Tuijotan vieläkin kauniiden naisten perään..

Kylmät kädet

..mutta tiedän pitkästä kokemuksesta, ettei niiden kanssa rakastelu tunnu yhtään miltään. Varsinkin suudellessa se kieli on suorastaan vastenmielinen. Olen aseksuaali. En homoseksuaali, vaan aito aseksuaali.

28

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-tíssu1000

      Minä tuijotan miesten perceitä. Olen aito homoseksuaali.

      • Kylmät kädet

        Kaikilla heteromiehilläkin on homoseksuaalisia fantasioita jatkuvasti. Oletko varma, että olet aito homoseksuaali?


      • ex-tissu1000
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Kaikilla heteromiehilläkin on homoseksuaalisia fantasioita jatkuvasti. Oletko varma, että olet aito homoseksuaali?

        Olen niin varma kuin homomies voi olla. Oletko varma ettet itsekin ole homo?


    • Kylmät kädet

      Olen vankina ihmisen ruumiissa, tajusin tämän jo ala-asteen kolmannella luokalla. Se, että lopetan itseni, siihen ei liity mitään masennusta tai surullisia ajatuksia, vaikka kuinka lähettäisivät minut suljetulle.

      Kun saan toimivan tuliaseen käteeni, lähden hymyillen pois tältä apinoiden planeetalta. Käteni ei vapise, joten luoti kyllä lävistää aivoni, trust me.

      • Laukkuryssä

        Tuliaseen hinnalla saa monta tölkkiä Nobea.


      • Vaahtokassit
        Laukkuryssä kirjoitti:

        Tuliaseen hinnalla saa monta tölkkiä Nobea.

        Alko pystyisi helposti kasvattamaan liikevaihtoaan myymällä alkoholin ohessa aseita. Monet asiakkaat ostaisivat mielellään aseen kossupullon ohessa.


      • Nuori tautologi
        Vaahtokassit kirjoitti:

        Alko pystyisi helposti kasvattamaan liikevaihtoaan myymällä alkoholin ohessa aseita. Monet asiakkaat ostaisivat mielellään aseen kossupullon ohessa.

        Alkon aseidenmyynti tuottais kieltämättä merkittäviä synergiaetuja asiakkaille. Sekä alkoholin- että aseidenostossa joutuu olemaan selvinpäin, joten kätevintä ne tällöin olisi ostaa samalla kerralla, kun kerran ei saa olla kännissäkään sillä hetkellä.


    • ex-tissu1000

      Minusta vain sellaiset ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita ainoastaan perceistä, ovat aidosti tasa-arvoisia ajatusmaailmaltaan.

    • Kylmät kädet

      Kuten rehellisesti kerroin, minulla on homoseksuaalisia fantasioita, ne ovat aina vain voimistuneet, ja naisilla on minulle vain esinearvo.
      En anna asioiden patoutua, ja olen sopinut Santun kanssa, että hän antaa minulle.

      Santtu kylläkin väittää, että meillä on jo ollut monia homoseksuaalisia yhdyntöjä, mutta en muista niitä. Alkoholilla saattaa olla osuutta muistamattomuuteen.

      • Aitokylmis

        Feikkaamalla nimimerkkiäni et saavuta mitään. Kukaan ei mene tuohon lankaasi. Toki suurin unelmasi on, että lakkaisin kirjoittamasta, joka on toteutettavissa.

        Hommaat vain minulle aseen, jolla voi lopettaa ihmisruumiin kärsimykset.


      • Nuori reserviläinen
        Aitokylmis kirjoitti:

        Feikkaamalla nimimerkkiäni et saavuta mitään. Kukaan ei mene tuohon lankaasi. Toki suurin unelmasi on, että lakkaisin kirjoittamasta, joka on toteutettavissa.

        Hommaat vain minulle aseen, jolla voi lopettaa ihmisruumiin kärsimykset.

        Ei sinulle asetta anneta ainakaan rauhan aikana. Sinut on viisainta pitää muonavahvuudessa Putiinin varalta.


      • Kylmät kädet
        Nuori reserviläinen kirjoitti:

        Ei sinulle asetta anneta ainakaan rauhan aikana. Sinut on viisainta pitää muonavahvuudessa Putiinin varalta.

        Olen erikoisiskuihin koulutettu tappaja, mutta asetta en nykypäivänä saa mistään. Ironia.


      • Kylmät kädet
        Nuori reserviläinen kirjoitti:

        Ei sinulle asetta anneta ainakaan rauhan aikana. Sinut on viisainta pitää muonavahvuudessa Putiinin varalta.

        Lopettaisin ainoastaan omat kärsimykseni. Tiedätte ne Alien-elokuvien tyypit, jotka ovat siinä rihmastossa sidottuina ja hokevat: "k-kill mee.."


      • outoa
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Lopettaisin ainoastaan omat kärsimykseni. Tiedätte ne Alien-elokuvien tyypit, jotka ovat siinä rihmastossa sidottuina ja hokevat: "k-kill mee.."

        Itsesi lopettaminenko on se erikoisisku, johon sinut on koulutettu?


      •  Kk
        outoa kirjoitti:

        Itsesi lopettaminenko on se erikoisisku, johon sinut on koulutettu?

        Rauhan aikana minulla ei ole kertakaikkiaan mitään tarkoitusta. Olen nolla.


      • Kylmät kädet
         Kk kirjoitti:

        Rauhan aikana minulla ei ole kertakaikkiaan mitään tarkoitusta. Olen nolla.

        Santtua en lopettanut, koska se ei virallisesti tullut ovestani läpi.


      • Tohtori Sykerö
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Olen erikoisiskuihin koulutettu tappaja, mutta asetta en nykypäivänä saa mistään. Ironia.

        Oletko harkinnut liittymistä muukalaislegioonaan? Saisit siellä tervehenkistä reippailua ulkoilmassa ja kielitaitokin kohenisi.


      •  V 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Santtua en lopettanut, koska se ei virallisesti tullut ovestani läpi.

        Kylmäkäsi suosittelee alkoholin ja bentsojen sekakäyttöä. Kylmis itse videolla selostaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=KYkC7gGSXdI


      • Kylmät kädet
        outoa kirjoitti:

        Itsesi lopettaminenko on se erikoisisku, johon sinut on koulutettu?

        Suoritin muinoin Utissa laskuvarjojääkärikoulun.
        Se on Suomen armeijan ehdottomasti kovin aselaji, jossa oppii tappamaan vaikka paljain käsin.
        Itseäni en kuitenkaan haluaisi tappaa paljain käsin, ja tarvitsen aseen.

        Minkä neron maailma minussa menettääkään.


      • et pelota arkussa
         Kk kirjoitti:

        Rauhan aikana minulla ei ole kertakaikkiaan mitään tarkoitusta. Olen nolla.

        Pidät yllä kauhun tasapainoa. Putin ei uskalla hyökätä, kun Suomella on kylmiksiä reservissä. Olet rauhanturvaaja.


      • Keravan Kolumbo
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Suoritin muinoin Utissa laskuvarjojääkärikoulun.
        Se on Suomen armeijan ehdottomasti kovin aselaji, jossa oppii tappamaan vaikka paljain käsin.
        Itseäni en kuitenkaan haluaisi tappaa paljain käsin, ja tarvitsen aseen.

        Minkä neron maailma minussa menettääkään.

        Onkohan kukaan tehnyt itsemurhaa repimällä paljain käsin itseltään pään irti?


      • Kylmät kädet
        et pelota arkussa kirjoitti:

        Pidät yllä kauhun tasapainoa. Putin ei uskalla hyökätä, kun Suomella on kylmiksiä reservissä. Olet rauhanturvaaja.

        Koko ihmisen Maailma perustuu kauhun tasapainoon. Niin yksilö- kuin globaalilla tasolla. Voin kertoa.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Suoritin muinoin Utissa laskuvarjojääkärikoulun.
        Se on Suomen armeijan ehdottomasti kovin aselaji, jossa oppii tappamaan vaikka paljain käsin.
        Itseäni en kuitenkaan haluaisi tappaa paljain käsin, ja tarvitsen aseen.

        Minkä neron maailma minussa menettääkään.

        Tissu on kade, kun joku muu saa huomiota kuin hän itse, jota ei enää huolita asenteensa vuoksi ylläpitoon, ei edes luotsiksi. Olen yrittänyt syödä pääni, tämä on fakta.


      • Kylmät kädet
        Keravan Kolumbo kirjoitti:

        Onkohan kukaan tehnyt itsemurhaa repimällä paljain käsin itseltään pään irti?

        Pään irti repimistä ei tarvita.
        Mentaalisilla voimillani pystyn pidättämään hengitystäni niin kauan, että tukehdun, ja saan vapautuksen tästä idioottien ja imbesillien kansoittamasta maailmasta.

        Olen kylläkin harkinnut kääntymistä muslimiksi.
        Niiden paratiisissa saa kuulemma viiniä puron äärellä, ja vierellä lekottelee 72 vähäpukeista ja myötämielistä neitsyttä.
        Niitä tosin vain katselisin, kun olen enemmän kiinnostunut miehistä.


    •  K 

      Hyi saatana kun puristan käteni nyrkkiin, rystyset ovat oikeasti pelkkää luuta, ei nahkaa välissä lainkaan.

    • 1hoitsu

      Se Kylmiksen "minä-minä-minä-minä-minä-minä"-sössötys alkoi taas.

      Tyypillä on tällä kertaa se maaninen vaihe päällä.
      Kun sitä loputonta minä-minä-sössötystä ei palstalla ole, silloin tyypillä on depressiivinen vaihe.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksisuuntainen_mielialahäiriö

      • Kylmät kädet

        Mun ainoa agendani on tiedottaa, että älkää jumakauta tulko ovelleni. Lupaan, että kadutte.


      • Vaahtokassit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe