onnEX

näin on jsks

Nyt ku onneks oon päässyt eroon hänestä (siis ex:llä 2 suuntanen)! Niin siis miksi edelleenkin yhteisen tutun kautta vielä yrittää särkeä mun ihmissuhteita?!?! En ees uskalla luottaa tähän yhteiseen tuttuun enää kaikki kerrotaan ja en voi jatkaa elämää koska just Se että heidän on pakko miettiä mä teen ja kenen kanssa! Ja sekin että hyvät suhteet kärsii koska yritetään manipuloida ja hajottaa mitä on rakennettu pari vuotta.. Voiks ex olla katkera koska ite petti ja ku en halua enään koskaan kuulla hänestä edes nimeä. Vaikka Tää ei oo oikea paikka ja aika mut ihan sama saa sitä sanoa mitä tuntee..mut elämä jatkuu ja pitäkää kiinni omasta itsestänne sitä ku ei onneks voi muuttaa kukaan ikänä!

3

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhdetujhhe

      Pettäminen kertoo aina jostain.
      Se voi kertoa mielenterveysongelmasta tai pahasta olosta.

      Ihminen, joka pettää ei useinkaan ole silti valmis luopumaan puolisostaan. Joskus jonkun sairaan kanssa on tilanne, että hänellä on useita ihmissuhteita samaan aikaan ja hän on kykenemätön päästämään yhdestäkään näistä irti.

      Kerroit miehelläsi olleen bibolaarinen... oletan, että hänellä oli se diagnosoitu, eikä kyse ole itse arvioinnista.

      Jos ihminen menee yhteen psyykkisesti sairaan ihmisen kanssa, niin yleensä hänellä itselläänkin on psyykkeessä sellaisia ongelmia, jotka edellyttäisi hoitoa (yleensä nämä ihmiset ei kuitenkaan itse näe itsessään mitään epänormaalia).

      Ennen kuin hoitaa omat ongelmansa kuntoon, niin historia toistaa itseään ja ongelmalliset ihmissuhteet seuraa toisiaan.

    • biippolan_vaari

      Onkohan se bipo ainut diagnoosi? Itelle ei tulis mieleen yrittää rikkoa exien suhteita vaikka bipo olenki. Mitä ihmettä ne mulle edes kuuluu. Kyllähän ne erot lähes aina sattuu ja on vaikeita, mutta täytyy jatkaa elämää ja antaa muidenkin tehdä niin. Kannattaako edes jatkaa yhteydenpitoa yhteisen tutun kanssa jos se on tuollaista? Kyllä sulla on oikeus uusiin suhteisiin ilman exien tai tuttujen häiriköintiä.

      • onnEX

        Kiitos biippolan_vaari autto vähän t:ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe