Turun karmeimmat räkälät

Bongari

No niin, kaikki yrjöräkälöiden "ihailijat" luolista esiin! Mitä kaikkia hirvittäviä "tuolla otan bissen vain jos minut pakotetaan aseella uhaten siihen" -baareja Turussa on?

Ja juu, kyllä me kaikki olemme tasa-arvoisia, räkälät ovat miellyttäviä paikkoja jos asennoituu oikein, räkälä on halventava nimi, annetaan kaikkien olla omia itsejään jne.

Siinä tuli pakollinen jeesusteluosio, sit voittekin kertoa räkälähuumorin ystävälle paikkoja. Onks Masan baari vielä pystyssä?

182

28634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarkko

      El Gringo, Hummpub ja moni muu paikka samalla kadulla (en muista nimiä), Masan baari, joka muuten on vielä pystyssä lukuisat lähiöräkälät ja laitakaupungin pikku kuppilat. Kyllä niitä piisaa, mutta en ole niin kova fani, että tietäisin niitä nimeltä montaa.

      • tipu

        El Gringoa ei voi lukea räkälöihin!


      • Anonyymi
        tipu kirjoitti:

        El Gringoa ei voi lukea räkälöihin!

        Kuin kaljasta voi tulla niin känniin että räkälä-nimen saa. Sen ymmärrän jos ja kun kaljaa lipittävän naisen asenne on esimerkiksi miehensä kuoltua' ottaa myötätuntoisia lohduttavia kommentteja tarjotun tuopin kera vastaan. Näin muijasta tulee äkkiä räkälämuija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin kaljasta voi tulla niin känniin että räkälä-nimen saa. Sen ymmärrän jos ja kun kaljaa lipittävän naisen asenne on esimerkiksi miehensä kuoltua' ottaa myötätuntoisia lohduttavia kommentteja tarjotun tuopin kera vastaan. Näin muijasta tulee äkkiä räkälämuija.

        Ja huonot hampaat on yksi merkki' oli lipittäjä sitten mies tai nainen. Ja huonosti hoidettu kuontalo' parta räjähtäny. Vaatteet ja se t-paita kertoo omaa kieltään.


    • Si Viili

      Miten on Pansiossa 70 luvulla suosittu Antin Grilli

      Se kuuluisa Valtion vanikkamurskaamo

      Siellä sai koko seudun parhaat 9 millin vanikat

    • east

      Varissuo: Wanha varis , Karhunpesä
      Halinen: Paaskoski
      Keskusta: Humpub ja :) Kilta
      Nummi: siinä samalla kadulla missä on pizzeria alibaba ja Nummi`s eli olikos ne Pakan pubi ja Wanha hämis... ?

      • Mies

        Pakan pubi ja Wanha hämis. Paikat ihan siistejä, mutta porukat karseita dokuja.

        Oltiin vaimon kanssa kerran oluella Pakan pubissa ja lähdettiin kesken juomien pois.

        Wanhassa hämiksessä käännyttiin jo ovelta takaisin.

        Ei pokka pitänyt näiden Einari ja Liisa epätoivojen kanssa.


      • mie11
        Mies kirjoitti:

        Pakan pubi ja Wanha hämis. Paikat ihan siistejä, mutta porukat karseita dokuja.

        Oltiin vaimon kanssa kerran oluella Pakan pubissa ja lähdettiin kesken juomien pois.

        Wanhassa hämiksessä käännyttiin jo ovelta takaisin.

        Ei pokka pitänyt näiden Einari ja Liisa epätoivojen kanssa.

        Heh ja hoh,
        Isäni(valitettavasti ) käy Pakan pubissa, doku tai ei, saa eläkettä käteen todennäköisesti enemmän mitä tulen itse koskaaan bruttona saamaan..
        Ei ole dokua karvoihin katsominen.


      • Raximus

        Kyllä Hannikainen ja varissuon Basso ovat ihan omassa luokassaan. 98/100 nostelee monenmoisia avustuksia ja pilleripurkit toki mukana..


    • yök yök yök

      Keskustassa Tinatuoppi, Runosmäessä Satama ja Lausteella tämä paikallinen... En mene kuin pakosta.

      • no ei ole

        Tinatuoppi ei todellakaan ole räkälä!!


      • heheheh tinatuoppi on pelkkijä pulsuja ja rokkareita täynnä


      • Micce52__

        Vanha keskustelu, mutta pakko kommentoida....

        Tinatuoppi on ainoa paikka, missä olen koskaan nähnyt häiriköivän asiakkaan ihan kirjaimellisesti lentävän kaaressa ulos. Poke ainakin toimii ja muskelia riittää, mutta ilmeisesti asiakaskunta on aika hurjaa joskus.


      • Anonyymi

        Tinatuoppi on hieno paikka. Koska oot viimeksi käynyt?


      • Anonyymi
        no ei ole kirjoitti:

        Tinatuoppi ei todellakaan ole räkälä!!

        Se on paraspaikka:)


    • Räkälämies

      1.Pub moikkari 2.Parkinhovi 3.Hannikainen 4.Masan baari 5.Bambugarden

      Käykää itse toteamassaa ja hauskaa pubi iltaa:)))

      • ...................

        näin ulkopaikkakuntalaisena , miesystäväni kanssa käytiin alakerran bambugardenissa,,,ja räkälähän se on...

        kantis porukka semmosia deekuja että....


      • Anonyymi

        Hannikaisessa olen käynyt kerran' alkuiltaa' ehkäpä iltapv' ei ollut räkälätunnelma' ei missään muuallakaan ole ollut räkälätunnelma' tosin olen käynyt ko paikoissa vain ns iltapäivällä' ehkä alkuiltaa. Mut asiakkaat ovat omaa luokkaansa' pubi-henkilöitä. Räkälä tulee elähtäneestä naisesta - mielleyhtymä. Oltiin hyvinkäällä keskustassa martinassa' naisikko saapui kannat kopisten' wchen' ja samantien ulis kannat taajaan kopisten' syy:tissi oli tullut topin reunan yli' näin sen jo kun leidikkö saapui. Ei mielestäni mitään hävettävää' mut asianosainen oli eri mieltä...


    • juhhannus

      sinne oon kuitennii menossa ! mihin asti auki?

    • oh beibi

      Todellista eksotiikkaa hakevalle: Kanaparoni Jäkärlässä. Viikonloppuisin karaokella höystettynä. Alkuillasta pääset vielä bussilla perille, mutta yöllä on pakko ottaa taksi jos haluaa ihmisten ilmoille takaisin.

    • _PTM_

      Masan baarist saa hyvät lihikset :D

    • Usein ohi kulkeva

      Ehdottomasti pahin on HUMMPUB, ihan hirvee mesta. Ei tarvitse kuin ohi kulkea, niin asian kyllä huomaa. Vanhat yksinhuoltaja äidit tarjoamassa itseään muutaman oluen toivossa.

      • Ritu-6

        "Humppari" on todellaskin pahi! Olen käynyt siellä kerran. Kantaporukan naiset teilasi mut heti ovella....olin tullut heidän " valtakuntaansa" huoooh, lähdin nopeesti pois, alkoi oksettaa !


      • Anonyymi

        Joo yksinäinen nainen on vaikea tapaus' aikaa jo kulunut vuoskymmeniä' leski meni pubiin ja otti vastaan ns myötätuntoiset osanotot muiden taholta. Se oli ököttävintä mitä oon nähnynnä' hyi hitto.


    • räkä lentää

      Corona ja Portsa Pub? Itäisen Pitkäkadun helmi?

      • ent portsalainen

        Onko portsassa vielä Pubi?90-luvulla kovaa menoa ja värikäs persoona se omistaja en muista nimeä???


      • arvinkatu
        ent portsalainen kirjoitti:

        Onko portsassa vielä Pubi?90-luvulla kovaa menoa ja värikäs persoona se omistaja en muista nimeä???

        Seuraan joskus turun juttuja ja tämä kiinnostaisi minunkin tietää toi pubin pitäjä mutta nimi ei vaan tule mieleen.Istuin siellä joskus kesäiltoja vuonna-96 ja tunnelma oli ihan ok


      • fghjkledtrdu
        arvinkatu kirjoitti:

        Seuraan joskus turun juttuja ja tämä kiinnostaisi minunkin tietää toi pubin pitäjä mutta nimi ei vaan tule mieleen.Istuin siellä joskus kesäiltoja vuonna-96 ja tunnelma oli ihan ok

        pub port arthur


      • jäätävää!

        Voi taivas joo, Corona! Siellä istui joku spugge löysät housuissa, sitten kun herra päätti lähteä jatkamaan matkaansa, lasti vaan varisi housunpunteista vanana lattialle.
        Vessan lattialle oli myös päästetty kaikki mahdollinen, olin hyvin lähellä oksentaa kun oven avasin. Ehkäpä tämä edellämainittu puistokemisti oli päätynyt tähän ratkaisuun nähtyään kusilan kunnon.

        Toivottavasti taso parantunut, syytä meinaan olisi!


    • Humalistonk 18

      4.10.2011 kello 10.52:

      Hummpubissa on hyvä palvelu, tunnelma ja kohtuuhinnat. Ei ole räkälätasoa vaan on hyvä seurusteluravintola.

      Miten vanhoja ovat em yksinhuoltajaäidit ? En osaa yhdistää mihinkään.

      • iltavuoroon

        Keskellä viikkoa istuskelet aamupäivällä pubissa oluella???? Kertoo ehkä hieman siitä tasosta, kenen kanssa siellä saa seurustella. Työttömien, alkoholistien ja muuten vaan laiskurien kanssa, toisaalta hyvä että viette sossun rahat takaisin kiertoon.
        Pari kertaa siellä käyneenä tiedän, että paikka on ainoastaan humalahakuista juomista varten.


      • markkos

        jep, smanlaisesti ne neidot siellä pihtaa kuin jetset-paikoissakin, vaikken sitä ymmärrä...


      • 1+1=2

        Minuakin ihmetyttää humpubin negatiivinen arvostelu, ei tod räkälä, siellä ystävällinen palvelu ja ihmetyttää kommentti "vanhat yksinhuoltajaäidit"


    • 19+18

      Bar Erikgata on luultavasti räkälien räkälä.Spurgut,jotka eivät enää jaksa edes kerätä pulloja ja tölkkejä,tyhjentävät suihinsa huvipaikkoihin menevien
      kadulle jättämiä eri muotoisia juomasäiliöitä.

    • Humalistonk.18

      Huomalistonk.18 ei päivisi istu pibissa vaan pari kertaaviikossa noin kello 20 alkaen 1-2 tuntia.
      Hummpubissa on mukava vaihtaa ajatuksia maailman taloustilanteesta, Afrikan poliittisesta tilanteesta, tiedepolitiikasta ja maailman energiavarojen oikeudenmukaisesta jakamisesta.

      • Cafe Noir no more

        Yksi pahimpia on gaybaari Suxes Yliopistonkadulla. Mesta sinänsä OK, mutta harvat asiakkaat ovat eri tavoin päästään sekaisin olevia deekuja.

        Edesmennyt Cafe Noir Wiklundia vastapäätä oli surullisenkuuluisa. Jo päiväsaikaan todella koväänistä, kännäilevää white trashia. Kohtelivat paikan omistajaa, Raijaa, alentuvasti.


      • Kimili
        Cafe Noir no more kirjoitti:

        Yksi pahimpia on gaybaari Suxes Yliopistonkadulla. Mesta sinänsä OK, mutta harvat asiakkaat ovat eri tavoin päästään sekaisin olevia deekuja.

        Edesmennyt Cafe Noir Wiklundia vastapäätä oli surullisenkuuluisa. Jo päiväsaikaan todella koväänistä, kännäilevää white trashia. Kohtelivat paikan omistajaa, Raijaa, alentuvasti.

        Raija oli aivan ihana ihminen. Olin itsekin töissä joskus kyseisessä paikassa. Muistelen lämmöllä...


      • uyfghjklöä-
        Cafe Noir no more kirjoitti:

        Yksi pahimpia on gaybaari Suxes Yliopistonkadulla. Mesta sinänsä OK, mutta harvat asiakkaat ovat eri tavoin päästään sekaisin olevia deekuja.

        Edesmennyt Cafe Noir Wiklundia vastapäätä oli surullisenkuuluisa. Jo päiväsaikaan todella koväänistä, kännäilevää white trashia. Kohtelivat paikan omistajaa, Raijaa, alentuvasti.

        Hmm.. Itse juuri kävin näin heterona tutustumassa juuri Suxesiin, enkä kyllä kokenut sitä räkäläksi. Ihmiset toki nauttivat alkoholijuomia, mutta olivat harvinaisen "selvässä" kunnossa verrattuna esimerkiksi johonkin Turun tredibaariin, jossa porukka alkaa olla puolen yön aikaan ihan sekaisin. Suxesissa oli mukavan rento tunnelma, eikä kukaan örveltänyt pöydän alla tai oksentanut vessassa..


    • Hippitrastaträkälät

      Klubikaan ei kaukana räkälästä ole olettaen että hipit, rastapäät ja muut vähäjärkiset kannabiksen polttaja-dj:t hilluu siellä, että silleen, riittää kiitos, parempiakin paikkoja on, että poliisille töitä ratsata se paikka.

      • normaaliolio

        Muistahan kiillottaa Lacosteet kun ensi kerralla astelet sinne trendipaikkaasi.


      • käun klubilla

        Mun mielestä Klubi ei kyllä todellakaan ole lähelläkään "räkälää". Itse käyn kyseisessä paikassa kerran-pari kuussa eri bändien keikoilla. Vähäjärkisiä kannabiksenpolttajia-hippejä-rastapäitä, kuten luettelit..? No, henkilökohtaisesti mua ei haittaa jos jollain on esimerkiksi rastat, mikäs siinä, saa ne hiukset laitta ihan niinkuin haluaa. En tiedä, onko paikalla kannabiksenpolttajia, enpä ole ainakaan kenestäkään tällaista huomannut. Mielestäni asiakaskunta koostuu ihan tavallisista turkulaisista 20-35 vuotiaista naisista ja miehistä, jotka tykkää kuunneella livemusiikkia.


    • Toinen Pälli

      Kävelykadun itämainen paikka likaisine laseineen

    • En asiakas, mutta...

      Kyllä tuo Runosmäen Satama painii ihan omassa sarjassaan. Sanakirjasasa on varmaan "räkälä" sanan kohdalla kuva kyseisestä paikasta....

    • japi23

      iksei kulmabaaria ole mainittu, sieltä saa aina.

    • Tinatuoppi

      Tinatuoppi ex Cafenoirin talossa Wiklundia vastapäätä. Siellä ei tarvitse kuulla työmarkkina-asioita.

      Porukka ikkuna ikkunassa on kirjavan näköistä. Poliisi löytää helposti etsintäkuulutetut tuopin äärestä.

      Rokkibaari Marinaa vastapäätä on taas Marinan baarin paha klpailija.

      • tinatuoppi

        En koe Tinatuoppia räkäläksi. Käyn itse siellä silloin tällöin muutamalla. En tiedä mitä tarkoitit sillä, että siellä ei tarvitse kuulla työmarkkina-asioita, mutta itsestäni voisin kertoa sen verran, että olen ihan tavallinen suomalainen nainen, työssäkäyjä ja veronmaksaja. Luulen, että Tinatuoppiin hakeudutaan yleensä siksi, että a) trendibaarien meno ei oikein innosta, b) palvelu on nopeaa ja ystävällistä.


      • Anonyymi
        tinatuoppi kirjoitti:

        En koe Tinatuoppia räkäläksi. Käyn itse siellä silloin tällöin muutamalla. En tiedä mitä tarkoitit sillä, että siellä ei tarvitse kuulla työmarkkina-asioita, mutta itsestäni voisin kertoa sen verran, että olen ihan tavallinen suomalainen nainen, työssäkäyjä ja veronmaksaja. Luulen, että Tinatuoppiin hakeudutaan yleensä siksi, että a) trendibaarien meno ei oikein innosta, b) palvelu on nopeaa ja ystävällistä.

        Samaa mieltä kirjoittajan kanssa.


    • Hasses

      Kävin kerran Hasses pubissa Uudenmaankadulla. Oli kaljanlaskijalla tärkeät keskustelut vakiasiakkaitten kanssa. Rykäisin varovasti saadakseni sen ison mukin. Sain sen. Koko jengi toljotti minua kuin häiritsevää hyttystä koko pikaisen ja ehdottomasti viimeisen olusen ajan. Ei takuulla ollut paikan omistaja tiskin takana. Hei, Hyvästi!!!

      • hassespub

        Hassen pub on kyllä palvelun puokesta se pahin räkälä,joskus siellä oli biljardipöytä ja kun pelailimme poolia tuli myyjä tiskin takaa sanomaan pöydän viereen että pitäis juoda enemmän sitä olutta jos haluaa pelata ilmaista biljardia...


    • olohuoneenjatke

      Vanha varis (lähi-)itäkeskuksessa. En ole pariin vuoteen tosin vakkella käynytkään, liekö koko paikkaa enää? Torni oli myös aika mielenkiintoinen tapaus.
      Bambua ja Gringoa en myöskään menisi kellekään suosittelemaan. Niin juu, Tinatuoppi, voi elämä! Miten tuollainen läävä voi sijaita kaupungin ydinkeskustassa? Huonointa asiakaspalvelua ikinä olen saanut Whiskyssa, siellä on ensinnäkin tiukka naamaraja, toisekseen siellä saa pelkkää vi*tuilua osakseen. Kaksi kertaa olen käynyt ja ihan selvinpäin, ensimmäisellä kertaa auottiin päätä niin paljon että poistuin ja toisella en päässyt edes sisälle:)

    • Sillan korva

      Bambu eli Bambugarden oli ennen kiinalainen ravintola, johon tuli pieni olutnurkkaus Enää ei muuta olekaan. Asikaskunta ei tuhlaa raojaan Helsinginkadun herrainvaatehtimoon tai Wiklundille. Tuskin ovat verkahovin asukkeja vaan enemmänkin Sillankorvan.

      • ....................

        se onkin tässä mun poikaystävän asuintalon alakerrassa...karmea paikka...

        kiinalaisesta ruoasta kylläkin nauttisin paljonkin..


    • ............

      Jos räkälää etsii se löytyy ilpoisista---sade-baari!! Outoa on että tosi pahat deekut ja kauniit teini pissis tyttelit ovat majoittuneet samankaton alle...olisko alaikäsiä?

    • gardeneria

      Eikös Sade-baarilla ja Bambulla ole sama omistaja?

    • Sir Okke

      Sir Okke Anikaistenkatu 12 ei ainakaan ole räkälä.

      Arvokkaan näköinen harmaatukkainen rouva juuri kampaajalta tulleena oli ulkona tupakilla lauantain aamupäiväoluen lomassa.

      Varttunutta asiakskuntaa on arkipäivinä työaikana usein tupakalla kadulla. Yläpuolen tilitoimistossa ja asunnoissa ovat mielissään, kun riittää ikkunasta katseltavaa.

    • KoolAid

      Dynamo,
      ihme että pysyy kasassa koko rotisko :)

      • Joskaan ei ehkä räkälä, niin komppaan että paska paikka.


    • 18+18

      Yhtä ei ole vieläkään mainittu - Alepub. Sen pahemmaksi harvemmin menee, kyllä välillä lyö laudalta myös Tinatuopin, varsinkin asiakaskunnan (narkkareita, alkoholisteja ym kirjavaa sakkia) ja sen käytöksen puolesta..(ovea harvemmin itse tarvitsee aukoa kun yleensä pari ukkoa lentää painien sieltä ulos)
      Ymmärtäähän sen kun on Turun halvimmat juomat, mutta ei vaan voi käsittää miten joku kestää mennä sinne istumaan ellei nyt itse ole narkkari/alkoholisti/rikollinen/ostamassa tai myymässä huumeita..
      Toi paikka pitäis ratsata päivästä toiseen niin ei poliisilla edes kuljetuskapasiteetti riittäis..

    • Alepubfani

      Alepubin edessä Brahenkatu 2 on katru räynnä räkää ja tumppeja. Omistaja ei viitsi siivota.

      Kadulla notkuu vetelän näköisiä naikkosia ja miehiä sätkä hampaissaan.

      Liikeidea perustuu alehinnoitteluun.

      Kirjastossa 40 metrin päässä kukaan asiakas ei ole käynyt eläessään.

      • Putkastatuopinääreen

        Hannikainen Puistokadulla paloaseman, hälytyskeskuksen ja poliisilaitoksen välissä.

        Poliisilaitokselta tulee väkeä Hannikaiseen eli putkasta päässeet aamuoluelle kertaamaan kokemuksiaan.. Pubin edessä notkuu kirjavaa väkeä.


      • Wanda***
        Putkastatuopinääreen kirjoitti:

        Hannikainen Puistokadulla paloaseman, hälytyskeskuksen ja poliisilaitoksen välissä.

        Poliisilaitokselta tulee väkeä Hannikaiseen eli putkasta päässeet aamuoluelle kertaamaan kokemuksiaan.. Pubin edessä notkuu kirjavaa väkeä.

        Hannikainen = Bermudan kolmio - poliisiaseman, Kelan ja Kakolan keskellä :D


      • Kaikkien janoisten..
        Putkastatuopinääreen kirjoitti:

        Hannikainen Puistokadulla paloaseman, hälytyskeskuksen ja poliisilaitoksen välissä.

        Poliisilaitokselta tulee väkeä Hannikaiseen eli putkasta päässeet aamuoluelle kertaamaan kokemuksiaan.. Pubin edessä notkuu kirjavaa väkeä.

        Joo, kävin yhden kaverin kanssa päiväkaljat juomassa Hannikaisessa vuosia sitten. Oli kyl ekat ja vikat kaljat siinä paikassa eli halvat oli.
        Kello oli iltapäivää lauantaina, päästiin just ovesta sisään, kun yks asiakas veti jakkaran kanssa suorin vartaloin selälleen ja parinkin pöydän ääressä(->alla) oli jo hieman "väsähtänyttä" väkeä ottamassa lepoa....
        No, ei mekään mitään ykköset päällä oltu tosiaankaan, mut oltiin muihin verrattuna "pukuporukkaa".
        Eli just Einari Epätoivoisten ym lähiön runtelemien tosielämän elvareitten paikka täysin. En ikinä ole enää niin janoinen, että viitsisin vaivautua sinne. Enkä todellakaan ole kranttu paikkojen suhteen, mulle on aina ollut aika liki se asenne et kunhan kalja on kylmää ja märkää niin se riittää.


      • kirjastofriikki

        Itseasiassa käyn monestikkin kirjastossa, jonka jälkeen poikkean "Aleen" valkovenäläiselle jos toisellekkin. "Alen" henkilökunta on loistavaa ja paikkakin mielestäni siisti.


    • Ylen pub

      Onkohan Alepubin asikassegmentti lähitaloista ja -työpaikoilta Kirjastosta tulleita he eivät ole.

      Ehä he ottavat aperitiivin ennen Smöriin ja Roccan lounasta tai päivällistä.

      • Mahapalkalla

        "Alepubin edessä katu täynnä räkää ja tumppeja"

        Alepubin edeskäypä voisi tarjota oluet asiakkaalle, joka siivoaa kadun edustan. Varmasti löytyy kiinnostuneitta, joilla alkaa olla rahat vähissä.


      • Voi elämää
        Mahapalkalla kirjoitti:

        "Alepubin edessä katu täynnä räkää ja tumppeja"

        Alepubin edeskäypä voisi tarjota oluet asiakkaalle, joka siivoaa kadun edustan. Varmasti löytyy kiinnostuneitta, joilla alkaa olla rahat vähissä.

        Tiedän erään alkoholistin joka käy Alepubissa. Hän on joko pitkäaikaistyötön, elää sossun rahoilla tai on työkyvyttömyyseläkkeellä ( En tiedä mikä noista kolmesta)
        Tyyppi kerää myös pulloja talomme roskiksesta sekä kävelymatkallaan keskustaan käy läpi vastaantulevat yleiset roskikset läpi jos niistä löytyy pulloja.


    • Wanda*

      Hannikainen, Daily, Tinatuoppi... Ja vkl-iltaisin Olavinkrouvi

      • Yrjöä tuopissa..

        Kolme karmivinta juottolaa Turussa ovat BambuGarden, Bar Gregorius ja Varissuon baarikeskittymä. Toisaalta on hyvä, että paskasakki kokoontuu näihin luoliinsa ja pysyvät poissa muualta.


      • voi vitun vinkuva
        Yrjöä tuopissa.. kirjoitti:

        Kolme karmivinta juottolaa Turussa ovat BambuGarden, Bar Gregorius ja Varissuon baarikeskittymä. Toisaalta on hyvä, että paskasakki kokoontuu näihin luoliinsa ja pysyvät poissa muualta.

        nössö


    • Pakko oksentaa

      Daily News

      • Ritu-6

        Ihmettelen, ettei kukaan ole maininnut Martinmäen Naamabaaria ja Kulmabaaria !!!taitavat olla 5 tähden aularavintoloita ;)


    • -------------------

      Masan baari, Raunistula
      Pulina, Raunistula
      Pit Stop, Hepokulta
      Kipparin kulaus, Hepokulta

      • AA aamuolut

        Pit Stop ja Kipparin kulaus eivät ansaitse päästä tälle huippulistalle. Ne ovat liian siistejä asiakkailtaan ja sisustukseltaan.

        Huippulistalle kuuluu Bambugarden ehdottomasti hienostuneen asiakaskunnan vuoksi. Ale Bub Brahenkadulla on lähetä samaa tasoa. Asiakaskunta on nuorempaa.


      • --------------------
        AA aamuolut kirjoitti:

        Pit Stop ja Kipparin kulaus eivät ansaitse päästä tälle huippulistalle. Ne ovat liian siistejä asiakkailtaan ja sisustukseltaan.

        Huippulistalle kuuluu Bambugarden ehdottomasti hienostuneen asiakaskunnan vuoksi. Ale Bub Brahenkadulla on lähetä samaa tasoa. Asiakaskunta on nuorempaa.

        Vaikka Pit Stop on hiljainen paikka, mutta siellä usein oleskelevat semmoisia sikkoja, että huh huh. Kerran mustalaiset laitoivat minulle jotain lasiin. Hyvä, että selvisin. Ja joku tatarjalainen mielivikainen mummeli yriti heitää tablettia minulle lasiin ja suihkuti minun silmille halpa hajuvettää. Ja kaikki täysin alkoholisoituneet, spurgut rapajuopot.


      • Puli Puli

        Älä viitti, Pulina Pub on kiva mesta. Ihan oikeasti.
        Ja yks kiva lisä heillä, heidän hanakalja on hyvää. Hyvän kylmää ja hapokasta.
        Useimmissa paikoissa on todella väljähtynyttä/oudon makuista just laskettunakin. Tiedä sit syytä siihen..


    • The Kippari

      Kipparin kulaus! Aivan jäätävä mesta. Baaritiskin tyttöllä hiekkaa pikkuhousuissa, karaoke raikaa ja pulsuilla on mukavaa.

    • Sosiolooki

      Mistä löytyy asiakaskunta Kipparin kulaukseen ja Pit Stopiin ?

      - Hepokulta on pienehkö alue
      - kalliihkoja omistusasuntoja
      - kalliihkot vuokrat

      Ei pitäisi riittää markkinoita spurgutason väestöosasta-

    • --------------------

      Kerran olin Kipparissa ja istuin ikunan vieressä. Menin vessaan. Sama aikana porukka ulkona riikkoi ikunaa. Pöydä oli täynä lasia. Onneksi, olin vessassa.

    • 200600

      Masan baari raunistulassa.

      Karmea paikka,pimeä luola!

    • Touhutipaton elokuu

      Streetbar 95 on synonyymi sanalle räkälä!

      • tykkään!

        Hyvä keikkamesta jossa käy hyviä bändejä! Järkevän hintaista juotavaa ja hyvä palvelu. Olin todella positiivisesti yllättynyt kun ensimmäisen kerran kävin ja meinaan mennä toistekin.


      • cfWEFqeQ

        Onko teidän kokoomunuorten pakko tunkeutua rahvaan ravintoloihin?


      • lauletahan

        Streetbarissa on hyvä karaoke ja loistava karaokevetäjä Emma! Ei missään nimessä räkälä


    • fklkkllllllllllllllf

      Streetbar95 on hyvä mesta.
      Just tuon takia, hyviä bändejä ja järkevä hinnoittelu.

    • nummelainen

      Peipsi Nummessa ai kamala mikä läävä!

      • 1111111"""""""""""""

        Peipsi on kuvottava mesta. Mieluummin käyn sit Foxissa tai Sylvesterissä, jos käyn Vanhan Hämeentien juottoloissa. Ne on ihan jees peruspubeja.
        Mut Peipsi tosiaan on karsee paikka, täytyy olla kyl aika epätoivoisen janoinen jos sinne viitsii mennä.


      • 22222***************
        1111111""""""""""""" kirjoitti:

        Peipsi on kuvottava mesta. Mieluummin käyn sit Foxissa tai Sylvesterissä, jos käyn Vanhan Hämeentien juottoloissa. Ne on ihan jees peruspubeja.
        Mut Peipsi tosiaan on karsee paikka, täytyy olla kyl aika epätoivoisen janoinen jos sinne viitsii mennä.

        Fox on perseestä ainakin, jos ei nyt räkälä olekaan.
        Aina on joko kiimainen hintti, siis anteeksi, romantiikannälkäinen homoseksuaali yrittämässä väkisin perseelle tai sitten nämä kantikset aukomassa päätään.
        Tämä päänaukominen on vielä oikein munattomien ulinaa.
        Olin erään kerran exän kanssa iltajuomilla siellä ja muuten ei ollut mitään, mutta heti kun lähdin itse vessaan, niin exälle kauhee suunsoitto ja päänaukominen musta ja muutenkin.
        Näitä lähiöapinoita vissiin vitutti, kun tuollainen ylihyvännäköinen mimmi oli siellä miesseurassa. Onneks eivät tienneet, että olemme tosiaan ystäviä nykyään. Tiedä sitten, kuin säälittävä vonkaamissirkus siitä olisi syntynyt muuten. Exä tosin sanoikin, että yksikään niistä huutelijoista ei pääsisi edes samaan pöytään hänen kanssaan.
        Mutta tosiaan, Fox ja Peipsi(se on räkälä) on mulla kaukaa kierrettävien listalla.
        Sylvester on hyvä paikka. Siisti, rauhallinen paikka, missä on mukava henkilökunta ja asiakkaatkin fiksusti käyttäytyviä.


    • karsee räkälä

      Linna Pub Taideakatemiaa vastapäätä.

      Syrjäytyneiden kaatopaikka.

      • yöks:(

        Kaamea läävä! Olen käynyt siellä kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.


    • Worltradecenter

      Oletan asiakaskunnan laajenevan sitä mukaan kuinKkakolanmäen tulee uutta asutusta.

      Ovatkohan ympäristön uusien talojen asukit löytänet itsensä Linna Pubiin. Lähistöllä ei ole talvisin muita virkiistyspaikkoja.

      • sigyn sali

        Linna Pubin asiakkaat on niitä Patterihaan juoppoja / white trash jotka eivät jaksa kävellä keskustaan asti kun heillä ei ole rahaa bussilippuun.

        Linna Pub on mukavalla etäisyydellä ja se on heille rentouttavaa maisemanvaihdosta !

        Eihän Linna Pubin ympäristön arvotalojen kuten esim. kuten as. Minervan asukkaat siellä käy !


    • Ruolamaa

      Ale pub on kans kokemisen arvoinen. Arkisin pyörii iltapäiväl narkkei ulkona, ku ajaa siit ohi.

      • Der Mann

        Ale on lisäksi "nouseva tähti". Vuosi vuodelta mennyt asiakaskunta huonommaksi, kun taas Tinis, Daily ja Whisky ovat tasoittuneet. Alen päivävuoro on jo aika HC-remmiä.

        Mutta mieluummin mä silti Aleen menen kuin kattelen jotain v***n hipstereitä tai rantaruotsalaisia ämmiä.


      • pysy kotonas
        Der Mann kirjoitti:

        Ale on lisäksi "nouseva tähti". Vuosi vuodelta mennyt asiakaskunta huonommaksi, kun taas Tinis, Daily ja Whisky ovat tasoittuneet. Alen päivävuoro on jo aika HC-remmiä.

        Mutta mieluummin mä silti Aleen menen kuin kattelen jotain v***n hipstereitä tai rantaruotsalaisia ämmiä.

        vitun juntti :D


      • narks

        Turun keskusta on täynnä narkkeja.Ei vain Ale pubin lähistöllä. Avaa silmät!


    • tell me

      Der Mann, mitä tarkoittaa HC ?

      • I told you

        En ole Der Mann, mutta vastaan että Hardcore. Eli kovanluokan densoista kyse:)


      • Der Mann
        I told you kirjoitti:

        En ole Der Mann, mutta vastaan että Hardcore. Eli kovanluokan densoista kyse:)

        Niinpä.

        Mutta aika kilttejä örisijöitä ne Ale-pubin päivävuorolaisetkin on. Tavallisia alkoholisteja ja muutama huumeheikki joukossa, plus "raggariteinejä" ja homoja.

        Jännä juttu, vaikka 10 vuotta olen Turun kansankuppiloissa pyörinyt, niin kertaakaan en ole nähnyt kun kytät olisivat baarista jonkun sisältä hakeneet, tai että jotain olisi lyöty niin pahasti että verta olisi lentänyt. Hirveän rauhallinen aikakausi ja kaupunki, sillai kun aattelee.

        Vaarallisimpia otuksia Turun yöelämässä ovat kohdallani olleet 40-50 -vuotiaat katkeroituneet naiset. Niiden kanssa kyllä saa tappelun aikaiseksi mistä tahansa asiasta, jos edes erehtyy katsomaan niitä päin. Myös "ilman jääneiden" teinikollien kanssa on joutunut joskus muksimaan, muta ei mitään pahempaa.


      • baareilija
        Der Mann kirjoitti:

        Niinpä.

        Mutta aika kilttejä örisijöitä ne Ale-pubin päivävuorolaisetkin on. Tavallisia alkoholisteja ja muutama huumeheikki joukossa, plus "raggariteinejä" ja homoja.

        Jännä juttu, vaikka 10 vuotta olen Turun kansankuppiloissa pyörinyt, niin kertaakaan en ole nähnyt kun kytät olisivat baarista jonkun sisältä hakeneet, tai että jotain olisi lyöty niin pahasti että verta olisi lentänyt. Hirveän rauhallinen aikakausi ja kaupunki, sillai kun aattelee.

        Vaarallisimpia otuksia Turun yöelämässä ovat kohdallani olleet 40-50 -vuotiaat katkeroituneet naiset. Niiden kanssa kyllä saa tappelun aikaiseksi mistä tahansa asiasta, jos edes erehtyy katsomaan niitä päin. Myös "ilman jääneiden" teinikollien kanssa on joutunut joskus muksimaan, muta ei mitään pahempaa.

        Raision Kolmospubissa näin kun yhtä äijää tempaistiin tuopilla naamaan, tuli aika rumaa jälkeä. Turussa en vastaavaa ole itse päässyt todistamaan, vaikka varmasti täälläkin sattuu ja tapahtuu. Viuhuvia nyrkkejä olen kyllä nähnyt, mutta jos kumpikin osapuoli on kolmen promillen kännissä, tappelu on lähinnä tragikoomista katsottavaa. Uhoajia ja suunpieksijöitä löytyy aina, aika paljon on omasta asenteesta ja rauhallisuudesta kiinni miten ilta etenee.


      • Ale Ale
        Der Mann kirjoitti:

        Niinpä.

        Mutta aika kilttejä örisijöitä ne Ale-pubin päivävuorolaisetkin on. Tavallisia alkoholisteja ja muutama huumeheikki joukossa, plus "raggariteinejä" ja homoja.

        Jännä juttu, vaikka 10 vuotta olen Turun kansankuppiloissa pyörinyt, niin kertaakaan en ole nähnyt kun kytät olisivat baarista jonkun sisältä hakeneet, tai että jotain olisi lyöty niin pahasti että verta olisi lentänyt. Hirveän rauhallinen aikakausi ja kaupunki, sillai kun aattelee.

        Vaarallisimpia otuksia Turun yöelämässä ovat kohdallani olleet 40-50 -vuotiaat katkeroituneet naiset. Niiden kanssa kyllä saa tappelun aikaiseksi mistä tahansa asiasta, jos edes erehtyy katsomaan niitä päin. Myös "ilman jääneiden" teinikollien kanssa on joutunut joskus muksimaan, muta ei mitään pahempaa.

        Kilttien örisijöitten Alesta sen verran,että olen nähnyt kun pöydät ja lasit ovat lentäneet tai baaritiskin yli on käyty henkilökunnan päälle. Paikka on myös suljettu joukkotappelun vuoksi ja sillä kertaa oli kaikki ikkunat säpäleinä. Eräs asiakas on jouduttu myös poistamaan niin suurta voimaa/väkivaltaa käyttäen,että asiakkaan lonkka murtui.Myös laiton kauppa kukoistaa. Tappouhkaukset on ihan arkipäivää.Veri lentänyt ko.paikassa useasti.Hirveän rauhallinen baari tuo alennusmyynti pubi :D


    • hermansson1

      Kyllä se Wanha Varis voittaa kaikki paikat 100-0!

      • Saarenfaija

        Aloin miettimään miksi Littoisten ylpeyttä Akselin Tupaa ei ole mainittu. Toki se ei ole Turussa, mutta lähiseudulla kuitenkin. On kyllä sellanen paikka että huhhuh.


      • Litsaman69
        Saarenfaija kirjoitti:

        Aloin miettimään miksi Littoisten ylpeyttä Akselin Tupaa ei ole mainittu. Toki se ei ole Turussa, mutta lähiseudulla kuitenkin. On kyllä sellanen paikka että huhhuh.

        Akselin Tupa on ihan siedettävä paikka, jos tykkää paskoista paikoista.


      • LittoinenRules
        Litsaman69 kirjoitti:

        Akselin Tupa on ihan siedettävä paikka, jos tykkää paskoista paikoista.

        Akselin tupa muuttunut 100‰ parempaan... Nykyään viihtyisä ja siisti paikka!


    • Not anymore

      Varissuon basso.

      • Baareja välttelevä

        Komppia tälle. Pelottava mesta jo iltapäivisin, enkä todellakaan ole tänne menossa enää ikinä.

        En muuten ole kuullut kovinkaan positiivisia kommentteja Suikkilassa olevasta paikasta nimeltä O'bass. Olisivatko jotenkin kytköksissä toisiinsa?


    • pubeja aikansa kiertänyt

      Kamalimmat ovat ehdottomasti Vanha varis, Bambugarden ja Satama. Seuraavaksi kamalimpien sarjassa pyörivät Alepub, Kanaparoni ja Sade.

      • ekonomi

        Satama on runosmäen helmi, tunnelmallinen ja siisti. aivan mahtava henkilökunta. Aito lähiö olohuone tuttu ja turvallinen! biljardia ja Bändejä. toki yleinen baarikulttuuri suomessa tuo enemmän tai vähemmän resuja ja hamppareita baariin kun baariin, Satamassa kunnon potsarit.

        Ale-pub ja humppari voi ol "räkälöitä"


    • Retto Tuohonen

      Kultainen Hirvi on kyl aivan kaamee räkälä!!

      • Aamupuurolla ?

        Olet väärässä Kultaisessa Hirvestä. Paikka on asiallinen ja tasokas.

        Bambugardenin ovi on selällään jo hyvissä ajoin ennen aamuyhdeksää. Mahtavatko tuuletta illan löyhkää vai tarjota aamupuuroa oluen odottajille ?


      • ....
        Aamupuurolla ? kirjoitti:

        Olet väärässä Kultaisessa Hirvestä. Paikka on asiallinen ja tasokas.

        Bambugardenin ovi on selällään jo hyvissä ajoin ennen aamuyhdeksää. Mahtavatko tuuletta illan löyhkää vai tarjota aamupuuroa oluen odottajille ?

        Ette ole sattuneet huomaamaan että olette luetelleet lähes kaikki Turun baarit, paitsi keskustan yökerhot, jokaisen lähiön baarin. Kauhea on mesoaminen ja arvosteleminen, mutta silti aina palaatte sinne. Säälittäviä te olette.. Jokainen kommentoija onkin varmasti turkikseen pukeutuva viininsiemailija, ottakaa se pää pois perseestä ja ryhdistäytykää.


    • iojj

      Varissuon ja Lausteen baarit ovat ehdottomasti räkälän kuninkaita, myös nummessa sijaitseva Peipsi on iha hemmetin vanha puurakennus ja siel käy räkäsiä öykkärei

    • Natti Mykänen

      Eiks Bambugardenis tarjoilla ennen yhdeksää aamul bissee? No hyvä tietää aamukrapulois ens viikonloppuna.

    • taviz247

      Keskustassa Daily News. Voi vee mitä porukkaa. Aina siellä joku puliukko huutaa ja urputtaa ja vanhat ämmät kiljuvat viinanpolttamilla äänillään. Nuoremmat on sekaisin lääkkeistä ja mölisevät kilpaa kellä on eniten lääkkeitä taskussa. Onks daily joku avohoitopotilaiden kokoontumispaikka kenties ku meno on ku eläintarhassa?

    • Daily Beers

      Ulkopuollelta katsoessa ei näytä spurgujen mestalta. Ympäristössä on omistusasuntoja.

    • WHOOOOM

      Masan baari tampereentiellä.
      Ummehtunut paikka ja paikallisia örtsäreitä :(

      • Sidukka

        Omistaja Masa kuoli maaliskuussa, kuka pitää nyt paikkaa???


      • asiakas1
        Sidukka kirjoitti:

        Omistaja Masa kuoli maaliskuussa, kuka pitää nyt paikkaa???

        Omistaja on sama mikä on jo ollut 17v.sorivaan


      • Perhetuttu
        asiakas1 kirjoitti:

        Omistaja on sama mikä on jo ollut 17v.sorivaan

        Sori vaan mutta Masan baarin omistaja kuoli maaliskuussa, olin hautajaisissa -.-


    • Wellusaamari

      Onkos näissä mitää naisia liikenteessä nyt, onkos kukaan käynyt kattoos..

      Humm Bup, karaokebaari..tota noin noi muut..Daily News

    • EeGee-Klubi

      Elli ja Gunnar oli kova mesta - päivätansseissa peruukit lenteli vauhdissa.

    • Fredderikks

      Missä on nyt naisia liikenteessä..pikku torres tai Daily Newssissä..??

    • Vaimo löytys

      Itämeri on vastakohta paskalle baarille!!

    • ale on pahin

      Turun räkälöistä alepub on se pahin mahdollinen luola. Asiakaskunta hardcore- pulsuja, narkkareita, avohoitopotilaita sekä roskasakkia. Kamalampaa räkälöiden räkälää saa hakea, ei pärjää edes humpub samassa sarjassa.

    • Ei kiitos koskaan

      Alepub,
      Humpub,
      Corona
      ja
      Portsa pub.

      Kamalia deekuja notkuu kaikissa. Ikäviä vakiojuoppåja ja alkoholin suurkuluttajia. Tuskin kukaan näiden asiakkaista on ikinä ollut ilman viinaa 10 pvää peräkkäin?

    • Pakkoraittius

      Portsa pubista en tiedä pitääkö paikkansa.

      Muutoin ei pidä. Asiakkaat ovat välillä lusineet vankeutta tai maksamattomia sakkojaan. Silloin ei pääse pubiin eikä kiljua tekemään.

      • masa vakiasiakas

        Bambugardeni on nuorista naisista pitävien taivas halpojen hintojen takia paikka vetää juuri 18 täyttäneitä hunajan lailla ja illan edetessä näiltä alkavat rahat loppumaan jolloin vaihdetaan suihinotto vessassa pariin siideriin ja tämä on paikassa todella yleistä


    • kotona ei poskiseksi

      Ei kun Bambugardeniin kaikki suihinotosta tykkäävät miehet.

      Halvalla saa poskivedon jos parista siideristä, huhheijaa, sinne!

    • Patterinhaan Pastori

      Humppari ei ole pelkästään bup, vaan myös seurakunta, jossa voimme kokoontua herran nimeen. Rakastamme SINUA....

      • niko p

        oot paska jätkä


      • ssfsfsfa
        niko p kirjoitti:

        oot paska jätkä

        vejä käteeeen homoooo


    • Pirkka-Pekka

      Tänään puolenpäivän aikaan oli Humpubin ohi mennessäni ja tullessani tupakilla vetelehtimässä niin kirjavaa joukkoa, että parempia sketsihahmoja ei muualta löydy. Jutut olivat vielä parempia.

    • Vaikka Turus en juuri nyt asukaan, niin viimeksi kun kävin poikettiin myös Wanhassa Variksessa. Ja ihmettelen että miksi, hirvee eläkeläisten räkälä - Ei saa edes viinaa, pubit on vähän turhia siinä mielessä mun mielestäni.

      • Niin joo, ja keskustan paikoista ainakin Alepub on aika perseestä. Eihän siellä mahdu edes istumaan kun mesta on täynnä "halvan oluen" perässä olevia.


      • lymphaticus kirjoitti:

        Niin joo, ja keskustan paikoista ainakin Alepub on aika perseestä. Eihän siellä mahdu edes istumaan kun mesta on täynnä "halvan oluen" perässä olevia.

        Selatessani ketjua ihmettelen että joku äänesti Varissuon Bassoa... Varmaan turun paras baari omasta mielestäni, tai siis niistä missä olen käynyt. Tietenki eteen tulee taas sekin ongelmat että mikä lasketaan baariksi...


    • Iso3 3,5 e

      Halpa olut on räkälöiden ainoa myyntivaltti. Muuten sinne ei kukaan mene.

      Hannikaisessa on edullinen aamuoluttarjous. Putkasta päässeet ovat tyytyväisiä.

    • olettenoloja

      juokaa kusista päihdettänne, persut.

    • JAUJOOJUU

      Hannikainen ja corona! Portsa pub Artturin omistaja oli 90-luvulla Timo halonen.

    • Ohi kävelijä

      Ale -pubin edusta on siistiytynyt. Tumpit, räkä ja vetelehtivät naikkoset ja miekkoset puuttuvat

      Onko huoltomies, isännöitsijä vai hovimestari pitänyt kuria ?.

      • kuspask

        Sisällä on tupakkakoppi
        Ehkä ennen ei ollut, en osaa sanoa kun en ole paljoa käynyt


    • yksi räkälä lisää

      Bar toimisto. Porukka on rikollisia, idiootteja suunsoittajia ja muutama vakio pubiruusu. Niitä paikkoja joihin ei viitsi mennä jos ei ole pakko.

      • Tikaspu

        Bar Toimistoon ,on näköjään siirtynyt Homo miehiä Deili New sistä ja Ale pubista


      • Durggusest

        Paikalla ilmeisesti myös pyörävarkauksia suorittaneita aineherroja...


    • Kerran käyny

      Sade-baari Ilpoisissa, karmee räkälä ja töykee henkilökunta.

      • Kehuttu työntekijä

        No kerran käyneenä tiedätkin todella paljon -.- jos Sade on mielestäsi räkälä, niin et ole sellaisessa koskaan käynyt ja minä olen ehkä parhaimmasta päästä oleva myyjä, keskustelen jokaisen asiakkaan kanssa jos he suinkin sitä haluavat, kyllä ne asiakkaat ovat töykeitä ei me työntekijät. Hymyilen ja kiitän, se on jo 90% enemmän asiakaspalvelua kun räkälöissä..


    • RavintolaAsiakas

      "Baarit" ja "Pubit" ovat ovat persujen ja muiden junttien kokoontumispaikkoja.

    • Ei enää räkälöissä

      Tällä hetkellä pystyssä olevissa paikoista karmeimmat, missä itse olen käynyt kääntymässä, ovat linja-autoaseman lähettyvillä oleva Bambu Garden ja sitten matkalla Hepokultaan Street Bar 95. Aikanaan rautatiepuiston vieressä oli Roseanne, jossa tarjoilijatkin olivat välillä aivan kännissä.

    • hyvä juttu

      Linna Bub Taideakatemiaa vastapäätä on sulkenut ovensa. JEES !

      • Rauhassa bisselle

        Linna Pubi oli kyllä ihan omaa luokkaansa, mutta pitkälti kiinni omasta asennoitumisesta. Käynyt pari kertaa vuosia sitten jossain pubiliigan bilis pelissä, ei voinut kuin nauraa.. (ei ois itkukaan auttanut ;) ) Myös Vanha Varis sekä paljon huomioitu Humm Pub on tullut koettua.. Ja Masan baari oli ihan jees.
        Mutta kyllä se vaan niin nykyään menee, että jokaisessa baarissa, pubi, yökerho jne on aina jotain laitapuolen kulkijoita, narkkeja jne jne.
        Kun vaan sen pään ottaa pois hanurista ja katsoo avoimin silmin ympärilleen hetken ja seuraa erilaisia ihmisiä niin näkee tämän ikävän ilmiön.
        Olen käynyt monia pieniä paikkoja vuosien varrella, enkä löydä mitään "ehdottomasti ei enään ikinä" paikkaa.
        Olen ihan tavallinen duunissa käyvä perheen äiti joka mielummin sitten jättää ehkä nuo tupaten täynnä olevat yökerhot väliin.
        Sitäpaitsi suurimmassa osassa pieniä paikkoja on aivan ihana henkilökunta, kun vaan itse osaa käyttäytyä.
        Ja onhan nuo yökerhojenkin duunarit mukavia (usein toki tuiman näköisiä kun yrittävät keskittyä tilauksien tekemiseen), mut aina vaan niin kovin kiireisiä että ei ne ehdi asiakkaan murheita kuunnella, vaikka haluaisivatkin.
        Turussa ja lähialueilla on ihan ok baarit, jokaiselle jotakin, ja kyllähän se oma asenne aika paljon ratkaisee :)
        p.s. Bambusta en voi sanoa mitään, kun en ole koskaan käynyt..


      • Rauhassa bisselle kirjoitti:

        Linna Pubi oli kyllä ihan omaa luokkaansa, mutta pitkälti kiinni omasta asennoitumisesta. Käynyt pari kertaa vuosia sitten jossain pubiliigan bilis pelissä, ei voinut kuin nauraa.. (ei ois itkukaan auttanut ;) ) Myös Vanha Varis sekä paljon huomioitu Humm Pub on tullut koettua.. Ja Masan baari oli ihan jees.
        Mutta kyllä se vaan niin nykyään menee, että jokaisessa baarissa, pubi, yökerho jne on aina jotain laitapuolen kulkijoita, narkkeja jne jne.
        Kun vaan sen pään ottaa pois hanurista ja katsoo avoimin silmin ympärilleen hetken ja seuraa erilaisia ihmisiä niin näkee tämän ikävän ilmiön.
        Olen käynyt monia pieniä paikkoja vuosien varrella, enkä löydä mitään "ehdottomasti ei enään ikinä" paikkaa.
        Olen ihan tavallinen duunissa käyvä perheen äiti joka mielummin sitten jättää ehkä nuo tupaten täynnä olevat yökerhot väliin.
        Sitäpaitsi suurimmassa osassa pieniä paikkoja on aivan ihana henkilökunta, kun vaan itse osaa käyttäytyä.
        Ja onhan nuo yökerhojenkin duunarit mukavia (usein toki tuiman näköisiä kun yrittävät keskittyä tilauksien tekemiseen), mut aina vaan niin kovin kiireisiä että ei ne ehdi asiakkaan murheita kuunnella, vaikka haluaisivatkin.
        Turussa ja lähialueilla on ihan ok baarit, jokaiselle jotakin, ja kyllähän se oma asenne aika paljon ratkaisee :)
        p.s. Bambusta en voi sanoa mitään, kun en ole koskaan käynyt..

        Wanha varis oli kyllä kamalin kokemus ikinä, siis oikeasti, melkein loukkaannuttiin kuin tuli uutena asiakkaana tällainen nuori "kloppi"

        HummPub on taas paras pikkupubi mitä tiedän, mukava henkilökunta, alhaiset hinnat, ja tänne on myös uudet asiakkaat tervetulleita. Plussaa on myös se että paikassa pidetään karaokea erillisen (taitavan) juontajan kera, ja viihtyisä ilmapiiri kaikenkaikkiaan.

        Masassa kävin kerran viime kesänä, ei herättänyt mitään tunteita

        Bambu olisi ok, mutta hinnat liian kalliit, ja väki liian sisällepäin suuntutunutta


    • Ei enää ikinä!!

      Mun mielest Päiväköti, hirvee huumeluola.

      • Vuodet vierii

        Päiväkoti ei ole ollut pystyssä muistaakseni enää syksyn 2007 tai 2008 jälkeen.


      • Ei röökaa
        Vuodet vierii kirjoitti:

        Päiväkoti ei ole ollut pystyssä muistaakseni enää syksyn 2007 tai 2008 jälkeen.

        Masan baari Raunistulassa


    • asdaffg

      Lyni on kamalin, turun rumimmat muijat löytyy sieltä ;)

    • ei kiitos

      kanssa Masan baari, kauhee hollitupa!

    • ilpoisissa asuva

      Ilpparin Sade.

    • Karttakaa!

      Masan baari Raunistulassa, huh,huh, mikä paikka...

    • Itse annan kyllä Hump pubille täydet pisteet. On meinaan turun ainut "joka ilta karaoke" paikka jossa on ERILLINEN JUONTAJA ja lisäksi juomahinnat lähes turun edukkaimmat

    • Lonttistentieltä

      Bambugarden mainostaa sunnuntaita ravintolahenkilökunnalle. Mahtavatko tulla ? Ainakin ennen asiakkaat näyttivät suurelta osin Sillankorvan asukeilta.

    • Räkälöitäkö

      Karmeudesta en tiedä, mutta Hasse's Pub ja Masan baari ovat M.A. Nummisen Baarien mies -kirjassa.

    • Uusturkulainen

      Suomalainen Pohja on jonkin ravintolan tai kuppilan nimi. En tiedä missä päin Turkua on.
      Viittaako nimi Pohja asiakaskuntaan, joka on pohjalla vai mitä tarkoittaa ? Kannattaako poiketa huurteisella ?

    • Pubientuntija

      No se Daily News Yliopistonkadulla. Sekakäyttäjiä jä huumehörhöjä täynnä. Kiertäkää kaukaa.

    • Filosofinendebatoija

      Heidän kanssaan ei tarvitse tuhlata aikaa keskusteluihin soteuudistuksesta, ylityökorvauksien leikkaamisesta, taloussuhdanteista ym. Jää aikaa itselle uusiin aiheisiin.

    • hassenpub

      Kukaan ei ehdottanut hassen pub,toisaalta siellä ei ole varmaan kukaan käynyt.Asuin samassa talossa ja en oikeastaan nähnyt siellä lainkaan asiakkaita.Muutamat juopot käyvät siellä mutta ihmettelin millä tuloilla pulju pysyy pystyssä.Taitaa olla harrastus.

    • Totta

    • ördis76

      Pääskyvuoren paikallista ei vissiin ole mainittu? En muista nimeltä, joku kotkanpesä?
      Kerran kävin yhdellä, ja heti meinasi mennä nyrkkitappeluksi.
      No, kummasti nuo pesusienet muuttivat äänensävyy, kun päätä pitempi (ja leveämpi) kaveri sattui paikalle. Naurettavia puudeleita, vain uskaltavat miesylivoimalla vittuilla!!

    • PerSaukkonen

      Ale-pub on loppunut ja tila peruskorjauksessa lattiasta kattoon.

      Onko parantunut Turun työllisyys vienyt asiakkaat vai ovatko he siirtyneet yhteiskunnan laitoksiin taikka Tinatuoppiin, Vanhaan Warikseen tai Bambugardeniin tai sitten puiston penkeille ?

      • Lalla

        Pitänee luetella ne muutamat harvat pubit jotka EI ole räkälöitä. ..


      • Durggulaine

        Alepub Telakka palvelee nykyään, eli ei parantunut tuo mihinkään.


    • hirttosilmukkavalmiina

      Street bar 95 Satakunnantie. Voi luoja. Ja ne karmeat kerrostalot siinä vieressä. Oksu tulee.

    • Durggusest

      Daily News on vaihteleva. Aamu- ja päiväaikaan paikalla on vanhukset, jotka saapuvat paikalle Kela- ja sossuasioiltaan. Nämä eivät ehdi karmeita pahuuksia tehdä. Tulevat taksilla ja lähtevät. Illemmalla toinen väki, se mitä tässäkin ketjussa on mainittu.

    • NeverAgain

      Daily News karmein räkälä. Narkkeja ja kaikenlaista epämääräistä sossun elättiä ja lattialle kuseksijaa täynnä.

    • Yellowgreen

      Kaikki Turun anniskelumestat ihan kamalia sekä ihmisiltään että tunnelmaltaan. Jos menet juomaan yhden oluen tai vaikkapa kahvin sinne, et saa olla rauhassa yksin edes sen aikaa vaan viereesi änkeää joku vanhahko ukko tai muu mies selittämään omia asioitaan, jotka eivät sinua kiinnosta ollenkaan. Lisäksi ehdotuksia satelee oitis seksistä ym. törkyjuttuja ja lisäksi saat vielä kuulla päivän parhaimmat murhat. HOh hOijaa!

    • Anonyymi

      sama vanha (ilmeisesti kaappih. eläkekapianen) alkanut karkoittamaan asiakkaita hannikaisesta joka ollut myös daily newsistä karkoittamasssa maksavia asikkaita siirtymään muualle. ihmetyttää miksi molemmissa henkilökunta lähtenyt pitämään paskantärkeän yksilön mielipiteitä parempina kuin suuren joukon tuomaa tasaista rahavirtaa. kaltaisellaan ei ilmeisesti tilaa edes kaltaistensa paikkoihin. pysyisi himassa kiillottamassa kaljuaan asepukuun pukeutuneena.

    • Anonyymi

      Eiköhän ne karuimmat mestat löydy jostain Varissuosta. Samat dillet siellä vuodesta toiseen

    • Anonyymi

      Oluttuopin iso hinta ja erityisesti aamupäivän hinta korreloi asiakaskunnan tason tieteellisesti havannoituna.

      2,50 euroa tai 2,30 euroa iso tuoppi klo 9-12, niin Turun parhaimmisto ja yläluokka ovat paikalla. Miljööllä ei ole väliä. Loppukuussa on jostain syystä hiljaisempaa. .

    • Anonyymi

      Voi luoja toi Bambu garden ! En ole tiennyt edes missä sijaitsee mutta viime viikolla kävelin Mcdonaldsin takana ja siinä oli joku pornokauppa ensin, sitten srippibaarijoka oli auki vaikka kello oli 23 ja luoja sitten joku räkälä josta 2 elähtänyttä horoa kömpi ulos. Jaaha bambubar ! Voi luoja minkä näköonen baari ja asiakkaat siinä ulkopuolella. Masan baari on ihan yläluokaaa tohon olen vieläkin shokissa bambusta MISTÄ noi asiakkaat tulee ? Siinähän on arvotaloja ihan vieressä. Verkatehtaankatu on osoite sinne vaan kyttäämmän ryysyrantaa

    • Anonyymi

      Ilouutisia Humpubin ystäville ! He triplaavat tilansa vuoden loppuun mennessä .

    • Anonyymi

      1970-luvulla oli härmän helmi niminen räkälä kauppahallin vieressä,torin laidassa oli AAA-Baari ja Valio Femma ja Veistämön Baari Wärtsilän kupeessa.
      Jokibaari Linnankadulla ja Einespala Kupittaan Puiston vieressä.
      Aika säpinä mestojahan ne oli,siellä vierähti joskus valomerkkiin asti.

      • Anonyymi

        Foija meni neljältä kiinni sieltä mentiin Einespalaan jatkamaan jossa joskus jaksettiin olla aamukymmeneen, ellei baarin omistajarouva ( nimi, ei tule mieleen) tehnyt aikaisemmin stoppia.
        Muistelma 70-luvun alusta.


    • Anonyymi

      Bar Toimisto Kaskenmäessä avaa sunnunutaisin klo 9. MITÄH ?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe