PUOLISKONI

VALON KANTAJA

Puoliskoni, meidän pitäisi nähdä, tiedän, että tarvitset voimaa ja neuvoja, tunnen sen kehossani. Vastaa viestiin, jotta asiat järjestyvät.

67

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+11

      jep

    • Kenelle menee

      mihin viestiin, missä ?

    • kaikki sekaisin

      Onko täällä tehosekoitinkin paikalla.

    • lähetä viesti ensin

      joo, olen puolikas ja valonkantaja

    • samankaltaiset

      Niin nähdä ja keskustella asiat kuntoon.Molemmat tietää mutta se avaus puuttuu.Voimia tämä elämänmatka on kysynyt mutta tunnen nyt olevani huomattavasti vahvempi.

    • aloittajalta

      Tämä menee kaksoisliekilleni.

      • kaksoisliekki olen

        minulle siis ;)

        hihih, arvaan että olet nainen myös


    • aloittajalta

      Sinäkö, et ole sukuakaan kaksoisliekille etkä minun omalleni.

      • kaksoisliekki olen

        olen kaksoisliekki ja kaksoisliekkini on myös täällä
        älä yritä väittää muuta kun et tiedä

        ymmärsin että oletat omasi olevan täällä, oletko varma asiastasi


    • odotan kovasti

      Niin, samaa minä täällä olen miettinyt. Vahva tunne on.
      Miten saamme irl. vietyä keskustelun tälle alueelle?
      Olen hienoisia tapaamisyrityksiä tehnytkin.
      Anna jotain neuvoja, miten lähestyn sinua ja missä.

      • Olen pahoillani

        Mutta en tunnista sinua liekikseni. Oletko mies vai nainen. Paikan saa järjestettyä aina, se ei ole ongelma.
        Kyse on siitä, että löydän omani, Koksa hän tarvitsee todellisuudessa apua sanan täydessä merkityksessä.


      • odotan kovasti
        Olen pahoillani kirjoitti:

        Mutta en tunnista sinua liekikseni. Oletko mies vai nainen. Paikan saa järjestettyä aina, se ei ole ongelma.
        Kyse on siitä, että löydän omani, Koksa hän tarvitsee todellisuudessa apua sanan täydessä merkityksessä.

        Olen nainen. Minulla ei varsinaisesti ole hätää, ainakaan jonka itse tunnistaisin.
        Mutta oma oloni on silti erittäin erikoinen, joten mietin myös, johtuvat oireet
        hänen tarpeistaa tavoittaa minut.


    • Puo lisko

      Asioilla on taipumus järjestyä, tehtävänä kuitenkin monta asiaa, suuntaan voi vaikuttaa.

    • tiedän että pystyt

      Minulla ainakin riittäisi mielikuvitus tapaamisen keksimiseksi. Uskon, että moni täällä pystyy aikamoisiin tempauksiin, mutta miehille kuuluu tuollainen tehtävä.

    • morning sun

      Valonkantaja olen, mutta neuvojako ja voimaa tunnet minun tarvitsevan? Oletko se minun mies?

      • aloittajalta

        En tiedä vielä oletko minun, mutta tunnistan kyllä, jos olet. Käsittääkseni et pysy alkuperäisessä tehtävässä, jota varten tänne on tultu. Mutta katsotaan oletko minun.


      • morning sun
        aloittajalta kirjoitti:

        En tiedä vielä oletko minun, mutta tunnistan kyllä, jos olet. Käsittääkseni et pysy alkuperäisessä tehtävässä, jota varten tänne on tultu. Mutta katsotaan oletko minun.

        Oikeassa olet yhdessä suhteessa: tarvitsen voimaa, kun olen parhaillaan sairaana, mutta tehtäväni täällä on kyllä sellainen, että tämän hetkinen heikkous ei siihen vaikuta muutoin kuin hyvin.


      • Siltä tuntuu
        aloittajalta kirjoitti:

        En tiedä vielä oletko minun, mutta tunnistan kyllä, jos olet. Käsittääkseni et pysy alkuperäisessä tehtävässä, jota varten tänne on tultu. Mutta katsotaan oletko minun.

        että tarvitsen sinut elämääni.


      • morning sun
        Siltä tuntuu kirjoitti:

        että tarvitsen sinut elämääni.

        Olen otettu. Miten ajattelit toimia?


      • tarkoitettu
        morning sun kirjoitti:

        Olen otettu. Miten ajattelit toimia?

        aloittajalle..


      • Aloittajalta
        morning sun kirjoitti:

        Olen otettu. Miten ajattelit toimia?

        Et vastannut aikaisempaan kysymykseeni, joten voisitko vastata siihen. Kuten olen maininnut, niin matka ei ole este ja yhteyshän on pysyvä. Laita viestiä sähköpostiini [email protected]

        Katsotaan ajankohta, milloin voidaan tavata ja missä.


      • vaisto sanoo nyt
        Aloittajalta kirjoitti:

        Et vastannut aikaisempaan kysymykseeni, joten voisitko vastata siihen. Kuten olen maininnut, niin matka ei ole este ja yhteyshän on pysyvä. Laita viestiä sähköpostiini [email protected]

        Katsotaan ajankohta, milloin voidaan tavata ja missä.

        Melko rohkea veto, jos nainen ottaa yhteyden. Anonyymiys... ja kaikki muu, on niitä lapsia ennenkin houkuteltu karkeillä ja nykyään naisia kaksoisliekkijutuilla..
        Tyhmänrohkeus ei ole tae rehellisyydestä.


      • totuus on vakio
        vaisto sanoo nyt kirjoitti:

        Melko rohkea veto, jos nainen ottaa yhteyden. Anonyymiys... ja kaikki muu, on niitä lapsia ennenkin houkuteltu karkeillä ja nykyään naisia kaksoisliekkijutuilla..
        Tyhmänrohkeus ei ole tae rehellisyydestä.

        Jos on jotain salattavaa, pitää huudella anonyymisti, sitten kun ei ole, voi laittaa reilusti faktat näkyville.


    • erilainen kokemus

      kaikki yhteenkuuluvuuden tunteet ja rakkaudenhuuma ei suoraan tarkoita, että
      ollaan sielunkumppaneita. Siihen kannattaa perehtyä.

      • en ap.

        Totta.


      • en ap.

        Sielunkumppani on muuten ihan eri asia kuin kaksoisliekki.
        Sielunkumppaneita voi olla useita, kaksoisliekkejä vain yksi.


      • aloittajalta

        Minä tiedän sen, rakkauden huuma on kaukana todellisesta voimasta.

        Itse asiassa ne eivät liity mitenkään toisiinsa, jos todellakin tiedät, mistä on kyse.


      • vai vanamo
        en ap. kirjoitti:

        Sielunkumppani on muuten ihan eri asia kuin kaksoisliekki.
        Sielunkumppaneita voi olla useita, kaksoisliekkejä vain yksi.

        Kolmoisliekkien määrä riippuu kypsennysvälineestä.


    • Ota häneen yhteyttä

      Voisko olla kultaisempaa viestiä...

    • täällä olen

      oletko sä kissa?

      • hämmentäjä

        jos olet mies olet minua sellaiseksi joskus muiden aikana sanonut...jos muistat.
        Mut eka viesti miulta nyt -joten ei sotkeudu noihin aiempiin :D


      • en ole sanonut
        hämmentäjä kirjoitti:

        jos olet mies olet minua sellaiseksi joskus muiden aikana sanonut...jos muistat.
        Mut eka viesti miulta nyt -joten ei sotkeudu noihin aiempiin :D

        kissaksi ketään muutoin kuin täällä mä ainakaan..


    • Millaiseen

      viestiin? Kaipaan myös omaa puoliskoani.

    • outoa

      en tiedä miksi nyt kirjoitan tänne viime yönä näkemäni unen. unessa minä, eräs tuntemani mies hänen vaimonsa ja tyttärensä. vaimo kovin myötämielinen minua kohtaan, hyväksyvä. puhuu kovasti, tavallaan tyrkyttää miestään minulle. keskustelen miehen kanssa ja hän kertoo, ettei ole unohtanut minua. tytär hääräilee taustalla rauhallisen oloisena. kumma uni. taisi uni johtua siitä, että minulla rankka viikonloppu ja olin aivan yliväsynyt.

      ei hernettä sitten vedetä pikkukirjaimista jne.

    • Need You now

      Hei Valon kantaja,

      Vastaan viestiisi juuri nyt. Olet ajatuksissani.

      • en ap.

        Täällä on aika monta valon kantajaa... huima määrä ja kaksoisliekkejäkin.
        Miten tunnistaa omansa? :)
        Itse tunnistan useimmiten, mutta olenkin supertarkkaavainen, ja siltikin jätän väkisin epäilyn erehdyksestä.


    • Puolikkaasi

      Minäkin tunnen sen, kaipaan ja tahdon luoksesi, enemmän kuin mitään.

    • Premium count

      Ketä venailet täällä? Anna palaa!

    • läsnä poissa

      Minä just niin tarvisin. Hölmöähän tämä on. En viitsi alkaa kenenkään riippakiveksi silti. Nukkumaan taas.Outoja tapahtuu.

    • 10.....

      Mitäpä vastaisin?
      Missing you..

    • Jaa mikäs

      se semmoinen tehtävä on?

    • waiting for

      ikävä se vain nostaa päätään. kaipaus kasvaa ja korventaa sisintä. kun toivo ja halu ovat niin voimakkaita että ei heikommasta väliä. rakkaus teettää ihmeellisiä asioita.

    • hmmmmmmmm
      • ettemme erehtyisi

        Hyvä pointti. Minua on varoitettu, ettei kaikkea valoa saa luulla hyväksi.
        Osaatko neuvoa, miten erotan hyvän ja pahan valon?


    • Ilmeisesti

      " VALON KANTAJA " pitää itseään lukeneempana kuin vastapuolta!

      • öhöh

        Hieman kuultaa ylimielinen asenne aloittajalta... En usko että viimeinen inkarnaatio hänellä. :P


    • Paniikki..

      Niinhän meidän pitäisi. Aika käy vähiin, enkä ole vielä läheskään valmis. Vaikka kyllä toivoisin, ettei tämä loppuis koskaan, että tämä meidän "taival" jatkuisi vielä piiitkään.

    • otanko päikkärit?

      Mä tartten voimaa, uskoa, rakkautta, iloa, riemua, intohimoa, lomaa, matkailua ja rauhaa. Toivon että nuo sentäs järjestys, vaik' en sun puolisko olenkaan.

      Ps. Ruoalla ei niin väliä, söin just ja sitä riittää moneksi päiväksi. Järkkää nyt vaan kaikki nuo muut asiat.

      • päikkärit kunniaan

        En ole minäkään puoliskos, mutta jos yritän järjestää niin mistä haluat aloittaa? Mennäänkö järjestyksessä? Illalla kun menet nukkumaan voit pyytää iltarukouksessas, että ilmestyn jostakin tiellesi ja se antaa sinulle voimaa uskoa ihmeisiin. Ja kun ja jos ihme tapahtuu tuo se tullessaan näitä kaikkia muita toiveitasi.


      • se päikkäri tyyppi
        päikkärit kunniaan kirjoitti:

        En ole minäkään puoliskos, mutta jos yritän järjestää niin mistä haluat aloittaa? Mennäänkö järjestyksessä? Illalla kun menet nukkumaan voit pyytää iltarukouksessas, että ilmestyn jostakin tiellesi ja se antaa sinulle voimaa uskoa ihmeisiin. Ja kun ja jos ihme tapahtuu tuo se tullessaan näitä kaikkia muita toiveitasi.

        Sovittu. Luen iltarukoukseni vilpittömällä mielellä. Tämä päivä on nyt pulkassa, huominen odottaa tuloaan. Nyt en tänne jää, mutta kävin lukemassa ihan muuten vaan, ja kas toiveeni on nyt käymässä toteen. Jiihaaa!


      • päikkärit kunniaan
        päikkärit kunniaan kirjoitti:

        En ole minäkään puoliskos, mutta jos yritän järjestää niin mistä haluat aloittaa? Mennäänkö järjestyksessä? Illalla kun menet nukkumaan voit pyytää iltarukouksessas, että ilmestyn jostakin tiellesi ja se antaa sinulle voimaa uskoa ihmeisiin. Ja kun ja jos ihme tapahtuu tuo se tullessaan näitä kaikkia muita toiveitasi.

        No niin kauniita unia sinulle, ehkä jo ensi yönä tapaamme.


      • se päikkäri tyyppi
        päikkärit kunniaan kirjoitti:

        No niin kauniita unia sinulle, ehkä jo ensi yönä tapaamme.

        Huomenta, tiedätkö mitä...ehkäpä jo :) , sen että emme tavanneet viime yönä. Eilen nukkumaan mennessä ajattelin, että minullahan on melkein kaikkea tuota himpun verran. Kädet ristin ja hänelle kaiken tuon toivoin ja siitä tuli minullekin hyvä mieli ( oikeesti) .

        Mutta jatka vaan hyvän toivomusta, mä otan kipin joka kerta :) heh!

        Kävitkö viime yönä hänen luonaan..en voi olla kysymättä :)


      • päikkärit kunniaan
        se päikkäri tyyppi kirjoitti:

        Huomenta, tiedätkö mitä...ehkäpä jo :) , sen että emme tavanneet viime yönä. Eilen nukkumaan mennessä ajattelin, että minullahan on melkein kaikkea tuota himpun verran. Kädet ristin ja hänelle kaiken tuon toivoin ja siitä tuli minullekin hyvä mieli ( oikeesti) .

        Mutta jatka vaan hyvän toivomusta, mä otan kipin joka kerta :) heh!

        Kävitkö viime yönä hänen luonaan..en voi olla kysymättä :)

        Ole huoletta en käynyt minäkään. Ehkä vielä ei ollut oikea aika. Nyt kysyt koska se on? Pitää vaan lujasti uskoa. Ajattelen niin että unelmilla on tapana toteutua ennemmin tai myöhemmin. Uskon että jos jotain oikein kovasti haluaa sen saavuttaa. Toissayönä näin unta jossa oli paljon ihmisiä ja mietin mistä sinut tunnistan?


      • nukkuisin jos voisin
        päikkärit kunniaan kirjoitti:

        Ole huoletta en käynyt minäkään. Ehkä vielä ei ollut oikea aika. Nyt kysyt koska se on? Pitää vaan lujasti uskoa. Ajattelen niin että unelmilla on tapana toteutua ennemmin tai myöhemmin. Uskon että jos jotain oikein kovasti haluaa sen saavuttaa. Toissayönä näin unta jossa oli paljon ihmisiä ja mietin mistä sinut tunnistan?

        Sinä päikkäri-ihminen ajattelet näköjään asioista samoin kuin minä. Minä olen ja pysyn enkä katoa mihinkään vaan odotan. Vaikka niitä unelmien toteutumisia. -10-


    • alkoi naurattaa

      Oliko aloitus huumoria :D

    • otanko päikkärit

      Veikkaan et aloittaja oli ihan tosis' ....seku tietää het kun sen puolisko ilmestyy, meil muil' onks' sit vähän vaikeampaa. Me yritetään kerjätä vähän murusi tuolt viisaalta jolla on sana hallussa.

      Mä unohdin sanoo, et ei oo pahast, jos vähän matkailurahaa järkkäisit :)

      • Yksin kompuroiva

        Aloittajalle: jos vahvasti tunnet kuten kertoilit, lienee hyvä varmistaa tämän hetkinen tilanne.
        Elämä tuo eteen ongelmia, jotka ovat haasteellisia. Ymmärtävä ihminen voi rohkaista ja auttaa. Silloin korkeat vuoret on mahdollista ylittää - yhdessä.


    • Ei minun alaani

      Nyt menee yli ymmärrykseni ja mielikuvitukseni. Minä en lähde tällaiseen mukaan. Te muut saatte keskustella ja parantaa maailmaa.
      Minä uskon vain yksinkertaisesti, että jotkut ihmiset vain sopivat luonteeltaan toisilleen paremmin kuin toiset.
      Rakstuvat jne

    • toinen puolisko

      Okei

    • Ahaa....

      Voihan kissa mitä kirjoittelet.

    • Hyvää yötä

      Ei enää päikkäri aika, mutta nyt suljen silmäni ja muistelen, kuinka aamun hämärässä siellä, suutelit selkääni hellästi ja pidit minua hyvänä...

      • Maa kutsuu

        Oot nähänynnä unta


      • ei unta
        Maa kutsuu kirjoitti:

        Oot nähänynnä unta

        Maa kutsui, sillä olimme merellä.


      • M.naamiopahamerkki
        ei unta kirjoitti:

        Maa kutsui, sillä olimme merellä.

        Valon kantaja on Luzifer. Hyvää yötä.


      • aloittajalta
        M.naamiopahamerkki kirjoitti:

        Valon kantaja on Luzifer. Hyvää yötä.

        Oliko peili liian kirkas kun näit itsesi etkä ymmärtänyt, että näit itsesi. Mainospuhe tuokin minkä teit. Herran varjelusta sinulle.


    • utelias4

      Tunnistiko kirjoittajista kaksoisliekkisi vai ekö hän vastannut ollenkaan?

    • on ainakin joskus juteltu, että ollaan toistemme puolikkaita . en tiijä onko minulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe