Kertokaa joku luotettava, turvallinen ja kohtuu hintainen tatuointiliike helsingissä ? Haluaisin keijun alaselkään tai jonkun symboolin ranteeseen. Mistä voisi löytyä ideoita ja malleja ? :)
Tatuointiliikkeet helsingissä
8
19019
Vastaukset
- Knut
Lue sieltä!
- jellona
ducks tattoo kalevankadulla
- hanna
The Duck's Tattoo on Itäkeskuksessa ja ehdottomasti suosittelen sitä :)Itse otin siellä tatuoinnin. Henkilökunta oli tosi mukavaa ja työn tulos on tosi hienoa ! Olen erittäin tyytyväinen kun valitsin duck's tattoon :)
- Jon
Tatuointiliikkeet Helsingissä, mielipiteet ja arvostelut:
http://www.jonhs.com/puskaradio/kategoriat.php?category=Helsinki tatskat - tinde
kaisaniemen metroasemalla on hyvä tatuoija pete nimeltään nettisivu www.serif.fi itse kävin eilen ottamassa molempiin käsivarsiin tatuoinnit ja olen tosi tyytyväinen,suosittelen.
- tatuoitupuoliksi
No nyt tulee vastaus hiukan myöhässä, hyviä on monia. Ite kävin Stigmatassa. Suosittelen, jos joku aikoo lähipäivinä ottaa. Se on siinä Eerikinkadulla, numeroa en muista mutta ihan uus ja hyvä
- liskofani
Liskogalleria on ihan ehdottomasti paras liike IKINÄ!! Kannattaa tutustua nettisivuihin :)
- MikkoKP
Liskogalleria oli ennen hyvä, mut nykyään fiilis on rahat pois ja onnea.
Harjoittelijat ja tekijät vaihtuvat koko ajan.
Palvelu on ensiluokkaista vieläkin , valitettavasti en voi samaa sanoa kuvista.
Maija on ehdottomasti PARAS liikkeen tekijä mutta aika kovat jonot oli hänelle viimeksikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172612Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762516Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811740- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26761Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4714