EN YMMÄRRÄ

tavallinen heteropoika

kertokaahan mitä järkeä tossa naisen leikkimisessä on... älytöntä touhua!!!

51

2131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

      älykkäät ymmärtää sinä et

    • meille

      Miksi sinun mielipiteelläsi olisi mitään merkitystä ja hieman perusteluja lisäksi ei olisi pahitteeksi. Sen kertominen ettei ymmärrä ei lisää mitään oleellista tähän keskusteluun. Maailma on täynnä asioita joita joku ei ymmärrä ja silti ne ovat ja pysyvät hamaan loppuun asti.

    • paitsi

      Jos itse olet ruvennut normiheteroksi pelkästään sen vuoksi, että sinusta siinä on JÄRKEÄ, kannattaa miettiä vähän lisää.

    • Transbat

      mitä nk. tavallinen heteropoika tekee transihmisten palstalla riehumassa. Ei sinun typeryytesi ole niin mainostamisen arvoinen juttu, että se meitä kiinnostaisi.

    • MietteliäsMasa*

      Hänhän vain esitti teille kysymyksiä, joihin kaipasi vastauksia. Niin että mikä siinä on, että tykkää pukeutua naisten vaatteisiin, tai muuttua kokonaan naiseksi? Onkohan se jotain, että äidin puolelta on tullut liikaa ylimääräisiä naishormoneja?

      • transmies

        Miksei isän puolelta? XD

        Huhu, näitä trans-asioita on kyllä ihan turha amisjärjellä lähteä vääntämään. Parempi vaan, että palailette ihan maanläheisten aiheiden pohtimiseen. Sitten kun oppii kirjoittamaan, niin voi olla jotain mahdollisuutta ymmärtää vähän monimutkaisempiakin asioita.

        Kyse ei todellakaan ole mistään hormonitasoista, ainakaan suoranaisesti. Ennemminkin kyse on aivoista ja ehkä jopa genetiikasta.

        Ja minulla olisi myös hieman mielipidettä tästä palstasta. Olen seuraillut tätä palstaa jonkun aikaa, ja mielestäni tämä pitäisi julistaa vaikka cross dresserien palstaksi. Mielestäni ts-ihmisistä saa tämän tyylisten avoimien törkypalstojen kautta negatiivisen kuvan, kun tänne kaikki sekopäät kirjottelevat. Harmittaa tällainen oikein kunnolla.


      • Transvestiitti
        transmies kirjoitti:

        Miksei isän puolelta? XD

        Huhu, näitä trans-asioita on kyllä ihan turha amisjärjellä lähteä vääntämään. Parempi vaan, että palailette ihan maanläheisten aiheiden pohtimiseen. Sitten kun oppii kirjoittamaan, niin voi olla jotain mahdollisuutta ymmärtää vähän monimutkaisempiakin asioita.

        Kyse ei todellakaan ole mistään hormonitasoista, ainakaan suoranaisesti. Ennemminkin kyse on aivoista ja ehkä jopa genetiikasta.

        Ja minulla olisi myös hieman mielipidettä tästä palstasta. Olen seuraillut tätä palstaa jonkun aikaa, ja mielestäni tämä pitäisi julistaa vaikka cross dresserien palstaksi. Mielestäni ts-ihmisistä saa tämän tyylisten avoimien törkypalstojen kautta negatiivisen kuvan, kun tänne kaikki sekopäät kirjottelevat. Harmittaa tällainen oikein kunnolla.

        >Ja minulla olisi myös hieman mielipidettä tästä palstasta. Olen seuraillut tätä palstaa jonkun aikaa, ja mielestäni tämä pitäisi julistaa vaikka cross dresserien palstaksi.
        --

        Mulla on taas ihan toinen näkemys asiasta. Vaikka transvestiitteja on maailmassa paljon enemmän kuin TS-ihmisiä, käydään täälläkin paljon runsaammin TS-aiheista keskustelua. Prosentuaalisesti täällä käy keskustelua huomattavasti enemmän ts-ihmiset kuin tiitit. Ja mikä ikävintä, palstalla varsin avoimesti transvestiitteja mollaataan ja vähätellään.

        Avoimet anonyymi-foorumit nyt aina ovat törkyä täynnä, vaikka sheriffi olisi kuinka toimelias hyvänsä. Valitettavasti.


      • Melanie
        Transvestiitti kirjoitti:

        >Ja minulla olisi myös hieman mielipidettä tästä palstasta. Olen seuraillut tätä palstaa jonkun aikaa, ja mielestäni tämä pitäisi julistaa vaikka cross dresserien palstaksi.
        --

        Mulla on taas ihan toinen näkemys asiasta. Vaikka transvestiitteja on maailmassa paljon enemmän kuin TS-ihmisiä, käydään täälläkin paljon runsaammin TS-aiheista keskustelua. Prosentuaalisesti täällä käy keskustelua huomattavasti enemmän ts-ihmiset kuin tiitit. Ja mikä ikävintä, palstalla varsin avoimesti transvestiitteja mollaataan ja vähätellään.

        Avoimet anonyymi-foorumit nyt aina ovat törkyä täynnä, vaikka sheriffi olisi kuinka toimelias hyvänsä. Valitettavasti.

        Olen samaa mieltä tuosta törkyasiasta; sitä tulee varmasti riittämään, koska rajoittunut ymmärryskyky tai -halu on uusiutuva luonnonvara.
        Viime aikoina olen tarkistanut kantaani ts-ihmisten joskus hieman negatiivissävytteiseen suhtautumiseen transvestiitteihin.
        Vaikka sekä tiitit että ts-ihmiset kuuluvatkin tavallaan samaan transihmisten kategoriaan, on "vääriin nahkoihin" syntyminen kuitenkin paljon vaikeampi asia. Ts-ihmisten elämä on useimmiten todella rankkaa ainakin siihen saakka kunnes korjausprosessi on läpikäyty ja paikka yhteiskunnassa ja sosiaalisissa kuvioissa löytynyt. Enkä väitä että se sen jälkeenkään on helppoa.
        Tässä valossa tarkasteltuna on ymmärrettävää, että tiittien satunnainen puuhastelu vaatteiden ja meikkien kanssa voi ts-ihmisestä vaikuttaa "leikkimiseltä". Eräänlaista hupiahan se joskus onkin mutta tiitille tarve ilmaista naista itsessään on todellinen ja hyvin vahva. Tiitin persoonassa naisellinen ja miehinen puoli ovat melko tasavahvoja eikä kokonaisuus, ihminen, voi hyvin ellei molempia osa-alueita voi ilmaista. Kuulostaa ehkä persoonan jakautumiselta muttei ole sitä, koska ainakaan itselläni tietoisuus minuudesta ei sinänsä muutu vaatteiden myötä.
        Itse ainakin arvostan ts-ihmisiä hyvin paljon ja toivoisin samaa myös heiltä. Sellaista valistusta ei varmaan koskaan keksitäkään, että tietty osa ns. tavallisista ihmisistä meidät hyväksyisi. Vaatisi hyvää itsetuntoa ja kanttia muodostaa itse mielipiteensä asioihin. Sitä näillä häiriköillä ei valitettavasti ole.


      • Hamemies2
        Melanie kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta törkyasiasta; sitä tulee varmasti riittämään, koska rajoittunut ymmärryskyky tai -halu on uusiutuva luonnonvara.
        Viime aikoina olen tarkistanut kantaani ts-ihmisten joskus hieman negatiivissävytteiseen suhtautumiseen transvestiitteihin.
        Vaikka sekä tiitit että ts-ihmiset kuuluvatkin tavallaan samaan transihmisten kategoriaan, on "vääriin nahkoihin" syntyminen kuitenkin paljon vaikeampi asia. Ts-ihmisten elämä on useimmiten todella rankkaa ainakin siihen saakka kunnes korjausprosessi on läpikäyty ja paikka yhteiskunnassa ja sosiaalisissa kuvioissa löytynyt. Enkä väitä että se sen jälkeenkään on helppoa.
        Tässä valossa tarkasteltuna on ymmärrettävää, että tiittien satunnainen puuhastelu vaatteiden ja meikkien kanssa voi ts-ihmisestä vaikuttaa "leikkimiseltä". Eräänlaista hupiahan se joskus onkin mutta tiitille tarve ilmaista naista itsessään on todellinen ja hyvin vahva. Tiitin persoonassa naisellinen ja miehinen puoli ovat melko tasavahvoja eikä kokonaisuus, ihminen, voi hyvin ellei molempia osa-alueita voi ilmaista. Kuulostaa ehkä persoonan jakautumiselta muttei ole sitä, koska ainakaan itselläni tietoisuus minuudesta ei sinänsä muutu vaatteiden myötä.
        Itse ainakin arvostan ts-ihmisiä hyvin paljon ja toivoisin samaa myös heiltä. Sellaista valistusta ei varmaan koskaan keksitäkään, että tietty osa ns. tavallisista ihmisistä meidät hyväksyisi. Vaatisi hyvää itsetuntoa ja kanttia muodostaa itse mielipiteensä asioihin. Sitä näillä häiriköillä ei valitettavasti ole.

        Kirjoitit asiallisesti ja mukavasti. Olen myös samaa mieltä kanssasi.


      • Le.Petit.Mort
        Hamemies2 kirjoitti:

        Kirjoitit asiallisesti ja mukavasti. Olen myös samaa mieltä kanssasi.

        Meinaan samaa mieltä. Mä ymmärrän ihan hyvin tiittien tarpeen toteuttaa itseään täyspainoisesti, vaikka ts ihte olenkin.


      • Melanie kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta törkyasiasta; sitä tulee varmasti riittämään, koska rajoittunut ymmärryskyky tai -halu on uusiutuva luonnonvara.
        Viime aikoina olen tarkistanut kantaani ts-ihmisten joskus hieman negatiivissävytteiseen suhtautumiseen transvestiitteihin.
        Vaikka sekä tiitit että ts-ihmiset kuuluvatkin tavallaan samaan transihmisten kategoriaan, on "vääriin nahkoihin" syntyminen kuitenkin paljon vaikeampi asia. Ts-ihmisten elämä on useimmiten todella rankkaa ainakin siihen saakka kunnes korjausprosessi on läpikäyty ja paikka yhteiskunnassa ja sosiaalisissa kuvioissa löytynyt. Enkä väitä että se sen jälkeenkään on helppoa.
        Tässä valossa tarkasteltuna on ymmärrettävää, että tiittien satunnainen puuhastelu vaatteiden ja meikkien kanssa voi ts-ihmisestä vaikuttaa "leikkimiseltä". Eräänlaista hupiahan se joskus onkin mutta tiitille tarve ilmaista naista itsessään on todellinen ja hyvin vahva. Tiitin persoonassa naisellinen ja miehinen puoli ovat melko tasavahvoja eikä kokonaisuus, ihminen, voi hyvin ellei molempia osa-alueita voi ilmaista. Kuulostaa ehkä persoonan jakautumiselta muttei ole sitä, koska ainakaan itselläni tietoisuus minuudesta ei sinänsä muutu vaatteiden myötä.
        Itse ainakin arvostan ts-ihmisiä hyvin paljon ja toivoisin samaa myös heiltä. Sellaista valistusta ei varmaan koskaan keksitäkään, että tietty osa ns. tavallisista ihmisistä meidät hyväksyisi. Vaatisi hyvää itsetuntoa ja kanttia muodostaa itse mielipiteensä asioihin. Sitä näillä häiriköillä ei valitettavasti ole.

        Tää vastaus tulee nyt täältä valovuosien päästä. Tuossa sinun tekstissäsi, Melanie, oli asiaa. Olen myös huomannut saman, että näillä palstoilla monesti mollataan toisia edusti sitten mitä tahansa. Itse pyrin kommentoimaan asioita asiallisesti, ymmärtävästi (riippuu tietenkin kommentoijien omasta tyylistä ja kirjoituksen sisällöstä ja minun sen hetkisestä tunnetilastani, minkä teksti saa aikaan), yleensä positiivisesti, mutta ei yli-innostuneesti. Minä olen muodostanut mielipiteeni tiiteistä ihan itse eikä siihen ole vaikuttanut kenenkään negatiivisesti ajattelevan mielipiteet. Olen myös ottanut asioita selville tästä aiheesta transvestismi lukemalla siitä kirjoista ja netistä. Se mitä minulle on selvinnyt ei ole vahvistanut aikaisempia käsityksiäni, koska minulla ei sellaisia ollut. Tai sikäli oli, etten ajatellut tällaisia ihmisiä minään erikoisihmisinä tai friikkeinä, vain ihmisinä, jotka ovat mitä ovat, mutta ennen kuin aloin perehtymään tähän aiheeseen ei minulla oikeastaan ollut siitä paljon tietoa. Tiesin vain, että on olemassa myös ihmisiä, etenkin miehiä, jotka välillä laittautuvat vastakkaisen sukupuolen näköiseksi pukeutumalla ja meikkaamalla. Ja miksi sitä pitäisi väheksyä, jos asianosainen itse tuntee todellista tarvetta laittautua vastakkaisen sukupuolen näköiseksi ja saa siitä myös iloa? Ja mitä transsukupuolisiin tulee ei minusta ole edes järkevää verrata näitä kahta ominaisuutta (ts, tv) keskenään. Eivätkö kummankinlaiset ihmiset mahdu tälle pleneetalle? Elämän moninaisuutta pitäisi mieluummin vaalia eikä ketään pitäisi syrjiä sen takia mitä edustaa. Minä arvostan sekä ts-ihmisiä että tiittejä.


      • JHGFD
        Melanie kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta törkyasiasta; sitä tulee varmasti riittämään, koska rajoittunut ymmärryskyky tai -halu on uusiutuva luonnonvara.
        Viime aikoina olen tarkistanut kantaani ts-ihmisten joskus hieman negatiivissävytteiseen suhtautumiseen transvestiitteihin.
        Vaikka sekä tiitit että ts-ihmiset kuuluvatkin tavallaan samaan transihmisten kategoriaan, on "vääriin nahkoihin" syntyminen kuitenkin paljon vaikeampi asia. Ts-ihmisten elämä on useimmiten todella rankkaa ainakin siihen saakka kunnes korjausprosessi on läpikäyty ja paikka yhteiskunnassa ja sosiaalisissa kuvioissa löytynyt. Enkä väitä että se sen jälkeenkään on helppoa.
        Tässä valossa tarkasteltuna on ymmärrettävää, että tiittien satunnainen puuhastelu vaatteiden ja meikkien kanssa voi ts-ihmisestä vaikuttaa "leikkimiseltä". Eräänlaista hupiahan se joskus onkin mutta tiitille tarve ilmaista naista itsessään on todellinen ja hyvin vahva. Tiitin persoonassa naisellinen ja miehinen puoli ovat melko tasavahvoja eikä kokonaisuus, ihminen, voi hyvin ellei molempia osa-alueita voi ilmaista. Kuulostaa ehkä persoonan jakautumiselta muttei ole sitä, koska ainakaan itselläni tietoisuus minuudesta ei sinänsä muutu vaatteiden myötä.
        Itse ainakin arvostan ts-ihmisiä hyvin paljon ja toivoisin samaa myös heiltä. Sellaista valistusta ei varmaan koskaan keksitäkään, että tietty osa ns. tavallisista ihmisistä meidät hyväksyisi. Vaatisi hyvää itsetuntoa ja kanttia muodostaa itse mielipiteensä asioihin. Sitä näillä häiriköillä ei valitettavasti ole.

        Transsukupuolisuus ja transvestisyys on niin liki toisiaan kuitenkin että mitään selvää rajaa on vaikea erottaa. Tämä on yksi asia kun eräitten mielestä pääsystä "aitoon naiseuteen" vaaditaan alapäänkorjauksessa käyntiä ja kaikki muut vain ovat transtaustaisia senjäkeen.

        Minusta hyvä esimerkki juuri on ristiinpukeutumiset sun muut lukuisat "eri versiot" eli ei enään tiedetä kuka oikeastaan on ja yritetään löytää jokin rajapinta tässä asiassa.
        Itse en oikein sulata transvestiittisyyttä siksi koska koen sen olevan "eräänlaista pilkkaa" transsukupuolisuutta kohtaan. Kun pääsääntöisestii tämä saa muissa ihmisissä aikaan tälläistä ilmapiiriä, se on tosi hankala asia transsukupuolisuudenkin hyväksymisessä!


      • Transsukupuolisuus j
        JHGFD kirjoitti:

        Transsukupuolisuus ja transvestisyys on niin liki toisiaan kuitenkin että mitään selvää rajaa on vaikea erottaa. Tämä on yksi asia kun eräitten mielestä pääsystä "aitoon naiseuteen" vaaditaan alapäänkorjauksessa käyntiä ja kaikki muut vain ovat transtaustaisia senjäkeen.

        Minusta hyvä esimerkki juuri on ristiinpukeutumiset sun muut lukuisat "eri versiot" eli ei enään tiedetä kuka oikeastaan on ja yritetään löytää jokin rajapinta tässä asiassa.
        Itse en oikein sulata transvestiittisyyttä siksi koska koen sen olevan "eräänlaista pilkkaa" transsukupuolisuutta kohtaan. Kun pääsääntöisestii tämä saa muissa ihmisissä aikaan tälläistä ilmapiiriä, se on tosi hankala asia transsukupuolisuudenkin hyväksymisessä!

        transvestisyys ovat kaksi täysin eri asiaa, Jos et pysty vetämään rajaa niiden välille, niin ota asioista selvää.

        Transvestiitti esim pukeutuu naiseksi koska saa siitä nautinnon. Transsukupuolinen pukeutuu naisen vaatteisiin koska ON nainen.


      • höpön pöppöjä
        Transsukupuolisuus j kirjoitti:

        transvestisyys ovat kaksi täysin eri asiaa, Jos et pysty vetämään rajaa niiden välille, niin ota asioista selvää.

        Transvestiitti esim pukeutuu naiseksi koska saa siitä nautinnon. Transsukupuolinen pukeutuu naisen vaatteisiin koska ON nainen.

        Transsukupuolisuus on vaan äärimmilleen vietyä transvestismia, halutaan muuttaa kaikki mahdollinen, sukupuolielimiä, muuta kehoa, henkilötunnusta jne. myöten "naiseks" 24/7, kun lievemmässä muodossa riittää naisten vaatteet ym. ehosteet sillon tällön.
        Molempia tiloja voitas nimittää yhteisesti transseksuaalisuudeks.


      • Sulattelematon
        JHGFD kirjoitti:

        Transsukupuolisuus ja transvestisyys on niin liki toisiaan kuitenkin että mitään selvää rajaa on vaikea erottaa. Tämä on yksi asia kun eräitten mielestä pääsystä "aitoon naiseuteen" vaaditaan alapäänkorjauksessa käyntiä ja kaikki muut vain ovat transtaustaisia senjäkeen.

        Minusta hyvä esimerkki juuri on ristiinpukeutumiset sun muut lukuisat "eri versiot" eli ei enään tiedetä kuka oikeastaan on ja yritetään löytää jokin rajapinta tässä asiassa.
        Itse en oikein sulata transvestiittisyyttä siksi koska koen sen olevan "eräänlaista pilkkaa" transsukupuolisuutta kohtaan. Kun pääsääntöisestii tämä saa muissa ihmisissä aikaan tälläistä ilmapiiriä, se on tosi hankala asia transsukupuolisuudenkin hyväksymisessä!

        "Itse en oikein sulata transvestiittisyyttä siksi koska koen sen olevan "eräänlaista pilkkaa" transsukupuolisuutta kohtaan. Kun pääsääntöisestii tämä saa muissa ihmisissä aikaan tälläistä ilmapiiriä, se on tosi hankala asia transsukupuolisuudenkin hyväksymisessä!"

        Tarkoittaako tämä siis sitä yltiöempaattista ajatusta, että transvestiit pysykööt koloissaan, koska heihin kohdistuva negatiivinen suhtautuminen voi tarttua koskemaan myös transsukupuolisia....? Tällaisen todella itsekkään ajattelun olin jo toivonut kadonneen, mutta laskit minut tehokkaasti maan pinnalle.

        Itse en ole kyllä kovinkaan paljon negatiivista suhtautumista kohdannut, vaikka kuljen naiseksi puettuna viikottain vilkkaissa liikepaikoissa ja myös harrastuksissa.


      • Sulattelematon
        Transsukupuolisuus j kirjoitti:

        transvestisyys ovat kaksi täysin eri asiaa, Jos et pysty vetämään rajaa niiden välille, niin ota asioista selvää.

        Transvestiitti esim pukeutuu naiseksi koska saa siitä nautinnon. Transsukupuolinen pukeutuu naisen vaatteisiin koska ON nainen.

        "transvestisyys ovat kaksi täysin eri asiaa, Jos et pysty vetämään rajaa niiden välille, niin ota asioista selvää"

        Millähän ylimaallisella tietopohjalla tiedät kaikkien transihmisten mielenliikkeet, kun asia on sinulle noinkin selvä?

        "Transvestiitti esim pukeutuu naiseksi koska saa siitä nautinnon. Transsukupuolinen pukeutuu naisen vaatteisiin koska ON nainen."

        Jospa kävisit vielä läpi termit transvestinen fetismi ja (Suomen kielen) transgender, niin huomaisit, että jo käsitteet ovat tuota väittämääsi hienojakoisemmat. Toinen asia kokonaan on vielä se, että ihmisten identiteetit asettuvat vieläkin diffuusimmin suhteessa näihin käsitteisiin. Kun vielä otetaan huomioon ihmisen itsemäärittely, tilanne muuttuu yhä kiharaisemmaksi.

        Transvestiitti kokee tarvetta eläytyä syntymässä määriteltyyn nähden toiseen sukupuoleen joko pukeutumalla tai ehostamalla. Se on ainoa yhteinen ominaisuus kaikille heille. Ainoa.

        Transvestismi voi liittyä seksuaaliseen tyydytykseen tai olla liitttymättä. Se voi tuottaa tämän lisäksi euforisen hyvänolon tunteen ilman seksuaalista puolta - tai olla tuottamatta. Transvestiitiksi itsensä kokevalla voi olla kohtuullisen vahva identiteetti syntymässä määritettyyn sukupuoleen nähden ja hän usein ikään kuin katselee itseään sen sukupuolen silmin. Tämä asia voi kuitenkin vaihdella ja hyvin usein se "silmä" vaihtaa sukupuolta ajan kanssa. Ja ajan kanssa myös koko identiteetti voi muuttua kohti "toista" sukupuolta. Tähän liittyen on olemassa runsaasti esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat siirtyneet selkeästä (myös itse ilmaistusta!) transvestiitti-identiteetistä korjausprosessin kautta täysin kokemansa sukupuolen elämään.


      • JHGFD
        Sulattelematon kirjoitti:

        "Itse en oikein sulata transvestiittisyyttä siksi koska koen sen olevan "eräänlaista pilkkaa" transsukupuolisuutta kohtaan. Kun pääsääntöisestii tämä saa muissa ihmisissä aikaan tälläistä ilmapiiriä, se on tosi hankala asia transsukupuolisuudenkin hyväksymisessä!"

        Tarkoittaako tämä siis sitä yltiöempaattista ajatusta, että transvestiit pysykööt koloissaan, koska heihin kohdistuva negatiivinen suhtautuminen voi tarttua koskemaan myös transsukupuolisia....? Tällaisen todella itsekkään ajattelun olin jo toivonut kadonneen, mutta laskit minut tehokkaasti maan pinnalle.

        Itse en ole kyllä kovinkaan paljon negatiivista suhtautumista kohdannut, vaikka kuljen naiseksi puettuna viikottain vilkkaissa liikepaikoissa ja myös harrastuksissa.

        Ok, voi olla että Sinä laittaudut viimeisen päälle feminisesti ja huolitellusti itsesi mutta kuinka moni muu kaltaisesi tekee samoin!?! Suoraan sanoen elät jopa eräänlaista transsukupuolisuutta, ainakin näin Sinut varmaan pääsääntöisesti koetaan vaikka et sitä itse halua väittää olevasikaan. Oletko näissä ympyröissä juurikaan miehenä esiintynytkään??

        Minä olen nähnyt ihan tarpeeksi transvestiittien "show'ta" ja siksi useinkin jopa etoo hiukan. Et voi vaatia että samalla kun ihmiset hyväksyvät transsukupuolisuuden että heidän pitää hyväksyä myös isomahainen, karvajalkainen mies naiseksi pukeutuneena myös, HALOO!! Eli tälläiset saavat kyllä luvan "pysyä koloissaan" ainakin niin kauan kun muut ihmiset tajuaa transsukupuolisuudesta riittävästi ja tajuaa erottaa eron siinä että transsukupuolinen haluaa olla nainen ja tälläiset tyypit hakevat pukeutumisesta vain Seksifantasiaa.
        ("Seksifantasia on seksuaalisuuden ilmentymä, jossa luodaan mielikuvituksen avulla seksuaalista mielihyvää tuottava kuvitteellinen maailma tai tilanne")

        On väärin kun käytetään niin liki samanlaista nimitystä, joku "Naisfantasisti" voisi olla osuvampi nimi.


      • Yhä sulattelematon
        JHGFD kirjoitti:

        Ok, voi olla että Sinä laittaudut viimeisen päälle feminisesti ja huolitellusti itsesi mutta kuinka moni muu kaltaisesi tekee samoin!?! Suoraan sanoen elät jopa eräänlaista transsukupuolisuutta, ainakin näin Sinut varmaan pääsääntöisesti koetaan vaikka et sitä itse halua väittää olevasikaan. Oletko näissä ympyröissä juurikaan miehenä esiintynytkään??

        Minä olen nähnyt ihan tarpeeksi transvestiittien "show'ta" ja siksi useinkin jopa etoo hiukan. Et voi vaatia että samalla kun ihmiset hyväksyvät transsukupuolisuuden että heidän pitää hyväksyä myös isomahainen, karvajalkainen mies naiseksi pukeutuneena myös, HALOO!! Eli tälläiset saavat kyllä luvan "pysyä koloissaan" ainakin niin kauan kun muut ihmiset tajuaa transsukupuolisuudesta riittävästi ja tajuaa erottaa eron siinä että transsukupuolinen haluaa olla nainen ja tälläiset tyypit hakevat pukeutumisesta vain Seksifantasiaa.
        ("Seksifantasia on seksuaalisuuden ilmentymä, jossa luodaan mielikuvituksen avulla seksuaalista mielihyvää tuottava kuvitteellinen maailma tai tilanne")

        On väärin kun käytetään niin liki samanlaista nimitystä, joku "Naisfantasisti" voisi olla osuvampi nimi.

        "Et voi vaatia että samalla kun ihmiset hyväksyvät transsukupuolisuuden että heidän pitää hyväksyä myös isomahainen, karvajalkainen mies naiseksi pukeutuneena myös, HALOO!! "

        Mielestäsi kaikki transsukupuoliset ovat täysin sopusuhtaisen muotoisia ja täydellisen naisellisesti liikkuvia ja laittautuneita....? Ja jos eivät ole, saavat tietysti pysyä koloissaan....??! Ajatteletko yhtään, mitä tänne kirjoitat?

        Ja en muuten elä transsukupuolisuutta, kyllä minut yleensä tiitiksi mielletään silloin, kun ylipäätään transihmiseksi bongataan. Tiiteilläkin vain voi olla huomattavasti laajempi elinpiiri, mitä asioihin perehtymätön luulojen varassa elävä sielu voi aluksi olettaakaan.

        Jos oikeasti kysyt mielipidettäni pukeutumisesta, niin se on tämä:

        Toiset riittävästi huomioon ottava julkinen pukeutuminen on asiallista ja vallitsevia esteettisiä normeja kunnioittavaa. Reikäiset kalsarit tai niiden tapaiset päällyshousuna, tarpeeton yksityisten alueiden vilauttelu eivät esimerkiksi välttämättä tähän kuulu. Sen lisäksi kullakin pukeutumisella on aikansa ja paikkansa - myös seksifantasiapukeutumisella. Näiden reunaehtojen täyttyessä en pidä olennaisena, mikä on vaatteiden kantajan sukupuoli joko kokemuksena tai syntymässä määritettynä.

        Jos joku haluaa näitä koodeja tarkoituksellisesti rikkoa, en sitä ole estelemässä. Tällöin on vain ymmärrettävää, että joskus voi tulla palautetta. Ja tämä palaute tulee useimmiten nimenomaan niiltä, jotka katsovat oikeudekseen ottaa toisten pukeutumisen omana henkilökohtaisena asianaan...


      • JHGFD
        Yhä sulattelematon kirjoitti:

        "Et voi vaatia että samalla kun ihmiset hyväksyvät transsukupuolisuuden että heidän pitää hyväksyä myös isomahainen, karvajalkainen mies naiseksi pukeutuneena myös, HALOO!! "

        Mielestäsi kaikki transsukupuoliset ovat täysin sopusuhtaisen muotoisia ja täydellisen naisellisesti liikkuvia ja laittautuneita....? Ja jos eivät ole, saavat tietysti pysyä koloissaan....??! Ajatteletko yhtään, mitä tänne kirjoitat?

        Ja en muuten elä transsukupuolisuutta, kyllä minut yleensä tiitiksi mielletään silloin, kun ylipäätään transihmiseksi bongataan. Tiiteilläkin vain voi olla huomattavasti laajempi elinpiiri, mitä asioihin perehtymätön luulojen varassa elävä sielu voi aluksi olettaakaan.

        Jos oikeasti kysyt mielipidettäni pukeutumisesta, niin se on tämä:

        Toiset riittävästi huomioon ottava julkinen pukeutuminen on asiallista ja vallitsevia esteettisiä normeja kunnioittavaa. Reikäiset kalsarit tai niiden tapaiset päällyshousuna, tarpeeton yksityisten alueiden vilauttelu eivät esimerkiksi välttämättä tähän kuulu. Sen lisäksi kullakin pukeutumisella on aikansa ja paikkansa - myös seksifantasiapukeutumisella. Näiden reunaehtojen täyttyessä en pidä olennaisena, mikä on vaatteiden kantajan sukupuoli joko kokemuksena tai syntymässä määritettynä.

        Jos joku haluaa näitä koodeja tarkoituksellisesti rikkoa, en sitä ole estelemässä. Tällöin on vain ymmärrettävää, että joskus voi tulla palautetta. Ja tämä palaute tulee useimmiten nimenomaan niiltä, jotka katsovat oikeudekseen ottaa toisten pukeutumisen omana henkilökohtaisena asianaan...

        "Mielestäsi kaikki transsukupuoliset ovat täysin sopusuhtaisen muotoisia ja täydellisen naisellisesti liikkuvia ja laittautuneita....? Ja jos eivät ole, saavat tietysti pysyä koloissaan....??! Ajatteletko yhtään, mitä tänne kirjoitat?"

        Tiedän ja tunnen transsukupuolisia ja ei taatusti ole juurikaan sopusuhtaisen muotoisia ja naisellisesti laittautuneita, ei niinkuin sinä. Se vain sattuu olemaan heidän todellista elämäänsä nyt niillä ehdoilla mitä Luoja on heille suonut. Taistelua elämässä selviymisessä nyt siinä ruumiissa jonka kokevat oikeimmaksi!!

        Sinä olet kerskuillut vuositolkulla typerillä kirjoituksillasi rahan voimalla tehtyyn tiitteyden ihanuudestasi. Tähän elämäntyyliisi ei tuntemillani transsukupuolisilla juurikaan ole edes varaa. Että osaat olla typeryyden huippu, herää jo AIKUINEN MIES!!


      • Mitä turhaa
        Sulattelematon kirjoitti:

        "transvestisyys ovat kaksi täysin eri asiaa, Jos et pysty vetämään rajaa niiden välille, niin ota asioista selvää"

        Millähän ylimaallisella tietopohjalla tiedät kaikkien transihmisten mielenliikkeet, kun asia on sinulle noinkin selvä?

        "Transvestiitti esim pukeutuu naiseksi koska saa siitä nautinnon. Transsukupuolinen pukeutuu naisen vaatteisiin koska ON nainen."

        Jospa kävisit vielä läpi termit transvestinen fetismi ja (Suomen kielen) transgender, niin huomaisit, että jo käsitteet ovat tuota väittämääsi hienojakoisemmat. Toinen asia kokonaan on vielä se, että ihmisten identiteetit asettuvat vieläkin diffuusimmin suhteessa näihin käsitteisiin. Kun vielä otetaan huomioon ihmisen itsemäärittely, tilanne muuttuu yhä kiharaisemmaksi.

        Transvestiitti kokee tarvetta eläytyä syntymässä määriteltyyn nähden toiseen sukupuoleen joko pukeutumalla tai ehostamalla. Se on ainoa yhteinen ominaisuus kaikille heille. Ainoa.

        Transvestismi voi liittyä seksuaaliseen tyydytykseen tai olla liitttymättä. Se voi tuottaa tämän lisäksi euforisen hyvänolon tunteen ilman seksuaalista puolta - tai olla tuottamatta. Transvestiitiksi itsensä kokevalla voi olla kohtuullisen vahva identiteetti syntymässä määritettyyn sukupuoleen nähden ja hän usein ikään kuin katselee itseään sen sukupuolen silmin. Tämä asia voi kuitenkin vaihdella ja hyvin usein se "silmä" vaihtaa sukupuolta ajan kanssa. Ja ajan kanssa myös koko identiteetti voi muuttua kohti "toista" sukupuolta. Tähän liittyen on olemassa runsaasti esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat siirtyneet selkeästä (myös itse ilmaistusta!) transvestiitti-identiteetistä korjausprosessin kautta täysin kokemansa sukupuolen elämään.

        Noin tarkkaa hifistelyä termien kannalta ei kannata selittää tavikselle. Koska tavikset niputtaa kuitenkin kaikki transihmiset samoiksi transuiksi niin riittää tuollainen yksinkertaistettu selitys transsukupuolisuudesta.


      • Eräs TS
        JHGFD kirjoitti:

        "Mielestäsi kaikki transsukupuoliset ovat täysin sopusuhtaisen muotoisia ja täydellisen naisellisesti liikkuvia ja laittautuneita....? Ja jos eivät ole, saavat tietysti pysyä koloissaan....??! Ajatteletko yhtään, mitä tänne kirjoitat?"

        Tiedän ja tunnen transsukupuolisia ja ei taatusti ole juurikaan sopusuhtaisen muotoisia ja naisellisesti laittautuneita, ei niinkuin sinä. Se vain sattuu olemaan heidän todellista elämäänsä nyt niillä ehdoilla mitä Luoja on heille suonut. Taistelua elämässä selviymisessä nyt siinä ruumiissa jonka kokevat oikeimmaksi!!

        Sinä olet kerskuillut vuositolkulla typerillä kirjoituksillasi rahan voimalla tehtyyn tiitteyden ihanuudestasi. Tähän elämäntyyliisi ei tuntemillani transsukupuolisilla juurikaan ole edes varaa. Että osaat olla typeryyden huippu, herää jo AIKUINEN MIES!!

        Et ilmeisestikään ole bongannut niita sopusuhtaisia ja naisellisia transsukupuolisia koska et tunnista heitä muiden naisten joukosta. Ei siis pidä yleistää niiden muutamien tuntemiesi mukaan.


      • No tätä en sulata!
        JHGFD kirjoitti:

        "Mielestäsi kaikki transsukupuoliset ovat täysin sopusuhtaisen muotoisia ja täydellisen naisellisesti liikkuvia ja laittautuneita....? Ja jos eivät ole, saavat tietysti pysyä koloissaan....??! Ajatteletko yhtään, mitä tänne kirjoitat?"

        Tiedän ja tunnen transsukupuolisia ja ei taatusti ole juurikaan sopusuhtaisen muotoisia ja naisellisesti laittautuneita, ei niinkuin sinä. Se vain sattuu olemaan heidän todellista elämäänsä nyt niillä ehdoilla mitä Luoja on heille suonut. Taistelua elämässä selviymisessä nyt siinä ruumiissa jonka kokevat oikeimmaksi!!

        Sinä olet kerskuillut vuositolkulla typerillä kirjoituksillasi rahan voimalla tehtyyn tiitteyden ihanuudestasi. Tähän elämäntyyliisi ei tuntemillani transsukupuolisilla juurikaan ole edes varaa. Että osaat olla typeryyden huippu, herää jo AIKUINEN MIES!!

        "Tiedän ja tunnen transsukupuolisia ja ei taatusti ole juurikaan sopusuhtaisen muotoisia ja naisellisesti laittautuneita, ei niinkuin sinä. Se vain sattuu olemaan heidän todellista elämäänsä nyt niillä ehdoilla mitä Luoja on heille suonut. Taistelua elämässä selviymisessä nyt siinä ruumiissa jonka kokevat oikeimmaksi!!"

        Olet niin täynnä pyhää vihaasi ja toisaalta marttyyrifiilistä, ettet ilmeisesti ilman rautalankaa kykene ymmärtämään pointtiani ja oman kirjoittelusi irvokkuutta. Jatkoin vain omaan perusteluusi loogisen seuraamuksen. Kauhistelit näet silmään pistäviä epänaisellisisia möhömahaisia tiittejä ikäänkuin he olisivat ainoita tuon kuvauksen mukaisia ihmisiä.

        Niin tiitti kuin ts:kin voi olla ongelmissa sulautua muuhun väkeen kokonsa, muotonsa, rajallisten taloudellisten olosuhteiden ja tyylitajun puutteen takia.Koolle ei mahda mitään, tyylitajulle voi halutessaan ja edullisen asiallisen perusasuston hankkiminen ei ole yleensä mahdoton tehtävä - joskin isokokoiselle toki haasteellinen.

        Ja niin tiitillä kuin ts:llä on lähtökohtainen oikeus kulkea kadulla omana itsenään - sen tulee lähiaikoina voimaan tuleva tasa-arvolakikin molemmille vahvistamaan. Myös tiitille naisena oleminen on olennainen osa hänen persoonaansa, vaikka se usein onkin identiteettinä kaksijakoisempi. Lukumäärältään tiitit ovat yksi suurimpia seksuaali-/sukupuolivähemmistöjen ryhmiä, mutta esittämäsi kaltaisten mielipiteiden vallitessa he ovat myös yksi tiukimmin kaapissa olevista ryhmistä. Itse en ainakaan osaisi ylpeillä sillä, että heitä sinne vieläkin tiiviimmin olisin tunkemassa.


      • Sulattelematon
        Mitä turhaa kirjoitti:

        Noin tarkkaa hifistelyä termien kannalta ei kannata selittää tavikselle. Koska tavikset niputtaa kuitenkin kaikki transihmiset samoiksi transuiksi niin riittää tuollainen yksinkertaistettu selitys transsukupuolisuudesta.

        Vastaus oli "asiantuntijana" elvistelijälle, jolla oli asiasta vastaavanlainen käsitys kuin sellaisella, jonka mielestä kaikki autot voidaan jakaa tasan tarkkaan mersuihin ja ladoihin.

        Mikä tulee taviksiin, pitäisi tavoitteena olla, että heille olisi "ihan sama", onko kyse teeässästä vai tiitistä vai jostain ihan muusta - sitä kun ei aina todellakaan voi tietää kadunmiehen havaintokyvyn perusteella. Tämä "ihan sama" tässä sisältää myös toiveen/tavoitteen, että asia ei heitä erityisesti hätkäyttäisi tai häiritsisi. Näin olisi meidän kaikkien helpompi elää keskenämme.


      • Yritä jo lopultakin
        Eräs TS kirjoitti:

        Et ilmeisestikään ole bongannut niita sopusuhtaisia ja naisellisia transsukupuolisia koska et tunnista heitä muiden naisten joukosta. Ei siis pidä yleistää niiden muutamien tuntemiesi mukaan.

        tajuta se tosiasia, että 99% transnaisista tunnistaa.


      • Hävisin
        Yritä jo lopultakin kirjoitti:

        tajuta se tosiasia, että 99% transnaisista tunnistaa.

        Tunnet siis ainakin 100 transnaista, muutenhan et voisi noin tarkkaa prosenttia kertoa. Itse tunnen vain kaksi ja voisin kertoa vain prosentit 0, 50 ja 100, mutta en voi tehdä sitäkään, koska en ole koskaan katsonut heitä "sillä silmällä".


      • Transnaisissa on
        Hävisin kirjoitti:

        Tunnet siis ainakin 100 transnaista, muutenhan et voisi noin tarkkaa prosenttia kertoa. Itse tunnen vain kaksi ja voisin kertoa vain prosentit 0, 50 ja 100, mutta en voi tehdä sitäkään, koska en ole koskaan katsonut heitä "sillä silmällä".

        sellaisia piirteitä jotka heti kiinnittävät huomiota.


      • Olet sinä mestari
        Transnaisissa on kirjoitti:

        sellaisia piirteitä jotka heti kiinnittävät huomiota.

        Alkaako sinullakin jöpöttää kun tunnistat transnaisen?


      • Ei ala koska olen
        Olet sinä mestari kirjoitti:

        Alkaako sinullakin jöpöttää kun tunnistat transnaisen?

        itse transnainen.


      • Olet outo höpöttäjä
        Transnaisissa on kirjoitti:

        sellaisia piirteitä jotka heti kiinnittävät huomiota.

        Mitähän nuo "piirteet" sitten ovat? Ja ennen kuin alat laatimaan luetteloa, mieti eikö vastaavaa "piirrettä" voisi olla cis-naisella. Sitten aletaa porukalla pommittamaan väittämiäsi upoksiin.


      • Jos et tunnista
        Olet outo höpöttäjä kirjoitti:

        Mitähän nuo "piirteet" sitten ovat? Ja ennen kuin alat laatimaan luetteloa, mieti eikö vastaavaa "piirrettä" voisi olla cis-naisella. Sitten aletaa porukalla pommittamaan väittämiäsi upoksiin.

        ts naista, niin olet sokea. Voithan epätoivoisesti yrittää selittää mitä tahansa, mutta kun se ei tehoa.


      • Väitä mitä väität
        Jos et tunnista kirjoitti:

        ts naista, niin olet sokea. Voithan epätoivoisesti yrittää selittää mitä tahansa, mutta kun se ei tehoa.

        En tunnista, koska se ei kiinnosta minua vähääkään. Mielestäni kaikki ihmiset ovat toinen toistaan rumempia, siksi olen aseksuaali.


      • Tai kuuro
        Jos et tunnista kirjoitti:

        ts naista, niin olet sokea. Voithan epätoivoisesti yrittää selittää mitä tahansa, mutta kun se ei tehoa.

        Ääni viimeistään paljastaa.


      • Sinulla on vaikeaa
        Jos et tunnista kirjoitti:

        ts naista, niin olet sokea. Voithan epätoivoisesti yrittää selittää mitä tahansa, mutta kun se ei tehoa.

        On se ankeaa kun itse on sen näköinen että jo korttelin päästä tunnistetaan äijäksi mekossa ja sitten yritetään epätoivoisesti väittää että kaikki muutkin transnaiset on samassa tilanteessa.


      • Onhan se hyvä asia
        Sinulla on vaikeaa kirjoitti:

        On se ankeaa kun itse on sen näköinen että jo korttelin päästä tunnistetaan äijäksi mekossa ja sitten yritetään epätoivoisesti väittää että kaikki muutkin transnaiset on samassa tilanteessa.

        jos pystyy harjoittamaan itsesuggestiota ja pystyy psyykkaamaan itsensä siihen, että on läpimenevä. OLen vain nahnyt lukuisiaSuomalaisia transnaisia sekä luonnossa, että kuvissa ja kyllä heistä näkee mikä on tausta.

        Jos joku kuvittelee, että on siitä syystä läpimenevä kun kukaan ei asiasta mainitse niin voin sanoa että pieleen menee


      • So what?
        Onhan se hyvä asia kirjoitti:

        jos pystyy harjoittamaan itsesuggestiota ja pystyy psyykkaamaan itsensä siihen, että on läpimenevä. OLen vain nahnyt lukuisiaSuomalaisia transnaisia sekä luonnossa, että kuvissa ja kyllä heistä näkee mikä on tausta.

        Jos joku kuvittelee, että on siitä syystä läpimenevä kun kukaan ei asiasta mainitse niin voin sanoa että pieleen menee

        Ihmeellistä jankuttamista harrastat. Jos et ole täydellisen naisellinen, mitä haittaa siitä on sinulle? Onko se muka jotenkin pahempaa kuin cis-naisten ulkonäköpaineet? Meistä naisista kukaan ei ole täydellinen, kaikilla on omat rajoitteensa.


      • Eikö tuossa
        So what? kirjoitti:

        Ihmeellistä jankuttamista harrastat. Jos et ole täydellisen naisellinen, mitä haittaa siitä on sinulle? Onko se muka jotenkin pahempaa kuin cis-naisten ulkonäköpaineet? Meistä naisista kukaan ei ole täydellinen, kaikilla on omat rajoitteensa.

        kirjoittaja maininnut nähneensä lukuisia Suomalaisia transnaisia. Itsestään hän ei kertonut mitään joten kummasti asia muuttui.


      • Lue aiemmat
        Eikö tuossa kirjoitti:

        kirjoittaja maininnut nähneensä lukuisia Suomalaisia transnaisia. Itsestään hän ei kertonut mitään joten kummasti asia muuttui.

        " Itsestään hän ei kertonut mitään joten kummasti asia muuttui. "

        Lue kahdeksan viestiä ylempi viesti. Läpimenemättömyydestä jankkaava on omasta läpimenemättömyydestään katkera transsukupuolinen.


      • C.S.
        Yritä jo lopultakin kirjoitti:

        tajuta se tosiasia, että 99% transnaisista tunnistaa.

        99% eläkeläisen viesteistä tunnistaa.


      • 10+++10
        C.S. kirjoitti:

        99% eläkeläisen viesteistä tunnistaa.

        100% C.S.n viesteistä tunnistaa.


      • Ei kukaan ole
        Lue aiemmat kirjoitti:

        " Itsestään hän ei kertonut mitään joten kummasti asia muuttui. "

        Lue kahdeksan viestiä ylempi viesti. Läpimenemättömyydestä jankkaava on omasta läpimenemättömyydestään katkera transsukupuolinen.

        kertonut olevansa katkera siitä, että ei olisi läpimenevä. En ainakaan sellaista huomannut.


      • C.S.
        10+++10 kirjoitti:

        100% C.S.n viesteistä tunnistaa.

        Tottakai tunnistaa, kun käytän nimimerkkiä.


      • C.S.
        Ei kukaan ole kirjoitti:

        kertonut olevansa katkera siitä, että ei olisi läpimenevä. En ainakaan sellaista huomannut.

        Asiahan pitäisi ensin myöntää itselle...


      • Levy nalkittaa
        C.S. kirjoitti:

        99% eläkeläisen viesteistä tunnistaa.

        Kummallista että puhut edelleen eläkeläisestä kun täällä kirjoittelee myös alle kolmekymppisiä eläkeläisiä. Allu on kylläkin toistaiseksi pois linjoilta, mutta ketähän oikein tarkoitat.


      • C.S.
        Levy nalkittaa kirjoitti:

        Kummallista että puhut edelleen eläkeläisestä kun täällä kirjoittelee myös alle kolmekymppisiä eläkeläisiä. Allu on kylläkin toistaiseksi pois linjoilta, mutta ketähän oikein tarkoitat.

        Nukutko nykyään vain 5 tuntia? Ehkä kaikki kuusviitoset eivät tarvitse niin paljoa unta.


      • Onko C.S kännissä
        C.S. kirjoitti:

        Nukutko nykyään vain 5 tuntia? Ehkä kaikki kuusviitoset eivät tarvitse niin paljoa unta.

        vai onko sillä pää täynnä huumeita, kun se sekoilee?


      • Sekaisin se on
        Onko C.S kännissä kirjoitti:

        vai onko sillä pää täynnä huumeita, kun se sekoilee?

        Se luulee keskustelevansa vain eläkeläisen kanssa.


    • Pääasiassa kyllä tytöt leikkivät. Sit kun on kasvanut naiseksi, ei enää leikit kiinnosta, paitsi korkeintaan seksileikit.

    • Hlbtiq-kerholainen
      • Ottaako todesta

        Aijai, Ruben taitaa olla hlbtiq-foobikko.


    • RedNail70

      En oikeastaan tiedä olenko tiitti vai mikä.

      Ehkä lähinnä tissikateellinen; onhan niitä naisia kun haluaisivat hepin. Minä monta pään räjäyttävää orgasmia peräjälkeen. Yhden kerran päänräjäyttävä onnistui, mutta jatkolatausta ei tullut.

      Kun ajatellaan enemmän pukeutumista eikä sukupuolirooleja, niin tilannehan on se että NAISET määrittelevät miehisen pukeutumisen ja saavat itse pistää päällensä mitä haluavat.

      Fair Play? NOT.

      Elikkä naiset (cis- trans-, jne) , tästedes hame päälle.

      Mikä helvetti siinä on, että kun nainen ns. rikkoo sukupuolinormeja, lähtee inttiin tai vetää pään klaniksi, käyttää housuja, on se aina pienempi mutta kuin päinvastoin. Sivarimies menee poseen, pitkäletti on heti hintti ja hameen kanssa tiitti.

      Pariutumissosiologiselta kannalta toteasin, että koska naaras määrittelee jälkeläisensä hedelmöittäjän, on tilanne se, että akkojen asenteet muokkaavat miehisyyttä ja sen kuvaa. Akkamaisuudessa siis kaikki selkäänpuukottaminen ja juoruilu on sallittua jne. Miehiltä odotetaan muuta.

      Naiset ovat miehiä konservatiivisempia kaikissa suhteissa ja varsinkin suhteissa.

      Ämmät on ämmiä ja sen kyllä näkee ja kuulee. Ainakin Räsäsestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe