Ihmettelen mikä niissä järvissä porukkaa vetää?

Janne.

"Jokainen, joka on seurannut näitä mökin myynti juttuja on huomannut, että kuivanmaan mökit, joenranta mökit ja pikkulammen ( = usein itse kaivetut ) rannalla olevat mökit on erittäin vaikeita myydä ja hinta jää alhaiseksi. Täällä näyttää olevan
valkopesu kampanja ko. mökeistä. Tosiasiassa 95% mökin ostajista haluaa kunnon järven tai meren rannalta ostaa mökkinsä. "



En minä ainakaan ole huomannut mutta ihmettelen mikä siinä "Järvessä" aina vetää porukkaa puoleensa vaikka ne mökit on lähes toisissaan kiinni.
Paremman fiiliksen saa kun jokitontista. Jos joku myy kerta mielestäsi sellaisen halvalla niin huh huh!
itse sain ja eipä ole järvelle hinku kun on oma mökki ihan virtaavan joen rannalla!

6

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh.

      korjaan:

      PAREMMAN FIILIKSEN SAA JOKITONTISTA TODELLAKIN!

      suomalaiset on tyhmiä. ostelkaa vaan kalliilla rahalla järven rannalta mökkinne.
      omatpahan ovat asianne.
      jos halvalla kerta saa joen rannalta, niin nauran p askaiset naurut kaikille järven rannoille mökkeileville.

      sitäpaitsi minä asun joenrantamökilläni. en tykkää kaupungista.

      • mökkiläinen

        Jokaisen oma asia:) mun mökki ison järven äärellä koska veneilen ja kalastan! Arvo nousee!


      • Hahahahhahahaha
        mökkiläinen kirjoitti:

        Jokaisen oma asia:) mun mökki ison järven äärellä koska veneilen ja kalastan! Arvo nousee!

        No ei tosiaan nouse :)


    • Wuk Yu

      Joki=paskaviemäri

    • nypitään punkkeja?

      Itse olen ihmetellyt, että mitä järkeä on kuivanmaan mökeissä? Mitä siellä kuusikon keskellä tehdään? Eipä noita joenrantatontteja ole liiemmin myynnissä.

    • 11+2

      Järvenrantatontilla on maisemat jota joenrantatontilla yleensä Suomessa ei, minusta ainakin yksi tärkein asia mökillä on se kun voi katsella rannalla auringonlaskua taivaan ja veden värjäytyessä upeisiin väreihin. Joku siinä horisontissa kiehtoo.
      Ja itse taas suosin järveä mereen, koska järvivettä voi käyttää suoraan puutarhan kastelussa ja kiukaalle, ja miksei juodakin jos sattuu puhtaan järven rannalla mökkeilemään.
      Mutta makuasioitahan nämä, on joissakin puolensa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe