Tänään

On ollut jossain avoimien ovien päivä,kun on palsta niin riehaantunut. :)

57

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy kyllä ihmetellä palstan porukkaa ja touhua... : /

      • Jengi koossa

        Ei puutu enää kuin pöljänder kummastelemaan ja komppaamaan!


      • No,jos ajattelee kaikkia juttuja mitä on ollut,niin ei nämä pahimmasta päästä ole. :)


      • Jengi koossa kirjoitti:

        Ei puutu enää kuin pöljänder kummastelemaan ja komppaamaan!

        Sekös sua harmittaa..


      • Jengi koossa kirjoitti:

        Ei puutu enää kuin pöljänder kummastelemaan ja komppaamaan!

        Onko jotain meitä vastaan vai?


      • toljanter
        Jengi koossa kirjoitti:

        Ei puutu enää kuin pöljänder kummastelemaan ja komppaamaan!

        No samaa kummastelen minäkin sinisten tyttöjen kanssa. Ja komppaan toki heitä ihan täydestä sydämmestäni:)


      • Ihan kivaa
        kittie2 kirjoitti:

        Onko jotain meitä vastaan vai?

        Ei mulla ainakaan ole mitään teitä vastaan. Kiva lukea kirjoituksianne ja mielipiteen vaihtoanne.


    • 10+9

      Sä olet liian täydellinen tajuamaan sitä. Pullossa kasvatettu =) Ruusuinen lapsuus, rakastavat vanhemmat eikä mitään vastoinkäymisiä koko elämän aikana. Siksi et ymmärrä.

      • Isääs oot tullu

        Voi vittu etkö osannut estää lapsena isääs hakkaamasta äitiäs ja nyt itket täällä ja pilaat muitten elämän kun luulet että muut on jossain pilvilinnassa kasvatettu


    • Taitaa olla jotain sisäpiirijuttua..:P

      • Niin täytyy olla, kun en ymmärrä..


    • alli-aarnegaattori

      Ostin uuden kahviastiaston nukkekotiini mitä mieltä.. :/

      • Ja tämä liittyi tänne miten??


    • sydän Tinttu

      Tintulle sydämiä ♡♡♡♡♥♥♥♥♥♡♡

      • Kuka on laittanu noin ihania sydämiä?? :))


      • Miten noita sydämiä edes tehdään??


    • jahas.

      Miten ylipäätään nää teidän jeesustelut liittyy Kokkolaan? Kertokaa ihmeessä.

      • Ja mitäs pahaa meidän kavereiden keskustelussa on??


      • Jaa jeesustelut..Eikös kaikki maailman asiat kuulu myös tähän kaupunkiin?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jaa jeesustelut..Eikös kaikki maailman asiat kuulu myös tähän kaupunkiin?

        Jännää kun meidän välinen ystävyys palstalla häiritsee joitakuita paljon?? ;)


      • kittie2 kirjoitti:

        Jännää kun meidän välinen ystävyys palstalla häiritsee joitakuita paljon?? ;)

        Mikäs ihme se on..Osa on vaan kateellinen,ku meillä on näin kiva kaveriporukka. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mikäs ihme se on..Osa on vaan kateellinen,ku meillä on näin kiva kaveriporukka. ;)

        Näköjään... Mutta eikö näin ole parempi? Mielummin näin kuin riitaa tai jabbaduuta..? :)


      • kittie2 kirjoitti:

        Näköjään... Mutta eikö näin ole parempi? Mielummin näin kuin riitaa tai jabbaduuta..? :)

        Ja varsinkin ilman tuota hemmetin jabbaduuta..Mikään ei saa mua enempää käymään kuumana,kuin tuo sana.. :/


      • kittie2 kirjoitti:

        Jännää kun meidän välinen ystävyys palstalla häiritsee joitakuita paljon?? ;)

        Toiset eivät näköjään voi ymmärtää sellaista että myös täällä voi olla asioista samaa mieltä. Ja ehkä tuo ystävyytemme on myös heille jollain ihme tavalla ärsytyksen aihe.

        Pitäisiköhän minun ruveta vähän riiteleen teidän tyttöjen kans niin jotkut olisivat tyytyväisiä:)


      • toljanter kirjoitti:

        Toiset eivät näköjään voi ymmärtää sellaista että myös täällä voi olla asioista samaa mieltä. Ja ehkä tuo ystävyytemme on myös heille jollain ihme tavalla ärsytyksen aihe.

        Pitäisiköhän minun ruveta vähän riiteleen teidän tyttöjen kans niin jotkut olisivat tyytyväisiä:)

        Ole sinä vaan hiljaa..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ja varsinkin ilman tuota hemmetin jabbaduuta..Mikään ei saa mua enempää käymään kuumana,kuin tuo sana.. :/

        Samoin ärsyttää: tr:än / eläinystävän jutut, kimeerit ja mikko&maija jutut, aargh...!!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ole sinä vaan hiljaa..

        Kuules olen hiljaa just silloin kun itse päätän!


      • toljanter kirjoitti:

        Kuules olen hiljaa just silloin kun itse päätän!

        Napa kiinni jo.Parempi uskoa hyvällä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ja varsinkin ilman tuota hemmetin jabbaduuta..Mikään ei saa mua enempää käymään kuumana,kuin tuo sana.. :/

        Vai tuolla sanalla sut saa 'kuumenemaan'.......hmmmmm


      • toljanter kirjoitti:

        Vai tuolla sanalla sut saa 'kuumenemaan'.......hmmmmm

        Yritä vaa, nii voi pian korvia kuumottaa..;-)


      • toljanter kirjoitti:

        Toiset eivät näköjään voi ymmärtää sellaista että myös täällä voi olla asioista samaa mieltä. Ja ehkä tuo ystävyytemme on myös heille jollain ihme tavalla ärsytyksen aihe.

        Pitäisiköhän minun ruveta vähän riiteleen teidän tyttöjen kans niin jotkut olisivat tyytyväisiä:)

        Hmm.. Mistä riidellän? En keksi.... : D


      • kittie2 kirjoitti:

        Hmm.. Mistä riidellän? En keksi.... : D

        Kittie!! Et ole tosissas..Kai me kaksi naista nyt yksi töpösanteri saadaan suuttumaan.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kittie!! Et ole tosissas..Kai me kaksi naista nyt yksi töpösanteri saadaan suuttumaan.. ;)

        No en kyllä heti keksi.. :) Kai olen liian kiltti..?


      • kittie2 kirjoitti:

        No en kyllä heti keksi.. :) Kai olen liian kiltti..?

        No en se minäkää mikään tuhmatinttura ole,mutta kyllä sitä tarvittaessa lähtee vähän rumempaaki tekstiä. ;)

        Pinnistä Kittie!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en se minäkää mikään tuhmatinttura ole,mutta kyllä sitä tarvittaessa lähtee vähän rumempaaki tekstiä. ;)

        Pinnistä Kittie!

        Vai ihan porukalla täällä tytöt juonii suututusjuonia!

        No ei tule kyllä onnistumaan.

        JABADABADUUUUUUUUUUU!!!!


      • toljanter kirjoitti:

        Vai ihan porukalla täällä tytöt juonii suututusjuonia!

        No ei tule kyllä onnistumaan.

        JABADABADUUUUUUUUUUU!!!!

        Kyllä teki kuule mieli kirjoittaa ihan suoraan,että HAISTA....sanonko mitä??


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en se minäkää mikään tuhmatinttura ole,mutta kyllä sitä tarvittaessa lähtee vähän rumempaaki tekstiä. ;)

        Pinnistä Kittie!

        Kyllä minäkin osaan suuttua, mutta harvoin.. No tonttura! Missäs sitä on oltu kun olet palstalla ollut suht. hiljaa???


      • kittie2 kirjoitti:

        Kyllä minäkin osaan suuttua, mutta harvoin.. No tonttura! Missäs sitä on oltu kun olet palstalla ollut suht. hiljaa???

        Oon vaan keräillyt voimia teidän kanssa riitelyä varten. Nyt olenkin sitten täydessä iskussa;!

        Tintulle ehdotan ainakin sataan laskemista just nyt ennen seuraavaa viestiäsi... Mieluummin vielä hyvin verkkaiseen tahtiin;)


      • toljanter kirjoitti:

        Oon vaan keräillyt voimia teidän kanssa riitelyä varten. Nyt olenkin sitten täydessä iskussa;!

        Tintulle ehdotan ainakin sataan laskemista just nyt ennen seuraavaa viestiäsi... Mieluummin vielä hyvin verkkaiseen tahtiin;)

        Tuommonen töpösanteri meille pärjää. Ja minähän en laske yhtään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuommonen töpösanteri meille pärjää. Ja minähän en laske yhtään.

        Olen kyllä vankasti sitä mieltä että naisen suututttaminen on huomattavasti helpompaa kuin meidän miesten. Useimmiten yksi sana riittää, pitää vaan tietää se avainsana...


      • toljanter kirjoitti:

        Olen kyllä vankasti sitä mieltä että naisen suututttaminen on huomattavasti helpompaa kuin meidän miesten. Useimmiten yksi sana riittää, pitää vaan tietää se avainsana...

        Rasittava tyyppi!! :))


      • toljanter kirjoitti:

        Olen kyllä vankasti sitä mieltä että naisen suututttaminen on huomattavasti helpompaa kuin meidän miesten. Useimmiten yksi sana riittää, pitää vaan tietää se avainsana...

        Juu ri kannata suututtaa... ;)


    • Jaahas nimimerkki 'jahas..'......

      Jos tämän KOKKOLA-palstan ihmettely ei mielestäsi liity mitenkään Kokkolaan niin kerroppa mihin pistäisit sitten rajan? Olisiko ehkä Kokkolan kaupunginvaltuuston kokouksissa virallisesti esillä olleet asiat sopevan tiukka rajaus vai mikä?

    • varmasti on

      onkohan tuo tinttu-liina oikein kunnon vanhapiika???

      • Hih..Mistäs noin päättelet? No..ihan pikkulikka en enää ole, mut en ihan mummukaa.Piikakaan en mielestäni ole..;-) Tää oli kyl hauska kysymys. :-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hih..Mistäs noin päättelet? No..ihan pikkulikka en enää ole, mut en ihan mummukaa.Piikakaan en mielestäni ole..;-) Tää oli kyl hauska kysymys. :-D

        Tiennykkää, et vielä käytetään vanhapiika-sanaa. :)) Eli ei.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hih..Mistäs noin päättelet? No..ihan pikkulikka en enää ole, mut en ihan mummukaa.Piikakaan en mielestäni ole..;-) Tää oli kyl hauska kysymys. :-D

        Tiennykkää, et vielä käytetään vanhapiika-sanaa. :)) Eli ei.


    • ei ollutkaan.

      no onpa kiva tietää..noin vahva persoona eikä ole piika..no mut sit sillä on kuitenkin ukko kotosalla jo valmiiks eli peli on menetetty.

      • Riippuu pelistä.:)))) Sorry..Taas naurattaa nää jutut nii, ettei meinaa pöksyissä pysyä. :))) Taidan olla liikaa rehkiny tälle päivälle.


    • ujostuttaa

      nyt menee vähän liian nopeasti tää homma. minä en ala jos aletaan het pöksyjä laskia.

      • Juu ei heti...;-) Joku raja sentäs..


    • ei heti

      kuka sen rajan sitten vetää ja mihin?? siinäpä meille on mietittävää..

    • utelias asko

      nukkuukohan tuo tinttu-liina vai onkohan tuo töissä jossain??

      • Kyllä tuo näytti töissä olevan..;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä tuo näytti töissä olevan..;)

        Nostan hattua työntekijälle. :)


    • tintta-liinaaa

      ikävä tuota tintta-liinaa!!

    • TosirealistiKokkolan

      Mä kaipaan actionia varsinkin sinisiltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe