varoituksen sana

eks potilas

Hyvät ihmiset, älkää uskokaa siihen mitä psykiatrit teille valehtelee. Mieli ei voi olla sairas! Sairaus on sitä että johonkin ruumiin osaan sattuu ja se estää ihmistä kokemaan mielihyvää ja nauttia elämästä. Mielisairaus on MYYTTI, joka psykiatrit keksivät sen takia että ihmiset käyttävät lääkitystä. Ei ainoakaan ns mielisairautta pysty tieteellisesti toteamaan. Ennen kuin päätätte mennä kyselemään mikä teitä vaivaa katsokaa dokumenttia "Psychiatry an industry of death" ja monet asiat selviää teille. Omalla kohdallani katsoin sen dokumentin liian myöhään 12 vuoden jatkuneen lääkityksen jälkeen ja oivalsin että elin valheessa. Minulle kokeiltiin KAIKKI mahdolliset lääkkeet ja lopulta tehtiin sähkö-shokki terapian. Sen tuloksena minun fyysinen terveys on kokonaan tuhottu vaikka olen vasta 41 vuotias. Jokainen sekuntti on yhtä helvettiä ja kipuja on jopa nukkuessani. Älkää toistakaa miun virhettäni! En toivoisi tällaista elämää jopa pahimmalle viholliselle.

25

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+0

      Oletko aloittaja vielä psykiatrian asiakas?

      • eks potilas

        Olen kyllä vielä asiakkaana mt toimistolla, mutta en käy kenenkään lääkärin taikka sh vastaanotolla.


    • Secret service

      Usein olen miettinytkin, että milloin psykiatrinen lääke on ns lääke ja toisaalla samoja nappeja käytetään mm sotavankien ja toisinajatteloijoiden kiduttamiseen.

      Tosin kautta psykiatrian historian on tapahtnut sitä että "terveitä" ihmisiä on lääkitty sairaiksi ja lääkkeiden haittavaikutuksia on luontavasti pidetty mielensairauden oireina.

    • näin on

      Kaikki neuroleptit ovat pelkästään voimallisia kemiallisia kahleita ja kalliimpiin on lisätty nautintoa, jotta potilas ei sitä totuutta huomaisi.

    • ykkönen1

      Joopa joo, eipä mun neuroleptit ainakaan sisällä mitään nautintoa aiheuttavaa.

      • psyk. valheet

        Samoin Amerikan tutkimusten mukaan neuroleptit lisäävät aivolobotomiaa ja sisätautien sairauksia, eivät hyvää oloa. Psykiatrit siis valehtelevat mainostaessaan neuroleptien vähentävän diabeteksen oireita.


      • psyk.emävalhe
        psyk. valheet kirjoitti:

        Samoin Amerikan tutkimusten mukaan neuroleptit lisäävät aivolobotomiaa ja sisätautien sairauksia, eivät hyvää oloa. Psykiatrit siis valehtelevat mainostaessaan neuroleptien vähentävän diabeteksen oireita.

        "vähentävän diabeteksen oireita." Usein neuroleptit aiheuttaa diabetestä samoin kuin masennuslääkeet.


      • Asioissa on puolensa
        psyk.emävalhe kirjoitti:

        "vähentävän diabeteksen oireita." Usein neuroleptit aiheuttaa diabetestä samoin kuin masennuslääkeet.

        Itse en esim. kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavana tohtisi lopettaa lääkitystä, vaikka sairauteni onkin lievempää tyyppiä 2. En halua ottaa riskiä itsetuhoisuudesta tai hypomaniasta (voisko psrovosoida jopa manioikisi asti?), saati psykooseista. Elämäntilanne juurikin vaatii nämä lääkkeet erityisesti nyt. Olen ollut traumatisoitunut kaltoinkohtelun vuoksi, ja terapioin itseäni parhaillaan kuntoon.

        Todella stabiili vaihe saisi olla elämässä, että uskaltaisin kokeilla olla ilman lääkkeitä. Sitä odotellessa, jos sellainen vaihe tässä joskus vielä tulee..


      • aijaa no

      • seroquel88

        Minulla seroquel aiheuttaa välillä euforian tunnetta.


      • huh näitä ajatuksia
        seroquel88 kirjoitti:

        Minulla seroquel aiheuttaa välillä euforian tunnetta.

        Eli Ketipinoori, joka on tässä taloustilanteessa kokokansan lääke kaikkeen vaivaan ja sitä tungetaan kaikille vauvasta vaariin aktiivisuuden asteesta riippuen.
        Se auttaa kestämään nämä rankat yhteiskuntarakenteen muutokset tai ainakin pysymään poissa tieltä.
        Sitten, kun heräät niin NA-TO joukot on ahkeroinut guggenheimin pystyyn, jotta on Venäjällä oiva maalitaulu.


      • seroquel88
        huh näitä ajatuksia kirjoitti:

        Eli Ketipinoori, joka on tässä taloustilanteessa kokokansan lääke kaikkeen vaivaan ja sitä tungetaan kaikille vauvasta vaariin aktiivisuuden asteesta riippuen.
        Se auttaa kestämään nämä rankat yhteiskuntarakenteen muutokset tai ainakin pysymään poissa tieltä.
        Sitten, kun heräät niin NA-TO joukot on ahkeroinut guggenheimin pystyyn, jotta on Venäjällä oiva maalitaulu.

        Jotain tällaista.


      • Halooo
        huh näitä ajatuksia kirjoitti:

        Eli Ketipinoori, joka on tässä taloustilanteessa kokokansan lääke kaikkeen vaivaan ja sitä tungetaan kaikille vauvasta vaariin aktiivisuuden asteesta riippuen.
        Se auttaa kestämään nämä rankat yhteiskuntarakenteen muutokset tai ainakin pysymään poissa tieltä.
        Sitten, kun heräät niin NA-TO joukot on ahkeroinut guggenheimin pystyyn, jotta on Venäjällä oiva maalitaulu.

        Vaikka kuinka absurdilta kuvitelma vaikuttaa niin eduskunnassa joukko IDIOOTTEJA IHAN OIKEESTI tekee juuri tätä JOKA PÄIVÄ!!!


      • Punainenlippuliehuu
        Asioissa on puolensa kirjoitti:

        Itse en esim. kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavana tohtisi lopettaa lääkitystä, vaikka sairauteni onkin lievempää tyyppiä 2. En halua ottaa riskiä itsetuhoisuudesta tai hypomaniasta (voisko psrovosoida jopa manioikisi asti?), saati psykooseista. Elämäntilanne juurikin vaatii nämä lääkkeet erityisesti nyt. Olen ollut traumatisoitunut kaltoinkohtelun vuoksi, ja terapioin itseäni parhaillaan kuntoon.

        Todella stabiili vaihe saisi olla elämässä, että uskaltaisin kokeilla olla ilman lääkkeitä. Sitä odotellessa, jos sellainen vaihe tässä joskus vielä tulee..

        Et pääse niistä irti ,koska ne on suunniteltu juuri jatkuvaan käyttöön ,niinkuin muutkin huumeet jotka johtavat riippuvaisuuteen .USAn siionistisen hallituksen lääketehtaat pukkaavat valtavia määriä narkoottisia lääkkeitä kansansa nautittavaksi .Lääkärikunta panee kansakaiset koukkuun jo varhaisessa iässä
        rauhoittavilla lääkkeillä ,joista siirrytään vahvempiin ikääntyessä .Mielenterveyden
        luhistaminen ei ole sattumanvaraista .Yksilön kontrolloiminen on pääteemana
        lääkityksen avulla .Samoin on rokotteiden salaperäisyys ,mitä niissä todella on ?
        Salaperäiset nimitykset eivät paljoa yleisöä valista .Rokotteita on ehdotettu jo
        pakolliseksi kaikelle kansalle ,lukuunottamatta siionisti - lääkäreitä ,sekä
        maan ylimistöä .Se jo pelkästään nostaa punaisen lipun pystyyn .


    • tuhoaa mielen

      Kotihoidossa olevia vanhuksia jos viedään kuntien laitospaikkoihin
      vaikkapa 1-3 viikon pituisiksi jaksoiksi, tehdään tätä pari kertaa
      vuodessa niin huomataan vanhuksen tilassa dramaattinen muutos.
      Kun se tulee sieltä pois, se alkaa siellä kotona puhua aivan
      ihmeellistä puuta heinää, jotain mitä se ei ole koskaan aiemmin tehnyt.
      Aivan ihme tarinoita ja luuloja alkaa sepittää tulemaan, luullen itse
      niitä vielä täydeksi todeksi.

      Tämä johtuu siitä, kun siellä laitospaikassa ollessaan jos potilas on
      levoton, näkee vaikka painajaisia ja voi pahoin ja alkaa äännellä,
      pitää meteliä - se vaiennetaan lääkkeillä.
      Syötetään semmoisia määriä mielenlääkkeitä ja unilääkkeitä, tai
      joskus yks ja sama asia, että se hiljenee.
      Tällä vaan on se seuraus, että kotiin palatessaan sillä alkaa niin
      sanotusti vintti viirata, sen mieli on sen lääkityksen jäljiltä sekaisin.

      Kyllä, ne lääkkeet ainakin tuolla tavalla käytettynä saavat mielen
      sekaisin. Jos kerran vanhuksilla menee nuppi sekaisin muutamasta
      muutaman viikon käyttökerrasta, miksei sitten nuoremmillakin
      tapahtuisi sama asia ?

    • Janne.

      kyllä aloittaja totta puhuu.

      Milloinkohan koittaisi aika kun näitä valkotakkisia k usipäitä alettaisiin oikeasti lahtaamaan täällä suomessa?

      uskokaa nyt j umalauta jo kun kokeneet täällä kertoo faktaa!

      • lääkitys

        Nimenomaan kokenut kaikki tietää. Edes psykiatrian lääkityksestä väittävät eivät tiedä yhtä hyvin sivuvaikutuksia kuin kokeneet. Lääkityksellä sairastutetaan ja tapetaan ihmisiä, ei paranneta.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13430930


    • sähköö

      Aloittajan kertomus siitä, että ensin syötetään lääkkietä ja vaihdellaan niitä yhtenään. Sitten niiden haitat alkavat ilmetä niin suurena, että lääkäri ei enää tiedä mitä tekee ja laittaa sähköhoitoon. Valitettavasti tämä on aika yleinen hoitopolku nykyään.

      OLKAA tarkkana, kun huomaatte kohdallanne tällaisen hoidon. Tiedätte mistä on kysymys. Valistakaa toisiakin tällaisesta käytännöstä.

    • terveys

      Minuilla on positiivinen kokemus psykiatrista. Opiskeluaikanani olin keskeyttää opiskeluni vähän ennen valmistumista. Kävin opiskeljoiden psykiatrilla kymmenen kertaa. Sain rohkaisua opiskelun jatkamiseen, vein opiskeluni loppuun ja valmistuin työelämään. Olen kiitollinen hänelle.
      Tiedän kyllä, että on olemassa sairauksia, jotka eivät parane. Työtoverini sairastui 30-kymppisenä skitsofreteniaan. Hän pääsi sairaseläkkeelle ja käyttää lääkkeitä.

      • pitkäystävyys

        Työkaverini avioliitto kariutui katolilaisen vaimonsa takia ,joka oli sanut papiltaan
        taivaallisen viestin ,ettei seksistä saa nauttia ,vaan se on tarkoitettu ainostaan kylmään suvun pakolliseen jatkamiseen .Siihen loppui seksi kaverilta .Marian palvojan voitti saa-t-a-na-lli-sen kirkon ISÄ ,eli FATHER .Kaveri tutustui työpaikallaan urugualaiseen kotiapulaiseen ,ja sai hänestä petikaverin .Kiinni jäätyään hänen aikuiset lapsensa kääntyivät äitinsä tueksi kaveria vastaan ,tuli ero ,ja talon myynti ,josta kaikki rahat jäi väimolle . 69 vuotiaana on vaikeaa alkaa alusta
        joten pettymykset aiheuttivat vakavia paineita ,johon lääkäri määräsi lääkkeitä
        " Alsheimeria " vastaan .Kaveria oli uskoteltu sairastavan alsheimeria, niin hän
        kertoi siitä kaikille ohikulkijoillekkin ,siis uskotteli itsellensäkin olevansa alsheimerin uhrina .Kunto huononi ennätysvauhtia ,ja parin vuoden kuluttua kaveri vetäisi viimeisen henkäyksensä runneltuna ,ja pennittömänä .Aviollisen
        elämän kielteisyys ,harhauskonnon välityksellä tappoi hänet itsesyytöksin .


    • Aamulintunen

      Hei. Hyvä, että varoitat muita psykiatrian ansasta ja osanotto siitä mitä sinulle on tehty.

      Tahdon vain korjata, että mielisairaus-konseptia ei keksitty lääkkeiden myynnin edistämiseksi vaikka sitä sen perusteena toki nykyään käytetään, varsinkin lääketeollisuuden toimesta. Mielisairaus-konsepti on keksitty sosiaalikontrollin mahdollistamiseksi. Kun valehdellaan, että henkilöllä on tällainen keksitty mielisairaus, joka johtaa oman käytöksen kontrollin katoamiseen, voidaan sen turvin pakottaa ihmisiä tavalla jos toisella erilaisiin rankaisu- ja kontrollitoimiin autttamisen nimissä ja lääketieteen viitan alla. Harha sairauden olemassa olosta on oleellinen osa valhetta, jotta pakottaminen voidaan perustella kansalle hoitotoimenpiteenä ilman, että se herättää liikaa vastarintaa muissa, esim. läheisissä.

      • kaninkolokutsuu

        Rehellisyyskorttia olisi reilumpaa ja arvostettavampaa käyttää heti eikä viimetingassa.


      • Puolueeton1
        kaninkolokutsuu kirjoitti:

        Rehellisyyskorttia olisi reilumpaa ja arvostettavampaa käyttää heti eikä viimetingassa.

        Kuules nyt ,rehellisyys on kovin harvinaista ,missään maapallon osissa .Ihmisen rappeutuneisuus on ennustettu jo kauan sitten .Se alkaa jo kotoa ,jatkaa koulujen kautta liikemaailmaan ,ja hallituksiin .Meidät on ahdettu rikkinäiseen maailmaan ,
        missä epärehellisyys ja tappaminen palkitaan ansiomerkein ja bonuksin .Lisäät siihen maailmanvaltaa havittelevat kontrollihullut ,niin ei mikään ihme,tulokset
        huutavat kaikkialla .Realistinen ajattelutapa on korkkiruuvilla kieroitettu valtion
        median välityksellä kansojen aivoihin .Hyvään uskova on jo nyt häviöllä .


      • uskovaikkapumpuliin
        Puolueeton1 kirjoitti:

        Kuules nyt ,rehellisyys on kovin harvinaista ,missään maapallon osissa .Ihmisen rappeutuneisuus on ennustettu jo kauan sitten .Se alkaa jo kotoa ,jatkaa koulujen kautta liikemaailmaan ,ja hallituksiin .Meidät on ahdettu rikkinäiseen maailmaan ,
        missä epärehellisyys ja tappaminen palkitaan ansiomerkein ja bonuksin .Lisäät siihen maailmanvaltaa havittelevat kontrollihullut ,niin ei mikään ihme,tulokset
        huutavat kaikkialla .Realistinen ajattelutapa on korkkiruuvilla kieroitettu valtion
        median välityksellä kansojen aivoihin .Hyvään uskova on jo nyt häviöllä .

        Missä näet voittajan???????????????????????????????????????????


    • Niinpä, mun ensimmäinen psykiatri määräsi mulle masennuslääkkeet kun olin 13v. Se sanoi et jos syön lääkkeeni niin paranen.. Mä en halunnu syödä niitä mut pakotettiin, uhattiin et joudun suljetulle osastolle. No jouduin sitte kuitenkin, ei ne lääkkeet parantanu oloo. Kyllä mä sen tiesin ettei ne auttais, ei mun ongelmat ollu lääkkeillä parannettavissa. Surkee perhetilanne sai mut masentumaan, väkivaltanen isäpuoli, narsistinen hemmoteltu pikkusisko ja välinpitämätön äiti, joka myös hakkasi, en mä vaan kestäny sitä. Kävin jo aikaisin psykologilla, se ehkä olis auttanu mut en voinu puhuu sille mitää kun äiti kielsi, sanoi et joutuisin lastenkotiin jos kertoisin millasta mulla oli kotona. En mä halunnu pois kotoa, olin siis hiljaa. Kuitenki tilanne meni siihen et en kestäny enää, viiltelin ja jouduin suljetulle, sen jälkeen vielä uudestaan samantien. Olin mä vähän aikaa perhetukikeskuksessakin, aina oli pakko syödä lääkkeet enkä edelleenkään uskaltanu kertoo mun oikeista ongelmista. Olin sitte sen jälkeen viel pari vuotta kotona kunnes olin taas laitoksessa, ei ollut suljettu osasto mut enpä silti päässyt pois vaan laitoskierre jatkui vaan. Olin kuusi vuotta laitoksissa ennen kuin mut päästettiin vihdoin muuttamaan omaan kotiin.. Syksyllä mulla oli viimeinen palaveri nuorisopsykiatrian puolella, se sama lääkäri oli siellä taas. Ja sitte se pölvästi totesi etten voi lopettaa lääkkeiden syömistä, en kuulemma pärjäisi ilman niitä. Olin vaan nii vihanen sillekin, ikinä lääkkeet ei mua auttanu, olisin tarvinnu vaa ihmisen johon olisin voinu luottaa, joka olis tukenu mua.. Nyt käyn terapiassa, aikuispuolen lääkäri oli ensimmäinen joka antoi mun lopettaa lääkkeet ja terapeutti sanoi että ei sen mielestä oo järkee syödä lääkkeitä jos ne ei kerran auta. En ikinä olis uskonu et jotkut oikeesti sanoo nii, näitten vuosien jälkeen. Nyt vaan yritän elää, yritän olla avoimempi uudelle terapeutille, enää äiti ei voi kieltää puhumasta vaikka tiedänkin et se raivostuis jos tietäis mitä oon kertonu ja mitä aion kertoa. Mä en vaan voi luottaa äitiinkään, varsinkaan kun pikkusisko vihaa mua ja saa äidin suuttumaan mulle. Molemmat pitää mua sekopäänä, ei se mitää, mä yritän keskittyy omaan elämääni ilman lääkkeitä ja osastohoitoa. En mä muuten varmaan jaksaisi tätä kaikkee mut mulla on nykyään kissa ja koira, jos kukaan muu ei mua tartte tai musta välitä, niille mä oon tärkee enkä voi edes ajatella osastolle menoo enää ikinä. Pakko vaa yrittää pysyy järjissään. Lääkkeitä en oo syöny noin puoleentoista kuukauteen, olo ei oo yhtään huonompi kuin ennen lopettamista. Tän kaiken jälkeen ihmisiin luottaminen on todella vaikeaa, ei mulla vaan oo muuta vaihtoehtoo kun yrittää luottaa mun terapeuttiin, en mä jaksa miettii kaikkee aina yksin hiljaa. Jos se ei ymmärrä, en tiedä mitä teen, täs vaihees en vaa enää jaksa paljon välittää. Oon nii rikki et on vaa otettava apu vastaan, liian kauan oon ollu yksin ongelmieni kans, en jaksa enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe