ras­isti vai soti­las?

isl­am vai ven­äjä ?

Miksi te pidätte rasisteina,
niitä jotka puol­ustaa Suomea, suomal­aisuutta ja suoma­lasia?

Oliko sotavete­raanitkin rasisteja puolustaessaan Suomea?

Ennen Valtio pakotti miehet puolu­stamaan Suomea, suoma­laisuutta ja suomalasia

Tänään ihmiset yrittää vapa­asta omasta tahdostaan puolustaa
Suomea, suomalaisuutta ja suomalasia
kirjoittamalla ja selittämällä näitä asioita.
Miten te keht­aatte sanoa sitä rasismiksi?
Toiset sentään yrittää puolustaa Suomea, suoma­laisuutta ja suomalasia
kun eliitti poliitikot ym kusip­äät haukkuu
Suomea epäkelvoksi, suoma­laisuutta saastaksi ja suomalasia rasisteksi

Jokainen maa tahtoo puolustaa omaa kultuuriaan vieraalta kulttuurilta.
Okei tässä ollaan ”hiu­kan” häviöllä, koska eliitti ja päättäjät ovat päättäneet islamilaistaa Suomen.
Suomi on muutt­unut niin ettei ole mitään eroa vaikka sotilaat olisi silloin jäneet himaan, säilyttäneet henkensä ja päästäneet venäläiset Suomeen.
Mitä eroa olisi jos olisimme silloin jääneet Venäjän vallan alle,
kun tämään olemme islamin pahuuden pelon ja saas­tan alla.
Mielu­mmin olisin Venäjän vallan alla kuin tälleen islamin vallan alla!

Siellä ne kuul­emma rajan takana jo järjestlee joukkoja ja
Suomen puolustusvoimat tarkkailee aktiivisesti tilanne.
Kai se Venä­jäkin on huomaa ettei Suomi puolusta omaa maataan ollenkaan miltään, islamiltakaan, miksi puolustaisi venäläisyydeltäkään?

Mitä niin pahaa venäläi­syydessä on että sitä vastaan pitää sotia,
kun kammo-­islam toivotetaan tervetulleeksi Suomeen?

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ­­¢
      • Koska maahanmuuttajatkin ovat suomalaisia,


      • ­­¢
        shakuristi kirjoitti:

        Koska maahanmuuttajatkin ovat suomalaisia,

        sinä voit pitää itseäsi ihan minä lystäät, mutta suomalaisten mielestä sinä olet yksisorminen mölypaviaani.


      • venäläiseksikö vielä

        Tuntuu pah­alta sanoa mutta olet ihan oikeassa
        Mietin jos Venäjä valtaisi Suomen ja mielum­min ilman sotaa, pliis
        niin pois­taisiko se islamin Suomesta ?
        Jos Venäjä poistaisi islamin Su­omesta, niin mä opettelisin todella mielellään venäjän kielen.

        Venäläiset on sen­tään ihmisiä islamilaisiin verrattuna
        Olisin mielummin venäläinen kuin ällöttävä islamilainen

        Jokatapauksessa suomalaisuus on kuollut.


      • ­­¢
        venäläiseksikö vielä kirjoitti:

        Tuntuu pah­alta sanoa mutta olet ihan oikeassa
        Mietin jos Venäjä valtaisi Suomen ja mielum­min ilman sotaa, pliis
        niin pois­taisiko se islamin Suomesta ?
        Jos Venäjä poistaisi islamin Su­omesta, niin mä opettelisin todella mielellään venäjän kielen.

        Venäläiset on sen­tään ihmisiä islamilaisiin verrattuna
        Olisin mielummin venäläinen kuin ällöttävä islamilainen

        Jokatapauksessa suomalaisuus on kuollut.

        venäläiset naiset on paljon parempaa rotua kuin nämä suomalaiset persjalkaiset hel­­vetin rumat läskikasat.


      • tarkkailija lklä
        ­­¢ kirjoitti:

        sinä voit pitää itseäsi ihan minä lystäät, mutta suomalaisten mielestä sinä olet yksisorminen mölypaviaani.

        On sillä ku­vassa toinenkin sormi sam­alla lailla pystyssä
        shakuristin kuva :
        http://www.suomi24.fi/yhteisö/shakuristi/kuvat/23223040

        Molem­mat sormet kiroo pys­tyssä ja oikealla alhaalla lukee
        Bla­ck Bocs ja joku iso kirjain S , ehkä...
        Se on joltain siv­ustolta otettu kuva, eikä varmaan mikään oma kuva.
        Toi on humanist1 eli Mover, enkä mä jaksa täm­möstä pelleilyä, että mover saa haukkua meitä kokoajan Tommosta kuvaa ei hyväksytä muuta kuin moverilta, koska se sopii noi juttut ylläpidon kaa jottaa ärsyttää kirjoittajia.
        Musta tämmönen ei ole kivaa eikä shakuristi keskustele rasismista vaan haukkuu kirjoittajia. Aivan naurettavaa.

        shakuristi:
        Tila: Online
        Kirjautunut viimeksi: 21.1.2015 21:34
        Liittynyt jäseneksi: 30.12.2014


      • persjalkainen
        ­­¢ kirjoitti:

        venäläiset naiset on paljon parempaa rotua kuin nämä suomalaiset persjalkaiset hel­­vetin rumat läskikasat.

        Venäläisten naisten tekee mieli pitää pitää huolta ulkonäöstään,
        koska niiden miehet on sen arvoisia,
        kuin taas suomalaiset miehet on niin arvottomia
        ettei takia ei kannata pitää itsestään huolta.
        Suomalainen nainen repsahtaa koska tahtoo miehestään eroon.

        Onko tämmöinen nyt susta keskustelua rasismista ?


      • ­­¢
        tarkkailija lklä kirjoitti:

        On sillä ku­vassa toinenkin sormi sam­alla lailla pystyssä
        shakuristin kuva :
        http://www.suomi24.fi/yhteisö/shakuristi/kuvat/23223040

        Molem­mat sormet kiroo pys­tyssä ja oikealla alhaalla lukee
        Bla­ck Bocs ja joku iso kirjain S , ehkä...
        Se on joltain siv­ustolta otettu kuva, eikä varmaan mikään oma kuva.
        Toi on humanist1 eli Mover, enkä mä jaksa täm­möstä pelleilyä, että mover saa haukkua meitä kokoajan Tommosta kuvaa ei hyväksytä muuta kuin moverilta, koska se sopii noi juttut ylläpidon kaa jottaa ärsyttää kirjoittajia.
        Musta tämmönen ei ole kivaa eikä shakuristi keskustele rasismista vaan haukkuu kirjoittajia. Aivan naurettavaa.

        shakuristi:
        Tila: Online
        Kirjautunut viimeksi: 21.1.2015 21:34
        Liittynyt jäseneksi: 30.12.2014

        voit olla hajulla tuossa asiassa.

        Onhan tuolla Moverilla ollut alias nikkejä ennenkin. Pelkkiä trolleja ja tarkoitus vain haukkua asiallisia keskustelijoita.


      • ­­¢
        persjalkainen kirjoitti:

        Venäläisten naisten tekee mieli pitää pitää huolta ulkonäöstään,
        koska niiden miehet on sen arvoisia,
        kuin taas suomalaiset miehet on niin arvottomia
        ettei takia ei kannata pitää itsestään huolta.
        Suomalainen nainen repsahtaa koska tahtoo miehestään eroon.

        Onko tämmöinen nyt susta keskustelua rasismista ?

        rasismikeskustelu on aika venyvä käsite.

        Kyllähän tuo sinunkin viestisi aika rasistinen on. Totuus ei kuitenkaan pala tulessakaan.


      • tarkkailija lklä kirjoitti:

        On sillä ku­vassa toinenkin sormi sam­alla lailla pystyssä
        shakuristin kuva :
        http://www.suomi24.fi/yhteisö/shakuristi/kuvat/23223040

        Molem­mat sormet kiroo pys­tyssä ja oikealla alhaalla lukee
        Bla­ck Bocs ja joku iso kirjain S , ehkä...
        Se on joltain siv­ustolta otettu kuva, eikä varmaan mikään oma kuva.
        Toi on humanist1 eli Mover, enkä mä jaksa täm­möstä pelleilyä, että mover saa haukkua meitä kokoajan Tommosta kuvaa ei hyväksytä muuta kuin moverilta, koska se sopii noi juttut ylläpidon kaa jottaa ärsyttää kirjoittajia.
        Musta tämmönen ei ole kivaa eikä shakuristi keskustele rasismista vaan haukkuu kirjoittajia. Aivan naurettavaa.

        shakuristi:
        Tila: Online
        Kirjautunut viimeksi: 21.1.2015 21:34
        Liittynyt jäseneksi: 30.12.2014

        Ai minä en ole keskustellut rasismista?Väärin. Siinä olet oikeassa että olen nimitellyt joitakin mutta he ovat kyllä enemmän nimitelleet minua ja erityisesti maahanmuuttajia.


      • shakuristi kirjoitti:

        Ai minä en ole keskustellut rasismista?Väärin. Siinä olet oikeassa että olen nimitellyt joitakin mutta he ovat kyllä enemmän nimitelleet minua ja erityisesti maahanmuuttajia.

        Ja siinä muuten selkeesti lukee että BlackBoosS eikä mikään bocs


      • ­­¢


      • mullakin musta naama
        shakuristi kirjoitti:

        Ja siinä muuten selkeesti lukee että BlackBoosS eikä mikään bocs

        Shaku, miks sä pidät toisen kuvaa omana kuvakkeena?


      • kiva valkoinen
        shakuristi kirjoitti:

        Ai minä en ole keskustellut rasismista?Väärin. Siinä olet oikeassa että olen nimitellyt joitakin mutta he ovat kyllä enemmän nimitelleet minua ja erityisesti maahanmuuttajia.

        Shaku, sinä tee muuta kuin haukut f***** sanalla

        Maahanmuuttajien nimittely EI OLE nimittelyä vaan selitystä siihen miksi niitä inhotaan ja niille huudellaan

        Oletko sä koskaan miettinyt miksiniitä nimitellään ?
        Sä varmaan luulet että koska niillä on musta nahka
        Se on vale, kukaan ei vihaa mmustia siksi että nn eon mustia vaan siksi että ne on ällöttäviä. Kuten vaikka sinä. Jos sä olisit kiva kukaan ei sua haukkuisi
        Jos mamut olisi kivoja kukaan ei niitä haukkuisi

        Se kaava on aika helppo omaksua, jos haluaa ymmärtää.

        Kukaan ei inhoo kivaa tyyppiä.


      • mullakin musta naama kirjoitti:

        Shaku, miks sä pidät toisen kuvaa omana kuvakkeena?

        Koska hän on esikuvani.


      • kiva valkoinen kirjoitti:

        Shaku, sinä tee muuta kuin haukut f***** sanalla

        Maahanmuuttajien nimittely EI OLE nimittelyä vaan selitystä siihen miksi niitä inhotaan ja niille huudellaan

        Oletko sä koskaan miettinyt miksiniitä nimitellään ?
        Sä varmaan luulet että koska niillä on musta nahka
        Se on vale, kukaan ei vihaa mmustia siksi että nn eon mustia vaan siksi että ne on ällöttäviä. Kuten vaikka sinä. Jos sä olisit kiva kukaan ei sua haukkuisi
        Jos mamut olisi kivoja kukaan ei niitä haukkuisi

        Se kaava on aika helppo omaksua, jos haluaa ymmärtää.

        Kukaan ei inhoo kivaa tyyppiä.

        ''Kukaan ei vihaa mustia siksi että ne on mustia'' Anteeks? Historia on todistanut tuon väittämän aika monesti vääräks.


      • pohtijaklläk

        Jos Suomi olisi suomalainen niin noin venkun patsaat olisi kaadettu
        Toisaalta monesta sivistyneestä on kiva nähdä oma historia
        ja monelle ne edustaa tulevaisuutta

        Mua ainakin pelottaa
        vaihoehtoina on islam tai venäjä
        suomalaisuutta suomalaisia haluaa olla vain 20% niin minkäs täss sitten tekee

        hyi hemmetti Kyl mä sanon että olis kiva poistaa Suomesta epäsuomalaiset.
        Stubb ja mover ihan ekojen somalien joukossa.


      • ­₡­
        ­­¢ kirjoitti:

        rasismikeskustelu on aika venyvä käsite.

        Kyllähän tuo sinunkin viestisi aika rasistinen on. Totuus ei kuitenkaan pala tulessakaan.

        mikä niistä on valetta?


      • ­₡­
        ­­¢ kirjoitti:

        rasismikeskustelu on aika venyvä käsite.

        Kyllähän tuo sinunkin viestisi aika rasistinen on. Totuus ei kuitenkaan pala tulessakaan.

        Kyl se tasan on niin ettei suomalaisen miehen takia kannata tehdä mitään, no ehkä vetää ranteet auki. kuka sunkaan takia viitsisi mitään , ookko funtsannu?
        Täällä vingut tahtovasi naista Mikset hae oikeeta naista ulkoota ?
        Miksei sun yölliset panot kestä vaan täällä kehut panojasi kuin jotain saalista ja suositusta seuraavaan panoon. kukaa terve ei sua katselisi. kai tässä sun luonteesi on nähty.


      • 24 0
        shakuristi kirjoitti:

        ''Kukaan ei vihaa mustia siksi että ne on mustia'' Anteeks? Historia on todistanut tuon väittämän aika monesti vääräks.

        v''' ku sä et edes yritä tajuu
        historia on tod mitä?
        onko sun ymmärryksessä oikesti vikaa kukaan ei mustaa koska se on musta vaan koska mustat on kamalia Onko siinä jotain mitä et ymmärrä?


      • puh sotki
        24 0 kirjoitti:

        v''' ku sä et edes yritä tajuu
        historia on tod mitä?
        onko sun ymmärryksessä oikesti vikaa kukaan ei mustaa koska se on musta vaan koska mustat on kamalia Onko siinä jotain mitä et ymmärrä?

        kukaan ei mustaa koska se on musta vaan koska mustat on kamalia Onko siinä jotain mitä et ymmärrä?

        =
        kukaan ei VIHAA mustaa koska se on musta
        vaan koska mustat on kamalia
        Onko siinä jotain mitä et ymmärrä?


      • chammpparii
        shakuristi kirjoitti:

        Koska hän on esikuvani.

        miten sun esikuvasi voi olla f*** näyttävä tyyppi kuka onko toi se tupacki

        oleks sä sit minkä värinen humanist1 ?


      • Do U hate isis ?
        shakuristi kirjoitti:

        Cool story bro, kiitti vinkistä mut mä kyllä olen keskustellut rasismista ;)

        sä et ees keskustele kun fu**ia näytät. Miten monta tyyppiä kadulla juttelee su kaa kun näytät keskarii? Osaaks sä ollenkaa miettii miten idiootilta toi näyttää?

        nii oksä islamisti niinku kaikki muutki maailman saastat


      • puh sotki kirjoitti:

        kukaan ei mustaa koska se on musta vaan koska mustat on kamalia Onko siinä jotain mitä et ymmärrä?

        =
        kukaan ei VIHAA mustaa koska se on musta
        vaan koska mustat on kamalia
        Onko siinä jotain mitä et ymmärrä?

        On siinä se että koko rasismi-käsitettä ei olisi jos ihmiset eivät vihaisi ihonvärin perusteella.. ja sitten on nämä jotka yrittää peittää rasisminsa maahanmuuttokriittinen-sanan alle


      • aarree
        shakuristi kirjoitti:

        On siinä se että koko rasismi-käsitettä ei olisi jos ihmiset eivät vihaisi ihonvärin perusteella.. ja sitten on nämä jotka yrittää peittää rasisminsa maahanmuuttokriittinen-sanan alle

        Sä puhut sekavasti vieläkin humanist1!
        Tottakai ras­ismia on se kun musta vi­haa valkoisia niin että matkustaa toiseen päähän maailmaa valkoisten perässä tarkoituk­senaan tappa­a valkoiset siksi koska ne on valkoisia. Tottakai se on rasismia!
        Me ~ ei ~ olla lähd­etty tap­pamaan mustia Afrik­kaan siksi että ne on mustia. Vai ollaanko ? Vastaa siihen ! Jos minä lähden tästä Afrikkaan tarkoituksena tappaa mahdollisimman monta mustaa niin sitten olen rasisti.

        Ky­se onkin siitä että mu­stat väitt­ää valkoisia rasisteiksi että vihatan mustia koska ne on mustia = Se on vale!!

        Minä sanon ettei valkoinen vihaa mustia siksi että musta on musta
        vaan siksi että on tulleet Suomeen tappamaan valkoiset.
        Ja tuho­amaan valkoisen itselleen rakentaman hienon maan. Joka on jo lähes tuhottu.
        Eli mustat on rasisteja valkoisille ! Kyllä ja kirkkaasti !

        Valkoi­set puolu­staa om­aa oikeutt­aan elää omassa maassa ilman mustia tappajia, uhkaamaassa, raiskaamassa, tuhoamassa yhteiskuntaamme. Ei tää ole mustien yhteiskunta! Mustat elää Suomessa näennäisen rauhallisesti vain tarkoituksenaan pikkuhiljaa tappaa valkoiset. Eli rasisteja!

        Ymm­ärsitkö me emme tarvi mustia Su­omeen tappamaan valkoisia.
        Kaikki m­ustat on sam­assa juon­essa mukana ja lisää mustia murhaajia, raiskaajia, tuhoajia on tulossa .
        Kiilto mus­tien silmissä on vain rasis­tista vihaa kai­kkia valkoisia kohtaan!
        Jokainen valkoinen raskausmaha on voitto mustille ja tappio valkoisille.
        Tämä voi päättyä vain valkoisen rodun täydelliseen tuhoon.

        Onko susta kiva olla mukana murhaa­massa
        tai auttam­assa valkoisen rodun massamurhassa?


      • aarree
        shakuristi kirjoitti:

        On siinä se että koko rasismi-käsitettä ei olisi jos ihmiset eivät vihaisi ihonvärin perusteella.. ja sitten on nämä jotka yrittää peittää rasisminsa maahanmuuttokriittinen-sanan alle

        yrittää peittää rasisminsa maahanmuuttokriittinen-sanan alle

        sinä taas peität oman rasismisi valkoisia vastaan
        syyttämällä suomalaisia rasisteksi
        vaikka todellinen rasisti olet sinä!

        Lue lisää todellisesta rasismista :
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13366800

        Suomalainen ei voi olla rasisti omassa maassaan!


      • aarree kirjoitti:

        Sä puhut sekavasti vieläkin humanist1!
        Tottakai ras­ismia on se kun musta vi­haa valkoisia niin että matkustaa toiseen päähän maailmaa valkoisten perässä tarkoituk­senaan tappa­a valkoiset siksi koska ne on valkoisia. Tottakai se on rasismia!
        Me ~ ei ~ olla lähd­etty tap­pamaan mustia Afrik­kaan siksi että ne on mustia. Vai ollaanko ? Vastaa siihen ! Jos minä lähden tästä Afrikkaan tarkoituksena tappaa mahdollisimman monta mustaa niin sitten olen rasisti.

        Ky­se onkin siitä että mu­stat väitt­ää valkoisia rasisteiksi että vihatan mustia koska ne on mustia = Se on vale!!

        Minä sanon ettei valkoinen vihaa mustia siksi että musta on musta
        vaan siksi että on tulleet Suomeen tappamaan valkoiset.
        Ja tuho­amaan valkoisen itselleen rakentaman hienon maan. Joka on jo lähes tuhottu.
        Eli mustat on rasisteja valkoisille ! Kyllä ja kirkkaasti !

        Valkoi­set puolu­staa om­aa oikeutt­aan elää omassa maassa ilman mustia tappajia, uhkaamaassa, raiskaamassa, tuhoamassa yhteiskuntaamme. Ei tää ole mustien yhteiskunta! Mustat elää Suomessa näennäisen rauhallisesti vain tarkoituksenaan pikkuhiljaa tappaa valkoiset. Eli rasisteja!

        Ymm­ärsitkö me emme tarvi mustia Su­omeen tappamaan valkoisia.
        Kaikki m­ustat on sam­assa juon­essa mukana ja lisää mustia murhaajia, raiskaajia, tuhoajia on tulossa .
        Kiilto mus­tien silmissä on vain rasis­tista vihaa kai­kkia valkoisia kohtaan!
        Jokainen valkoinen raskausmaha on voitto mustille ja tappio valkoisille.
        Tämä voi päättyä vain valkoisen rodun täydelliseen tuhoon.

        Onko susta kiva olla mukana murhaa­massa
        tai auttam­assa valkoisen rodun massamurhassa?

        ''Jokainen valkoinen raskausmaha on voitto mustille ja tappio valkoisille.'' Häh? Miten valkoisten lisääntyminen voi olla tappio heille?


      • aarree kirjoitti:

        yrittää peittää rasisminsa maahanmuuttokriittinen-sanan alle

        sinä taas peität oman rasismisi valkoisia vastaan
        syyttämällä suomalaisia rasisteksi
        vaikka todellinen rasisti olet sinä!

        Lue lisää todellisesta rasismista :
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13366800

        Suomalainen ei voi olla rasisti omassa maassaan!

        ''Suomalainen ei voi olla rasisti omassa maassaan!'' Voi kuule, kyllä ne lama-ajan skinit sitä oli ja ovat vieläkin.


      • aarree
        shakuristi kirjoitti:

        ''Suomalainen ei voi olla rasisti omassa maassaan!'' Voi kuule, kyllä ne lama-ajan skinit sitä oli ja ovat vieläkin.

        Mikkä hemmetin skinit - onko ne jotain namuja, kun en tunne tiedä.
        Nyt puhutaan rasismista se joka menee toisen maahan syrjimään ja tappamaan sen kansaa on rasisti. Huutelut ym paksa ei ole mitään rasismia.
        Jos yhtään olet nähnyt mitä rasismi oli Etelä-Afrikassa niin siinä oli rasismia
        Suomalaiset eivät ottaneet siirtomaita mistään.
        Suomalaiset oli Ruotsin siirtomaa, ja ne täällä orjuutti alisti syrji ja tappoi suomalaisia itsekeksimillään alempi_rotu-käsitellään kuten näet wikipediasta jos osaat lukea. Sharyn! Onko se toinen tupaccia idoloiva sun poikas ? Puhutte samalla nikillä, onhan sulla omakin nikki !


      • aarree kirjoitti:

        Mikkä hemmetin skinit - onko ne jotain namuja, kun en tunne tiedä.
        Nyt puhutaan rasismista se joka menee toisen maahan syrjimään ja tappamaan sen kansaa on rasisti. Huutelut ym paksa ei ole mitään rasismia.
        Jos yhtään olet nähnyt mitä rasismi oli Etelä-Afrikassa niin siinä oli rasismia
        Suomalaiset eivät ottaneet siirtomaita mistään.
        Suomalaiset oli Ruotsin siirtomaa, ja ne täällä orjuutti alisti syrji ja tappoi suomalaisia itsekeksimillään alempi_rotu-käsitellään kuten näet wikipediasta jos osaat lukea. Sharyn! Onko se toinen tupaccia idoloiva sun poikas ? Puhutte samalla nikillä, onhan sulla omakin nikki !

        Kato tubesta dokkari skinivalkoinen suomi jos se vielä siellä on tai sitten ylestä jos et tiedä keitä tarkoitin.


      • aarree
        shakuristi kirjoitti:

        ''Jokainen valkoinen raskausmaha on voitto mustille ja tappio valkoisille.'' Häh? Miten valkoisten lisääntyminen voi olla tappio heille?

        jos valkoinen lisääntyy mustan kaa se ei ole enäää valkoinen.
        se valkoinen suku kuolee siihen siitä tulee mustasuku ja valkoiset vähenee kokoajan joten lopulta maailmassa ei ole yhtään valkoista. Se mikä on noiden murhaajien tarkoitus

        Luuletsä että sun musta poikas on valkoinen ? Niin se on hassua miten äiti asiat näkee.


      • aarree
        shakuristi kirjoitti:

        Kato tubesta dokkari skinivalkoinen suomi jos se vielä siellä on tai sitten ylestä jos et tiedä keitä tarkoitin.

        puhutaanko rasismista ?
        Älyäkkö sä rasismista jotain?
        Tottakai kaikki vihaa tappajia minäkin vihaan mutta en vihaa niitä siksi että ne on mustia kuten itsepintaisesti väität ja valehtelet. Vihaan niitä koska ne on tappajia väri kun ei ole se asia miksi vihataan ! kuten tiedät - mutta tahdot vaan väittää tappajien vihaamista rasismiksi koska olet valkoisia tappava sharysti-mummo.


      • aarree
        shakuristi kirjoitti:

        ''Kukaan ei vihaa mustia siksi että ne on mustia'' Anteeks? Historia on todistanut tuon väittämän aika monesti vääräks.

        Amerikkalaiset otti mustia orjiksi
        koska mustat olisi ne muuten tappaneet
        säästipä henkensä ja pääsi orjiksi ! Kaikki eivät päässeet
        ne yritti jopa näyttää oikein voimakkailta että ammerikkalaiset olisi ne huolineet
        loput mustat tappoi ja söi suihinsa.
        Osasta orjia tuli jopa Michael Jacksin ja Tuupacci ja Whitney Houston
        Ilman Amerikkaa ne suvut olisi kuolleet ja syöty Afrikassa jo 500 vuotta sitten

        Joten mustat saisi kiittää amerikkalaisia hengen pelastamisestaan.
        Orjuus oli kurjahkoa toisille joo, mutta olisiko ollut parempi jäädä Afrikkaan tapettavaksi?

        Miksi ihmeessä te ette halua ymmärtää totuutta ?
        Miksi musta tahtoo niin vimmalla tappaa?
        Kehittäkää itseäänne, sano se sille luuseri pojalles. Vai pojanpoikako se on.


      • aarree kirjoitti:

        Amerikkalaiset otti mustia orjiksi
        koska mustat olisi ne muuten tappaneet
        säästipä henkensä ja pääsi orjiksi ! Kaikki eivät päässeet
        ne yritti jopa näyttää oikein voimakkailta että ammerikkalaiset olisi ne huolineet
        loput mustat tappoi ja söi suihinsa.
        Osasta orjia tuli jopa Michael Jacksin ja Tuupacci ja Whitney Houston
        Ilman Amerikkaa ne suvut olisi kuolleet ja syöty Afrikassa jo 500 vuotta sitten

        Joten mustat saisi kiittää amerikkalaisia hengen pelastamisestaan.
        Orjuus oli kurjahkoa toisille joo, mutta olisiko ollut parempi jäädä Afrikkaan tapettavaksi?

        Miksi ihmeessä te ette halua ymmärtää totuutta ?
        Miksi musta tahtoo niin vimmalla tappaa?
        Kehittäkää itseäänne, sano se sille luuseri pojalles. Vai pojanpoikako se on.

        Michael Jackson, Tupac, ja Whitney Houston ei tappaneet ketään.


      • aarree
        shakuristi kirjoitti:

        Michael Jackson, Tupac, ja Whitney Houston ei tappaneet ketään.

        Sä et ihan osaa seurata keskustelua
        Oletko sä vaan häirikkö?
        Niin siis niiden esivanhempia eivät toiset mustat tappaneet ja syöneet koska jenkit pelasti ne Jenkkilään. Sanoin ettei ne olisi elossa ellei amerikkalaiset olisi ottaneet niiden vanhempia orjiksi Amerikkaan Ymmärrätkö niiden esivanhemmat olisi syöty Afrikassa! Ne oli muiden mustien vankina mistä jenkit ne pelasti. Lue sitä tekstiä, äläkä trollaa paksaa.


      • Je suis Charlie
        shakuristi kirjoitti:

        Michael Jackson, Tupac, ja Whitney Houston ei tappaneet ketään.

        Pedofiili, roisto ja huumenarkomaani. Siinäpä varsinaisia roolimalleja!


      • uskis pyöri puskis
        Je suis Charlie kirjoitti:

        Pedofiili, roisto ja huumenarkomaani. Siinäpä varsinaisia roolimalleja!

        puhutsä koraanin keksijästä profu Mohammadista? Onhan ne varmaan veljeksiä tuupakkiin kaa, kaikki samaa rotua pedofiili, roisto ja huumenarkomaani, sille on toinenkin nimi mielenvikainen, uskis, islam noitahan tulee mieleen.


      • Je suis Charlie kirjoitti:

        Pedofiili, roisto ja huumenarkomaani. Siinäpä varsinaisia roolimalleja!

        Ja tiedätkö ollenkaan miksi ihmiset edelleen puhuvat ja antaisivat kaikkensa että noista legendoista edes yksi olisi vielä elossa? Heidän musiikki elää ikuisesti ihmisten sydämissä, ja youtubessa. Joten älä aina näe vain ihmisten huonoja puolia, jokaisella niitä on.


      • asdfasdf
        shakuristi kirjoitti:

        Koska maahanmuuttajatkin ovat suomalaisia,

        kansalaisia,Suomalaisia niistä ei tule koskaan.


    • niiiin pettynyt

      Jos mä olisin tän maan johtaja mä käskisin sotilaat puolustamaan Suomea aggressiiviselta islamilta.

      No suoma­laisuus on nytten kuollut. Mulla on varmaan parempa tekemistä vaalipäivänä kun äänestää islamilaisuutta kannattavia Suomenvihaajia Suomen eduskuntaan.
      Olen niin pettynyt tähän tilanteeseen, miten koko eduskunta toimii Suomen islamilaistamiseksi,
      suomala­isuuden vaihtamiseksi islamilaisuuteen ja suomalaisten islamilaistamiseksi.

      Jos jokainen, joka haluaa pitää Suomen suomalaisena ja kannattaa suomalaisia ja suomalaisuuttaa
      jättäisi äänes­tämättä, ja vain islamin kannattajat äänestäisi - niin mikään ei muuttuisi.

      Jos me kui­tenkin äänestämme perussuomalaisia, ipua, muutosta tai suomidemokraatteja
      niin mitä ne saisi aikaan ?
      Ei mitään saa aikaan perussuomalaisetkaan eikä ruotsidemokraatit Ruotsissa, koska päättäjät ovat päättäneet tuhota suomalai­suuden Suomesta.

      Suomi ja Ruotsi vaan islamisoituu yhä kiihtyvää tahtia.
      Suoma­laisia haukutaan rasisteksi, ei saa asuntoa, ei työtä, ei mitään, eikä hoitoa.
      Eikä kukaan enää uskalla mennä noiden islamilaisten hoidettavaksi tai syödä ruokaa kun suomivihamieliset laittaa niihin räkää tikkuja lasia ja ties mitä. Suomen valtio suomalaisena on tuhottu.

      • ­­¢

        ei Suomessa ole mitään sotilaita. Suomessa on reserviläisarmeija, joka kutsutaan ruotuun vain sotaa varten.

        Suhteellisuuden nimessä pientä vertailua. Takseja on koko Suomessa n 10000. Saman verran on poliiseja, kapiaisia, rajavartioston porukkaa, josta suuri osa vielä siviilejä. Varusmiespalvelustaan suorittaa vuosittain n 30000 miestä ja naista, mutta ne on vasta koulutuksessa ja koulutuksen jälkeen heti reservissä. Niistäkin vain pieni osa sijoitetaan ns sota-ajan joukkoihin. Niistä sijoitetuista noin puolet saadaan riviin tarpeen tullen, loput pötkii karkuun Ruotsiin. Ns maakuntajoukoista ja muusta reserviläistoiminnasta ei kannata edes puhua, pelkkiä ruutiukkoja jotka paskoo vaippoihinsa jos jossain pamahtaa.

        Tämä on todellinen tilanne nykySuomessa.


      • ?-kansalainen ???
        ­­¢ kirjoitti:

        ei Suomessa ole mitään sotilaita. Suomessa on reserviläisarmeija, joka kutsutaan ruotuun vain sotaa varten.

        Suhteellisuuden nimessä pientä vertailua. Takseja on koko Suomessa n 10000. Saman verran on poliiseja, kapiaisia, rajavartioston porukkaa, josta suuri osa vielä siviilejä. Varusmiespalvelustaan suorittaa vuosittain n 30000 miestä ja naista, mutta ne on vasta koulutuksessa ja koulutuksen jälkeen heti reservissä. Niistäkin vain pieni osa sijoitetaan ns sota-ajan joukkoihin. Niistä sijoitetuista noin puolet saadaan riviin tarpeen tullen, loput pötkii karkuun Ruotsiin. Ns maakuntajoukoista ja muusta reserviläistoiminnasta ei kannata edes puhua, pelkkiä ruutiukkoja jotka paskoo vaippoihinsa jos jossain pamahtaa.

        Tämä on todellinen tilanne nykySuomessa.

        Mutta olen mielummin venäläinen kuin islamilainen
        koska suomalaisuutta ei enää ole


      • ­­¢
        ?-kansalainen ??? kirjoitti:

        Mutta olen mielummin venäläinen kuin islamilainen
        koska suomalaisuutta ei enää ole

        suomalaisuutta ei pysty Puuttini hävittämään, mutta imaami Mover siihen kyllä voi pystyä.


      • islamiton = rauhaa
        ­­¢ kirjoitti:

        suomalaisuutta ei pysty Puuttini hävittämään, mutta imaami Mover siihen kyllä voi pystyä.

        Olen erimieltä kansalaisuus on helppo hävittää

        1. Ensin pakotetaan puhumaan venäjää tai arabiaa
        Ruostalaisethan yritti pakottaa puhumaan ruotsia (kuten tietänet pidän niitä rasisteiina, vaikka sinä nuolet niitäkin )

        2. estetään totuus ettei ole olemassakaan sellaista kuin suomalaisuus
        sitähän mm eliittit täälläkin paasaa, kuten v*** hyvin tiedät.

        3. seuraava sukupolvi ei enää tiedä Suomen ikinä olleen olemassakaan kun se kaikki pyyhkäästään pois historiasta

        Saman tekee islam koko maailmassa.
        Sitä Mover taas kannattaa kun kaikki yhtä ja islamilaista niin ei tarvi enää tappaa
        aivan samoin voisi ajatella kun maailmassa ei olisi yhtäkään islminuskoista niin ei olisi tappamistakaan - seuraava sukupolvi ei enää tajuisi että ihminehän voisi tappaa toisen ihmisen. Olisi rauha mutta vain ilman islamia.


      • ­­¢
        islamiton = rauhaa kirjoitti:

        Olen erimieltä kansalaisuus on helppo hävittää

        1. Ensin pakotetaan puhumaan venäjää tai arabiaa
        Ruostalaisethan yritti pakottaa puhumaan ruotsia (kuten tietänet pidän niitä rasisteiina, vaikka sinä nuolet niitäkin )

        2. estetään totuus ettei ole olemassakaan sellaista kuin suomalaisuus
        sitähän mm eliittit täälläkin paasaa, kuten v*** hyvin tiedät.

        3. seuraava sukupolvi ei enää tiedä Suomen ikinä olleen olemassakaan kun se kaikki pyyhkäästään pois historiasta

        Saman tekee islam koko maailmassa.
        Sitä Mover taas kannattaa kun kaikki yhtä ja islamilaista niin ei tarvi enää tappaa
        aivan samoin voisi ajatella kun maailmassa ei olisi yhtäkään islminuskoista niin ei olisi tappamistakaan - seuraava sukupolvi ei enää tajuisi että ihminehän voisi tappaa toisen ihmisen. Olisi rauha mutta vain ilman islamia.

        muslimeilla on tappaminen kulttuuria. Ne tappaa vaikka toisaan, jos ei muuta tapettavaa löydy.


      • kaikkien etu
        ­­¢ kirjoitti:

        muslimeilla on tappaminen kulttuuria. Ne tappaa vaikka toisaan, jos ei muuta tapettavaa löydy.

        Samaa sanonut minäkin että kun vääräuskoiset loppuu ne ryhtyy tappamaan toisiaan ja kilpailee kuka oikeammin uskoo ja se joka häviäää hirtettään sinä päivänä ja seuraavana päiivänä seuraavat.

        Sellaisen tulevaisuuden päättäjämme on Suomelle antanut. Siksi taistelen saastaa vastaan. Myös saastan puolustajia.

        Siksi meidän kaikkien suurin etu olisi saada kaikki ymmärtämään totuus.


      • kaikkien etu kirjoitti:

        Samaa sanonut minäkin että kun vääräuskoiset loppuu ne ryhtyy tappamaan toisiaan ja kilpailee kuka oikeammin uskoo ja se joka häviäää hirtettään sinä päivänä ja seuraavana päiivänä seuraavat.

        Sellaisen tulevaisuuden päättäjämme on Suomelle antanut. Siksi taistelen saastaa vastaan. Myös saastan puolustajia.

        Siksi meidän kaikkien suurin etu olisi saada kaikki ymmärtämään totuus.

        Totuus on, että monikulttuurisuus on rikkaus.


      • shakuristi kirjoitti:

        Totuus on, että monikulttuurisuus on rikkaus.

        eikö Moveri uskaltanut taaskaan käyttää luotsinikkiään.

        Moverihan sinä olet. Palstan häirikkö.


      • Mä elän unelmaani, ja aion päästä tavotteeseen, vaik en tiedä mis on maali, esteistä läpi, vaikka sitten väkisin, kokoajan ylemmäs et kerran kaiken näkisin, pakko mennä, kellon viisarit ei venaa ketään, aika on massii, siks en kerkee usein lepään, kun pitää tehä et johonki etenisin elämäs kun ei oo ketää, mun matkalla meitsii selättämäs, ei periks enää, mä otan sen mikä mulle kuuluu, ei apuu keltää, vaikka kuinka tällä matkalla puutuu, turha puuttuu ku tääl joku unelmiinsa kurkottelee jos joku muu menestyy, nii se ei oo kai sit sulta veke, mä oon onnellinen muitten unelmien puolesta ja mistä sitä tietää jos sun toteutuu jo huomenna, mä teen töitä sen eteen et saan elää NÄIN, nainen ja frendit VIERELLÄIN, tää on unelmaa PÄIVITTÄIN.

        Siinä on sulle aitoo suomiräppii, koska mun päämäärä on määränpääs, ja kello tikittämässä, ei ottamassa aikaa vaan mittaamas matkan pituutta, voin aina vaihtaa kaistaa jos tää matka alkaa vïtuttaa


      • shakuristi kirjoitti:

        Mä elän unelmaani, ja aion päästä tavotteeseen, vaik en tiedä mis on maali, esteistä läpi, vaikka sitten väkisin, kokoajan ylemmäs et kerran kaiken näkisin, pakko mennä, kellon viisarit ei venaa ketään, aika on massii, siks en kerkee usein lepään, kun pitää tehä et johonki etenisin elämäs kun ei oo ketää, mun matkalla meitsii selättämäs, ei periks enää, mä otan sen mikä mulle kuuluu, ei apuu keltää, vaikka kuinka tällä matkalla puutuu, turha puuttuu ku tääl joku unelmiinsa kurkottelee jos joku muu menestyy, nii se ei oo kai sit sulta veke, mä oon onnellinen muitten unelmien puolesta ja mistä sitä tietää jos sun toteutuu jo huomenna, mä teen töitä sen eteen et saan elää NÄIN, nainen ja frendit VIERELLÄIN, tää on unelmaa PÄIVITTÄIN.

        Siinä on sulle aitoo suomiräppii, koska mun päämäärä on määränpääs, ja kello tikittämässä, ei ottamassa aikaa vaan mittaamas matkan pituutta, voin aina vaihtaa kaistaa jos tää matka alkaa vïtuttaa

        voit vaihtaa ainoastaan nikkiäsi, koska elämäsi on pelkkä anonyymi trolli.


      • qod kirjoitti:

        voit vaihtaa ainoastaan nikkiäsi, koska elämäsi on pelkkä anonyymi trolli.

        Yks elämä aikaa, ei sitä haluu tuhlaa vissiin kukaan, miks pitäs sekin aika tanssii toisen pillin mukaan.

        Hyvää loppuelämää niille kaikille jotka käy läpi yhteiskunnan oravanpyörän: synnyt, käyt kaikki mahdolliset koulut, käyt töissä kunnes et enää pysty. Hautaan asti uuvutat itsesi ja mihinhän sen elämän todellinen sisältö jäi? Yhteiskunnan jokaiselle luodun muotin alle. Onneksi jotkut osaa vaihtaa kaistaa eikä välitä mitä muut ajattelee.

        REBEL= Reaching Everyone By Exposing Lies

        THUG LIFE= The Hate U Give Little Infants Fücks Everybody


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe