Jeesuksen nimen ääneen sanomisen vaikeus

Toive toteutuu

Olin unessa viime yönä. Kävi ilmi että näin unta:

Olin jossakin huoneessa kahden muun ihmisen kanssa. Toinen oli exäni, nainen jonka kanssa seurustelin " muinoin". Lisäksi paikalla oli henkilö, jota en tuntenut. Hän toisti jotakin lausett naiselle. Aloin toistamaan sitä samaa lausetta tuon henkilön kanssa.

Pian ovi aukesi ulos ja kynnyksen takana ulkona näin kaksi likaista saapasta, mutta sappaissa ei ollut ihminen vaan silmin en nöhnyt mitään, mutta saappaat liikkuivat kuin niissä olisi joku olllut. Menin katsomaan saappaita kun tiedostin jotain pahaa ja se lähestyvän minua. Kohta tajusin sen pahan olevan niin lähellä että koitin huutaa : " Jeesus auta ". Suustani ei tullut ääntä, en pystynyt sanomaan Jeesus.

Mitä uni tarkoittaa?
Herätessäni sanoin Jeesus, ja pelästykseni alkoi katoamaan. Kun sanoin sanan Jeesus herätessä sain sanottu sen kuin vaivoin.

Nyt kun sanoin hetki sitten Jeesus niin se oli helppoa sanoa.

9

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unien tulkinta

      Hyvä ja paljastava uni.

      "Olin jossakin huoneessa kahden muun ihmisen kanssa. Toinen oli exäni, nainen jonka kanssa seurustelin " muinoin". Lisäksi paikalla oli henkilö, jota en tuntenut. Hän toisti jotakin lausett naiselle. Aloin toistamaan sitä samaa lausetta tuon henkilön kanssa."

      Tässä uni "valmistelee" sinulle sinun tällä hetkellä käymäsi "ongelman", ja se on sinun vanha seurustelusuhteesi, tai yleensä vanha elämäsi jonka muistot kiehovat sinua, olisi paikallaan kysyä janottaako sinua "vanha suola", mutta tiedät tämän kyllä itsekin, kun tutkit sydäntäsi.

      "Ongelma", jos sitä on olemassa, löytyy sydämestäsi, mahdollisesta haureudestasi. Ainakin tämä hahmo jota et huoneessa tunnistanut, se ilmeisesti on salainen haaveesi egostasi joka voisi ehdotella vanhalle siipalle sopimattomia; tästä kielii se, että sinäkin alat toistelemaan tätä salattua sanaa exällesi tämän tuntemattoman henkilön kanssa.

      Varmistus edelliselle tulee unen jatkossa:

      " Pian ovi aukesi ulos ja kynnyksen takana ulkona näin kaksi likaista saapasta, mutta sappaissa ei ollut ihminen vaan silmin en nöhnyt mitään, mutta saappaat liikkuivat kuin niissä olisi joku olllut."

      Tässä sinulle tarjotaan oven aukeamisella likaisia, saastuneita saappaita, joihin voisit hypätä, mutta kristillisyytesi estää sinua hyppäämästä niihin. Niissä vaikuttaa kuitenkin sinussa vallitseva pieni saastaisuuden henki, ja tästä merkkinä saappaiden liikkuminen itsekseen. Ne ovat kuitenkin oven ulkopuolella, talo symboloi sinua, sinun ruumistasi ja sieluasi, mitä sen sisälle ikinä päästätkään.

      "Menin katsomaan saappaita kun tiedostin jotain pahaa ja se lähestyvän minua."

      Tässä varmistusta edelleen likaisiin, saastaisiin, haureellisiin pahoihin saappaisiin hyppäämisestä. Sinua yrittää lähestyä haureellisuuden henki mitä ilmeisemmin.

      "Kohta tajusin sen pahan olevan niin lähellä että koitin huutaa : " Jeesus auta ". Suustani ei tullut ääntä, en pystynyt sanomaan Jeesus."

      Sinulla on ihan selvästi oikea ote kristillisyyteesi, mutta ilmeisesti se sinussa vaikuttava pieni himon ja haureellisuuden henki saa tukittua sun suun niin, ettet saa ääneen sanottua Jeesuksen nimeä. Sinun henkesi on kuitenkin puhdas sinussa, koska sähän haluat sisimmässäsi sanoa" "Jeesus auta!" Mutta tämä ulkoa tuleva likainen henki on jo sinun "suusi ulko-ovella" ja liikkuu sen edessä, ja saa sun suun tukittua unessa.

      Mutta se on unta. Uni kuitenkin paljstaa tarkasti sinun sisimmän tilan, mikä on ihan hyvä asia.

      Summa summarum.

      Saatana on lähettänyt demonin kiusaamaan sinua, tarjoten sinulle hyppäämistä likaisiin saappaisiin. Jos tämän tekisit, et pystyisi seuraavassa samanlaisessa paljastavassa unessasi sanomaan luultavasti edes sisimmässäsikään Jeesuksen nimeä, koska näiden pahojen henkien tehtävä on koetella, houkutella, viekoitella, eksyttää uskovat, Kristuksen puhtaudesta ja kirkkaudesta, likaiseen syntisyyteen.

      Mutta sinulla on vastustus tähän asiaan, ja se on hyvä.

      Tämä ei vaadi sinulta muuta kuin puhdistautumista, jatkossa puhtailla kengillä Jeesuksen tiellä vaeltamista, puhdista siis jatkossa kenkäsi, minne niillä ikinä kuljetkin.

      Oletko ollut "likaisilla teillä", sen sinä kyllä itse sitten tiedät.

    • Sydämmen kyllyydestä suu puhuu, ellei tunne Jeesusta ei voi myöskää lausuhänen nimeään julkisuudessa.

    • aloittajaa

      Syntiselostusta siis taidetaan kysellä, mikäpä siinä:

      Alkoholia olin juonut humalaan asti aika usein. Haureutta en ole harjoittanut pitkiin aikoihin. Viimeksi olin treffeillä 2010 kesäkuussa, silloin harjoitin haureutta " uskovan " naisen kanssa, liberaalin. Liberaalisuutensa ilmeni vasta kolmantena päivänä ja kun se ilmeni niin vein hänet juna-asemalle samantien kun järkytyin ilmoituksestaan ja lopulta ihmetellessäni miksei hän juttele uskonasioista mitään.

      Veikkauksen pelissä mulla on yksi rivi lottoa, vikinglottoa ja eirojackpottia kutakin 1 rivi menossa ikipelinä. Tulosvetoa pelaan päivittäin pikkusummalla. Näillä ei ole toimeentulooni uhkaa kun pelaan pienemmillä summilla kuin tienaan. Mulla on isot summat rahaa säästössä ja panikseni ovat muutamia euroja oer kerta. Koska minulla ei ole naista niin pelaan saadakseni vähän jännitystä. Hieman " järkytystä " jos ei voitto osu eli nainen pettää mua. Hieman " ilostumista " kun voitto osu eli nainen ei petä mua.

      Alkoholitta olen ollut nyt niin että lauantaina n. klo 3 tulee täyteen 3 viikkoa alkoholitta. Olen pohtinut tätä asiaa, jota nostan esille aina toisinaan ja en keksi tähän hetkeen muuta kuin sen veikkauksen pelien pelaamisen. En sitten tiedä. En minä ahne ole vaikka pelaankin pikkusummalla, sehän olisi sitten jos tyänteosta ihminen saa liikaa palkkaa niin tavallaan sekin syntiä. Saihan eräs nainen 303.000 euroa palkkioksi ihan vain sen takia että otti eron virastaan. Sellainen on selkeä esimerkki vääryydestä ja jota yhteiskunta pitää hyväjsyttävänä tai ainakin varakkaat ovat saaneet tällaisen ahneuteen perustuvan systeemin pyörimään joissakin korkeissa viroissa.

      Älkää humaltuko, sanotaan Raamatussa, vaan antakaa Hengen täyttää itseänne. Tätähän minä olen kaivannutkin enemmän kuin humaltumista tuota hengellä täyttymistä, mutta arvaapa onko se onnistunut? Joka tapauksessa tiedän ja uskon Jumalan olevan olemassa, joten sitäkin kautta voin lohduttautua kun tunnen oloni yksinäiseksi ja suhteeni hengellä täyttymisen suhten Jumalaan jossain määrin etäiseksi. Tai ei ainakaan niin läheiseksi kuin se voisi olla kun katselee ja kuuntelee joitakin uskovia esim. tv7:lla ja Markku Veilon videoita netissä niin päivittäin saavat jotkut täyttyä Pyhällä Hengellä. Minäkin olen sitä kokenut, mutta homma alkoi hiipumaan kun aloin alkoholiakin juomaan.

      Raamattua kuuntelen päivittäin vähintään 4 lukua tai luen. Pyrin myös jonkin aikaa kuuntelemaan netissä saarnaamistyyliin puhuvaa ihmistä ainakin 30 min per vrk. Mun olo on ihan hyvä. Omatunto ei soimaa. Miten tarkka omatuntoni sitten on? Sitä en tiedä. On se ilmoitellut erilaisista asioista toisinaan. Odotan ylöstempausta. Tämä elämä ja ihmiset ovat tietyssä mielessä aika nähty ja koettu kokonaisuus jo että mitä pikemmin ylöstempaus tapahtuu niin sitä iloisempi yllätys se olisi.

      Leo Meller arvelee ylöstempauksen tapahtuvan vaivan ajan alussa. Markku Veilo puoliväissä. Minä olen kanss apuolivälin kannalla, ennen vihan maljojen vuodatusta olen tuumaillut ylöstempauksen tapahtuvan. Toisaalta, kuka erottaa milloin ahdistuksen aika alkaa tai on parhaassa tapauksessa jo alkanut.

      Pari keskiolutta minulla on ja ne vetäisen huiviin kun olen ollut 5 viikkoa alkoholitta. Menee alas muuten ykkösellä ainakin se eka.

      • Vastauksiin

        Olet mielestäni ymmärtänyt ihan väärin, tärkeintä on perusta eikä teot.
        Kun seurustelet jonkun naisen kanssa, vilpittömässä tarkoituksessa, se ei ole huorintekoa, kohtuullinen alkoholinkäyttö ei sekään.
        Miten sydämessäsi ajattelet on olennaista, mutta hyvyys on Jumalan lahja, emme mitenkään voi ottaa täydellistä elämää, vain pyytää mitä miellämme tarpeelliseksi.


    • Ei unet välttämättä aina tarkoita sen kummempia. Alitajunta voi tuottaa monenlaista. Toki unet kertovat meille itsestämme asioista. Aina ei tarvitse yliluonnollista selitystä. Ehkä ihminen itse yleensä on paras tulkki unilleen.

      Kristittynä toki uskon, että Jumala voi puhua myös unien kautta. Uskoisin, että hän puhuu silloin henkilölle selvästi, ettei tarvitse arvailla merkitystä. Uskon myös, että persoonallinen paha voi häiritä untamme, aivan kuten hän voi valveillakin kiusata ihmistä.

      Voit rukoilla ja pyytää esirukousta, että saisit nukkua rauhassa. Jos on jotain asioita, joita ei ole selvittänyt, niin puhuminen auttaa ihan terveydenhoitajienkin mukaan unen laatuun. Makoisia unia! :)

      • Kristityllä ei persoonallisella pahalla ole mitää asiaa,se on pois pyyhitty veren kautta,veri suojaa kaikkia Jeesuksen omia.


      • kuulija1 kirjoitti:

        Kristityllä ei persoonallisella pahalla ole mitää asiaa,se on pois pyyhitty veren kautta,veri suojaa kaikkia Jeesuksen omia.

        Kyllä Jumala suojelee omiaan, vaikka kiusaaja välillä kiusaakin myös Jeesuksen omia. Kiusasihan se Jeesustakin evankeliumien mukaan.


    • On merkittävän tärkeää erottaa todelliset asiat fantasioista, unista ja saduista. Fantasiat, unet ja sadut eivät ole totta ja ne tietysti rikastuttavat elämääsi niinkuin sadut rikastuttavat lasten elämää. Ne alkavat kuitenkin köyhdyttämään elämääsi siinä vaihessa, kun alat työstämään oikeaa elämääsi niiden mukaan. Harhaiset uskomukset heikentävät tajuntaasi todellisuudesta, jonka mukaan maailma pyörii.

    • l----

      Olet ollut fantasiosssa eksäsi kanssa. Ehkä hän oli Jeesuksen nimen kieltäjä ja paha henki tuli kummittelemaan uniin saakka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe