Ruumisvaunut

Anonyymi-ap

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.

45

1740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mies säikkyy noin vähästä, niin kannattaa hakea hoitajilta tenat housuihin

• Anonyymi

Arvokkuusterapian tarpeessa😡

• Anonyymi

Onpa aloittaja hermoheikko Onko sama joka säikkyy jo paketin haussa jos paikalla on joku ihminen. Ilmiselvä persu.

• Anonyymi

Haluaisitko itseäsi tuolla kadulla vetäsivät hoitajat kun henki ei enää pihise.

• Anonyymi

Aloittiko Polovinen tämän ketjun.

• Anonyymi

Tuo oli Hallow kulkue, jenkki tapaan kiitospäivää ennen.
      NATO toi tuonkin tänne ryssärajalle

• Anonyymi

Eiköhän tässä pärjäillä!

• Anonyymi

Tähän pystyy vain kuhmolainen.👏

• Anonyymi

Todella mauton tempaus, meni pahasti yli hilseen!

• Anonyymi

Ei se auta jos Shellillä vaan surkutellaan voe voe kun loppu vuodeosasto,tytöt tempas kunnolla ihan nii kun oikeet äijät,siinäpä sote päättäjille selkeä viesti, siellähän istuu Kuhmolaesi ainakin Kettunen,Polvinen,Mikkola,Huotari

• Anonyymi

Jatkoa,niin unohtu Kyllönen

• Anonyymi

Jaxu haleja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaxu haleja

Öitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öitä

Eiköhän tässä pärjäillä!!

• Anonyymi

Kovasti mukaan halusit mutta ei luonto antanut periksi kun oman puolueen tekoset tämän suru kulkueen aiheuttivat.
      Tolkun toimintaa kerrassaan persuilta.

• Anonyymi

Tuota se porvarihallitus teettää! NATO SYDÄMELLÄ KÄSI...

• Anonyymi

Joka on lähiomaisia hautaan saattanut, on tämä todella kuvottava pila.

• Anonyymi

Kuusi lähiomaista olen elämäni aikana hautaan saattanut ja ei kuvota yhtään oikean asia ollessa kysymyksessä.
        Minua kuvottaa enempi se, että hallituksessa on persut jotka mistään välittämättä ja ymmärtämättä leikkaavat ja hyväksyvät leikkaukset jotka koskettavat juuri niitä ihmisiä joilla ei niin hyvin mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuusi lähiomaista olen elämäni aikana hautaan saattanut ja ei kuvota yhtään oikean asia ollessa kysymyksessä.
        Minua kuvottaa enempi se, että hallituksessa on persut jotka mistään välittämättä ja ymmärtämättä leikkaavat ja hyväksyvät leikkaukset jotka koskettavat juuri niitä ihmisiä joilla ei niin hyvin mene.

Ai persujen vikako se on kun hoitajat käyttäytyy kuin idiootit?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kuten valtaosaa suomalaisista kuvottaa miten vihervasemmisto ja demarit ovat valmiita romahduttamaan Suomen jakamalla rahaa holtittomasti joka suuntaan vailla vastiketta. Sitä rahaa joka on otettu Suomea pystyssä pitäven duunareiden ja yrittäjien palkasta. Velaksi ei voida elää ja vasemmistolainen ei sitä ymmärrä. Vasemmistolaiset haluaa että kaikilla olisi tasapuolisesti kurjaa kuten kommunismissa on tapana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella persujen vika kun heidän myötävaikutuksella lopetetaan vuodeosasto.
        He juuri ovat hallituksessa päättämässä näistä asioista ja se taas kuikuttaa ihmisiä tekemään näin kuin tekivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kuten valtaosaa suomalaisista kuvottaa miten vihervasemmisto ja demarit ovat valmiita romahduttamaan Suomen jakamalla rahaa holtittomasti joka suuntaan vailla vastiketta. Sitä rahaa joka on otettu Suomea pystyssä pitäven duunareiden ja yrittäjien palkasta. Velaksi ei voida elää ja vasemmistolainen ei sitä ymmärrä. Vasemmistolaiset haluaa että kaikilla olisi tasapuolisesti kurjaa kuten kommunismissa on tapana.

Eipä tuota näytä ymmärtävän kokoomus ja persutkaan?
        Lisää velkaa otetaan entisen velan maksuun ja nyt hallitus on elänyt velaksi enemmän kuin entinen hallitus.
        Mikä mättää kun ei saada velanottoa vähennettyä ?
        olette juuri samassa tilanteessa kuin haukkumanne edellinen vasemmisto hallitus ja muuta eroa ei ole kuin se haukkuminen.
        Piti tulla 100000 uutta työllistä hallitus kauden aikana ja ensimmäisenä vuotena 25000 mutta nyt on tullut 60000 uutta työtöntä ja 40000 lomautettua.
        Miten tämä on selitettävissä tolkun hallitukselta??????????? kerro meille miten oikeistolainen politiikka eroaa vasemmistolaisesta työllisyyden näkökulmasta?
        Muuten,,,edellisen hallituksen toimien johdosta työllisyysaste oli ennätys korkealla.
        Nyt mennään rajusti takapakkia siihen verrattuna.
        Tätä faktaa et voi millään kieltää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella persujen vika kun heidän myötävaikutuksella lopetetaan vuodeosasto.
        He juuri ovat hallituksessa päättämässä näistä asioista ja se taas kuikuttaa ihmisiä tekemään näin kuin tekivät.

Olet yhtä tyhmä kuin nämä sairaanhoitajat jotka osallistuivat saattueeseen😡

• Anonyymi

Ottaako otsalohkoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoija itse olet idioottotti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahahaa

• Anonyymi

Eiköhän se ole niin,että kunnia ja arvostus työlle jota ovat tehneet vuosikymmeniä.

• Anonyymi

Kunnia ja arvostus meni yhtenä päivänä kun sortuivat nuin ala-arvoiseen tekoon!!!

• Anonyymi

Halloweenin sopiva tempaus, kuolkaa kotiin köyhät! 💀👻👎

• Anonyymi

Älä viesti tuommoista.Saatat kuollakin itse.

• Anonyymi

Iso hatunnosto hoitajille kun ryhtyivät tähän mielenilmaisuun.Kiittelen täältä toiselta paikkakunnalta👍

• Anonyymi

Mikä meni Kuhmossa päättäjillä vikaan kun ei kaupungissa saatu uutta terveyskeskusta aikaan.Oliko johtajisto menneinävuosina osaamaton ja lähtivät käpälämäkeen..

• Anonyymi

Onko seuraava saattue Siikalahdesta,vai ollaanko vain hiljaa

• Anonyymi

Vain muutos on pysyvää.

• Anonyymi

Varmaan Polvinen yllättää joululahjalla ja hommaa eduskunnan joulurahoilla uudet ruumisvaunut kaikkiin Kainuun Kehys-kuntiin?
      Kyllönen tietenkin EU-tuen jälleen uudelle kävelysillalle Ämmänsaareen...

• Anonyymi

Jeesuksen Kristuksen nimessä lopettakaa tämä hirveys!

• Anonyymi

Joo ,osaston toiminta on loppunut

• Anonyymi

Aivan sairasta tämä nykyvouhotus luurankojen ja kummitusten kanssa pelleily. Lapsetkin johdetaan harhaan.
      Ei suomeen kuulu halloweenit!!!!

• Anonyymi

Jeesus ratsasti aasilla,nyt aasit jeesuksella.

• Anonyymi

Hyvä oivallus hoitajilta. Tämä muistetaan kauan. Arvostan työtänne.

• Anonyymi

Niin se meni, nimittäin se osasto. Samalla lailla se meni, kuin Kepun viime hallituksen rakentama suuri Sote uudistus. Homma tukehtui rahaan, ja tässä tapauksessa sen puutteeseen. Kun eivät kepulaiset, ja viher demarit osanneet laskea oikein, että ei sitä rahaa ole käytössä niin paljon, kun olisi pitänyt olla. Onneksi nykyisessa hallituksessa osaavat laskea edes hiukan paremmin.

• Anonyymi

Mitä hoitajia moittimaan,katse kääntyy soten hallitukseen

• Anonyymi

Pyörät ovat ruumisvaunuja koska eivät käytä valoja..

• Anonyymi

Oikein hyvä mielenilmaisu. Kärryssä olisi pitäny maata joku porvari tai persu edustaja rekvisiittana

• Anonyymi

Johan sen jokainen oikeistolainen sanoi silloin mariinin hallituksen aikana, että tämä ei onnistu. Nyt Orpon hallitus korjaa ja paikkailee mariinin sekoiluja, joka luuli velalla elämisen olevan oikea tapa. PS on viisain puolue!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe