Mustasukkaisuus

oikkutar

Miten teillä muilla Oinailla on tämä mustasukkaisuus? Löytyykö teiltä sitä, ja millatavoin se tulee esiin. Musta tuntuu, et oon välillä ihan "hullun" mustasukkainen..

9

2558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -oinas-nainen-

      kyllä, oinaat ovat mustasukkaisia..tai ainakin mä. TODELLA mustasukkaisia..ja mustasukkaisuutta seuraa monen viikon vitutus..mulla ainakin..

      • Sari

        Terve Olen oinas nainen rohkea en pelkää ketään en mitään iloinen tarmokas aina uutta luomassa ja ideoita elämäm myönteinen innosunut kova töitä tekemään en osaa laiskotella olen ahkera anina mietin työtä kotona ja töissä minulla on jalat maassa en haaveille kuin unissa,
        Oinas on uskollinen siitä saa hyvän äidin ja puolison koti perhe on tärkeä mutta jos oinasta loukataan tunteita hän on ehdoton niin kyllä riita on ja tulinen . Oinas ei ole mustasukkainen jos ei anna aihetta oinas luottaa ja antaa vapauden toisellekin jos ollaan rehellisiä Oinas puhuu suoraan ja toimii suoraan Silloin on helppo elää onhan meille annettu 10 käskyä kun niiden mukaan elää ei tule ristiriitoja ja pieni sana anteeksi niin taas mennään vaikka oinas ei kyllä pyydä anteeksi mutta antaa jos toinen on katuva Oinas on pitkävihainen ja yleensä ei enää kaveruus palaa joka on mennyt siitä kärsin monta ystävää on mennyt oinaan suorasukkaisuudesta,
        mutta muuten ok


      • OinasPoika
        Sari kirjoitti:

        Terve Olen oinas nainen rohkea en pelkää ketään en mitään iloinen tarmokas aina uutta luomassa ja ideoita elämäm myönteinen innosunut kova töitä tekemään en osaa laiskotella olen ahkera anina mietin työtä kotona ja töissä minulla on jalat maassa en haaveille kuin unissa,
        Oinas on uskollinen siitä saa hyvän äidin ja puolison koti perhe on tärkeä mutta jos oinasta loukataan tunteita hän on ehdoton niin kyllä riita on ja tulinen . Oinas ei ole mustasukkainen jos ei anna aihetta oinas luottaa ja antaa vapauden toisellekin jos ollaan rehellisiä Oinas puhuu suoraan ja toimii suoraan Silloin on helppo elää onhan meille annettu 10 käskyä kun niiden mukaan elää ei tule ristiriitoja ja pieni sana anteeksi niin taas mennään vaikka oinas ei kyllä pyydä anteeksi mutta antaa jos toinen on katuva Oinas on pitkävihainen ja yleensä ei enää kaveruus palaa joka on mennyt siitä kärsin monta ystävää on mennyt oinaan suorasukkaisuudesta,
        mutta muuten ok

        Mä ainakin olen omistava, toivottavasti en tukahduttava, mutta pirun mustasukkainen. Kai se on sitä draamahakuisuutta, josta oinas salaa tai tietoisesti nauttii. Mut epävarmuudesta se kertoo. Mä haluan lumota kaikki, mutta en siedä sitä jos omalle territoriolle tulee toinen uros... alkaa se pukkiminen heti. Ei voi mitään. Oinas on oinas tässäkin, pitkämuistisena usein myös pirun pitkävihainenkin ja sillain vittumainen et muistuttelee siitä sopivissa tilanteissa.


    • pahasti

      minä olen aivan mahdoton..tosi mustasukkanen..häiritsee itseänikin..huono itseluottamus vai pelko menettää toinen..jos mieheni kattookoin toista naista olen kuin myrkyn niellyt..

      • VAAKA

        Kertokaapa miten se teistä näkyy??? :)

        Itse en kyl ole huomannut oinaani mustasukkaisuutta...joko ei ole aihetta tai en hokaa :)


    • oekku..

      Mustasukkasuus kun se tulee niin se pistää ku puukko. Sitä vaan yrittää hillitä ittensä ja päästä siitä tunteesta yli. Inhottava tunne..ja tulee usein ihan turhastaki..

    • debbie

      Valitettavasti on meinannut pilatakkin monta suhdettani, mutta iänmyötä tuonkin oppii hallitsemaan.
      oinas pelaa paljon ulkonäöllään, käyttää sitä paljon, niin jos se ei oinasnaista tyydytä mikä peilistä katsoo on mustasukkaisuus hirveätä!

    • oinas4

      Ehkäpä oinas on vähän mustis. ei paljon kyllä ole kokemuksia. vähän olen seurustellut naisen kanssa. mutta luulen että en kestäisi jos naisystävä pettäisi minua. me oinaat kyllä osataan olla mustasukkaisiakin ehkä olen tietoisesti vältellyt sitoamista kun saatan olla tarpeenvaatiessa mustis. mutta haluaisin vielä elämänkumppanin näin kohta 50v ainakin loppuelämäksi, mutta tuleva kumppani ei saa antaa aihetta,että se toinen olisi parempi kuin minä silloin voi sota syttyä,eli oinasta pitää pitää arvossa jos nainen aikoo tulla aviovaimoksi oinaalle,eli ilmeisesti oinas on vaativa kumppani, mutta voin luvata, että oinaasta saa tosi hyvän miehen, mutta naiset älkää missään tapauksessa aliarvioiko oinasta,muuten saatatte menettää hyvän miehen.

    • enolemustasukkainen

      En juuri ollenkaan. Jos ei seurani kelpaa, minä lähden ja unohdan nopeasti koko ihmisen. Saa olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe