Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voitu olla yhdessä. Sen sijaan kylmyytesi ajoi minut pois. Jos luet tämän, tiedät olevasi sinä. Tunnistat kyllä.
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
36
2899
Vastaukset
- Anonyymi
En ollut kylmä, olin vain pettynyt ja nostin siksi suojamuurini ylös kun et näyttänyt mitään halua jatkaa kanssani.
- Anonyymi
Jiille mennöö.
- Anonyymi
Eipäs kun Koolle.
- Anonyymi
Miksi harrastat taas tätä nimeämisen hönöä politiikkaan gupen aloituksissa- mitä yrität tällä saavuttaa itsesi kanssa rupatellen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs kun Koolle.
Eikö sinun kannattaisi nimikirjaintuhrija-jonnetagi miettiä näihin guben nimikirjainpeijaisiin vokaalia välillä?
- Anonyymi
Miksi sinä et avannut suutasi, jos kerran tunsit samoin?
- Anonyymi
Ei sinusta ottanut selvää. Puhuminen irl olisi varmasti auttanut asioita.
- Anonyymi
Sanoitkos sinä itse mitään ja mitä yleensä minusta ajattelit? Vastaa rehellisesti. K
- Anonyymi
En ole aloittaja, ja kaikella todennäköisyydellä et ole se K joka asuu mielessäni (eikä maksa siitä edes vuokraa, se ruoja). Sanon silti että minä yritin, niissä rajoissa mikä oli siinä tilanteessa sopivaa. Mikä ei ollut paljon. Mutta fucking hell, en osannut lukea sinua yhtään. Joten oletin että se oli siinä, että olisit sanonut edes jotain vähän henkilökohtaisempaa jos... No niin.
En tiedä helpottiko tämä avautuminen yhtään. Eipä kai. Olen yhtä solmussa kuin viikko tai kuukausi sitten. I'm fucking dumb, minun pitäisi keskittyä elämään elämääni eikä roikkua näillä palstoilla.
- Anonyymi
Jos sanat ei vastaa tekoja, ja valheista yms. ei ikinä oteta vastuuta, vaan lisätään päälle vaan lisää "kauniita"sanoja, niin aika heikoille kantimille jää yhteinen "onni", tunteista viis. Taito se on seki vääntää tunteet pois napista, vaikkei se toki niitä pysyvästi muuta. Oon avoin ja anteeksantavainen, mut en mikään puheopettaja. Vaikeet keskustelut on vaikeita kaikille. Takas veteen kasvamaan 👻
- Anonyymi
Kuolema
- Anonyymi
Love your opinion ☝️👌
- Anonyymi
Jos elli on kylmä sinä kylkeä sivua käännä
- Anonyymi
Koska et välittänyt tarpeeksi. Etkä rakastanut.
- Anonyymi
Niinpä, ei minuakaan hän rakastanut, toivottavasti löytää paremman.
Sivu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, ei minuakaan hän rakastanut, toivottavasti löytää paremman.
Sivu.No se. Ehkäpä hän löytää jonkun jota rakastaa jos edes osaa.
- Anonyymi
-> prisoner's dilemma
- Anonyymi
Ihmisillä voidaan ainakin tätä kirjoitusta varten erottaa äly- ja tunnepuoli. On niin helppoa sanoa tunteella; haluan sinut nainen, tekisin ihan mitä vaan saadakseni sinut ja varmasti haluaisinkin jos se olisi vain tunteista kiinni. No sitten on se jarru-äly-puoli. Siellä on sitten erinäinen määrä estoja ja aitoja ylitettävänä. Usein ihminen kertoo tunteillaan, eli sillä avoimella kanavalla kaivatulleen, eikä mieti välttämättä siinä hetkessä omia estojaan. Kaivatuista nähdään ne estot; miksei hän puhu tai ota yhteyttä. Lisäsi tulee se epävarmuus kun ei tiedetä toisen tilanteesta. Niin, puhumalla se selviäisi mut se just voi olla vaikeaa, se puheen aloitus.
- Anonyymi
Ai että miksi?
No koska minulle kelpaa vain rakkaus, ei jotain sinnepäin. - Anonyymi
En ajatellut, voi hyvänen aika. Mutta mahdollisuus oli, kunnes kusit sen loisteliaasti.
- Anonyymi
Antakaa nyt vttu menneiden jo olla.
- Anonyymi
Olin silloin herkkä loukkaantumaan ja suutuin, kun arvostelit enkä saanut tukea. Olin sinulle kuin hätävara. Hait ristiriitaa, että pääsisit eroon. Toden totta onnistuit. Itkin, kun kaipasin hyviä hetkiä. Mutta mikä ajoi sinut tänne?
- AnonyymiUUSI
Kuvittelin löytäneeni miehestä onneni. Tehtiin yhdessä asioita joista olen kiitollinen, opin paljon. Lopulta opin tekemään asioita yksin, kun miestä ei kiinnostanut yhteinen aika. Syykin selvisi. Toinen nainen ja heti kun riitoja niin ajeli hänen luo. Näillä mennään. Terveisiä sille P miehen toiselle.
- AnonyymiUUSI
Kyllä on sairasta tehdä aloitus tuollaisesta asiasta...
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitä mies ajatteli kun vetäytyi pois. Hä sanoi, ettei se ole mun syy millään tavalla. Nyt tätä on jatkunut vuosia ja aina välillä hän laittaa mulle viestiä ja kertoo, et oon aina mielessä ja taas vetäytyy. Seurustelee myös muiden kaa, eli tää on sinällään naurettavaa edes kaivata häntä, mutta en voi mitään, iha sama mitä tekisin, niin mies on ja pysyy mun sydämessä. <3
Pelkäsin et menetän sutki jos en oo "kylmä". Et mun tunteet, intensiivisyys ja "pakkomielteisyys" ajaa sut pois... halusin edetä varovasti ja kertoa irl </3
- AnonyymiUUSI
Mutta kun minä kirjoitan U : lle. Tiesin että menit A : n luokse ja sieltä suoraan T : n syliin , kun minä kävin E : n luona , joka taas oli rakastunut H : n . H ei vastannut E: n tunteisiin, vaan halusi R : n !
- AnonyymiUUSI
Voihan vide, mikä kuvio...
- AnonyymiUUSI
Toi on Kauniit ja rohkeat -juonikuvio!
- AnonyymiUUSI
Missä kaupungissa kaipuusi kohde asuu...voinko se minä olla...
- AnonyymiUUSI
Miksi ylipäätään rakastamme? Minkä vuoksi rakastan sinua? Älä pyydä minua vastaamaan. En osaisi. Rakkaus ohittaa kohteensa tai koskettaa sitä niin läheltä, että se lähes katoaa näkyvistä… Kun tunteiden aalto laantuu, merkitystä on sillä, mitä jää jäljelle ❤️👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
Kuvitellaan että olet yks nainen viime vuodelta. Tulin siihen tulokseen että olit huomiota vain vaille, sen takia annoin numeron sulle ja jäin odottaan tuleeko viestiä.
Viestiä ei tullut, joten tulin tulokseen että halusit vain huomiota ja sen takia kylmenin. Myöhemmin sitten sanoit jotain mikä todisti ajatukseni vielä todeksi, eli olit vain hakemassa itsetunto boostia ja huomiota, jolloin lopetin koko homman siihen, koska ei oltu samalla aaltopituudella ollenkaan. - AnonyymiUUSI
Sähköhoitoja ei pitäisi jättää väliin kyllä.
- AnonyymiUUSI
Jos olet hän, kirjoitin sulle kirjeitä, joissa kerroin suuret tunteeni, mutta ehkä väärä henkilö avasi ne.
- AnonyymiUUSI
Jokainen tätä lukeva kyllä "tunnistaa" itsensä tuosta. Tämä luo turhaan tyhmiä väärinkäsityksiä ja tilanteita.
- AnonyymiUUSI
Jep. Tunteiden kieli on universaali
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877