Lesbochatti

Pelakuu

Lesbochatti Suomi-24.ssä taitaa olla suvaisemattomuuden tyyssija. Asiallista keskustelua ei saa syntymään jos satut olemaan mies, uskosin että moni míes haluaisi avartaa käsityksiään, mutta se estetään töykeällä tavalla.
Ymmärrän että "vain naisille" tarkoittaa, suojaamaan kaikenmaailman häiriköiltä, mutta miksi asiallista keskustelua ei sallita. Ei homochatitkaan sulje naisia pois. Tässä tasa-arvohomma menee pikkasen pesiilleen.

12

3315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla on

      oletuksena että lesbot haluaa avartaa miehen näkökantaa lesboista?

      Mikä luulo sulla on että meillä on tärkeintä se että heterot oppii tuntemaan meitä ja pitämään ihmisinä?

      Mun mielestä heteroäijät voi kirjoitella tänne tai lukea kirjoista sen mitä löytävät lesboista, mulla ei ole ainakaan intoa avartaa heidän maailmankuvaansa.

      Ja en mä miehiä vihaa, en heteroita, mutta alkaa ottaa päähän kun he olettavat että kaikki tässä maailmassa on heillä hyväksytettävä, että jokainen erilaisuus on heille näytettävä sänkypuuhia myöten jne että he muka oppisivat suvaitsevaisiksi.

      Tasa-arvohommaa kuten sanoit heterot käyttää silloin kun eivät saa mitä haluavat.

      JOten jos sä olet mies ja haluat avartaa mieltäsi mene kirjastoon ja lainaa kirjoja tai jne. Käy Setan sivuilla kasomassa mistä löytyy materiaalia jne.

      Lesbochatin tarkoitus ei ole olla opetuskanava heteroille.

      • Mixell

        Aivan. Käsityksiään ja tietojaan voi avartaa ja laajentaa hakemalla kirjallisuutta ja asiatietoa tutkimuksista, setalta ja sen semmoisista. Chat EI ole koskaan tiedonavarrus paikka. Ne paikat ovat erikseen.


      • Pelakuu

        #...oletuksena että lesbot haluaa avartaa miehen näkökantaa lesboista? #
        ---Ihmisen hyvätahtoisuus toisia kohtaan katsomatta rotuun, uskontoon, seksuaalisuuteen ym.


        #Mikä luulo sulla on että meillä on tärkeintä se että heterot oppii tuntemaan meitä ja pitämään ihmisinä? #
        ----Siksi juuri haluaisinkin oppia tuntemaan, ettei olis luuloja ja vapaaehtoisuuteenhan kaikki perusrtuu, enkä pakota ketää vasten tahtoaan. Enkä ole hetero, jos niin luulet.


        #Mun mielestä heteroäijät voi kirjoitella tänne tai lukea kirjoista sen mitä löytävät lesboista, mulla ei ole ainakaan intoa avartaa heidän maailmankuvaansa.#
        ---Kiitos, mutta olen mies en äijä.


        #Ja en mä miehiä vihaa, en heteroita, mutta alkaa ottaa päähän kun he olettavat että kaikki tässä maailmassa on heillä hyväksytettävä, että jokainen erilaisuus on heille näytettävä sänkypuuhia myöten jne että he muka oppisivat suvaitsevaisiksi. #
        ---Katkeruutta?? Toivottavasti elämä kohtelee paremmin jatkossa.


        #Tasa-arvohommaa kuten sanoit heterot käyttää silloin kun eivät saa mitä haluavat. #
        ---Niin saattavat tehdä, mutta miten ME erilaiset.



        #JOten jos sä olet mies ja haluat avartaa mieltäsi mene kirjastoon ja lainaa kirjoja tai jne. Käy Setan sivuilla kasomassa mistä löytyy materiaalia jne.#
        ----Pah, no seta on seta, mutta elävä elämä se opettaa parhaiten ja aidot ihmiset, joihin lesbotkin kuuluvat.


        #Lesbochatin tarkoitus ei ole olla opetuskanava heteroille.#
        ----Todella ei ole, mutta ilmeisesti siellä osataan keskustella asiallisestikkin, toivoisin ainakin niin.

        Hyvää ja antoisaa kevättä Sinulle!


      • toinen mies

        annetaan lesbojen elää rauhassa omaa elämäänsä niinkuin itse parhaaksi näkevät

        ei lesbot muuta vaadi meiltä heteromiehiltä


      • ajatellut
        Pelakuu kirjoitti:

        #...oletuksena että lesbot haluaa avartaa miehen näkökantaa lesboista? #
        ---Ihmisen hyvätahtoisuus toisia kohtaan katsomatta rotuun, uskontoon, seksuaalisuuteen ym.


        #Mikä luulo sulla on että meillä on tärkeintä se että heterot oppii tuntemaan meitä ja pitämään ihmisinä? #
        ----Siksi juuri haluaisinkin oppia tuntemaan, ettei olis luuloja ja vapaaehtoisuuteenhan kaikki perusrtuu, enkä pakota ketää vasten tahtoaan. Enkä ole hetero, jos niin luulet.


        #Mun mielestä heteroäijät voi kirjoitella tänne tai lukea kirjoista sen mitä löytävät lesboista, mulla ei ole ainakaan intoa avartaa heidän maailmankuvaansa.#
        ---Kiitos, mutta olen mies en äijä.


        #Ja en mä miehiä vihaa, en heteroita, mutta alkaa ottaa päähän kun he olettavat että kaikki tässä maailmassa on heillä hyväksytettävä, että jokainen erilaisuus on heille näytettävä sänkypuuhia myöten jne että he muka oppisivat suvaitsevaisiksi. #
        ---Katkeruutta?? Toivottavasti elämä kohtelee paremmin jatkossa.


        #Tasa-arvohommaa kuten sanoit heterot käyttää silloin kun eivät saa mitä haluavat. #
        ---Niin saattavat tehdä, mutta miten ME erilaiset.



        #JOten jos sä olet mies ja haluat avartaa mieltäsi mene kirjastoon ja lainaa kirjoja tai jne. Käy Setan sivuilla kasomassa mistä löytyy materiaalia jne.#
        ----Pah, no seta on seta, mutta elävä elämä se opettaa parhaiten ja aidot ihmiset, joihin lesbotkin kuuluvat.


        #Lesbochatin tarkoitus ei ole olla opetuskanava heteroille.#
        ----Todella ei ole, mutta ilmeisesti siellä osataan keskustella asiallisestikkin, toivoisin ainakin niin.

        Hyvää ja antoisaa kevättä Sinulle!

        että esim täällä voisit saada keskustelun aikaiseksi jos sä aloittaisit sen jollain toisella tavalla kuin että lesbochat syrjii miehiä.

        Jos sulla on asiaa niin kirjoita siitä, tuskin jaksaa kiinnostaa miten miehiä syrjitään lesbochatissa.

        Jos sä olet homomies joka haluaa tietää millaisia ihmisiä lesbot on niin tee sitten itsesi hiukan mielenkiintoisemmaksi kuin tusinaheteroäijä joka "haluaa vain oppia ymmärtämään lesboa". Ja samalla esiintyy liisi19 nickillä lesbo cafeessa.

        Ja mulla on todella vaikeuksia uskoa että olisit homo, kyllä olit niin hetero mielipiteissäsi siitä että jos on kyllästynyt heteroiden uteluihin niin on jollain tapaa katkera.

        Se on perushetskua. Lesbot on joo katkeria kun heterot ei kiinnosta, niinpä niin.


      • A.dvis
        Pelakuu kirjoitti:

        #...oletuksena että lesbot haluaa avartaa miehen näkökantaa lesboista? #
        ---Ihmisen hyvätahtoisuus toisia kohtaan katsomatta rotuun, uskontoon, seksuaalisuuteen ym.


        #Mikä luulo sulla on että meillä on tärkeintä se että heterot oppii tuntemaan meitä ja pitämään ihmisinä? #
        ----Siksi juuri haluaisinkin oppia tuntemaan, ettei olis luuloja ja vapaaehtoisuuteenhan kaikki perusrtuu, enkä pakota ketää vasten tahtoaan. Enkä ole hetero, jos niin luulet.


        #Mun mielestä heteroäijät voi kirjoitella tänne tai lukea kirjoista sen mitä löytävät lesboista, mulla ei ole ainakaan intoa avartaa heidän maailmankuvaansa.#
        ---Kiitos, mutta olen mies en äijä.


        #Ja en mä miehiä vihaa, en heteroita, mutta alkaa ottaa päähän kun he olettavat että kaikki tässä maailmassa on heillä hyväksytettävä, että jokainen erilaisuus on heille näytettävä sänkypuuhia myöten jne että he muka oppisivat suvaitsevaisiksi. #
        ---Katkeruutta?? Toivottavasti elämä kohtelee paremmin jatkossa.


        #Tasa-arvohommaa kuten sanoit heterot käyttää silloin kun eivät saa mitä haluavat. #
        ---Niin saattavat tehdä, mutta miten ME erilaiset.



        #JOten jos sä olet mies ja haluat avartaa mieltäsi mene kirjastoon ja lainaa kirjoja tai jne. Käy Setan sivuilla kasomassa mistä löytyy materiaalia jne.#
        ----Pah, no seta on seta, mutta elävä elämä se opettaa parhaiten ja aidot ihmiset, joihin lesbotkin kuuluvat.


        #Lesbochatin tarkoitus ei ole olla opetuskanava heteroille.#
        ----Todella ei ole, mutta ilmeisesti siellä osataan keskustella asiallisestikkin, toivoisin ainakin niin.

        Hyvää ja antoisaa kevättä Sinulle!

        Minä ihmettelen sitä, että miksi ihmeessä pitää suhtautua niin kamalan töykeästi ihmisiin jotka haluavat ottaa selvää. Minä ainakin keskustelen mielelläni lesboudesta(ni) kenen tahansa fiksun tyypin kanssa.


      • on vastattu
        A.dvis kirjoitti:

        Minä ihmettelen sitä, että miksi ihmeessä pitää suhtautua niin kamalan töykeästi ihmisiin jotka haluavat ottaa selvää. Minä ainakin keskustelen mielelläni lesboudesta(ni) kenen tahansa fiksun tyypin kanssa.

        niin miehille kuin naisille. Chatti on syystä koitettu rauhoittaa vain naisille.

        Mikä on niin vaikeaa kirjoittaa tänne muuta kuin valitusta kun ei lesbochatissa saa miehet pyöriä.

        Kun siihen ei voi laittaa että "fiksut miehet sallitaan".

        Jos olisi älysensori joka chatin sisäänpääsyssä niin asia olisi varmaan toinen.

        Tässähän sitä on tilaa kirjoittaa mistä haluaa puhua ja mikä kiinnostaa, mutta tämäkin herra päätti sitten vain valittaa.


    • Joo.. Mutta käsitteleppä ja tunnusteleppa uudemmankerran tuota "avartaa näkemystään" sanaa... nähty on, kun aletaan sitä näkemystä siellä avartelemaan, niin pihalle heilahtaa foorumista mies,jos kaksikin.. että tämä linja lienee paras. Näkemystä voi avartaa sitten ihan toisessa chatissa.

      • Vakkarikonkarilukija

        No hei taas....
        Sinä se jaksat kirjoitella tänne. Ja sivupersoonasi Adviskin putkahti taas:) yo!
        Niin, nythän on kevät....

        Aurinkoa kevääseen ja eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia arvostelematta liikaa eri lajikkeita!


    • Ei lesboilla oikein ole varaa haukkua meitä jotka kuulutaan siihen ryhmään jotka hyväksytään ja te lepakot olette niitä vähemmistöön kuuluvia, ei ole mikään ihme jos teitä syrjitään työpaikoilla, kouluissa ja ihan jokapaikassa kun itse käyttäydytte huonosti. Vierailessani lesbo cafeessa huomasin että vaikka en ollut sanonut sanaakaan niin alettiin haukkumaan. Jos minua haukutaan niin kyllä minäkin haukun takasin ja teidän lepakkojen käsitys siitä että heteromiehet hakisivat jotain tietoja teistä on väärä. Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi että ihmiset voi ihan vain hakea juttelukavereita on se sitten lesbo tai hetero tai homo. Jos te haluatte että teidät hyväksytään kouluissa ja työpaikoilla ja jokapaikassa, niin katsokaa peiliinne ja käyttäytykää itse ystävällisesti. Muistakaa ole muille sellainen kuin mitä haluat että sinulle ollaan. Jos olet ystävällinen niin sinulle ollaan, jos olet ilkeä niin sinullekkin ollaan.

    • f4ct

      Lesbochat on VAIN naisille, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, ainiin, olet mies, siinäpä selitys.

    • taas nosto

      Vuodelta 2005. Minä olin tuolloin 13-vuotias.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe