Toimiiko Porissa yksityisetsiviä?

"Heikki"

Toimiiko Porissa yksityisetsiviä ja tiedättekö heidän työstään mitään?

Tuttuni on joutunut yksityisetsivän tai oikeastaan hänen tiiminsä varjostamaksi ja urkkimaksi, mikä on johtanut vaikeisiin fyysisiin ja henkisiin oireisiin ja hänen elämänsä on monella tapaa tuhoutunut. Hän kokee tulleensa henkisesti raiskatuksi ja on menettänyt tyystin luottamuksensa ihmisiin.

Itse en ensin uskonut asiaa. Mutta hän todisti sen minulle monella tapaa. Ensinnäkin kerran kun kävelimme eräästä paikasta kotiin, ennen lähtöä hän sanoi, lyön vaikka tonnin vetoa, että meidät ohittaa vanha viininpunainen auto rekisterinumerolla se ja se, punainen uudempi auto hopeisin ikkunalistoin rekisterinumeroilla se ja se jne. Usko vaan, hän naureskeli. Ajattelin, että toivottavasti nyt ei selviä, että hän on lopullisesti seonnut. Mutta kuinka ollakaan meidät ohitti pariinkin otteeseen matkan varrella nämä hänen kuvaamansa autot miehineen. Olin shokissa.

Asia tuli uudelleen akuutiksi, kun luin eilen Iltalehdestä yksityisetsivä Pentti Lintusen haastattelun. Hän ylpeänä esitteli hohdokasta ammattiaan ja esiintyi oikein kunnon neropattina. Olin oksentaa, koska yksityisetsivät olivat tehneet tuttavastani hermoraunion ja vieläpä netonneet siitä rahaa ja kustantaneet elämänsä toisen kärsimyksellä.

Yksityisetsiviä ei tunnu moraali painavan eikä tarkoitusperiä kysellä. Kuka tahansa yksityinen henkilö voi palkata yksityisetsivän ja tämä täysin moraalittomasti urkkii, valehtelee, seuraa, kuvaa ja tirkistelee elämääsi ja ojentaa tämän kaiken asiakkaalleen, joka voi käyttää sitä omiin, ei yleensä kovin eettisiin, tarkoitusperiinsä. Kunhan rahaa on, tämä vallankäyttäjän tai narsistin vasen käsi tekee työtä.

Miten on, onko kenelläkään kokemusta yksityisetsivän käyttämisestä Porissa tai ehkä kohteeksi joutumisesta? Tiedättekö porilaisia yksityisetsiviä nimeltä?

19

1774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keltsi

      kyllä porissa toimii yksitysetsiviä,
      mm. Raimo Muurinen, yhteystiedot löytyvät mm. keltasilta sivuilta.
      Tämänkin tiedon olisit löytänyt itse jos peukalosi ei olisi keskellä kämmentäsi

      • "Heikki"

        Juu, tiedän että netistä löytää joitakin nimiä, mutta nyt kaipaisin ennen kaikkea ihmisten kokemuksia. Toimiiko Muurinen nimenomaan pääosin Porissa? Onko joku joutunut täällä yksityisetsivän "varjostamaksi" ja miksi? Jos joku porilainen on käyttänyt yksityisetsivän palveluja, niin miksi? Miten se toimi ja millaista tietoa sait?


      • "Heikki"

        Ja kuka enää käyttää Keltaisia sivuja?


      • Keltsi
        "Heikki" kirjoitti:

        Ja kuka enää käyttää Keltaisia sivuja?

        "Ja kuka enää käyttää Keltaisia sivuja?"
        sellaiset joilla ei ole peukalo keskellä kämmentä,

        Muurinen lopetti vuoden alussa mutta tossa sulle yksi:
        http://www.suomenyritykset.fi/hakusanalla/yksityisetsiv%E4/kunnasta/pori/

        Löysin YLE:n jutun Googlaamalla (myös eräänlainen keltsi) muurisesta,
        tunnen tosin hänet myös henkilökohtaisesti, kertoo ettei se ykstyisetsivän työ ole niin ihmeelistä kun tuossa kuvittelisit, Poliisi on taas erikseen


      • "Heikki"
        Keltsi kirjoitti:

        "Ja kuka enää käyttää Keltaisia sivuja?"
        sellaiset joilla ei ole peukalo keskellä kämmentä,

        Muurinen lopetti vuoden alussa mutta tossa sulle yksi:
        http://www.suomenyritykset.fi/hakusanalla/yksityisetsiv%E4/kunnasta/pori/

        Löysin YLE:n jutun Googlaamalla (myös eräänlainen keltsi) muurisesta,
        tunnen tosin hänet myös henkilökohtaisesti, kertoo ettei se ykstyisetsivän työ ole niin ihmeelistä kun tuossa kuvittelisit, Poliisi on taas erikseen

        Millaisia tapauksia tällä Muurisella sitten täällä Porissa oli? Onko koskaan kertonut?


      • Keltsi
        "Heikki" kirjoitti:

        Millaisia tapauksia tällä Muurisella sitten täällä Porissa oli? Onko koskaan kertonut?

        Vaikka tunnen hänet, työasioistaan emme koskaan keskustelleet,
        eivät kuuluneet minulle, enkä myöskään udellut sen enempiä


    • von yksityistyhmä

      Aloittaja verhosi yksityisetsivä juttunsa nyt poriin.Ei auta.Poistoon tai siirtoon menee koska ei kuulu poriin.

      • "Heikki"

        Miksi vainoat aloitustani? Haluan nimeomaan ihmisten kokemuksia siitä, onko Porissa yksityisetsivätoimintaa ja onko joku porilainen palkannut yksityisetsivän ja miksi sen teki. Asia kiinnostaa nimenomaan, koska porilaisena en olisi uskonut, että täälläkin tapahtuu moista. Haluaisin kuulla nimenomaan porilaisten kokemuksia.

        Pilaat keskustelupalstan vainoamalla keskustelijoita tuolla ei kuulu -palstalle jankutuksellasi. Jos joku kysyy toimiiko Porissa esim. rikollisia moottoripyöräkerhoja ja tiedätkö niistä, se saa olla, mutta tämä muka on jotenkin erilainen.


      • äly älä jätä
        "Heikki" kirjoitti:

        Miksi vainoat aloitustani? Haluan nimeomaan ihmisten kokemuksia siitä, onko Porissa yksityisetsivätoimintaa ja onko joku porilainen palkannut yksityisetsivän ja miksi sen teki. Asia kiinnostaa nimenomaan, koska porilaisena en olisi uskonut, että täälläkin tapahtuu moista. Haluaisin kuulla nimenomaan porilaisten kokemuksia.

        Pilaat keskustelupalstan vainoamalla keskustelijoita tuolla ei kuulu -palstalle jankutuksellasi. Jos joku kysyy toimiiko Porissa esim. rikollisia moottoripyöräkerhoja ja tiedätkö niistä, se saa olla, mutta tämä muka on jotenkin erilainen.

        Miksi sen yksityisetsivän jolta haluat kuulla kokemuksia pitäisi olla juuri porista?
        jos kysyisit asiaa keskustelussa joka käsittelee yksityisetsivän työtä, ei pori palsta ole varmaankaan se paras sillä saralla. Moni ketä voisi valaista asiaa sinulle ei varmastikaan osaa hakea kirjoitustasi yksityisetsiviin liittyen täältä pori palstalta.
        Käyttämällä asiallesi varattua palstaa saat aina pahaan tuloksen.
        ei kukaan varmasti "vainoa"aloitustasi, se ei vain oikein sisällöltään liity keskusteluun tällä ao. palstalla.
        Sinä pilaat myös toimellasi tätä keskustelupalstaa kirjoituksilla jotka eivät liity palstan keskustelualueeseen.

        Netistä varmasti esim. googlaamalla löydät vastauksiakysymykseesi yksityisetsivän toimista.

        En ole tuo kirjoittaja "von yksityistyhmä", kommentoin vuodatustasi sivustaseuranneena


      • "Heikki"
        äly älä jätä kirjoitti:

        Miksi sen yksityisetsivän jolta haluat kuulla kokemuksia pitäisi olla juuri porista?
        jos kysyisit asiaa keskustelussa joka käsittelee yksityisetsivän työtä, ei pori palsta ole varmaankaan se paras sillä saralla. Moni ketä voisi valaista asiaa sinulle ei varmastikaan osaa hakea kirjoitustasi yksityisetsiviin liittyen täältä pori palstalta.
        Käyttämällä asiallesi varattua palstaa saat aina pahaan tuloksen.
        ei kukaan varmasti "vainoa"aloitustasi, se ei vain oikein sisällöltään liity keskusteluun tällä ao. palstalla.
        Sinä pilaat myös toimellasi tätä keskustelupalstaa kirjoituksilla jotka eivät liity palstan keskustelualueeseen.

        Netistä varmasti esim. googlaamalla löydät vastauksiakysymykseesi yksityisetsivän toimista.

        En ole tuo kirjoittaja "von yksityistyhmä", kommentoin vuodatustasi sivustaseuranneena

        Itse asiassa ihmisen ja valehtelun logiikkaa tuntien taidat nimenomaisesti olla von yksityistyhmä, sillä miksi muutoin haluat oikein erikseen sanoa, ettet missään nimessä ole von yksityistyhmä, vaan ihan vain sivustaseuraaja.

        Jos joku ketjussa on samaa mieltä kuin minä, ei minulla ole mitään tarvetta korostaa, että en muuten sitten ole tuo toinen nimimerkki joka sattumoisin on samaa mieltä. Miksi minun se erikseen pitäisi sanoa?


      • äly älä jätä
        "Heikki" kirjoitti:

        Itse asiassa ihmisen ja valehtelun logiikkaa tuntien taidat nimenomaisesti olla von yksityistyhmä, sillä miksi muutoin haluat oikein erikseen sanoa, ettet missään nimessä ole von yksityistyhmä, vaan ihan vain sivustaseuraaja.

        Jos joku ketjussa on samaa mieltä kuin minä, ei minulla ole mitään tarvetta korostaa, että en muuten sitten ole tuo toinen nimimerkki joka sattumoisin on samaa mieltä. Miksi minun se erikseen pitäisi sanoa?

        Valehtelun logiikkaa, mitä se on.
        Ei en ole tuo kirjoittaja "von yksityistyhmä", mutta siinä on oikeassa nauraessaan sinulle kiukuttelustasi poistetuista kirjoituksistasi.
        Tosin vastasin sinulle myös otsikolla Keltsi tässä keskustelussa ,,,,

        Päätän osaltani tähän, en ole jatkossa lukemassa ongelmistasi logiikastasi valehtelijoihin liittyviin kuvitelmiisi


      • "Heikki"
        äly älä jätä kirjoitti:

        Valehtelun logiikkaa, mitä se on.
        Ei en ole tuo kirjoittaja "von yksityistyhmä", mutta siinä on oikeassa nauraessaan sinulle kiukuttelustasi poistetuista kirjoituksistasi.
        Tosin vastasin sinulle myös otsikolla Keltsi tässä keskustelussa ,,,,

        Päätän osaltani tähän, en ole jatkossa lukemassa ongelmistasi logiikastasi valehtelijoihin liittyviin kuvitelmiisi

        Jatkoa varten: älä nyt turhaan nimimerkkiäsi vaihtele, jos kerran et halua tarkoituksella esiintyä monena eri henkilönä.

        Kysyt mitä on valehtelun logiikka. Tarkoitan sillä, että ihminen kieltää tiedostamattaan ääneen juuri sen valehtelemansa asian, koska hän haluaa nimenomaan valehdella sen asian eli sanoa, etten tehnyt niin. Normaalisti ihminen ei korosta samanlaisia asioita kuin valehdellessaan, esim. sano etten ole muut täällä samaa mieltä olevat kirjoittajat. Vaikka sinä nyt et sitten olisi näin toiminut, valehtelun logiikka toimii kuitenkin yleisesti ottaen noin. Tämä tiedoksesi, kun kerran kysyit.


      • von pilsneripummi
        "Heikki" kirjoitti:

        Jatkoa varten: älä nyt turhaan nimimerkkiäsi vaihtele, jos kerran et halua tarkoituksella esiintyä monena eri henkilönä.

        Kysyt mitä on valehtelun logiikka. Tarkoitan sillä, että ihminen kieltää tiedostamattaan ääneen juuri sen valehtelemansa asian, koska hän haluaa nimenomaan valehdella sen asian eli sanoa, etten tehnyt niin. Normaalisti ihminen ei korosta samanlaisia asioita kuin valehdellessaan, esim. sano etten ole muut täällä samaa mieltä olevat kirjoittajat. Vaikka sinä nyt et sitten olisi näin toiminut, valehtelun logiikka toimii kuitenkin yleisesti ottaen noin. Tämä tiedoksesi, kun kerran kysyit.

        Kyllä meitä on useampi täällä heikki jotka eivät sulata sinun yritystäsi rikkoa sääntöjä.


    • 15.20 .35

      Älä panikoi niin kauan kuin se on poliisi taikka etsivä,joka sua seuraa.(ilman aihetta?)

      Mut jos se on joku muu,niin silloin se on jo huolestuttavaa.

      Ehkäpä tuolla 112 talossa osataan neuvoa,sillä jos alueella joku nyt virallisesti ammattiaan hoitaa niin tuskin hän täällä sitä selvittelee.

      Täällä nyt ilmoitettiin nimellä oikeen ,joka harjoittaa ammattiaan,tuskimpa hän nyt niin julkinen on,moniko tietää henkilön?
      Jotka tuntevat(itse en)olettavat et on aina TÖISSÄ.


      ja "HEIKKI" sinähän nyt kirjottelet tuttavasi asioista,paljonko todellisuudessa tiedät hänen elämästään?

      Tätä ei tarvii kommentoida, sillä asioissa on aina kaksi puolta!

      • Kommentti:

        "tuskimpa hän nyt niin julkinen on,moniko tietää henkilön?"
        On hyvinkin tunnettu Porissa, mm. kiinteistövälitysyrityksensä (Suomen asuntotoimisto) kautta jota harjoitti yksityisetsivän toimensa ohella.
        Hänellä oli myös kokemusta Poliisin toimesta, entinen poliisi kun on.


        (... ja on sukua HJK:n ex-valmentaja Muuriselle)


      • "Heikki"

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tarkoitatko että hän olisi jotenkin itse syypää siihen, että joku on palkannut jonkun tekemään likaisia töitä puolestaan, eli tirkistelemään, seuraamaan ja urkkimaan hänen elämäänsä? Tunnen ihmisen hyvin ja olemme pohtineet "tilaajan" motiiveja. Kyseessä ei ole pettämistapaus tai suhdekuvio. Rikollisesta toiminnasta hän on kaukana kuin kuu maasta. Tiedän mahdollisista motiiveista ja häneen kohdistuneesta kiusaamisesta, mutta en avaa asiaa täällä enempää. Hankittua tietoa tilaaja on käyttänyt henkiseen kiusaamiseen ja julkiseen nolaamiseen. En tiedä, ovatko tiedonhankkijat tästä tietoisia vai eivätkö edes välitä. Eihän tuo nyt moraalisesti kestävää touhua ole yleisesti ottaen muutoinkaan.

        Itse olin aivan shokissa jo siitä, että tällainen moraalittomuus on ihmisille mahdollista pelkästä rahasta. Oksettavaa on myös ajatella, että joku tekee toisen elämästä pelkästä rahasta helvettiä ja rikkoo ihmisen luottamuksen kanssaihmiseen lopullisesti.

        Kertokaa lisää, jos olette Porissa tulleet yksityisetsivän seuraamaksi tai olette tilanneet sellaisen. Täällähän voi nimettömänä kertoa. Onkohan Porissa pääosin pettämistapauksista kyse? Varmaankin. Luulisi, että koska tämä on niin pieni paikka, että olisi vaikea toimia täällä huomaamatta. Nämäkin jäivät kiinni, koska eivät huomioineet pienen paikan pieniä kuvioita, joissa pienikin muutos tai pysyvyys pistää silmään.


      • Eiseheikki
        "Heikki" kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tarkoitatko että hän olisi jotenkin itse syypää siihen, että joku on palkannut jonkun tekemään likaisia töitä puolestaan, eli tirkistelemään, seuraamaan ja urkkimaan hänen elämäänsä? Tunnen ihmisen hyvin ja olemme pohtineet "tilaajan" motiiveja. Kyseessä ei ole pettämistapaus tai suhdekuvio. Rikollisesta toiminnasta hän on kaukana kuin kuu maasta. Tiedän mahdollisista motiiveista ja häneen kohdistuneesta kiusaamisesta, mutta en avaa asiaa täällä enempää. Hankittua tietoa tilaaja on käyttänyt henkiseen kiusaamiseen ja julkiseen nolaamiseen. En tiedä, ovatko tiedonhankkijat tästä tietoisia vai eivätkö edes välitä. Eihän tuo nyt moraalisesti kestävää touhua ole yleisesti ottaen muutoinkaan.

        Itse olin aivan shokissa jo siitä, että tällainen moraalittomuus on ihmisille mahdollista pelkästä rahasta. Oksettavaa on myös ajatella, että joku tekee toisen elämästä pelkästä rahasta helvettiä ja rikkoo ihmisen luottamuksen kanssaihmiseen lopullisesti.

        Kertokaa lisää, jos olette Porissa tulleet yksityisetsivän seuraamaksi tai olette tilanneet sellaisen. Täällähän voi nimettömänä kertoa. Onkohan Porissa pääosin pettämistapauksista kyse? Varmaankin. Luulisi, että koska tämä on niin pieni paikka, että olisi vaikea toimia täällä huomaamatta. Nämäkin jäivät kiinni, koska eivät huomioineet pienen paikan pieniä kuvioita, joissa pienikin muutos tai pysyvyys pistää silmään.

        Voisitko kertoa tästä tapauksesta enemmän. Minulla voi olla merkittävää lisätietoa!


    • ei tosiaan haittaa

      Minulla ei ainakaan ole mitään salattavaa! Minua voi seurata 24/7 vaikka vuoden jokaisena päivänä!

    • nwo,ol3,vap.muurarit

      Olli ota ne lääkkeesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe