ankeaa

aulikki246

Mies jätti. Ei koskaan kertonut että miksi. Tässähän nyt arvuuttelen ja ihmettelen, mitä tapahtui kun kaikkien mahdollisten suurten rakkaudentunnustusten jälkeen tulikin viesti, ettei halua puhua tulevaisuudesta ja ei halua edes jatkaa suhdettamme. Kysyttyäni, että miksi, loppui kommunikointi kokonaan. Miksi ei vain voinut olla inhimillinen ja kertoa totuutta äkillisestä kylmyydestä. Toisellekin osapuolelle olisi helpompaa aloittaa uusi elämä, kun tietäisi ainakin että miksi suhde loppui. Todella julmaa, nyyh.

7

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 89589569865

      Ihmiset ei tajua eikä jaksaa ottaa siitä vaivaa, että sen totuuden kertominen- oli se sitten miten raadollinen tahansa - helpottaa sen jätetyn osapuolen palautumista takaisin pelikuntoon huomattavasti.
      Epätietoisuus taas on erittäin kuluttava tila.

      Sun pitää vaan jotenkin koittaa esittää kysymys sellaisessa neutraalissa sävyssä, ettei vastaaja koe stressiä siihen vastaamisessa.

    • ............

      Jos kyseessä suomiukko, viittaa käytös mielenterveysongelmiin.

      • mamu

        Jep kannattaa ottaa mamu. Se tappaa. Ei tarvi sen jälkeen miettiä mitään


    • hsehrsehrgherher

      Todennäköisesti löyti uuden naisen, mun viime tyttöystävä teki mulle just samalla tavalla ja luulisin että petti jätti mua toisen miehen kanssa ja sitten ei ilennyt sanoa siitä mulle.

    • just_niin

      Kuulostaa just mun mielenterveysongelmaiselta eksältä. Tässä olen yrittänyt saada omaa elämää järjestykseen kun en pysty ymmärtämään ja haluun vastauksia, mutta kun niitä ei vaan tule.

    • Jättäjä_

      Miksi kiusata itseänsä turhilla selityksillä. Koska vikahan ei koskaan ole naisessa. Kerrasta poikki vaan ilman löpinöitä. Ihan turha jäädä kohtausta kattelemaan.

    • lkjlsdkj

      Tiedän että tuntuu todella pahalta. Voithan yrittää vielä lähettää hänelle viestin että miksi näin, kirjoitat vaikka että haluat varmistua ettei kyseessä ole mikään väärinkäsitys tms. MUTTA jos et sitä vastausta saa, voit lohduttautua sillä, että ei se lopputulosta miksikään muuta, hän on mennyt ja kantaa siitä vastuun omalla tavallaan. Käytös kertoo myös sen, että ei ollut arvoisesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe