AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / FINNEISTÄ JÄÄNEET PUNAISET JÄLJET

FINNEISTÄ JÄÄNEET PUNAISET JÄLJET

2 Vastausta 966 Lukukertaa
Naamaani on jäänyt erittäin värikkääksi noiden finnien takia.Arpikuoppia ei juuri ole jäänyt. Onko jotain keinoa saada niitä pois.Kirurgiset toimenpiteet/laser vai ultraääni???...mitä niitä nyt on olemassa JA PALJONKO MAKSAIS?Olisi kiva saada suht tasavärinen iho.Joutuu aina vetää kunnon pakkelikerroksen ettei näytä ihan pelleltä!Eikä oo kiva taas näyttää liian pakkeloidulta.Onko kotikonsteja tähän ongelmaa vai joudunko turvautua johonkin klinikkaan?

Suositelkaa mulle jotain peittävää mutta luonnolisen jäljen jättävää meikkivoidetta.Ja joka pysyy!!!Mulla on seka iho..pintakuiva,mutta rasvottuu herkästi.

Luonnollisuus kunniaan!!!

arpihoito

itse olen käynyt vstaavanlaisten arpien takia kosmetologilla arpihoidossa, joka maksoi 20€ kerta, ja jotta arvet häipysivät piti käydä kerran viikossa 2 kuukautta, ja kyllä arvet lähti, suosittelen.

mikrohionta

Itse kävin kosmetologilla mikrohionnassa ja sillä lähti sekä punaiset jäljet että arvet/kuopat pieneni huomattavasti ja suurinosa lähti kokonaan pois tarpeeksi monen hoitokerran jälkeen. muistaakseni yksi kerta maksoi jonkun 70€ sisältäen ihonpuhdistuksen.
 /   /  / FINNEISTÄ JÄÄNEET PUNAISET JÄLJET

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta