Miksi te naiset pidätte pienentäviä rintsikoita?

Ärsyttävää!

Mitä järkeä!? Montakin kertaa kun näkee jonkun muuten hyvännäköisen naisen, joka ehkä sattuisikin vielä olemaan kiinnostunut, niin ikinä ei ole varma onko sillä oikeasti minkä kokoiset vai käyttääkö se niitä litistäviä rintsikoita! Ja kyllä! Valitsen ainakin osittain rintavarustuksenkin mukaan naisen. Mitäs sitten? Koska satun olemaan rintamies!

Mutta siis sanokaa nyt naiset onko oikeasti mitään järkeä? Elämäsi miehesi silmissä juuri saattaisi ne kruunata kokonaisuutesi, mutta te ette vaan anna miehen nähdä niitä ja saatatte mahdollisesti jopa vääriäkin ehdokkaita vetää puoleenne! Jotka siinä vaiheessa luulee että teillä onkin sopivankokoiset, ei liian isot, kunnes totuus paljastuukin pedissä?!

Onko teillä kenties liian huono itsetunto omista rinnoistanne vaiko saatteko te muka oikeasti niistä aiheutuvaa ahdistelua liikaa?

Mikä nyt mättää? Kertokaa!

37

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansnsmfmg

      Enemmänkin noita topattuja rintaliivejä tuolla näkyy.

      • pimpsaailman

        Aloittajalle: HAISTA VIT-TU! IHAN OIKEESTI H.A.I.S.T.A VIT-TU!

        OOTKO TURVENUIJA KOSKAAN KUULLUT SANONTAA "SIITÄ PUHE, MISTÄ PUUTE"?!!
        ELI OOT SIIS NYTKIN ILMAN! SILLÄ JOS SULLA OLIS MITÄ HAISTAA, NIIN ET ROIKKUIS TÄÄLLÄ PUHUMASSA PIKKUTUHMA. OOT OIKEESTI NIITÄ NYRKKIKYLLIKKI-MIEHIÄ. = RUMA KUIN TURA.


    • BettyBoobies

      Todennäköisesti osa pitää siksi, että ei hölsky varustus niin paljon ja osa varmaan siksi ettei pidä omista isoista rinnoistaan. Osa vaatteista myös näyttää paremmalle päällä jos olisi pienemmät rinnat. Rinnat on joillekin naisille, niinkuin minulle, iso osa omaa minäkuvaa naisena ja itse en omista kohtuullisen kokoisista rinnoistani oikein pidä. Koko siis 80DD, vartalon malli tiimalasi. Jos joskus haluan pukeutua löysiin vaatteisiin, rinnat aiheuttavat sen, että näytän kävelevältä teltalta. Jos saisin valita, haluaisin näyttää ulkoisesti poikamaiselta, syitä tähän on vaikka kuinka, suurin niistä ehkä perhetausta, mutta ei mennä nyt sinne.

      Jos se tekijä, miksi mies minusta kiinnostuu tai ei kiinnostu olisi rintojen koko, niin saisi rauhassa olla kiinnostumatta.

      • dei Cattanei

        I feel u.... Täällä E-kuppi ja tiimalasikroppa: puserot ovat joko telttoja (kangas laskeutuu rinnoilta suoraan alas, ilman muotoleikkauksia. ja saa yläruumiin näyttämään valtavalta) tai, jos löytää istuvan puseron, toimii tahtomattaankin yleisenä vetonaulana/huomion kohteena, eikä löydä sitä keskustelukumppania, joka katsoisi silmiin. Alan olla todella kyllästynyt. Ikää 35 ja rouvashenkilönä ei tarvetta ylimääräiselle huomiolle. Minimizerit pienentävät rintoja ja tuskaa ;)


      • 13+12
        dei Cattanei kirjoitti:

        I feel u.... Täällä E-kuppi ja tiimalasikroppa: puserot ovat joko telttoja (kangas laskeutuu rinnoilta suoraan alas, ilman muotoleikkauksia. ja saa yläruumiin näyttämään valtavalta) tai, jos löytää istuvan puseron, toimii tahtomattaankin yleisenä vetonaulana/huomion kohteena, eikä löydä sitä keskustelukumppania, joka katsoisi silmiin. Alan olla todella kyllästynyt. Ikää 35 ja rouvashenkilönä ei tarvetta ylimääräiselle huomiolle. Minimizerit pienentävät rintoja ja tuskaa ;)

        Jos vaatteet näyttävät teltoilta niin ne eivät ole kovin laadukkaita. Eihän kukaa nainen laita jalkaansa miehen leikkauksella olevia farkkujakaan. Miksi sitten miesten leikkauksella olevia paitoja?

        Kouluaikoina meillä oli koulussa yksi tyttö. Se käytti aina lökä-verkkareita ja huppareita eikä ollut kovinkaan suosittu. Mutta kun se sitten kerran koulun päättäjäisissä oli vetäissyt päälleen ihonmyötäisen niin johan porukka kompasteli jalkoihinsa.

        ...niin että parempi tutustua ensin henkilöön itseensä. Toukasta saattaa kuoriutua veikka minkälainen päiväperho.


      • dei Cattanei
        13+12 kirjoitti:

        Jos vaatteet näyttävät teltoilta niin ne eivät ole kovin laadukkaita. Eihän kukaa nainen laita jalkaansa miehen leikkauksella olevia farkkujakaan. Miksi sitten miesten leikkauksella olevia paitoja?

        Kouluaikoina meillä oli koulussa yksi tyttö. Se käytti aina lökä-verkkareita ja huppareita eikä ollut kovinkaan suosittu. Mutta kun se sitten kerran koulun päättäjäisissä oli vetäissyt päälleen ihonmyötäisen niin johan porukka kompasteli jalkoihinsa.

        ...niin että parempi tutustua ensin henkilöön itseensä. Toukasta saattaa kuoriutua veikka minkälainen päiväperho.

        No, minä en ole kovin kiinnostunut vaatteista, joten jos niitä oikein mitoitettuja (!), mukavia puseroita ei löydä vähäisellä vaivannäöllä, päädyn kuitenkin telttaan - jotta pusero mahtuu rinnasta, se lököttää vyötäisiltä - tai näyttämään naurettavan etupainoiselta tyköistuvan/avokaulaisen mallin kanssa. Mikä on rinnanympäryksessä voitettu, puuttuu pituudesta, ja vaateteollisuus tuntuu olevan sitä mieltä, että lyhyt ihminen on myös poikamainen kropaltaan.
        No, onpahan cleavagea harvinaisiin juhlatilaisuuksiin.

        Suositummuuskilpailut kuuluvat lukioon, ja se aika on jo painunut unholaan.


      • Alkuperäinen

        Noniin, vastataanpa aiheen viesteihin nyt täällä.

        "Jos se tekijä, miksi mies minusta kiinnostuu tai ei kiinnostu olisi rintojen koko, niin saisi rauhassa olla kiinnostumatta."

        Niin, luitko yhtään tarkkaan mun viestiä? Sanoin siis että OSITTAIN rintojenkin takia. Eli rinnat plus kokonaisuus. Samalla tavalla kun joku joka tykkää taas vaikkapa tummista silmistä, niin tuskin sekään nyt sen kummemmin katsele niitä pelkkiä silmiä! Hohhoijaa..


      • 13+12 kirjoitti:

        Jos vaatteet näyttävät teltoilta niin ne eivät ole kovin laadukkaita. Eihän kukaa nainen laita jalkaansa miehen leikkauksella olevia farkkujakaan. Miksi sitten miesten leikkauksella olevia paitoja?

        Kouluaikoina meillä oli koulussa yksi tyttö. Se käytti aina lökä-verkkareita ja huppareita eikä ollut kovinkaan suosittu. Mutta kun se sitten kerran koulun päättäjäisissä oli vetäissyt päälleen ihonmyötäisen niin johan porukka kompasteli jalkoihinsa.

        ...niin että parempi tutustua ensin henkilöön itseensä. Toukasta saattaa kuoriutua veikka minkälainen päiväperho.

        "Eihän kukaa nainen laita jalkaansa miehen leikkauksella olevia farkkujakaan."

        laittaapas, viime aikoina on jopa ollut muotia ns. "boyfriend" -farkut, mitkä on siis naisten farkut jotka on tehty näyttämään miesten farkuilta...
        samaan lopputulokseen pääsee myös siis oikeasti lainaamalla/pöllimällä ne poikakaverin farkut taikka ostamalla sellaiset itselleen miesten osastolta..
        ja aina on ollut myös unisex-mallisia farkkuja, esim. leviksen 501..


    • Sonne

      Häh!

      Onko olemassa pienentäviä rintsikoita?

      Entä pipoja?

      • Pienentävä pipo

        On niitä, ne pienentää aivojen kokoa. Aloittaja on jo käyttänyt niitä.


      • totta!
        Pienentävä pipo kirjoitti:

        On niitä, ne pienentää aivojen kokoa. Aloittaja on jo käyttänyt niitä.

        Haha :D Repesin totaalisesti.


      • etnäin

        samoin hahahaaaaaaaaaaaaaa


      • Alkuperäinen

        Aahaa! Ja pikkutissit veti herneet nenäänsä :D


      • ana-nas
        Pienentävä pipo kirjoitti:

        On niitä, ne pienentää aivojen kokoa. Aloittaja on jo käyttänyt niitä.

        Ilmankos ;) Kerkesin jo ihmetellä mitä on käyttänyt kun jutut on noinkin fiksuja.


    • 65tguikhgcjikh

      Sporttikuteet siviilissä ovat yleistyneet liiaksi, kaiken pitää olla helppoa ja mukavaa.

    • Neiti 70G

      Saan ihan tarpeeksi kiusallista ja alentavaa huomiota, kun yritän peitellä rintojani tummilla yläosilla ja mahdollisimman neutraaleilla, jos nyt ei suoranaisesti pienentävillä, rintaliiveillä. Mitähän tapahtuisi kun heittäisi syvään uurretun paidan ja vähän push-uppia kehiin...

      • asdwefwdfsd

        Itsestäänhän tuo on kiinni, jollei itsetunto riitä.


      • Oma kroppa
        asdwefwdfsd kirjoitti:

        Itsestäänhän tuo on kiinni, jollei itsetunto riitä.

        Isorintaosten aliarvioimista tuokin. Kuka hitto haluaa olla jonkun Urpon seksiobjekti? Oma itsetunto on niin hyvä ettei tarvitse sitä kohotella kuolaavien tissimiesten toljotuksilla. Riittää kun itse tietää että ne rinnat on ja itse päättää kenelle niitä haluaa näytellä ja mieluimmin kai niitä näyttelee jollekkin josta itsekkin pitää?


      • Neiti70G
        asdwefwdfsd kirjoitti:

        Itsestäänhän tuo on kiinni, jollei itsetunto riitä.

        Itsetuntoni on hyvä, kiitos vaan. Mietitääs sitten omalle kohdalle haluaisitko olla 35 vuotta itseäsi vanhemman Peräkammarin Peran kuolauksen kohde esimerkiksi työmatkallasi klo 7.30 maanantaiaamuna? Tapahtuu, jos pidän näyttäviä vaatteita.

        Rintani ovat kauniit, mutta haluan vain omalle miehelleni niitä näytellä. Siksi yritän niitä häivyttää normaalielämässä.


    • liian helppo elämä kenties, ku ihan tekemällä tehden täytyy näitä "ongelmia" keksiä milloin mistäkin..?

      mites sit siinä tapauksessa et "hyvinvarustellulta" näyttävällä naisella onkin melko pienet tissit muhkeilla toppauksilla varustettujen rintsikoiden alla?
      eihän se tissien todellinen koko tule ilmi siinäkään..

      ja kaikki rintsikat, mallista ja toppauksien määrästä huolimatta, muuttavat rintojen muotoa jonkin verran (ja näinollen myös vaikutelmaa rintojen koosta).. et mitenkäs, pitäskö naisten sit kulkea tuolla tissit paidan alla vapaasti röllyten et "tissimiehet" osais valita sieltä ne parhaat..?

      "Mutta siis sanokaa nyt naiset onko oikeasti mitään järkeä? Elämäsi miehesi silmissä juuri saattaisi ne kruunata kokonaisuutesi, mutta te ette vaan anna miehen nähdä niitä..."

      no sanotaanko nyt vaikka näin, et paljon enemmän näen järkeä siinä et ihmiset saa kulkea juuri sellaisissa vaatteissa (alusvaatteita myöten) joissa itse parhaiten viihtyy ja tuntee olonsa mukavimmaksi, tällä tavoin antaa myös itsestään mukavemman ja itsevarmemman vaikutelman muille..
      ja se elämän mieskin voisi kiinnostua siitä rentoudesta ja itsevarmuudesta ennemmin kuin parista tissistä..

      itse pidän vain kaarituettomia, urheilurintsikoita tai ns. pehmeitä liivejä, en vain pidä siitä tunteesta kun kaarituet painaa rintalastaa (ja olen kokeillut lukuisia erimallisia kaarituettuja liivejä, ja olo on yhtä epämukava kaikissa niissä)
      itsetuntoni tissienikin osalta (vaikka en erityisen rintava olekaan) on hyvä, en vain tykkää epämukavista vaatteista.

      loppuun vielä, kun mainitsit tuon "liian isot".. voiko "tissimiehelle" olla liian isot..?
      ja kun sulla tuota asiantuntijuutta näissä rintsikka-asioissa tuntuu olevan, niin mikäs on herran oma kuppikoko? :P

      • Alkuperäinen

        "mites sit siinä tapauksessa et "hyvinvarustellulta" näyttävällä naisella onkin melko pienet tissit muhkeilla toppauksilla varustettujen rintsikoiden alla?"

        "eihän se tissien todellinen koko tule ilmi siinäkään.."

        No tuskin kellään tai ainakin hyvin hyvin harvalla on jo niin muhkeita toppauksia että saa koon näyttämään jo joltain F-G varustukselta, mitkä ainakin jo toimii mulle tosi hyvin!

        "ja kaikki rintsikat, mallista ja toppauksien määrästä huolimatta, muuttavat rintojen muotoa jonkin verran (ja näinollen myös vaikutelmaa rintojen koosta).. et mitenkäs, pitäskö naisten sit kulkea tuolla tissit paidan alla vapaasti röllyten et "tissimiehet" osais valita sieltä ne parhaat..?"

        Noh, muistan täällä kerran erään miehen kirjoittaneen ettei hänelle kyllä rintojen koolla ole niin väliä, mutta toisaalta olisi kyllä hyvin kummissaan jos naisen paidan alta paljastuisi paljon pienemmät vaiko sitten isommat kuin miltä on oikeasti vaikuttanut. Ja pienten ihailijat taas voi säikähtää pahanpäiväisestikin jos alta paljastuukin vaikka F:ät! Että miksei lopulta pitää esillä sitä mitä on. Tehkää mitä teette, mutta turha sitten valittaa jos jälkimmäinen vaikka sattuukin tapahtumaa :)

        "no sanotaanko nyt vaikka näin, et paljon enemmän näen järkeä siinä et ihmiset saa kulkea juuri sellaisissa vaatteissa (alusvaatteita myöten) joissa itse parhaiten viihtyy ja tuntee olonsa mukavimmaksi, tällä tavoin antaa myös itsestään mukavemman ja itsevarmemman vaikutelman muille.."

        Hah! Todellista itsevarmuutta on nimenomaan se että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on eikä häpeillen peitä kehoaan, osaa kantaa itsensä ylpeänä luonnollisena sellaisenaan kuin mitä oikeasti on.

        "loppuun vielä, kun mainitsit tuon "liian isot".. voiko "tissimiehelle" olla liian isot..?"

        No riippuu ihan tissimiehestäkin, kun niitähän on ihan pienistä ja keskikokoisistakin tykkääviä kans.

        "ja kun sulla tuota asiantuntijuutta näissä rintsikka-asioissa tuntuu olevan, niin mikäs on herran oma kuppikoko? :P"

        No missäs minä annan nyt sellaisen kuvan? Vaikka tietäisinkin jotain niin eihän se siitä ole kiinni, vaan kun kyllähän tietoakin voi hankkia tai saada sattumalta kuuntelemalla/lukemalla keskustelujakin :)


      • "No tuskin kellään tai ainakin hyvin hyvin harvalla on jo niin muhkeita toppauksia että saa koon näyttämään jo joltain F-G varustukselta, mitkä ainakin jo toimii mulle tosi hyvin!"
        riippuu tietysti täysin siitä oman varustuksen koosta.. mut mitä oon huvikseni ja mielenkiinnosta näitä push-uppeja testaillut niin ainakin pari kuppikokoa isomman vaikutelman niillä saa aikaiseksi.. et esimerkiks vaikutelmaan siitä et oliski F-kupin tissit riittäis et omat olis kuppia D..

        "Ja pienten ihailijat taas voi säikähtää pahanpäiväisestikin jos alta paljastuukin vaikka F:ät!"
        olettaen et pienillä tarkoitetaan tässä jotain AA-B kuppeja, niin aika kovat luulot sulla on noista "minimizer" taikka muista litistävistä rintsikoista..
        ku niinku jos esim koosta 75F meinais saada koon 75B, niin mihin ne loput tisseistä sit laitetaan? selkäpuolellekko?
        (huomaa ettei ympärysmitta muuttunut tuossa esimerkissäni, koska F-kupistakin voi toki saada B-kupin, jos ei välitä et rintsikoiden selkäosa on niskassa...)

        "Että miksei lopulta pitää esillä sitä mitä on."
        ja
        "Hah! Todellista itsevarmuutta on nimenomaan se että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on eikä häpeillen peitä kehoaan, osaa kantaa itsensä ylpeänä luonnollisena sellaisenaan kuin mitä oikeasti on."
        no tuota, minä puolestani viehätyn hyvinmuodostuneista miesten pakaroista, voisinkohan minä niinku yleisesti alkaa vaatimaan et kaikki miehet heti nyt pukeutuis ihonmyötäisiin trikoohousuihin, ettei mun niinku tarvis arvailla ja pohtia et kelläköhän näistä lökäpöksyistä nyt olis ne minun silmiin täydellisimmät kannikat..
        et kaikki miehet nyt spandexit paukkuen kulkemaan tuolla ku miksei lopulta pitää esillä sitä mitä on ja hyväksykää ittenne niinku sellasina ku olette ja ylpeänä ja luonnollisena niinku..

        ja sitä minä vaan sun asiantuntijuudesta näissä rintsikka-asioissa arvostelin ku sää tunnut vaan keskittyvän tuohon kirjaimeen siinä kuppikoossa..
        kun se sinunkin niin suuresti ihailema F-kuppi esimerkiksi on täysin eri ympärysmitalla 70 kuin mitä se on ympärysmitalla 95

        terveisin pienirintainen 70D (joidenkin mittataulukkojen mukaan jopa 65E, mut tykkään myös hengittämisestä..)


      • hämeen.henna
        murriperkele kirjoitti:

        "No tuskin kellään tai ainakin hyvin hyvin harvalla on jo niin muhkeita toppauksia että saa koon näyttämään jo joltain F-G varustukselta, mitkä ainakin jo toimii mulle tosi hyvin!"
        riippuu tietysti täysin siitä oman varustuksen koosta.. mut mitä oon huvikseni ja mielenkiinnosta näitä push-uppeja testaillut niin ainakin pari kuppikokoa isomman vaikutelman niillä saa aikaiseksi.. et esimerkiks vaikutelmaan siitä et oliski F-kupin tissit riittäis et omat olis kuppia D..

        "Ja pienten ihailijat taas voi säikähtää pahanpäiväisestikin jos alta paljastuukin vaikka F:ät!"
        olettaen et pienillä tarkoitetaan tässä jotain AA-B kuppeja, niin aika kovat luulot sulla on noista "minimizer" taikka muista litistävistä rintsikoista..
        ku niinku jos esim koosta 75F meinais saada koon 75B, niin mihin ne loput tisseistä sit laitetaan? selkäpuolellekko?
        (huomaa ettei ympärysmitta muuttunut tuossa esimerkissäni, koska F-kupistakin voi toki saada B-kupin, jos ei välitä et rintsikoiden selkäosa on niskassa...)

        "Että miksei lopulta pitää esillä sitä mitä on."
        ja
        "Hah! Todellista itsevarmuutta on nimenomaan se että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on eikä häpeillen peitä kehoaan, osaa kantaa itsensä ylpeänä luonnollisena sellaisenaan kuin mitä oikeasti on."
        no tuota, minä puolestani viehätyn hyvinmuodostuneista miesten pakaroista, voisinkohan minä niinku yleisesti alkaa vaatimaan et kaikki miehet heti nyt pukeutuis ihonmyötäisiin trikoohousuihin, ettei mun niinku tarvis arvailla ja pohtia et kelläköhän näistä lökäpöksyistä nyt olis ne minun silmiin täydellisimmät kannikat..
        et kaikki miehet nyt spandexit paukkuen kulkemaan tuolla ku miksei lopulta pitää esillä sitä mitä on ja hyväksykää ittenne niinku sellasina ku olette ja ylpeänä ja luonnollisena niinku..

        ja sitä minä vaan sun asiantuntijuudesta näissä rintsikka-asioissa arvostelin ku sää tunnut vaan keskittyvän tuohon kirjaimeen siinä kuppikoossa..
        kun se sinunkin niin suuresti ihailema F-kuppi esimerkiksi on täysin eri ympärysmitalla 70 kuin mitä se on ympärysmitalla 95

        terveisin pienirintainen 70D (joidenkin mittataulukkojen mukaan jopa 65E, mut tykkään myös hengittämisestä..)

        Mulla on F75 ja on kyllä ihan totta, et näyttää ihan teltalta jos pukeutuu väljään paitaan ja sit taas tiukassa paidassa ei voi edes kuvitella menevänsä esim. baariin, koska miehet on kun mehiläiset hunajassa silloin. En mä silti käytä mitään minimizereita mutta en kyllä ymmärrä sitäkään, et miksi näkee F75 kokoisia liivejä myynnissä myös topattuina?!
        Ja harva tuntuu ymmärtävän myöskään tota et F75 ja F95 on totaalisesti eri kaliiperia. F95 alkaa jo olla melkoinen matami.


    • käypähän selväksi

      En halua miestä, joka valitsee minut tissieni mukaan. Niillä ei saa olla mitään vaikutusta valintaan.

      • 14+20

        Sori, on niillä. Me olemme kuitenkin DNA-ketjumme ja viettiemme orjia. Enemmän tai vähemmän. Isot rinnat kun kertovat rasvan kertymisestä ja siitä että vastakkainen sukupuoli todennäköisimmin tuottaa terveitä jälkeläisiä.


      • mustavalkoinen maailma?
        14+20 kirjoitti:

        Sori, on niillä. Me olemme kuitenkin DNA-ketjumme ja viettiemme orjia. Enemmän tai vähemmän. Isot rinnat kun kertovat rasvan kertymisestä ja siitä että vastakkainen sukupuoli todennäköisimmin tuottaa terveitä jälkeläisiä.

        "Sori, on niillä."

        Sittenpähän pysyttelen sinkkuna, ei sen kummempaa. Miksi muuten kuvittelet, että kaikki ovat samojen ominaisuuksien orjia? Ei se biologia IHAN noin yksinkertaista ole, DNA:han ei ole "ohjelmoitu", että "miehet valitsevat naisen tissien perusteella". Tykkäähän jotkut miehet miehistäkin. Ja jotkut taas eivät ole seksuaalisessa mielessä kiinnostuneita yhtään mistään. Ja mitenkäs ne peppumiehet? Eikö sellaisia ole?

        Geenit eivät ole ainoita, jotka säätelevät käyttäytymistä ja mieltymyksiä. Ympäristöllä ja kasvatuksella on suuri rooli psyyken kehittymisessä.

        "Isot rinnat kun kertovat rasvan kertymisestä ja - -"

        Miten sitten selität sen, että kaikki miehet eivät edes preferoi isoja rintoja? Valehtelevatko?


      • Alkuperäinen

        Minkä takia me isojen tykkääjät vaan saadaan aina tällaisia kommentteja, mutta kukaan ei sitten ikinä sano yhtään mitään näille jotka samaan tapaan hehkuttaa pieniä? Heti vähän tämän jälkeen kun yksi tänne kirjoitti pieniä ylistävän aiheen niin kukaan ei sinne mennyt sitten ollenkaan kommentoimaan pelkkien rintojen katselusta tai jostakin esineellistämisestä? MIKSI? Taikka sitten jos samaan malliin tietynmuotoista persettä?

        Miksi kukaan ei ikinä kyseenalaista näitten kumppanivalintaa samalla tavalla? Nämäkö sitten jostain syystä näkeekin naisessa jotain muuta? Vai millä perusteella nämä vaatimukset on sitten sallittuja? Odotanpa mielenkiinnolla vastausta tähänkin!

        Mitä sitten vaikka vaikuttaisikin parinvalintaan ne rinnat? Miksi ei muka saisi? Naisillakin kun on rintavarustuksia laidasta laitaan moneen eri kokoon, et kyllä kai meillä miehillä nyt voi väkisinkin olla eri mieltymyksiä senkin suhteen! ja vielä kun rinnatkin on kieltämättä yksi näkyvimpiä osia naisessa, että en sinänsä kyllä ymmärrä valitustasi ja ihmettelyä :D


      • eisunmieliks
        Alkuperäinen kirjoitti:

        Minkä takia me isojen tykkääjät vaan saadaan aina tällaisia kommentteja, mutta kukaan ei sitten ikinä sano yhtään mitään näille jotka samaan tapaan hehkuttaa pieniä? Heti vähän tämän jälkeen kun yksi tänne kirjoitti pieniä ylistävän aiheen niin kukaan ei sinne mennyt sitten ollenkaan kommentoimaan pelkkien rintojen katselusta tai jostakin esineellistämisestä? MIKSI? Taikka sitten jos samaan malliin tietynmuotoista persettä?

        Miksi kukaan ei ikinä kyseenalaista näitten kumppanivalintaa samalla tavalla? Nämäkö sitten jostain syystä näkeekin naisessa jotain muuta? Vai millä perusteella nämä vaatimukset on sitten sallittuja? Odotanpa mielenkiinnolla vastausta tähänkin!

        Mitä sitten vaikka vaikuttaisikin parinvalintaan ne rinnat? Miksi ei muka saisi? Naisillakin kun on rintavarustuksia laidasta laitaan moneen eri kokoon, et kyllä kai meillä miehillä nyt voi väkisinkin olla eri mieltymyksiä senkin suhteen! ja vielä kun rinnatkin on kieltämättä yksi näkyvimpiä osia naisessa, että en sinänsä kyllä ymmärrä valitustasi ja ihmettelyä :D

        Itselläni on F tissit, joten tarvitsen jo aikas hyvää tukea tälle parille, jos menen vaikka urheilemaan tms. niin rintaliivien on pakko olla todella tukevat, joten ei haittaa mua yhtään, jos ne rintoja litistävätkin, pääasia että on mukava olla. En miesten takia kyllä ala mitään epämukavia liivejä pitämää. Näistä pienentävistä mulla ei kokemusta.


      • hämeen.henna
        eisunmieliks kirjoitti:

        Itselläni on F tissit, joten tarvitsen jo aikas hyvää tukea tälle parille, jos menen vaikka urheilemaan tms. niin rintaliivien on pakko olla todella tukevat, joten ei haittaa mua yhtään, jos ne rintoja litistävätkin, pääasia että on mukava olla. En miesten takia kyllä ala mitään epämukavia liivejä pitämää. Näistä pienentävistä mulla ei kokemusta.

        Onneksi on olemassa laadukkaita ja seksikkäitä liivejä myös isorintaisille. Niitä vaan ei löydä halvalla jostain sokokselta. Ja tänään kun moni isorintainen hiffais niin loppuis valitukset. Itse ostan omani erikoisliikkeistä, okei maksaa ihan tuhottomasti, mutta eipähän tarvi olla koko ajan ostelemassa uusia eikä tarvitse kärsiä huonosti istuvista liiveistä. Kokeile mm. Aubade, Marlies Dekkers, Simone Perele... löytyy moneen makuun. Urheillessa käytän shock absorberin sporttiliivejä kaikista korkeimmalla tukevuusluokalla. Hyvin pystyy juoksemaankin.


    • HJHHHH

      Öö... Minä en ainakaan haluaisi miestä, joka on valinnut minut rintojeni koon perusteella. Eikä minua kiinnosta sellaisen miehen mielipide, joka hylkäisi minut rintojen koon perusteella.

      Kasva aikuiseksi.

      p.s. Äidiltäni on leikattu toinen rinta pois. Isäni rakastaa äitiäni joka vuosi entistä enemmän. Ovat olleet yhdessä n. 40 vuotta.

    • Uskotko?

      No uskotko oikeiasti jpnkun tissinaisen haluavan että mies kiinnostuu hänestä niiden tissien takia? Onhan se isorintaisten ikävä tosiasia joka kerta miettiä että tykkääköhän tuo mies minusta oikeasti vai mun tisseistä. Pienirintaiset voi olla aina varmoja kun joku mies osoittaa kiinnostustaan että se ei ainakaan johdu tisseistä.

    • tissiposki

      Pienehköt kiinteät rinnat... nam nam nam tulee!

      • Tahon sellaiset

        Hei naiset, mistä löydätte kunnolliset minimizerit?

        Ei meinaa löytyä laadukkaita.


    • pimpsaailman

      HAISTA VIT-TU! IHAN OIKEESTI H.A.I.S.T.A VIT-TU!

      OOTKO TURVENUIJA KOSKAAN KUULLUT SANONTAA "SIITÄ PUHE, MISTÄ PUUTE"?!!
      ELI OOT SIIS NYTKIN ILMAN! SILLÄ JOS SULLA OLIS MITÄ HAISTAA, NIIN ET ROIKKUIS TÄÄLLÄ PUHUMASSA PIKKUTUHMA. OOT OIKEESTI NIITÄ NYRKKIKYLLIKKI-MIEHIÄ. = RUMA KUIN TURA.

      • Alkuperäinen

        Nooh nooh.. Mikä tuli? Kun noin raivona käydään :D Saa kai tänne nyt vapaasti omia ihanteitaan tuoda julki, kun tämäkin on ihan sananvapaa palsta. Ja ei kai se nyt sinulta ole mitenkään pois, jos minä haluan tietyn näköisen naisen? Sehän on vaan mun mielipide. En tiedä olenko nyt sen kummemmin puutteessa täällä kuin muutkaan heidän ihanteinensa kanssa. Ettet vaan itse ole kun tarvii noin raivoten avautua? :)


    • Hikoileva

      En viitsi pitääkään, kun minimizer-liiveissä tissit litistyy vastakkain ja hikoilevat enemmän kuin ei-minimizer-liiveissä. Oon päättänyt ostaa normaaleja kaarituellisia liivejä, vaikka kuppikoko onkin H. Tuuletus toimii paremmin. Huomauttelijoitahan on, mutta kyllä käyttömukavuus ratkaisee.

    • missykkä

      Outo kommentti tuo "Pienirintaiset voi olla aina varmoja kun joku mies osoittaa kiinnostustaan että se ei ainakaan johdu tisseistä." miten niin? Kyllä pienet rinnat voivat kiinnostaa tissimiestä yhtälailla kuin isotkin. Pienitissisistä pitävä tissimies kun kiinnostuu terhakoista pikkurinnasta samoin, kun isoista rinnoista pitävä niiden koosta. Kummallista päättelyä. Varmaan putkiaivoisten tuottamaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe