temppuilu

okei tyhmiä kyssiä

monesti oon kattonu ku derbipojat vetää keulaa ja sutia. miten sutia oikeen vedetään. skootterilla osaan vetää keulaa ja sutkua.
tehäänkö se vaihemopolla silleen et vetästään kaasu melkein pohjaan ku on kytkin pohjassa ja sit luistatetaan eli päästetään kytkin nopeesti. oon yrittäny muttei onnistu.
vakiolla ei varmaan keula nouse mut kyllä kai se sentään sutarit saa.

8

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. kannattaa..

      ..päästää hitaasti eikä sillai et ketjutki katkee..samanlai se pyärii... lutu tiskisä vaa..

    • itse oppinut

      juu kaasu vaikka pohjaan ja kytkintä päästät ihan vähän vain

    • vittuperkelesaatana

      joo ekax laitat kutos vaihteen päälle ja sit niiqu seuraavax huudatat konetta niin vitusti ja sit niinku laitat takajarrun päälle ja päästä kaasun sitte päästät kytkimen ja vaihat välivapaalle ja polkaset käynnistyspoljinta 20x mopon käydessä ja sit niinku painat tööttiä 5 kertaa ja taas huudatat konetta ja sit hyppäät pois mopon selästä ja käyt ostamassa lavan ES ja juot 5 ja loput tankkii ja ja sit sama edellä mainittu paska 8 kertaa.

      • vittuperkelesaatana

        PS: Enks mä ookki niinku aika tyhmä?


      • vittuperkelesaatana
        vittuperkelesaatana kirjoitti:

        PS: Enks mä ookki niinku aika tyhmä?

        PS: oon ku ei mopon takarengas sutinu vaikka puol tuntii yritin tota :((


    • jifjbvikjdsvsjåovjds

      putosin























































































































      kun luin tämän keskustelun

    • Gileramies :)

      Jos keulimisest puhutaa, nii mul nousee gilera ainaski helpoiten sillee et ajaa 1 vaihteel kierrokset tappii sit kytkin pohjaa 2 tai yhel sormel ja sit vaihat 2 silmää ja kaasu pohjaa ja sit vitun nopee kytkin ylös. Eikä melkee mikää mopo nouse pelkästää tollainvaa pitää myös siinä vaihees ku laitat kaasun pohjaa nii etupumput alas ja sit vaa nykäset tangosta samal ku päästät kytkimen. Ja sit tärkein, takajarrulla vastaa koska et varmaakaa haluu ympäri vetästä. Välit taitaa olla mulla joku 13-65 että meleko lyhyet mutta pitäs se mil vaa väleil varmaa keulii. Mut kaverin vakiodööbiä en kyllä saa ylös mitenkää et vähä äkäsempi peli nousee kyllä ylös. Ja nyt ku tiiät tekniikan nii vaa sitte harjottelemaa äläkä istu siinä koneella.

    • 70 km/h

      Derbi senda x race r ja kakkonen , läppäauki ja samalla nykäsy niin jopa keulii..13/65 välit ja 75 suutin kaasarissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe