sen yhden varassa, palvelipa tai ei ja olipa tavaraa miten paljon tai vähän. Ei sekään tilanne ole hyvä.

    • entinen asiakas.....

      Tervehtiminen kuuluu yleis sivistykseen.
      Varsinkin kaupan alalla, tulisi asiakkiatatervehtiä, nimittäin hyvällä
      palvelulla ne asikkaat bongataan
      Silloin kun saa hyvää palvelua, asiakas tulee aina ja aina uudelleen!
      Mutta entä nyt? Tosiaan minun edellä käveli joku kauppiaan tuttu/sukulaine ehkä?
      Olin siinä aivan perässä kävelemääss, hakemassa jotain siittä lähi hyllystä.
      Kauppias rouva tervehti ja naureskeli ja toivotti hyvää Joulua tälle äijälle.
      Mie sanoin hei ja hyvää Joulua. kas mokoma se ei vastaannut mitään.
      MIKSI????
      Minun puolesta K-kauppias saa pitää puatinsa.
      Palvelua sentään pitää olla ja kohtelias KAIKKIA asiakkaita kohtaan!!!!!!
      Sillä kaikilla meillä on samaa € rahaa.
      Ja jos ei palvella kiinnosta, kannattaa varmaan miettiä, vaihtasko alaa sellaiseen työhön,missä yksin möyröttää!!!!

    • maidon ostaja ja...

      No,niin....koska ne Muonion ALET alkaa S-marketissa?
      Nythän luvattiin kymmenien tuotteiden hintoja alentaa tänään?
      Saapa nähä,miten Muoniossa käy S-marketin ALE myynnin,eli tuotteiden hintaa
      pudotetaan nyt RUTKASTI.
      Hyvä niin,koska täällä on ollut pajon kalliinpaa S-marketissa,kuin esim:
      Levin S-marketissa jotkut tuotteet, vaikka samaa ketjua se on/kauppa.
      Toisakseen,emme usko hinnan muutoksiin normi ruokiista, hintaa
      pudotetaan yleensäsellaisista tuotteista joita menee yleensäkin TOSI vähän.
      Käynpä tänään kurkkimassa varsin, miten se on Muoniossa järjestetty
      hintojen alentaminen!

      • alevale

        No käyppä, ja muista sitte kertoa meille muillekin! Jännittää jo...


    • entinen S-marketin a

      ei siellä mithään ALEA ollut, jotain eilisen päivästä -30 %
      jugurttia ja leipä kannikoita, olihan se tiedossakin
      lihat ja munat olivat tavallisen hintaisia,yli hinnoiteltuja
      sitten loput olikin ei joota/tilataan.....!

    • ihmetyttää

      Naapurikunna s-kaupassa oli kuiten oltermanni juusto romahtanut 7e vähä yli 5e ja on pysyvä hinta. Eihän muoniossa mikään koskaan laske ku vain nousee. Ilmeisesti muonio ei kuulu tähän s-kaupan ketjuun, ku hinnat pit laskea joka s-ketjussa niin muoniossa nousi ku pullataikina

    • Kaikki ei nouse

      Olen parasta aikaa Muoniossa,eikä vain nouse.

    • S vs K

      S market on todella hyvä kauppa. Miellyttävä henkilökunta verrattuna K markettiin jossa vain ulla ja salla ovat kohteliaita ja millyttäviä....loput töykeitä tai yli imeliä.

      • vnkl

        Abc ja se tankkauspiste ,onko liikaa vaadittu etteä kuittirulla on täysi .Samon paperi on loppu aina. Ikävä kun kintaat haisee polttoaineelle. Vaatimukset ei ole suuria. Tuntuu vain liikkeen olevan keskusjohdon hallinnassa niin ettei voi olla oma aloitteinen


      • Vanha sanonta
        vnkl kirjoitti:

        Abc ja se tankkauspiste ,onko liikaa vaadittu etteä kuittirulla on täysi .Samon paperi on loppu aina. Ikävä kun kintaat haisee polttoaineelle. Vaatimukset ei ole suuria. Tuntuu vain liikkeen olevan keskusjohdon hallinnassa niin ettei voi olla oma aloitteinen

        "Menee alaspäin kuin lehmänhäntä",pitää kyllä nyt paikkansa tämän kaupan suhteen.


    • molempien asiakas

      Meillä on 2 hyvää markettia Muoniossa. K- ja S market. Kiitos siitä turisteille ja Pertille.

    • voi, voi senthään...

      Mitä se Pertti siihen kauphaan kuuluu? Ei varmhan
      mitenkään.Juu, kaupoissa iteshän vikkaa olekhan, vaan töykeissä työntekijöissä.
      K-kaupassa Ulla ja Malla ovat hyviä myyjiä!Kohteliaita mielestäni.
      Ja mitä se kelhen kuulluu,mimmoisissa ryysyis kaupassa käyt????
      Yx päivä mutisivat ja arvostelivat K-kaupassas asiakkaiden vaatetusta.
      Aika ihmeelistä! Olin rasvaa hakemassa hyllystä, 2-myyjää mutisi siinä
      jonkun vaaatetuksesta.Hmmm...olisikohan se vaikka olutkin minun ryysyistä kysymys, kuka tietää????Minkkiturkista kun en tykkää, en voi sitä päälleni laithaa, olen allerginen karvoille!!!!!

    • ei ennää s

      Eilen kuiten huomasin ku hain ruokaa S-marketista kaikki -30% tuotteita ei ennää ole ja leivänki viimisen käyttöpäivän luin sulkijasta joka oli 19.1.2015. Eikö ennää ole mitään rajaa missään, että pilaantunutta ja vanhaata härskiintynyttä ruokaa myydään täyelä hintaa. tuossa oli terveystarkastajan paikka. Ostoni siirtyvät k-kauppaan siellä sentään myydään tuoretta eikä viikon vanhoja

    • asiakastelija

      Olen nyt huomannu, että kuinka tämä uus pomo ei ees tervehi, mutta ei tervehi kyllä henkilökuntakaan. Olin aivan yllättynyt eilen ku menin käymään pitkästä aikaa tervehin pomoa niin käänsi pään pois, että minun mielestä saa s-kauppa pomoineen olla ja menen k-kauppaan asiakkaaksi siellä sentään tervehitään köyhiäki

    • Gotler1

      Eilen ihan ensimmäistä kertaa sattui S-marketissa, että tuli ostettua vanhaksi mennyttä makkaraa...tätä sattuu joskus K-kaupassa, mutta ennen ei S-marketissa...ei hyvältä näytä.

    • ksnakki

      Aatteleppa joissaki maissa ei voi ostaa makkaraa ollenkhan!

      • Rohkihyvä

        Siinä vain on hyvä esimies. Te houraatta tyhjää.Mukava kun saa pitää omat asiat omana tietona.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe