Toisista yli vai mikä on tilanne
Ollaanko me päästy
127
2338
Vastaukset
- Anonyymi
Mää en oo ainakaan hänestä yli, tänään ollut taas todella iso ikävä 🥺
- Anonyymi
Miten kaikille oululaisille käy samanlain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko nää Oulusta, syökkö nää leijonii? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koululaisille tarkoitit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koululaisille tarkoitit
😆 varmaan niinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko nää Oulusta, syökkö nää leijonii? 😂
Ei Oulusa sanota leijonii vaan leijonia
- Anonyymi
Ei mul oo atm ketään kenestä pitäis päästä yli kun ei ole ketään
- Anonyymi
Riippuu vähän… kyllä jos pakoillaan niin ei kai siinä sitte muuta ku morjens🫡👩🏻🦳
- Anonyymi
Siegen heilen vaan joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siegen heilen vaan joo.
😂👩🏻🦳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂👩🏻🦳
Ei ole pelkoa että sinä osaisit. Et osaa edes englantia. Silvershine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pelkoa että sinä osaisit. Et osaa edes englantia. Silvershine
Rallienkkua ainakin sinä viisastelija👩🏻🦳Lähekkö röökille 🚬Mä tarjoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rallienkkua ainakin sinä viisastelija👩🏻🦳Lähekkö röökille 🚬Mä tarjoon
Tarjookko guppe DNA:t kans ja?
- Anonyymi
Ei olla. Tiedät sen itsekin.
- Anonyymi
Pää kylmänä ja sydän lämpimänä sulle👩🏻🦳❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vtun ällöttävä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva kuulla. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkö mies😂älä unta näe👩🏻🦳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan sä ja tod huonosti larppaatkin 🫵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan sä ja tod huonosti larppaatkin 🫵
Enhän, mistä niin päättelet. Tykkäät kumminkin
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳Vedä ukko se tekovittus päähäs ja pakene vuorille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kenelle naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä ukko se tekovittus päähäs ja pakene vuorille
Vedä ukko housut ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä ukko se tekovittus päähäs ja pakene vuorille
Muista poika, kun lähdet jonnekin että mukanasi on salkku, mulkku ja tolkku 👩🏻🦳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳Kirsi mies esbanjan kova puhelin myyjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla toi sätkä on vaan feikiks. Harvat tajuu. Käärme horo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsi mies esbanjan kova puhelin myyjä
B: tä turha yhdistää tähän hahmoon.
Onnee tänne, silvershine. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No problems, en ole mies edelleenkään. Mutta erästä miestä rakastan niin että pää räjähtää❤️👩🏻🦳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä ainakin
Mistä päivästä lähtien blondit on ollut tyhmiä, ei saa yleistää🤭99 % voi olla mutta mä kuulun tohon prosentin paremmalle puolelle🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitäkö käytetään sitten guppe luovasti eri tilanteissa vai?
- Anonyymi
No mitäs tykkäät itse niinku ootlo päässy yli minä jääny alle vai oisinko menny yli ja sinä pannukakkuna alla vai miten se meni?
- Anonyymi
Ei pysty kun sydän sanoo mitä se sanoo.
No emme me ole emmekä koskaan pääse toisistamme ylitse. Ei sielunpuolikkaastaan voi päästä eroon, koska se olisi sama kuin hylkäisi itsensä ❤️
- Anonyymi
Kaks rikkinäistä yhdessä=yks kokonainen ❤️👩🏻🦳
- Anonyymi
AliasOSOS kirjoitti:
Kyllä. 💔 💔= ❤️🩹
Kirsi kirsi oi rakas
- Anonyymi
Täysin turhaa kirjoitella tänne kun muitakin kanavia on.
- Anonyymi
Ei meistä koskaan voi tulla ystävyksiä!
- Anonyymi
Sydän on toista mieltä.
- Anonyymi
Vetovoima on kyllä suurta. Siitä ei pääse mihinkään.
- Anonyymi
Mitä se sanoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sanoo
Tiedät mitä se sanoo jos tunnet.
- Anonyymi
Minulla on aina sydamessä edes jonkinlainen paikka kaikille entisille. etenkin henkisille kumppaneilleni.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa henkinen kumppani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa henkinen kumppani?
Naisen energiakentällä friendzone?
- Anonyymi
En voi sanoa sinun puolestasi, mutta itse olen. Olit sellainen saavuttamaton unelma, josta pitkään haaveilin. Tilanne vaan on mikä on. Jatketaan kavereina kuten ennenkin.
- Anonyymi
Sopii 🤝
- Anonyymi
Mulla ei muuten ole kavereita, ellei ystävien puolisoita lasketa. Muut on ystäviä tai sukulaisia.
- Anonyymi
Tilanteessani ei ole ollut kuin yksipuolisuus. Nyt on vain pakko päästä niistä viimeistäkin rippeistä vihdoin irti mitä vielä on jäljellä tästä "matkasta".
- Anonyymi
Tunteet on vahvat, mutta en pysty suoraan sanoa.
- Anonyymi
Niimpä. Se rikkoisi paljon.
-naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-naiseltaHöpö höpö et tiedä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-naiseltaOlet fiksu aistin sen ei tarvi rikkoa mitään eikö nainen ja mies voi olla ystäviä.
- Anonyymi
No ei kuule lähellekään. Ainakaan minä. Enkä halua.
- Anonyymi
Kai sinä itse tiedät oman tilanteesi.
- Anonyymi
En usko, että kumpikaan on unohtanut toista vaikka aikaa on jo kulunut pitkän aikaa.
- Anonyymi
Älä ajattele toisen puolesta, kun et tiedä miten hän ajattelee. Ne on vaan sun luuloja, eikä ne ole millään tavalla todellisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ajattele toisen puolesta, kun et tiedä miten hän ajattelee. Ne on vaan sun luuloja, eikä ne ole millään tavalla todellisia!
En usko, että kumpikaan on unohtanut toista vaikka aikaa on jo kulunut pitkän aikaa. Edelleen tätä mieltä.
- Anonyymi
Jos oot päässyt yli niin jätä sitten muut rauhaan.
- Anonyymi
Sun jutut on aika skitsoi jotenki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun jutut on aika skitsoi jotenki
https://youtu.be/B8s4VnLzDPE?si=OAVU6gHLMALr-rXK
Tässä jollekin jotain pientä...
Kaikella Rakkaudella...
Milläs muullakaan?
Vai miten oiskaa?
Mietipä sitä.
Piste...
TV tiiät kyl
- Anonyymi
En ole päässyt yli, toivottavasti ei hänkään.
- Anonyymi
Ei olla päästy. T: Mn
Ei kai.
- Anonyymi
Ei olla. Mutta ollaan niinkuin tähänkin asti ilman ylimääräistä draamaa ja nautitaan meidän jutusta.
- Anonyymi
Eiköhän asia ole näin.
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Ei olla vai miks muuten pyörittäs vieläko tääl?
- Anonyymi
Tätä mäkin mietin. 🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä mäkin mietin. 🤫
Toivottavasti ei tarvii enään kauaa miettiä 👀
- Anonyymi
Itse en ole päässyt yli, joka päivä monesti mielessä mutta sinusta mies en tiedä. Eihän sinusta ole kuulunut enään mitään. En oo kyllä itsekään viestiä laittanut. Olisi kiva jos lähiaikoina taas tavattaisiin😘❤️ikävä on❤️
- Anonyymi
Se olisi kiva. Minäkin odotan sitä.
- Anonyymi
Ei yli eikä ali. Lähemmäksi hivuttaudutaan.
- Anonyymi
Joka päivä lähemmäksi
- Anonyymi
Olet juimin ja inhottavin ihminen mitä maa päällään kantaa. Kunpa helvetin syöverit avautuisivat ja imaisisivat sinut sinne tulimereen.
- Anonyymi
Älä usko kateellisten panettelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko kateellisten panettelua.
Tuo kuulosti guben itsevoitelurituaalilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuulosti guben itsevoitelurituaalilta
Mie oon diimon nro one
- Anonyymi
Ollaan joo päästy. Ei edes katsota tai tervehditä näköjään enää. Kyllä se nyt on ohi ja uusia "lämmittely" yrityksiä ei tule. Muutenkin minua haittaa että kun yritin jotain niin heti koet että olisin joku limainen läähättäjä joka on vaan panojen perässä. Jos nainen ajattelee minusta niin niin siinä tapauksessa jätän kyllä omaan arvoonsa. Ansaitsen minäkin vähän kunnioittavampaa kohtelua. Luuletko että haluan olla missään tekemisissä jos nuin likaisesti minusta ajatellaan? En todellakaan! Etsi se peltikalsari jolla housut munalukolla kiinni ja side silmillä ettei vahingossakaan viehäty sinusta.
- ehkä vähän hullu muttei sentään niin tyhmä mies.- Anonyymi
Etkö sinä ymmärrä puhetta?Sinulle sanoin etten halua puhua kanssasi, siinä oli toinen saman moinen jolle myös sama.
- Anonyymi
Anteeksi jos koet minun ajattelevan sinusta noin :( Minun vain on vaikeaa luottaa ihmisiin joita en kunnolla tunne, ja kun kokemuksesta tiedän että kaikki saattaa olla valhetta ja pelailua vaikka se aivan muulta näyttäisi. Sinun ihmissuhdehistoria on myös kirjava ja elämäntyylisi aivan erilainen kuin minulla, senkin vuoksi minun on vaikeaa luottaa sinuun. Ja on käynyt mielessä että halusit minulta vain sitä yhtä asiaa, kun ehkä kotona oli ns. hiljaisempi kausi. Anteeksi jos olen väärässä!
Ja kuitenkin mulla on taas ikävä sua. Sanoit minulle niin kauniita asioita, varmaan kauniimpia kuin kukaan on koskaan minulle sanonut. Vaikutit siltä että olisit oikeasti halunnut tutustua minuun ja olla minulle hyvä. Porauduit syvälle sieluuni, vaikka en sitä myöntänytkään. Mutta lähdin pois ja nyt välillämme ei ole enää mitään, emme edes näe koskaan enää missään. Lähdin pois, koska minulla on aivan liikaa menetettävää ja en ole valmis ottamaan isoa riskiä. - Anonyymi
Oot vähän dramaattinen. Et ole mua koskaan lähestynyt ja ajattelet että mun pitäis juosta sun perässä ilman vastakaikua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vähän dramaattinen. Et ole mua koskaan lähestynyt ja ajattelet että mun pitäis juosta sun perässä ilman vastakaikua
Kukas sinä olet?
Sivusta kyselisin
- Anonyymi
Unohtamista on tapahtunut, mutta joka kesä silmät alkavat etsimään jotain kaunista, jotain joka sai auringonkin muistuttamaan merenkulkijan hämärää.
https://youtu.be/tmtYjbkOTfM - Anonyymi
Koko ajan.
- Anonyymi
Kaiken maailman luusereita ei tarvii kelpuuttaa.
- Anonyymi
Ei niin, koska kenenkään ei tartte jaksa mitään sellaista mikä vaatii itseltä liian paljon ja saa siksi voimaan todella huonosti!
- Anonyymi
Olikaan päästy
- Anonyymi
Ei ollut koskaan mitään mistä päästä yli.
- Anonyymi
Ainakin minä kun niin ilkeitä minulle sanoit sinua taitaa kaduttaa no sille en voi mitään miksi niin sanoit tai valehtelit asioilla on aina seurauksensa omapahan on virheesi kun sanoit mitä sanoit oli se totta tai ei ei aikuiset enään pelleile paitsi jos on lapsen mielinen
- Anonyymi
Itsestäsi puhut
- Anonyymi
En sinusta ole päässyt yli.
- Anonyymi
Pitäisi varmaan suksia vattuun, kauas pois että unohtuisi kokonaan.
- Anonyymi
Unohditko viimes ku teit niin? 🤔
- Anonyymi
Rakastun päivä päivältä enemmän.
- Anonyymi
En kiellä etteikö sydämeni olisi jo pitkään vallanneet mitä hellimmät tunteet toista kohtaan. Nämä impulssit ovat niin voimakkaita, että hemmottelen itseäni ajatellen, että jos en voisi saada sitä tiettyä niin... Ajatus etten koskaan haluaisi ketään toista on jäänyttä elämää. Nämä ovat tunteita, jotka parhaiten säilyttävät muotonsa yhdessä romanssissa kerrallaan. Sydän on kuitenkin paljon käytännöllisempi asia ja pystyy onneksi useampaan kuin yhteen kiintymykseen.
- Anonyymi
Good for you. Ja NEEEEXT!
- Anonyymi
Pää kii .
Kiva humppayhtye.- Anonyymi
Kohu 63 esim on huomattavasti kovempi
- Anonyymi
Olit täys tyhjä fuulio.
Mi3s - Anonyymi
Ei päästä toisistamme yli eikä ali.
Oon ihan hulluna suhun ❤️💋sanat ei riitä kertomaan kuinka söpö sä oot ja näytät ihan koiranpennulta joka ei omaa ihanuuttaan tiedä. Vaatimaton, ujostelee, mietteliäs, ahkera, hyväluontoinen, rento tyyli pukeutua. Kaunis puheääni jota peiton alla mielelläni kuuntelisin. Silittäisin sut uneen oma pehmoni. Olisitpa tässä ja nyt vierelläni ❤️muuta en toivoisi. Joka ilta toivotan sulle hyvät yöt mielessäni ja toivon että kuulet ja tunnet samalla lämpöä ihollasi❤️I love you👩🏻🦳 - Anonyymi
H V
- Anonyymi
Never.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta eikä halua omasta puolisosta erilleen❤️
- Anonyymi
Ikuisesti sinun
- Anonyymi
Voin kertoa että vuosia olet mielessäni pysynyt. Kyllä sinä varmasti olet huomannut että olen sinua välillä vahdannut sivusta. Olen yrittänyt unohtaa mutta aina kun näen sinusta jotain niin unohdun sinuun. Kun katson sinuun ymmärrän viimein myös itseäni. Herätät minussa niin monenlaisia tunteita. (hyviä) Vaikka enhän minä sinusta paljoa mitään tiedä mutta aina olen toivonut että tietäisin.. aivan kaiken
- Anonyymi
Tiedän että katsot ja välität.
- Anonyymi
Napin painalluksesta voisi tapahtua huonoja asioita
- Anonyymi
🥹❣️❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napin painalluksesta voisi tapahtua huonoja asioita
Mee hakkee appuu jo. T naisihminen empatialla
- Anonyymi
Ootko pohjalainen
- Anonyymi
Ehdottomasti ollaan.
- Anonyymi
Riippuu mistä roikkuu. Nyt tuntuu henkisesti siltä että kuolen pahaan oloon.
- Anonyymi
Sitähän sinä toivoisit.
- Anonyymi
Kun näin sen, että nykyisen asuntoni pihalla oli sitä ahdistavaa kertomista silloin ensimmäisenä kesänä, se vahvisti lopullisesti etten halua olla missään tekemisissä tietyn henkilön kanssa!
- Anonyymi
Voin toki vastata vain omalta osaltani. En ole päässyt yli, joka päivä edelleen kaipaan.
- Anonyymi
Ei päästä ikinä.
- Anonyymi
Miksi katsot niin rakastuneesti 🤭
- Anonyymi
En minä tiedä. Kaikki on varmaan lopullisesti ohi, kun ei olla nähtykään aikoihin? Vaikka oikeastaan yhtään mitään ei koskaan edes ollutkaan.
Lähinnä toivoisin että tilanne olisi sellainen, että pystyisimme tarvittaessa kohtaamaan toisemme ihan tavallisesti, ns. neutraalisti. Aivan kuin mitään ns. puoliperseilyä ei olisi koskaan ollutkaan. Sinun ei tarvi minua pelätä ja juosta karkuun. Minusta kun tuntuu että tarkoituksella välttelet minua, pelkäät minua. Tiedät varmasti mitä tarkoitan jos olet hän.- Anonyymi
En pelkää, enkä välttele.
- Anonyymi
Mitä jos ajattelen sua jatkuvasti
- Anonyymi
Erittäin hyvä kymysys.
- Anonyymi
Hyvin olemme koko joukkue päästy ylitte tässä...Peukku piälle
- AnonyymiUUSI
Toisista vai toisistamme
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe516928Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu162711Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?192383- 1141679
- 911373
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.781147Et taida nainen uskoa kuinka hulluna olen sinuun
Ethän uskonut sitä, kun sanoin sinua kauniiksi. Tiedätkö ollenkaan mistä pidän? Olet unelma silmissäni ja sydämessäni ja371047- 66981
Säästöjä syntyy
Ähtärin kaupungilla on turhia virkoja, nimityksiä ainakin 10. Karjalan sijalle ei tarvii ketään, ainoastaan peritään kau18899- 24874