virolainen mies

tampereen tyttöjä

Olen tapaillut virolaista miestä parin vuoden ajan. Hän on asunut Suomessa melkein 10 vuotta ja on täällä töissä. Olemme tunteneet toisiamme jo ennen kun alettiin tapailemaan. Mies on tosi rehellinen, melkein täysraitis ja killtti. Mutta ongelmiakin on..En ole enää niin varma mitä hän haluaa..
Ei halua enää tavata niin usein, haluaa tehdä asioita yksin (urheilee). Tiedän että se pitää paikkaansa..muita naisia ei ole. Kun tavataan kaikki on hyvin. Onko tässä joku kulttuuriero? Moni tapaamani eestimees tuntuu tekevän näin..nainen ei ole ykkösprioriteetti. Itse kieltää että hänen tunteensa olisi muuttuneet. Mutta kokee että painiostan häntä kun yritän määräätä koska nähdään. Matkustamme, käydään elokuvissa ja urheilemme yhdessä, ei siis pelkkää seksiä. Olen yrittänyt häntä kiristää, mutta silloin vetäytyy entistä enemmän. Ilmeisesti väärä tekniikka virolaisen miehen kanssa? Olen hoikka ja kaunis, aina saanut tahtoni läpi suomimiesten kanssa;-) mutta nyt olen neuvoton. Osaako joku viron nainen tai mieskin valaista tätä?? Annanko periksi?

17

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etkö tiennyt?

      Todennäköisesti hän käy usein siskonsa omistamassa bordellissa, Pärnussa, onhan se sekin eräänlaista "urheilua".

      • tampereen tyttö

        Sorry, mut ku on poissa vaan pari tuntia ja mun kaverit ja tuttavat ovat samoissa urheilukuvioissa..ei käy yksin Eestissä..on muuten yksin kotona eikä ole ongelmia vaikka piipahdan kutsumatta. Joten, pliis nyt asiallisia vastauksia :-D


      • asiallinen vastaus
        tampereen tyttö kirjoitti:

        Sorry, mut ku on poissa vaan pari tuntia ja mun kaverit ja tuttavat ovat samoissa urheilukuvioissa..ei käy yksin Eestissä..on muuten yksin kotona eikä ole ongelmia vaikka piipahdan kutsumatta. Joten, pliis nyt asiallisia vastauksia :-D

        Ehkäpä hänellä on tyypilliseen virolaiseen tapaan laittomia bisneksiä, joita hoitelee, kun et ole näkemässä?


    • Täitse normaalne

      Kuulostaa ihan normaalilta. Ei kukaan täysjärkinen mies jaksa akkojen kanssa vehdata 24/7.

    • Reittäpitkin matkaan

      Mun Eestiläisellä vävypojalla on 3-5 vaimoa ja kahden kanssa niistä on todistettavasti lapsikin.Vaimoreppanat vain ei tiedä montako kilpailijaa heillä on. Moniavioisuus on monen rakentajan tapa,kun ollaan ns reisihommissa.

    • Koettu ja hyväksi ha

      Sun hommas ei ole muutakuin pitää ittes ja koti kunnossa. Eesti mees menee ja tulee kuten tahtoo. Tasa-arvo on onneksi täysin vieras asia virolaisessa parisuhteesa. Nainen on luotu palvelemaan miestä ja jos ei kelpaa, niin mies etsii uuden.

    • Aivari

      Vaikka ero on yleensä ikävä asia, niin tässä tapauksessa suosittelen ehdottomasti eroa. Joitakin syitä mainitakseni esimerkiksi: Mies puhuu rumaa kieltä, josta mahdollinen lapsi saa huonoja vaikutteita ja myös ympärillä olevat ihmiset kärsivät. Geeniperimä ja luotettavuus ovat myös seikkoja joita on syytä miettiä tarkoin.

      • esapekka59

        Aivari on todennäköisesti raukkamainen naistenhakkaaja


    • Eestiläinen

      Monelle suomalaismiehelle ei myös nainen ole ykkösprioriteetti. Tämä ei ole kulttuuriero vain nämä asiat ovat samoja niin virossa kuin suomessa :D :D :D

      Sukupuolirooleista ja tasa-arvosta puhuessa on isot erot vironvenäläisten ja vironvirolaisten välissä mutta ei suomalaisten ja virolaisten välissä.

      En osaa sitä mitenkään todistaa, mutta mun mielestä vaimonhakkaamista tapahtuu suomessa ja venäjällä enemmän kuin virossa.

      • kansantalouden kanna

        Suomalaiset alle kolmenkymmenentuhannen asukkaan kaupungit todella ovat mini-Viro joista pitäisi päästä eroon.


      • tampereen tyttö

        Juuri näin. Ei ole koskaan sanonut mulle pahaa sanaa, ei edes hermostu mulle. Minä kyllä kiukuttelen hänelle. En voisi kuvitella että olisi lyönyt.. Toki huomaa että haluaa olla mies keskusteluissa eikä tykkää että häntä määräilee. Mutta äärimmäisen kiltti ja huolehtivainen, yrittää kyllä ottaa aina minut huomioon. Niin kauan ku se ei rajoita hänen omia rakennus tai urheiluprojektejä. Kotityötä tekee kyllä.


    • häpeää sitä

      Jospa sillä on liian pieni muna.

      • tampereen tyttö

        Ei se niin suuri ole mut se sen kieli ja muuten kroppa..ja rintakarvoja ja muutenkin niin miehekäs..


    • ketlin

      Oon ite virolainen nainen ja puolet elämästäni asunut suomessa.ja ollut aina suomalaisten kanssa tekemisissä eikä virolaisten kanssa juuri ollenkaan.8kk sitten aloin tutustua ekaa kertaa virolaisiin ihmisiin.ja onhan virolaiset ja suomalaiset miehet ihan erilaisia mut kaikissa miehissä on kyl samaakin.suomalaiset miehet voi olla kilttejä sun muuta mut sillon ku ne suuttuu niin niiten suusta voi tulla ihan mitä vaan ulos.ja ne ei näytä tunteitaan eikä välttämättä ees vlitä.ite olin 8 vuotta yhessä suomalaisen kanssa.hän ei juuri ollenkaan näyttänyt et välittäis eikä arvostanut mua millän lailla ja valitti joka asiasta.pahempi ku joku nainen.saihan se jotain hyvääkin aikaan meillä on ksksi ihanaa tyttöä :) .mut mitä tulee virolaisiin niin he on kilttejä näyttää et välittää.ja mitä naistenhakkaamiseen tulee niinku joku tos sanoi.niin he ei todellakaan lyö naisia.kyl ne pitää yleensä aika hyvää huolta naisista jos oikeesti välittää.mut kaikki ihmiset on erilaisia ja joka maassa on niitä "pahiksia" et mä en yleistäis sitä et virolaiset miehet on ihan paskoja varkaita,naisten hakkaajia,huumehörhöjä sun muuta.niinhän täällä suomessakin on sellasia suomalaisia miehiä.mut mitä tulee siihen sun miehees niin se voi olla et se kaipaa omaa"aikaa ja rauhaa" aika moni mies on sellanen.virolaisista en niikään tiiä vielä ku ite vasta 2kk tapaillut virolaista miestä.mut moni suomalainen ainakin on sellanen et ne ei halua olla 24/7 yhessä.

      • lisäänytki

        Luuserit tapailee luusereita, eipä toisaalta virolaisia menestyjiä rikoksen ulkopuolelta löydy.


      • tiedätkö

        Onko virolaisella miehellä iso sugutin.


      • otoksaso
        tiedätkö kirjoitti:

        Onko virolaisella miehellä iso sugutin.

        Viron miehillä on HIV. Saatu virolaiselta katunaiselta. Virossa joka sadannella on HIV ja narkomaaniprostituoitujen keskuudessa joka toisella. Käytännössä suurin osa Viron prostituoiduista on vironvenäläisiä narkomaaneja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe