Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
Nainen, olen huolissani sinusta
62
1114
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nou hätä, ei ainakaan täällä 👩🏻🦳🫡
- AnonyymiUUSI
Ei varmaan sulla olekkaan. Luet töissä toisten terveystietoja ja kailotat täällä miesoletettuna. Hommaa kirsi oma elämä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan sulla olekkaan. Luet töissä toisten terveystietoja ja kailotat täällä miesoletettuna. Hommaa kirsi oma elämä.
En ole Kirsi, miks näin luulet👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole Kirsi, miks näin luulet👩🏻🦳
Koska se Kirsi käyttää tuota samaa emojia, vain vähän eri väreillä.
sivusta
- AnonyymiUUSI
Miksi olisi huonosti
- AnonyymiUUSI
Tässähä tää
Älä huoli - AnonyymiUUSI
Minä olisin huolissani siitä, että mitä kaikkea toinen voi tehdä saamaallaan tiedolla.
Tämä ei ehkä varsinaisesti kuulu tähän mutta aavistan kyseisen tyypin aloitteeksi..
Vaikka nyt juuri ei tiettyjä aloituksia näy, niin ei yli kymmenen vuoden vainoaminen niin vain unohdu. Minun ja omieni.- AnonyymiUUSI
En ole häntä edes tuntenut kymmentä vuotta. Höpö nyt.
- AnonyymiUUSI
Vastasin, että olisin enemmän huolissani siitä miten oma vainoamishistoriani näkyy ja etenkin jälkiseuraamuksista...
- AnonyymiUUSI
Niin juuri S
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri S
Ei ole ässän kirjoittamia mikään!
- AnonyymiUUSI
Onkovainoaja itte äänessä? Esiintyy ässänä?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ässän kirjoittamia mikään!
Ai nämä gupen vainoamisiin ja nimikirjaimiin liittyvät stooritko vai mitkä ei?
- AnonyymiUUSI
Ei.
- AnonyymiUUSI
On huonoja juttuja tapahtunut. Olisihan se kiva, jos joku lohduttaisi, mutta ei auta itku markkinoilla.
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua.
- AnonyymiUUSI
❤💙💚💛❤
- AnonyymiUUSI
Mä sua ja kaikki on hyvin.
- AnonyymiUUSI
Miksi olisi huonosti ?
- AnonyymiUUSI
Vai että kaikkea hyvää toivotat?
Jos olisi totta ja välittäisit niin luulis
että se näkyisi täällä edes jotenkin.
Aavistuksesi osuvat oikeeseen, kyllä.
Mutta eiköhän ne pian lopu kaikki. - AnonyymiUUSI
Kaikki on hyvin. Eiköhän elämä tästä paremmaksi kulje vielä, kun antaa nyt ja tulevaisuudessa elämän tuomille mahdollisuuksille mahdollisuuden. Avoimin mielin eteenpäin. Kaikkea hyvää myös sulle!
- AnonyymiUUSI
Mulla on nyt kaikki hyvin, mutta pari päivää sitten oli parin päivän pituinen matalapainejakso, joka sai miettimään, josko minulla olisi bipolaarihäisiö lievemmässä muodossaan? Olin pari päivää todella allapäin ja hidas, muistikin jo alkoi pätkimään, en edes muistanut erään kirjailijan nimeä... enkä kyllä jaksanut vaivata älynystyröitäni muistaakseni sitä. Olen ennenkin huomannut itsessäni muutoksia juuri tähän aikaan vuodesta.
Huomannut myös sen, että liikunta auttaa näihin oireisiin, joten yritän päästä liikkumaan aina kun saan itsestäni sen verran irti että raahaudun liikuntakeskukseen. .) - AnonyymiUUSI
Rutistin tyynyn itseäni vasten aiemmin ja kuvittelin, että halaan sinua. Se helpotti vähän.
- AnonyymiUUSI
Tässä on tullut halailtua tyynyä aika usein. Nainen mielessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro naisesta ja sinusta mitä te tiedätte vain:)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joskus häntä oikeastikin vielä. Niin toivon…
21:17
- AnonyymiUUSI
Scream 2.
- AnonyymiUUSI
Ja vaimolle terkkuja! 😙
- A - AnonyymiUUSI
Beavis ja butthead parempi sulle
- AnonyymiUUSI
En voi hyvin, eikä ketään kiinnosta. Olen jossain syvässä kuopassa, huudan apua, mutta kukaan ei kuule hätähuutoani.
- AnonyymiUUSI
Oletko huutanut niin hiljaa ettei kukaan kuule ääntäsi!
- AnonyymiUUSI
Voi sinua, toivottavsti selviät tilanteestasi. <3
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua, toivottavsti selviät tilanteestasi. <3
Kiitos sinulle! ❤️ Täytyy muistaa, että mukavia ja empaattisiakin ihmisiä on. Minä vedän vissiin puoleeni niitä epäempaattisia, ystävissäkin. Minä kelpaan niin kauan kun jaksan olla iloinen ja hauska, sekä viihdyttää ja olla kuulevana korvansa toisille. Mutta kun olen voinut huonosti ja ihan syystä, niin ihmiset käy jopa kimppuun. Siis henkisesti. Kun en ole jaksanut siis mitään. Mulle jotkut on toivonut niin paljon pahaa, että mietin miten jaksan tällaisessa maailmassa elää. Minä en toivo kenellekään pahaa, haluan vaan elellä rauhassa. Ilman että kukaan kiusaa. Suomalaisissa on paljon kiusaajia.
- AnonyymiUUSI
Ei ole hyvin. Olet oikeassa.
- AnonyymiUUSI
Jos olisit oikeasti huolissasi, niin ottaisit yhteyttä ja kysyisit vointiani.
- AnonyymiUUSI
Kaikki on aivan hyvin. Migreenikohtaus vain päällä. 🤕
- AnonyymiUUSI
Voi, voi. Parane pian. Migreeni on ilkeä juttu.
- AnonyymiUUSI
Paremmin ilman sua.
- AnonyymiUUSI
Ei ole saattaa olla syöpä sitä pelkään.
- AnonyymiUUSI
Autat kun ei olla tekemisissä 👌
- AnonyymiUUSI
Olet kekkeruusi aivan väärässä tässä asiassa, pidä väristyksesi sinäkin
- AnonyymiUUSI
Sinä runkku lensit roskikseen tänään! T: blondi
- AnonyymiUUSI
Terveydeksi guppe gezunheit
- AnonyymiUUSI
Ei hätää, Autat pysymällä poissa.
- AnonyymiUUSI
Mulla ei ole ollut hyvä olo koko viikon. Ei ole voimia, tunnen kuin olevani sairaana. Mutta toivottavasti tulen huomenna 🫠
- AnonyymiUUSI
Ensi viikolla selviää onko kaikki hyvin.
- AnonyymiUUSI
Saat kuulostamaan tuon aika vakavalta. Jospa voisin auttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saat kuulostamaan tuon aika vakavalta. Jospa voisin auttaa.
Luultavasti ei vakavaa, mutta en ole vielä täysin varma.
- AnonyymiUUSI
Soititko huoli ilmoituksen?,joudut kuule käräjille.
- AnonyymiUUSI
Katso vaan peiliin, niin näet ne pahat aavistukset.
Tajusin tänään, että mies teit minulle silloin paskatemput kun en suostunut hyppiin pillisi mukaan. Jotenkin vaan loksahti, että tahallasi teit mitä teit.
Halveksin ihmisiä jotka kostaa paskatempuilla. Luulin, että sinussa olisi vanhaa kunniantuntoa, mutta ei siis ollut. Olet heikko ja arvoton.
Naiselle alkaa kostamaan, mikä pelle. Onhan noita ollut vastaavia raitilla tullut vastaan täälä muitakin. Ihan turha toivotella jatkoja. - AnonyymiUUSI
Kiva, että olet huolissasi, mutta se vain näyttää siltä - olen oikein tyytyväinen omaan olooni, eivät kaikki kaipaa riekkuvaa sosiaalisuutta ja kuvittele, että mistään bilettämisestä nyt taivas aukeaisi, tai siitä, että soittaisin sinulle, koska odotat sitä.
- AnonyymiUUSI
samaa olen miettinyt 😢💔 pelkään että hän on jo poissa keskuudestamme 😔 oisin halunnut olla tuki ja turva elämääsi, omistaa koko elämäni vain sinulle rakas 💖 kaipaan ikävöin, yötäpäivää, vain sinuu rakas 💝 olit ystävä rakkahin 😞 ikävä sua rakas 🥀🎗✨
-31v naiselle - AnonyymiUUSI
noin se teistä alkoi sillon joskus, kun jotkut tuli teitä "hakemaan", nyt sitä pahaa tulee teidän koko porukalle, et oikein ymmärrä että eivät ota kuin oikeat henkilöt, vaikka kuinka minua hakkaat, yrität tappaa ja, saada teidän peejuttujsxminulke ne palautuu aina teille takaisin ja tänne mikä on tänne tarkoitettu. et te siitä mihinkään pääse, muuta kuin pahennatte tilannetta. Jos jotain miestä pelkää, ei se toimi niin että joku nainen uhrataan sitä hoitsmaan, tai jotain sinne päin. ja ei voi "varastaa" toisen tarkoitettua elämää, se palautuu aina oikeaksi niille joille se kuuluu. Veitte jo vuosia hirmujuttuihinne ei ne siitä väisty pois ettekä niillä mitään muuta tai voita. ne tulee aina teille pahana, ja pahenee vaan, mihinkään ei suostuttu. Moni ennustaa että luovutatte jo, tuon hakkaamisen ja ajojahdin. Olette hyvin pahoja ihmisiä, se ei miksikään muutu menneessä. Tulevaan voitte vaikuttaa mutta mikää juttu ei muutu tekemättömäksi eikä tuo teille sitä mitä haluatte ja alunperin piti tulla, koska ette ole käyneet tiettyjä juttuja läpi. ei ne tule tännekään, täällä pslaudutaan aina omaan elämän, teitte sitten mitä vaan ja joka juttu tulee aina teille huonona ja pahana. Eikä se kuolema ole minulle siksi täällä olen, eikä se helpota teitä mitä yritätte paeta ja tehdä.
- AnonyymiUUSI
ketään ei pidä tappaa, eikä itseään, mutta jos jonkun tietoisuus sammuu, ei sitä voi väkisin pitää muilla elossa. Jotkut kuolemat ovat luonnollisia, niin tänne synnytään ja täältä lähdetään. Kaikki me jotain tehtävää täällä suoritetaan ja jatketaan sitten matkaa. Kaikille meille joku polku suodaan ja se kai jokaisen pitäisi löytää, oma juttunsa, tarkoituksena ja jokaiselle on tietty määrä aikaa varattu, siksi myös tappaminen on aina väärin, eikä sitä kuolemaa ja tarkoitusta missä vaan voi muille sysätä. Voimia, ja elämän iloa ja surua jokaiselle.
- AnonyymiUUSI
eikö kenenkään tietoisuutta pitäisi ylikuormittaa, ei niin sanotusti pitäisi uhrata ketään, tai jos joku hakee liikaa tietoa tai yrittää vaikuttaa asioihin laajemmin kuin on oikeus, usein he tulevat hulluiksi. Uskon itse että tarkoitustaan elämässä ei oudö oaeta, ja niin oma elämä on hyvin mennyt, vaikka kovasti ootte sitä hakannut ja yrittänyt muuttaa asioita. Hyvää tulevaisuus tuo, ei täydellisyyttä eikä elämää ilman mitään huonoa ja pahaa. Sota muuallakin vaikuttaa, meihin kaikki, ja taloustilanne ja muu. Mutta niin saa sisäisen rauhan kun kulkee omaa polkuaan, ja elää elämäänsä. saa yrittää ja saa kehittää, saa taistella vaikeuksissa, saa laajentaa elämää, saa haluta ja tehdä rahaa muun elämän ohessa. Ja saa tehdä rehellisesti monia asioita. ja on asioita joita ei saa tehdä ja on asioita joita ei voi saavuttaa tai saada. Hyväksyy sen mikö on itselle mahdollista ja mitä haluaa ja mikä tekee onnelliseksi, mikä sointuu ympäristöön ja vaikuttaa hyvin myös muihin.
- AnonyymiUUSI
minusta te loukkaatte ihmisiä, te saatte ihmisiä ymmärtämään että heidän polkunsa on huono vähäpätöinen ja ei voi tuottaa oikein hyvää, mistä tulevat onnelliseksi ja elämä on huonoa. ja toisin päin te esitätte, vaikeutatte joidenkin elämää, tuotatte tarpeetonta haittaa ja mielipahaa. Ettekö elä omaa polkuanne, selvitä asioitanne, ja kiistoja, vaan yritätte muuttaa kohtaloita ja jakaa ihmisten elämää. yritätte saada valtaa väärin keinoin ja vaikuttaa väärin.
- AnonyymiUUSI
itse myös uskon että jokainen välillä haluaa hemmottelua ja hyvää (mikä voi olla mitä vain, mikä tuntuu ihmisistä hyvälle), niin en usko että sisäistä rauhaa ja harmoniaa voidaan saavuttaa vain näitä etsimällä. Pitäisi löytää jotain syvempää merkitystä elämälle, ja saada näin itsestä sisäinen voima ja oma tietoisuus kokonaan käyttöön. Meissä on jokaisessa paljon kapasiteettia käyttämättä niin tietoisuudessa kuin energioissa, ja uskon että voi ostaa apua näiden niin sanottuun käyttöön ottoon, tai vaan itseään työstämällä. Hyvin useinbiynisdtvunihtavst tämän ja keskittyvät saamaan muista voimaa muihin ja itseensä. Ei keskitytä itsensä työstämiseen ja asioiden hoitoon oikein, omaan tarkoitukseen, vaan halutaan hallinoida muita tekemään. Jotkut sitä tietysti joutuvat tekemään, vaikka työssään tai pienten lasten vanhempina. ja pienesti myös isommille.
- AnonyymiUUSI
jos joistakin ihmisistä uskoo että niille tarvitaan muiden tietoisuutta ja energiaa, ja joku niitä jakamaan, koska ovat niin tunareita, elämä huonoa ja ovat jumalan hylkäämiä, niin ei siinä kauheasti pieni kiva viesti auta pelstyamasm fiilistä. Kyllä varmasti masentaa. Itse autan niitä löytämään voimaa itsestään, etsimään keinoja ja tarkoitustaan, ja joskus hakemaan apuakin oikein, joskus meistä kaikki sitä tarvitsevat. oli sitten kyse terveydestä, lisä avusta kotiin tai opintoihin, töihin tai vaikka talouteen, työn hakemiseen, asuntopulaan, ihmissuhdekonflikteihin tai riippuvuuksiin. eristäytymiseen tai auto-ongelmiin.
- AnonyymiUUSI
Älä sinä vaan tee yhtään mitään siellä, jatka tutimistas vaan
- AnonyymiUUSI
Aavistukset osuvat usein oikeaan. Luulen, että on ihminen minullekin, joka ajattelee minulla kaiken olevan hyvin ja toivoo kaikkea hyvää, koska uskoo, että olen ihminen joka kyllä selviää ja ihan kaikesta. Kuitenkin olen vain ihminen, josta uskotaan että selviän, mutta itse en enää usko siihen. Suoritan elämää, itken yksin ja mitä huonommin menee, sitä leveämmin hymyilen. Se johtuu siitä mitä elämä on opettanut. Ihmisillä on tapana kadota, jos ne edes haistaa jonkun asian olevan huonosti. Heikko ei saa olla, koska tukijoukkoja ei ole. Sellaista se on se elämä. Niillä palikoilla pelataan, jotka on joskus jaettu.
- AnonyymiUUSI
Antakaa hyväksyvä halaus itsellenne
- AnonyymiUUSI
Ymmärsin, että vaikka eks ja koko maailma eläis onnellisena jonkun kanssa uudessa ihanassa suhteessaan, niin ei mulla tarvii olla ketään. Hyväksyin sen. Ei tässä tarvitse kellekkään mitään todistaa. Minusta kukaan ei ollut/ole kiinnostunut ja hyväksyn sen. Helpotti heti kun tajusin että olen edelleen eronkin jälkeen vain minä. Kaksi suuntaa, kova höpöttämään mutta kiltti introvertti sielu. En keiku deiteillä enkä harrasta irtosuhteita vieläkään. Kukaan ei sitä paitsi pystyisi rakastamaan minua ehjäksi. Kyllä se lähtee itsestäni minusta kaikki. Ehkä oon vuodenkin päästä vielä yksin. Ei haittaa. Sekin on aika sama vaikka koko maailma pitäis hulluna kun mä tiedän että en ole sitä. Toivon jopa niille jotka minusta eivät pidä, niille miehille jotka kohtelivat minua huonosti tai eivät koskaan puoliani pitäneet, niin hyvää. Rakkautta ja hyviä asioita. Se ei ole minulta pois. Minä kiitän nöyrästi kaikkia niitä jotka ovat hullutuksen seassa pidättäytyväisen epäselvän introvertin puolia pitäneet; kiitos.
You & I - One Direction
Rakkautta.
Elämässä voi tapahtua mitä vaan
Mutta aika monesta selviää ihan yksinkin kun asenne on oikea
En ikinä toivonut olevani se nuori yksinhuoltaja josta lauluissa kerrotaan. Mutta tässä mä olen.
Edelleen hengissä vaikka ollut vähän tuulista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877