Pilalle hemmotellut teinit ja snobit

diabolos

Ne ovat nämä snobit, jotka rahan ahneuksissaan tuhoavat eläinten elinoloja, ja täten vaikuttavat myös meidän elämäämme. Paras esimerkki on turkistarhaus. Vuosittain tapetaan tuhansia eläimiä, vain koska jotkut snobailevat kapitalistit tarvitsevat itselleen statusmerkin. Onpas käytännöllinen ja kunnon konkreettinen syy tappaa eläin! Entäs sitten tämä öljyn poraus Alaskasta. Kumpi on loppujen lopuksi tärkeämpää: että voi pari vuotta viellä käyttää bensiiniä, vai pitää jylhä luonto koskemattomana. Raha taas ratkaisee. Entäs sitten eläinrääkkääjät? Hekin ovat käsittääkseni usein hyvätuloisista perheistä, ja jollakin tavalla pilalle hemmoteltuja(yleensä poikia). Kyllähän köyhätkin eläimiä tappavat, esim. ampuvat räksiä ja harakoita pienoiskivääreillä. Siinä onkin oma jännityksensä, vähän kuin metsästäessäkin, eikä eläin paljoa ehdi tuntea kipua. Rikkaiden pilalle hemmoteltut tunnevammaiset kakarat taas heittelevät koiria kivillä, ampuvat niitä vesipyssyillä(kun ne on sidottu) ja pistelevät niitä kaikilla neuloilla sun muilla.
Köyhät eivät myöskään luovu lemmikistään teini-iässä, kuten rikkaiden pilalle hemmoteltut kakarat jotka siirtyvät vikittelemään vastakkaista sukupuolta. En tarkoita kuitenkaan että vain rikkaat olisivat eläinrääkkääjiä (humalassahan ei ole tuloilla mitään väliä, kauheuksia vaan tulee tehtyä, ja rahahan ei tunnevammaisuutta ratkaise). Tälläinen kuva minulle on vain jäänyt. Kapitalismi on taas jättänyt jälkensä..........

18

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shitteri

      ei tuolla ole kyllä mitään tekemistärikkauden kanssa...musta tuntuu, että sellasten prheiden lapset,joissa menee huonosti, esi alkoholismi, väkivalta, köyhyys yms, ovat kyllä suurempi riski eläimille kun rikkaat ihmiset. siis mun mielestä tällänen jaottelu on kyllä järjetöntä, mutta useammn se menee kyllä niin päin, että vihanen lapsi jolla menee kotona huonosti purkaa itseään vaikkapa kiusaamalla pienempiään ja heikompiaa. eläimethän ovat hyvä kohde.ei sen puoleen etteikö rikkaided hemmotellut kakaratkin sitä tekis.voi olla että ne on niin lellittyjä, että jossain vaiheessa on unohtunu kertoa mikä on oikein ja mikä värin.en mä tiiä, onhan noita sekopäitä, mutten oikein usko, että voidaan tuomita ihmisiä sne mukaan onko ne rikkaista vai köyhistä oloista....niin ja mä tässä nyt kyllä tarkoitin pelkästään jotain teini-ikäisiä mukuloita. mihinkään öljynporaukseen yms en osaa ottaa kantaa, mutta kyllä se rahan valta on niin suuri, että siinä jää ympäristö aina toiseksi. niin isoissa kysymyksissä on turha enää vedota rikkaidne kakaroihin. se on aivan sama mikä lähtökohta on, raha sumentaa kaikkien ihmisten pään, koska ihmisen perusominaisuuksiin kuuluu ahneus ja vallanhalu.

    • Cage

      Trollit, joiden ei pitäisi oksentaa näppäimistöltään tavuakaan. Mitä mieltä näistä?

      • diabolos

        Ich will
        Ich will
        Ich will
        Ich will
        Ich will
        Ich will
        Ich will

        (Ich will) Ich will dass ihr mir vertraut
        (Ich will) Ich will dass ihr mir glaubt
        (Ich will) Ich will eure Blicke spüren
        (Ich will) Jeden Herzschlag kontrollieren

        (Ich will) Ich will eure Stimmen hören
        (Ich will) Ich will die Ruhe stören
        (Ich will) Ich will dass ihr mich gut seht
        (Ich will) Ich will dass ihr mich versteht

        (Ich will) Ich will eure Phantasie
        (Ich will) Ich will eure Energie
        (Ich will) Ich will eure Hände sehen
        (Ich will) In Beifall untergehen

        Seht ihr mich?
        Versteht ihr mich?
        Fühlt ihr mich?
        Hört ihr mich?

        Könnt ihr mich hören?
        Wir hören dich!
        Könnt ihr mich sehen?
        Wir sehen dich!
        Könnt ihr mich fühlen?
        Wir fühlen dich!
        Ich versteh euch nicht

        Könnt ihr mich hören?
        Wir hören dich!
        Könnt ihr mich sehen?
        Wir sehen dich!
        Könnt ihr mich fühlen?
        Wir fühlen dich!
        Ich versteh euch nicht

        Ich will
        Ich will
        Ich will
        Ich will

        Wir wollen dass ihr uns vertraut
        Wir wollen dass ihr uns alles glaubt
        Wir wollen eure Hände sehen
        Wir wollen in Beifall untergehen - ja

        Könnt ihr mich hören?
        Wir hören dich
        Könnt ihr mich sehen?
        Wir sehen dich
        Könnt ihr mich fühlen?
        Wir fühlen dich
        Ich versteh euch nicht

        Könnt ihr uns hören?
        Wir hören euch
        Könnt ihr uns sehen?
        Wir sehen euch
        Könnt ihr uns fühlen?
        Wir fühlen euch
        Wir verstehen euch nicht

        Ich will
        Ich will


      • muoriska

        Vaan mikähän on trolli?? Enhän vaan minä voi sellainen olla??? Jos olen, niin kertokaa heti. Pysyn pois näppäimistöltä, tai sitten en...


      • mcsalmin

        kaikkivaltias päätät, ketkä saavat tuoda oman äänensä kuuluviin ja ketkä eivät?

        Kaikkien ei tarvitse olla näppäinnikkareita. Mielestäni palstalla puhutaan mielenkiintoisesta, ajankohtaisesta itseäni ainakin suuresti liikuttavasta asiasta. Tietysti aika steretyyppisesti ja kärjistäen.


    • suvi

      Tekstistäsi saa sen kuvan, että sinulla on jotain henkilökohtaista nimenomaan teinejä ja rikkaita vastaan, ei sitä, miten eläimiä kohdellaan.
      Sysäät kaikki eläimille tehtävät vääryydet rikkaiden teinien syyksi. Jos haluat kirjoittaa varteenotettavan tekstin, älä ensimmäiseksi syyllistä tiettyjä ihmisiä asiasta!
      Minä voin sanoa suoraan, että olen rikkaasta perheestä, olen lisäksi 16, joten olen siis nimenomaan tuollainen "kamala ja hirveä rikas teini". Meillä on kaksi koiraa, 3 ja 8-vuotiaat. En todellakaan jättäisi niitä heitteille vain siitä syystä, että olemme rikkaita..! o__O
      Tuskinpa minun suhtautumiseni niihin muuttuisi sen enempää, vaikka yhtäkkiä köyhtyisimmekin.

    • Tietoa

      " Paras esimerkki on turkistarhaus. Vuosittain tapetaan tuhansia eläimiä, vain koska jotkut snobailevat kapitalistit tarvitsevat"

      Kymmeniä- , jopa satoja tuhansia tapetaan.
      Eniten tappavat vapautetut minkit.
      Miten sen saisi loppumaan, tai ainakin vähenemään?

    • To-Drown-A-Rose

      Ihmisiä on joka lähtöön ja suurimmalti osin he ovat itsekkäitä paskoja. Kapitalismi tai ei, ihmiset ovat aina jossain suhteessa kusipäitä ja horjuttavat luonnon tasapainoa. Mikään ei ole täydellistä, mutta omilla teoillaan voi edes pikkiriikkisen muuttaa omassa ympäristössään.

    • kugiugio

      Nykyään ahne ihminen ajattelee vaan itseään tai kirkuvaan kakaraansa,eläimet jäävät vaille mitään huomioo ja rääkkäys on yleistä....Kaikista turhimpia ovat juuri turkistarhaus,härkätaistelu,valaanpyynti jne....
      Koittakaa nyt persereijät tajuta että eläimilläkin on oikeudet ja niitä täytyy kunnioittaa eikä repiä ees sun taas....ja elukat ei tykkää kun lapset retuuttaa niitä,opettakaa lapsenne kunniottamaan eläimiä.....suomeen tarvittaisiin kovemmat tuomiot mulkuille eläinrääkkääjille....

      • ssnobi

        Olen hyvin rikkaasta perheestä (tyttö, 14-vuotias) ja omistan kaksi koiraa ja kaksi hevosta, joita ei tulisi mieleenikään rääkätä. Aloittajalla vain kateutta rikkaita kohtaan. Miten voit puhua tuollaisia, kun et todennäköisesti tiedä rikkaista lapsista mitään? Itse olen sellainen, jota kutsut snobiksi, ja ystäväpiirini koostuu "snobeista", ja emme ole tuollaisia. Sä et voi kirjoitella asioista, joista et tiedä mitään, köyhä. Niinku vaikka rikkaiden perheiden lasten elämä.


      • taas vauhdissa

        eläimillä ei ole velvollisuuksia siispä niillä ei ole oikeuksiakaan.
        mitä tulee härkätaisteluihin niin mene valittamaan maan kukttuurista siihen maahan missäö hörkötaisteluita on.
        turkistarhaus taas on laillinen ala jonka päälle ei todellisuudesta vieraantunut vihernarsisti ymmärrä yhtään mitään. ja tämä sama vastaus koskee osittain myös ketkjun aloittajaa.
        turkistarhaaja maksaa teidänkin elämänne!


    • kasvatetut

      viherfanaatikot,heidän myötä vaikutuksellaan Suomessa pyörii ulkoa tullutta porukkaa joka tappaa vuosittain kantaväestöä
      shkupolli5,muhis1,bibani3,mutta mitä sillä on väliä,Suomihan kuuluu kaikillle!

    • Benjamin Von Guggelberg

      Mielestäni eläinten tunteita ei saisi asettaa nykyaikaisessa yhteiskunnassa ihmisten perustarpeiden edelle.
      Jokainen saa itse päättää, miten tykkää pukeutua.
      Kaikkia ei pukeutumisvalinnoillaan voi tietenkään miellyttää, mutta oma mukavuus ja vaatteiden tuoma oma tyyli ja arvomaailma tulisi pitää erillään eläinten oikeuksista.
      Eläimet kun ovat olleet vuosisatojen ajan pelkkää tuotanto- ja kulutustavaraa, lukuun ottamatta tietenkin kotieläimiä, joista on ihmisille hyötyä/iloa.
      Viherihmiset ja vasemmistolaiset voisivat suoraan sanoen painua helvettiin pilaamasta ihmisten arvomaailmaa ja nyky-yhteiskuntaa, jossa ahneiden vasemmistolaisten halut varastaa hyvin toimeentulevien ihmisten elantoa on kasvanut liian suureksi.
      Jokainen voi itse omalla työllään ansaita rahaa ja heidän tulisi myös nauttia itse omista rahoistaan, eikä kustantaa laiskojen ja luusereiden elämää verovaroin.

    • ansiokas kirjoitus

      Hyvä ja asiallinen kirjoitus, nuo itseään eläinsuojelijoina pitävät harhaiset vasemmistolaiset, pitäisi poistaa täältä trolleina. Ovat kuitenkin lähes terroristeihin rinnastettavia tyyppejä.
      Menisivät kunnon töihin, niin yhteiskunnan ei tarvitsisi maksaa niiden sängyssä makaamista. Muuta pysty tekemään, kuin pohtimaan jotain eläinten oikeuuksia.
      Niillä on juuri niin hyvät oikeudet kun mitä ne tarvitsevat. Pihviä lautaselle ja maitoa lasiin, turrkkia päälle jne.

    • pipero

      Guggelbergin ja ansiokkaan kirjoitukset allekirjoitan. Vedetään me bambipihviä ja juodaan valasolutta ja röyhtäistään päälle.
      Nämä kukkahipit saisivat ryhtyä kotikasvattamaan kannabistuotteita suuremmissa määrin. Olen hieman päässyt tutustumaan kotimaisen kasvatuksen alkutarjontaan ja laatu on ollut hyvän ja loistavan väliltä.
      Itse en kannabiksesta hae sitä huumaavaa oloa. Vanhemmiten on tullut pieniä kolotuksia joihin tämä ruoho auttaa samalla rentouttaen.

      Hipitkin voisivat vetää sitä sitten enemmän, lojuisivat nurkissa eikä tarvitsisi niidenkään murehtia kaikenlaisista mursuista ja hylkeistä. Ajatuksetkin liitäisivät kuin liito- oravat.....

    • Paras kirjoitus

      Niinpä, menisivät tarhaajat kunnon töihin, ettei tarvitse nylkeä eläimeltä nahkaa. Muuta pysty, kuin pohtimaan, mistä saa rahaa helpommalla. Alatasoiset luuserit 0,8 neliön häkkiin istumaan ja ketunruokaa lautaselle. Eiköhän se asenne alkaisi muuttua.

      • Jagdpanther

        Muistappa kuitenki suhteuttaa elukan kokoon se häkki... On sen verran likasta hommaa etten ite aio jatkaa ja jos se mun mielestä on likasta niin sillon ne jotka sitä tekee on oikeasti kovaluontoista porukkaa! Onhan siinä seki että tulis työllensä orja niinku muussa eläintuotannossa ja siksi en aio elukoita kissoja enempää ottaa.


      • asdfasdf

        voi voi kun ei taas muut tee niinkuin "suojelijat"vaativat


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe