Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Anonyymi-ap

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voitu olla yhdessä. Sen sijaan kylmyytesi ajoi minut pois. Jos luet tämän, tiedät olevasi sinä. Tunnistat kyllä.

36

2899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ollut kylmä, olin vain pettynyt ja nostin siksi suojamuurini ylös kun et näyttänyt mitään halua jatkaa kanssani.

• Anonyymi

Jiille mennöö.

• Anonyymi

Eipäs kun Koolle.

• Anonyymi

Miksi harrastat taas tätä nimeämisen hönöä politiikkaan gupen aloituksissa- mitä yrität tällä saavuttaa itsesi kanssa rupatellen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs kun Koolle.

Eikö sinun kannattaisi nimikirjaintuhrija-jonnetagi miettiä näihin guben nimikirjainpeijaisiin vokaalia välillä?

• Anonyymi

Miksi sinä et avannut suutasi, jos kerran tunsit samoin?

• Anonyymi

Ei sinusta ottanut selvää. Puhuminen irl olisi varmasti auttanut asioita.

• Anonyymi

Sanoitkos sinä itse mitään ja mitä yleensä minusta ajattelit? Vastaa rehellisesti. K

• Anonyymi

En ole aloittaja, ja kaikella todennäköisyydellä et ole se K joka asuu mielessäni (eikä maksa siitä edes vuokraa, se ruoja). Sanon silti että minä yritin, niissä rajoissa mikä oli siinä tilanteessa sopivaa. Mikä ei ollut paljon. Mutta fucking hell, en osannut lukea sinua yhtään. Joten oletin että se oli siinä, että olisit sanonut edes jotain vähän henkilökohtaisempaa jos... No niin.

En tiedä helpottiko tämä avautuminen yhtään. Eipä kai. Olen yhtä solmussa kuin viikko tai kuukausi sitten. I'm fucking dumb, minun pitäisi keskittyä elämään elämääni eikä roikkua näillä palstoilla.

• Anonyymi

Jos sanat ei vastaa tekoja, ja valheista yms. ei ikinä oteta vastuuta, vaan lisätään päälle vaan lisää "kauniita"sanoja, niin aika heikoille kantimille jää yhteinen "onni", tunteista viis. Taito se on seki vääntää tunteet pois napista, vaikkei se toki niitä pysyvästi muuta. Oon avoin ja anteeksantavainen, mut en mikään puheopettaja. Vaikeet keskustelut on vaikeita kaikille. Takas veteen kasvamaan 👻

• Anonyymi

Kuolema

• Anonyymi

Love your opinion ☝️👌

• Anonyymi

Jos elli on kylmä sinä kylkeä sivua käännä

• Anonyymi

Koska et välittänyt tarpeeksi. Etkä rakastanut.

• Anonyymi

Niinpä, ei minuakaan hän rakastanut, toivottavasti löytää paremman.
        Sivu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, ei minuakaan hän rakastanut, toivottavasti löytää paremman.
        Sivu.

No se. Ehkäpä hän löytää jonkun jota rakastaa jos edes osaa.

• Anonyymi

-> prisoner's dilemma

• Anonyymi

Ihmisillä voidaan ainakin tätä kirjoitusta varten erottaa äly- ja tunnepuoli. On niin helppoa sanoa tunteella; haluan sinut nainen, tekisin ihan mitä vaan saadakseni sinut ja varmasti haluaisinkin jos se olisi vain tunteista kiinni. No sitten on se jarru-äly-puoli. Siellä on sitten erinäinen määrä estoja ja aitoja ylitettävänä. Usein ihminen kertoo tunteillaan, eli sillä avoimella kanavalla kaivatulleen, eikä mieti välttämättä siinä hetkessä omia estojaan. Kaivatuista nähdään ne estot; miksei hän puhu tai ota yhteyttä. Lisäsi tulee se epävarmuus kun ei tiedetä toisen tilanteesta. Niin, puhumalla se selviäisi mut se just voi olla vaikeaa, se puheen aloitus.

• Anonyymi

Ai että miksi?
      No koska minulle kelpaa vain rakkaus, ei jotain sinnepäin.

• Anonyymi

En ajatellut, voi hyvänen aika. Mutta mahdollisuus oli, kunnes kusit sen loisteliaasti.

• Anonyymi

Antakaa nyt vttu menneiden jo olla.

• Anonyymi

Olin silloin herkkä loukkaantumaan ja suutuin, kun arvostelit enkä saanut tukea. Olin sinulle kuin hätävara. Hait ristiriitaa, että pääsisit eroon. Toden totta onnistuit. Itkin, kun kaipasin hyviä hetkiä. Mutta mikä ajoi sinut tänne?

• Anonyymi
      UUSI

Kuvittelin löytäneeni miehestä onneni. Tehtiin yhdessä asioita joista olen kiitollinen, opin paljon. Lopulta opin tekemään asioita yksin, kun miestä ei kiinnostanut yhteinen aika. Syykin selvisi. Toinen nainen ja heti kun riitoja niin ajeli hänen luo. Näillä mennään. Terveisiä sille P miehen toiselle.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä on sairasta tehdä aloitus tuollaisesta asiasta...

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä mitä mies ajatteli kun vetäytyi pois. Hä sanoi, ettei se ole mun syy millään tavalla. Nyt tätä on jatkunut vuosia ja aina välillä hän laittaa mulle viestiä ja kertoo, et oon aina mielessä ja taas vetäytyy. Seurustelee myös muiden kaa, eli tää on sinällään naurettavaa edes kaivata häntä, mutta en voi mitään, iha sama mitä tekisin, niin mies on ja pysyy mun sydämessä. <3

• UUSI

Pelkäsin et menetän sutki jos en oo "kylmä". Et mun tunteet, intensiivisyys ja "pakkomielteisyys" ajaa sut pois... halusin edetä varovasti ja kertoa irl </3

• Anonyymi
      UUSI

Mutta kun minä kirjoitan U : lle. Tiesin että menit A : n luokse ja sieltä suoraan T : n syliin , kun minä kävin E : n luona , joka taas oli rakastunut H : n . H ei vastannut E: n tunteisiin, vaan halusi R : n !

• Anonyymi
        UUSI

Voihan vide, mikä kuvio...

• Anonyymi
        UUSI

Toi on Kauniit ja rohkeat -juonikuvio!

• Anonyymi
      UUSI

Missä kaupungissa kaipuusi kohde asuu...voinko se minä olla...

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ylipäätään rakastamme? Minkä vuoksi rakastan sinua? Älä pyydä minua vastaamaan. En osaisi. Rakkaus ohittaa kohteensa tai koskettaa sitä niin läheltä, että se lähes katoaa näkyvistä… Kun tunteiden aalto laantuu, merkitystä on sillä, mitä jää jäljelle ❤️👩🏻‍🦳

• Anonyymi
      UUSI

Kuvitellaan että olet yks nainen viime vuodelta. Tulin siihen tulokseen että olit huomiota vain vaille, sen takia annoin numeron sulle ja jäin odottaan tuleeko viestiä.

Viestiä ei tullut, joten tulin tulokseen että halusit vain huomiota ja sen takia kylmenin. Myöhemmin sitten sanoit jotain mikä todisti ajatukseni vielä todeksi, eli olit vain hakemassa itsetunto boostia ja huomiota, jolloin lopetin koko homman siihen, koska ei oltu samalla aaltopituudella ollenkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Sähköhoitoja ei pitäisi jättää väliin kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Jos olet hän, kirjoitin sulle kirjeitä, joissa kerroin suuret tunteeni, mutta ehkä väärä henkilö avasi ne.

• Anonyymi
      UUSI

Jokainen tätä lukeva kyllä "tunnistaa" itsensä tuosta. Tämä luo turhaan tyhmiä väärinkäsityksiä ja tilanteita.

• Anonyymi
        UUSI

Jep. Tunteiden kieli on universaali

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe