Porissa KUNNON LÄVISTYS LIIKE???

Mie... ;)

Onkos Porissa joku kunnon lävistysliike... ?pitäis mennä ottaa napalävistys kesällä...!!! (Jee, JEE) En oo oikeen tietonen... ;)

24

6718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaRs

      No ainakin toi Tattoo Nation.

    • ....

      poikakaverini otti tuolla tattoo nationissa nännilävärin... ja muutama kaverini on ottanut siellä napakoruja ja kulmiin koruja...

      hygienia kohdallaan, vaikka pojat hieman pelottavilta näyttävätkin :)

      • PiLLoW

        moi juuli :)täällä sitä hankitaan jo tietooo.... eiks oo hyvä palsta??? mun mielest ainaki


      • basse

        pitääkö olla yli 18 vuotias että saa siellä liikkeessä kielilävärin


      • ...
        basse kirjoitti:

        pitääkö olla yli 18 vuotias että saa siellä liikkeessä kielilävärin

        eei mut jossai vaaditaa vanhemmat mukaa taik sit lupalappu että saa ottaa xd


    • hihhihhiihii

      ei Porissa oleeeee. suippokorvaapoooriilaaine!

    • VIISAS-PORILAINEN

      Mä voin sanoo et Poris jos jossai on hyvii lävistys liikkeitä :) Mut ei tartte men kunnon liikkeeseen kun tiedän porista yhden Ville Rintala se jos joku on hyvä se laittaa sit nii hienoi tatuointei ja lävistyksii vaik on vasta 23v. SUOSITTELEN :) (katsokaa facebookista Ville Rintala) ja siel ei tarvii mitää lupa lappuu tai huoltajaa :DD OLEN KÄYNYT MUUTEN HÄNELLÄ MUTTA OSOITETTA EN MUISTA ULKOA :)

      • jujujujuju

        joo oon kuullu tosta tyypistä eikös se ookki voittanu jotain bmx kilpailuja?


      • huhhahheijaa

        Itte oon kuullu ja nähny et kyseisen sällin kotonaa tekemät kuvat huuhtoutuu ekassa suihkussa viemäristä alas ---> haaleeta jälkee... Mikäs siinä jos haluu mielummi halvalla ku hyvää=)


    • ???

      hheei.. tietääks kukaa,et onks poris tai jossau ulvilas jotai liiket,jos sais alle 18v. otta lävistyksen?

    • f15u

      Porin Tattoo Nationissa saa ottaa lävärin 16-vuotiaana eikä tarvii huoltajan lupaa, tatuointeihin siellä vaaditaan se 18-v ikä tai huoltajan suostumus:) Ite kävin ottamassa siellä kielilävärin nyt ennen joulua ja oli kyllä tosi nopee ja kivuton prosessi, ainakin mun kohdalla siis. :)

    • ?

      hei onks poris sellast liiket mis voi ottaa ilma mitää lupalappui ni huulikoru ? alle 15-vuotias ?

    • ottajajja

      Saaks 15v ottaa Tattoo Nationis kulmalävistyksen, jos on huoltaja mukana?

    • raggg

      Ajattelin itte men ottaa Poris huuleen lävärin,, Ja mul on suositeltu tota Tattoo Nationii , ja muutama kaveriki o siel ottanu =) Mut saaks siel ottaa alle 15v lävärin ilma vanhempii ? ; /

      • tattooed96

        Missään paikassa ei tehdä läväreitä alle 16-vuotiaalle ilman vanhempia, 16v saa ottaa yksinään.. Paitsi surfacen, nännilävärin tai genitaalilävärin..


      • tattooed96 kirjoitti:

        Missään paikassa ei tehdä läväreitä alle 16-vuotiaalle ilman vanhempia, 16v saa ottaa yksinään.. Paitsi surfacen, nännilävärin tai genitaalilävärin..

        Missä saa ottaa alle 18 vuotias ilma huoltaja lupaa sillo ku hankein nää snaket vyömestas nii siel oli et piti ol 18 et sai ilma huoltaja lupaa ja oon nyt 17 ja aattelin hankkii uude lävistykse mutta mistä saa otettuu porista


    • napakoruu ♥

      Saaks siel tattoo nationis ottaa napakorun 14v. ilman huoltajaa, jos vaikka lupalappu? (:

    • 13v

      No Putsion parturiliike tekee tosi ammatitmaisia lävistyksiä. Ite kävin tossa viikko sitten ottamassa huulilävistyksen. Tosi ammattimaista oli! Suosittelen
      Olen siis kolmetoista vuotias. Ja ei ollu vanhempia mukana, mut tekaistu lupalappu oli.

    • 15v

      mä oon ottanu Vyö-Mestas rustokoru ja tragusi ja oon ollu tosi tyytyväine :)

      • utelias2

        vieläkö vyö-mesta on pystyssä?


    • 15v

      ei ole, se lopetti vuoden vaihteessa

    • Kaitzuuuh

      Ai mis mää kävin ottaa nää snaket eri aikaa kyl olin sillo 15 ku viimeisen otin ja ny oonn 17 ja aattelin ottaa uuden lävistyksen mut vyömestaa ei oo enää ja jos olet alle 18 vuotias nii en saa ilma huoltaja lupaa ja nytten luin näitä kommenteit nii joku sano et saa otta ajos on 16 nii kertoisikko sitten missä??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe