Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
Ruumisvaunut
45
1740
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mies säikkyy noin vähästä, niin kannattaa hakea hoitajilta tenat housuihin
- Anonyymi
Arvokkuusterapian tarpeessa😡
- Anonyymi
Onpa aloittaja hermoheikko Onko sama joka säikkyy jo paketin haussa jos paikalla on joku ihminen. Ilmiselvä persu.
- Anonyymi
Haluaisitko itseäsi tuolla kadulla vetäsivät hoitajat kun henki ei enää pihise.
- Anonyymi
Aloittiko Polovinen tämän ketjun.
- Anonyymi
Tuo oli Hallow kulkue, jenkki tapaan kiitospäivää ennen.
NATO toi tuonkin tänne ryssärajalle - Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!
- Anonyymi
Tähän pystyy vain kuhmolainen.👏
- Anonyymi
Todella mauton tempaus, meni pahasti yli hilseen!
- Anonyymi
Ei se auta jos Shellillä vaan surkutellaan voe voe kun loppu vuodeosasto,tytöt tempas kunnolla ihan nii kun oikeet äijät,siinäpä sote päättäjille selkeä viesti, siellähän istuu Kuhmolaesi ainakin Kettunen,Polvinen,Mikkola,Huotari
- Anonyymi
Jatkoa,niin unohtu Kyllönen
- Anonyymi
Jaxu haleja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaxu haleja
Öitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi
Kovasti mukaan halusit mutta ei luonto antanut periksi kun oman puolueen tekoset tämän suru kulkueen aiheuttivat.
Tolkun toimintaa kerrassaan persuilta. - Anonyymi
Tuota se porvarihallitus teettää! NATO SYDÄMELLÄ KÄSI...
- Anonyymi
Joka on lähiomaisia hautaan saattanut, on tämä todella kuvottava pila.
- Anonyymi
Kuusi lähiomaista olen elämäni aikana hautaan saattanut ja ei kuvota yhtään oikean asia ollessa kysymyksessä.
Minua kuvottaa enempi se, että hallituksessa on persut jotka mistään välittämättä ja ymmärtämättä leikkaavat ja hyväksyvät leikkaukset jotka koskettavat juuri niitä ihmisiä joilla ei niin hyvin mene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusi lähiomaista olen elämäni aikana hautaan saattanut ja ei kuvota yhtään oikean asia ollessa kysymyksessä.
Minua kuvottaa enempi se, että hallituksessa on persut jotka mistään välittämättä ja ymmärtämättä leikkaavat ja hyväksyvät leikkaukset jotka koskettavat juuri niitä ihmisiä joilla ei niin hyvin mene.Ai persujen vikako se on kun hoitajat käyttäytyy kuin idiootit?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kuvottaa enempi se, että hallituksessa on persut jotka mistään välittämättä ja ymmärtämättä leikkaavat ja hyväksyvät leikkaukset jotka koskettavat juuri niitä ihmisiä joilla ei niin hyvin mene.Minua kuten valtaosaa suomalaisista kuvottaa miten vihervasemmisto ja demarit ovat valmiita romahduttamaan Suomen jakamalla rahaa holtittomasti joka suuntaan vailla vastiketta. Sitä rahaa joka on otettu Suomea pystyssä pitäven duunareiden ja yrittäjien palkasta. Velaksi ei voida elää ja vasemmistolainen ei sitä ymmärrä. Vasemmistolaiset haluaa että kaikilla olisi tasapuolisesti kurjaa kuten kommunismissa on tapana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai persujen vikako se on kun hoitajat käyttäytyy kuin idiootit?!
Todella persujen vika kun heidän myötävaikutuksella lopetetaan vuodeosasto.
He juuri ovat hallituksessa päättämässä näistä asioista ja se taas kuikuttaa ihmisiä tekemään näin kuin tekivät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kuten valtaosaa suomalaisista kuvottaa miten vihervasemmisto ja demarit ovat valmiita romahduttamaan Suomen jakamalla rahaa holtittomasti joka suuntaan vailla vastiketta. Sitä rahaa joka on otettu Suomea pystyssä pitäven duunareiden ja yrittäjien palkasta. Velaksi ei voida elää ja vasemmistolainen ei sitä ymmärrä. Vasemmistolaiset haluaa että kaikilla olisi tasapuolisesti kurjaa kuten kommunismissa on tapana.
Eipä tuota näytä ymmärtävän kokoomus ja persutkaan?
Lisää velkaa otetaan entisen velan maksuun ja nyt hallitus on elänyt velaksi enemmän kuin entinen hallitus.
Mikä mättää kun ei saada velanottoa vähennettyä ?
olette juuri samassa tilanteessa kuin haukkumanne edellinen vasemmisto hallitus ja muuta eroa ei ole kuin se haukkuminen.
Piti tulla 100000 uutta työllistä hallitus kauden aikana ja ensimmäisenä vuotena 25000 mutta nyt on tullut 60000 uutta työtöntä ja 40000 lomautettua.
Miten tämä on selitettävissä tolkun hallitukselta??????????? kerro meille miten oikeistolainen politiikka eroaa vasemmistolaisesta työllisyyden näkökulmasta?
Muuten,,,edellisen hallituksen toimien johdosta työllisyysaste oli ennätys korkealla.
Nyt mennään rajusti takapakkia siihen verrattuna.
Tätä faktaa et voi millään kieltää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella persujen vika kun heidän myötävaikutuksella lopetetaan vuodeosasto.
He juuri ovat hallituksessa päättämässä näistä asioista ja se taas kuikuttaa ihmisiä tekemään näin kuin tekivät.Olet yhtä tyhmä kuin nämä sairaanhoitajat jotka osallistuivat saattueeseen😡
- Anonyymi
Ottaako otsalohkoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai persujen vikako se on kun hoitajat käyttäytyy kuin idiootit?!
Kommentoija itse olet idioottotti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kuten valtaosaa suomalaisista kuvottaa miten vihervasemmisto ja demarit ovat valmiita romahduttamaan Suomen jakamalla rahaa holtittomasti joka suuntaan vailla vastiketta. Sitä rahaa joka on otettu Suomea pystyssä pitäven duunareiden ja yrittäjien palkasta. Velaksi ei voida elää ja vasemmistolainen ei sitä ymmärrä. Vasemmistolaiset haluaa että kaikilla olisi tasapuolisesti kurjaa kuten kommunismissa on tapana.
Hahahaa
- Anonyymi
Eiköhän se ole niin,että kunnia ja arvostus työlle jota ovat tehneet vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Kunnia ja arvostus meni yhtenä päivänä kun sortuivat nuin ala-arvoiseen tekoon!!!
- Anonyymi
Halloweenin sopiva tempaus, kuolkaa kotiin köyhät! 💀👻👎
- Anonyymi
Älä viesti tuommoista.Saatat kuollakin itse.
- Anonyymi
Iso hatunnosto hoitajille kun ryhtyivät tähän mielenilmaisuun.Kiittelen täältä toiselta paikkakunnalta👍
- Anonyymi
Mikä meni Kuhmossa päättäjillä vikaan kun ei kaupungissa saatu uutta terveyskeskusta aikaan.Oliko johtajisto menneinävuosina osaamaton ja lähtivät käpälämäkeen..
- Anonyymi
Onko seuraava saattue Siikalahdesta,vai ollaanko vain hiljaa
- Anonyymi
Vain muutos on pysyvää.
- Anonyymi
Varmaan Polvinen yllättää joululahjalla ja hommaa eduskunnan joulurahoilla uudet ruumisvaunut kaikkiin Kainuun Kehys-kuntiin?
Kyllönen tietenkin EU-tuen jälleen uudelle kävelysillalle Ämmänsaareen... - Anonyymi
Jeesuksen Kristuksen nimessä lopettakaa tämä hirveys!
- Anonyymi
Joo ,osaston toiminta on loppunut
- Anonyymi
Aivan sairasta tämä nykyvouhotus luurankojen ja kummitusten kanssa pelleily. Lapsetkin johdetaan harhaan.
Ei suomeen kuulu halloweenit!!!! - Anonyymi
Jeesus ratsasti aasilla,nyt aasit jeesuksella.
- Anonyymi
Hyvä oivallus hoitajilta. Tämä muistetaan kauan. Arvostan työtänne.
- Anonyymi
Niin se meni, nimittäin se osasto. Samalla lailla se meni, kuin Kepun viime hallituksen rakentama suuri Sote uudistus. Homma tukehtui rahaan, ja tässä tapauksessa sen puutteeseen. Kun eivät kepulaiset, ja viher demarit osanneet laskea oikein, että ei sitä rahaa ole käytössä niin paljon, kun olisi pitänyt olla. Onneksi nykyisessa hallituksessa osaavat laskea edes hiukan paremmin.
- Anonyymi
Mitä hoitajia moittimaan,katse kääntyy soten hallitukseen
- Anonyymi
Pyörät ovat ruumisvaunuja koska eivät käytä valoja..
- Anonyymi
Oikein hyvä mielenilmaisu. Kärryssä olisi pitäny maata joku porvari tai persu edustaja rekvisiittana
- Anonyymi
Johan sen jokainen oikeistolainen sanoi silloin mariinin hallituksen aikana, että tämä ei onnistu. Nyt Orpon hallitus korjaa ja paikkailee mariinin sekoiluja, joka luuli velalla elämisen olevan oikea tapa. PS on viisain puolue!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559