Pierevä naapuri hississä

Hieno lady

Minulla on suuri ongelma, joka aiheuttaa minulle hilseilyä ja ummetusta. Nimittäin, asun 12:ssa kerroksessa ja joudun käyttämään hissiä päivittäin. Eräs naapurini joka asuu 10:ssä kerroksessa, tulee usein samaan hissiin ja hän joka kerta pieraisee muutaman kerran aivan sumeilematta. Hän jää pois 7:nnessä kerroksessa ja minä jään sinne haisevaan hissiin. Hävettää niin kamalasti, kun ihmiset luulevat että se olen MINÄ joka piereskeli siellä hississä. Mitä ihmettä voisin tehdä? Olen yrittänyt ilmanraikastajaakin sumuttaa, mutta naapurini syö niin kovasti maustettuja ruokia, että ei sitä pierun hajua peitä mitkään kukkaistuoksut! Auttakaa, elämäni on aivan pilalla tämän hirveän ongelman takia? En voi siirtyä käyttämään portaita, koska voisin kaatua kierreportaissa piikkikorkokengilläni ja minkkiturkki päällä tulen niin kamalan hikiseksi ja punaiseksi ja meikit valuu, minun on pakko käyttää hissiä. Help me, please!

15

3292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      pierasi itsekin niin ei ole varaa hävetä.

      • älisee kaikesta

        Tää on tyhjäpäiväistä paskaa, ja keksittyä kivvaa äliseviä ämmiä kohtaan. Tämmösistä oikeesti keskustelevat akat ei osallistu mihinkään muuhunkaan, puhumattakaan kaupassa tai töissä käymisestä. ViDDU ne huutaa siellä velekaboxissa tuo ukko punkkua samalla kun käyt kaupassa....


    • tosi gentleman

      Seuraavan kerran kun hän päästelee pahoja hajujaan sumeilematta hississä, ota elegantisti wunderbaum hajukuusi ja ripusta se hänen kaulaansa. Muista vaihtaa ennalta käsin wunderbaumin kuminauha isommaksi että venyy tarpeeksi. Toimii. On testattu.

    • tahvo, vanhempi puhaltaja

      ja ota laatulenkkarit käyttöön! Piikkikorkoja säästele viksumpaa seuralaista varten. Hikoilkaamme yhdessä!

    • Tomba

      Miksi se naapuri jää pois 7. kerroksessa, jos se asuu 10. kerroksessa? Saattaa jokin muukin haiskahtaa kyseisen henkilön toimissa. Tarkkaile naapuriasi!

      • naapuri

        Koska kahdella kerrosvälillä ei ehdi pierrä, muuten jäisin jo kasissa. Muutenkin menee joskus hätäiseksi kun kuulee postiluukusta että yläkerran rouva on lähdössä ulos eikä ehdi kehittämään pierua ajoissa, silloin pitää pomppia ja yrittää "vellata" mahaa että saisi kaasut liikenteeseen.


      • Kahjo

        että täällä on yhtään vakavissaan kirjoitettua viestiä?
        Pieruhuumori rules!!!!!


      • Tomba
        Kahjo kirjoitti:

        että täällä on yhtään vakavissaan kirjoitettua viestiä?
        Pieruhuumori rules!!!!!

        Kukahan se tosikko nyt on. Ja pierussahan ei muuta olekaan kuin huumoria! Ja löyhkää.


    • wwgolfman

      Käytä lady portaita, hytötyliikuntaa juunou..Kuka sitä nyt paskanhajussa matkustaa? Jos ymmärrän oikein ei ladyt kyllä paskanhajussa viihdy, ei varmasti? Sillä naapurilla tai mikäs se oli, sillä on hieno suoliston toiminta ja varsinkin kun ääntä tulee kummastakin päästä..priuh;) Elämässä pitää olla lady huumoria..turkki myyntii ja shortsit jalkaa ja t-paita päälle, kyllä se siitä.

      ps.hilseilyyn on apoteekissa jotain limenttiä ja ummetukseen myös.

      • Hieno lady

        Eihän se millään voi olla oikein, että minun, Hienon Ladyn, pitäisi siirtyä portaisiin koska joku suolikaasuterroristi haluaa vallata hissin. Eikö tähän löydy mitään keinoa? Voinko turvautua virkavaltaan? Entäpä henkinen kärsimys ja hajuhaitta? Voinko vaatia naapurilta korvausta vedoten henkiseen julmuuteen ja barbaarimaisuuteen?


    • Talonmies Pökkäräinen

      Tulostat printterillä paperin jossa seisoon kissan kokoisin kirjaimin että

      PIERESKELY HISSISSÄ KIELLETTY

      ja teippaat sen sinne hissikoppiin.

      • Hieno Lady

        Se on kyllä vaikeaa näin hienon naisen laittaa sellaista kylttiä, jokuhan voi nähdä että minä sen sinne vien. On jo niin työlästä edes kirjoittaa tuollaisia sanoja kuin pieru. Ne eivät kuulu normaaliin sanavarastooni. Minusta se on itsestäänselvyys, ettei kyseistä toimenpidettä suoriteta hississä, varsinkaan kun joku lähimmäinen on siitä kärsimässä.


    • nuuhku

      Hajunsyöjät kainaloon..

    • hajuliini

      Eikös se haju ollutkin vain kuuroja varten..??

    • nalle nuuh

      Eikös se haju ollutkin vain kuuroja varten..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe