Eikö yksi nainen riitä miehelle?

Babe

Runkkaavatko kaikki onnellisessa parisuhteessakin elävät miehet? Ja katselevat muita alastomia naisia?
Onko se niin, ettei yksi nainen riitä vaikka kuinka rakastaisi vai mikä ihme siinä on? Kaipaisin asiallisia vastauksia varsinkin miehiltä!

82

11090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aviomies

      nuorempana hinkkailin kätöseen. Enää en moneen vuoteen.
      Samoin alastomien akkakuvien katselu liittyi poikavuosiin. Ei enää tarvetta.

      • Babe

        Minkähän ikäisenä harrastuksesi loppui? Ja mistä syystä?

        Olenpa vaan miettinyt että onko se enää 27-vuotiaalle ihan "normaalia" vai onko kyse hitaasti kypsyvästä miehestä...?


      • Aviomies
        Babe kirjoitti:

        Minkähän ikäisenä harrastuksesi loppui? Ja mistä syystä?

        Olenpa vaan miettinyt että onko se enää 27-vuotiaalle ihan "normaalia" vai onko kyse hitaasti kypsyvästä miehestä...?

        on se ihan normaalia tuossa iässä.

        No en ny muista tarkkaan, missä iässä mulla loppui. Olisko ollu jotakin 97 v.
        :))

        Mistä syystä?

        No totesin sen aika typeräksi hommaksi. Mitäs sitä pusseja vessan pyttyyn tyhjentämään, kun parempikin paikka on ihan lähellä.

        Lehdet taas hehkuttaa vääristynyttä seksuaalisuutta. Kun sitä vanhenee, niin ehkäpä myös vähän viisastuu ja semmoset kotkotukset jää pois.

        Muijaa tulee kutiteltua ihan riittämiin.

        Moi!


    • Tarttee naisia

      joo,kyllä mä en ainaskaan yhdellä naisella pärjää,oon eläny parisuhteessa 25 vuotta,monta naista on ollut tänä aikana,kyllä vaimon kanssa sujuu ihan hyvin sänkyhommat,mutta tarvii muutakin elämään,tulee hyvä fiilis kun aina kun saa vähän muutakin,tälläkin hetkellä mulla on tyttö,jonka kanssa käymme aika useesti sängyssä,tuntuu tosi hyvältä,niinkun joskus nuorena poikana,piristää ja antaa kovasti voimia elämään,,en tiedä tietääkö(aavistaako)vaimo mun touhuja,mielestäni hän on onnellinen tällä hetkel,luulisin!!tietenkin teen väärin mutta aatteleppa kun toinen nauttii siitä todella,luulen auttavani häntä myös eteenpäin,hänkin on muuten naimisis,meni vasta kesäl,me on hengailtu nyt vuosi niil pimeil kujil,tekee kyllä hyvää.. myös oman vaimon kanssa.
      tuntuu että täytyy saada aina vaan sitä hyvää,ikää tulee mut halut kovenee. se vieraissa käynti miehelle on nuin wiagraa.. älä suutu näist..
      kiitti.

      • ulpu

        Tuollaiset miehet tulisi kuohita, jo valtion toimeksiannosta!!!Oot huoripukki, ja koko mies sukukunnan häpeäpilkku. Ällöttävä eläin, haiset pahalle, olet kuvottava!


      • Aviomies

        Luettuani juttusi tilasin välittömästi SALVAJAN sinulle teurastamolta.

        Tulevat todennäköisesti jo tänään. Oletko kotona tänään klo 17-19?


      • Sanelma
        ulpu kirjoitti:

        Tuollaiset miehet tulisi kuohita, jo valtion toimeksiannosta!!!Oot huoripukki, ja koko mies sukukunnan häpeäpilkku. Ällöttävä eläin, haiset pahalle, olet kuvottava!

        kirjoittaja vain rehellisesti kertoi, mitä suurin osa miehistä oikeasti ajattelee - kaikki naiset tietävät, missä miehen aivotoiminta sijaitsee! Mukavat poikkeukset, älkää nyt suuttuko yleistyksestä... :)


      • ulpu
        Aviomies kirjoitti:

        Luettuani juttusi tilasin välittömästi SALVAJAN sinulle teurastamolta.

        Tulevat todennäköisesti jo tänään. Oletko kotona tänään klo 17-19?

        että kerkesit tilaamaan,olisin halunnut tehdä sen itse.
        Ootkos nähnyt kuinka se jossakin kotimaisessa komediassa suunniteltiin..? Kahdella tiiliskivellä...läimäyttivät kuulemma yhteen !!


      • ulpu
        Sanelma kirjoitti:

        kirjoittaja vain rehellisesti kertoi, mitä suurin osa miehistä oikeasti ajattelee - kaikki naiset tietävät, missä miehen aivotoiminta sijaitsee! Mukavat poikkeukset, älkää nyt suuttuko yleistyksestä... :)

        Suutuinpas, olen todella kiukkuinen....onko totta mitä kerroit, miehen sydän sykkii peniksessä olenkin ihmetellyt sitä jyskytystä ja että tällä epämääräisellä sydämellä on vielä aivot...olenkin miettinnyt kuka minulle rakastelun aikana puhuu...


      • ei mikään tyttö enää
        ulpu kirjoitti:

        Suutuinpas, olen todella kiukkuinen....onko totta mitä kerroit, miehen sydän sykkii peniksessä olenkin ihmetellyt sitä jyskytystä ja että tällä epämääräisellä sydämellä on vielä aivot...olenkin miettinnyt kuka minulle rakastelun aikana puhuu...

        Onhan se niin tyttöset että uskollista miestä
        tuskin maailmasta löytyy tai se on katoava luonnonvara.Jos et pidä miestäsi tyytyväisenä seksuaalisesti ja muutenkin niin jokuhan sen tekee
        puolestasi, se on varma.En ymmärrä naisien naivia
        ajatusmaailmaa siitä että eihän minun mieheni voisi eikä saisi, ja olenhan miehelleni ainutkertainen!!Ravintolat on täynnä itseääntyrkyttäviä,upean näköisiä naisia vaikkei mies tarkoituksella hae, saanti on takuuvarmaa.
        Ja kiihkeän session jälkeen suihkussakäynti pyyhkii miehen morkkiksen viemäriin jos sellaista edes tulee, ja taas on hyvä mennä kotiin vaimon tai tyttöystävän luo ja kuiskata korvaan´rakastan, rakastan, kulta oli kauhea ikävä´´
        Hei naiset, HERÄTKÄÄ!!!


      • ulpu
        ei mikään tyttö enää kirjoitti:

        Onhan se niin tyttöset että uskollista miestä
        tuskin maailmasta löytyy tai se on katoava luonnonvara.Jos et pidä miestäsi tyytyväisenä seksuaalisesti ja muutenkin niin jokuhan sen tekee
        puolestasi, se on varma.En ymmärrä naisien naivia
        ajatusmaailmaa siitä että eihän minun mieheni voisi eikä saisi, ja olenhan miehelleni ainutkertainen!!Ravintolat on täynnä itseääntyrkyttäviä,upean näköisiä naisia vaikkei mies tarkoituksella hae, saanti on takuuvarmaa.
        Ja kiihkeän session jälkeen suihkussakäynti pyyhkii miehen morkkiksen viemäriin jos sellaista edes tulee, ja taas on hyvä mennä kotiin vaimon tai tyttöystävän luo ja kuiskata korvaan´rakastan, rakastan, kulta oli kauhea ikävä´´
        Hei naiset, HERÄTKÄÄ!!!

        kuuluu siis siihen yhteen % miehistä joka ei ole pettänyt vaimoaan :).Mitä johtopäätöksiä tästä olisi tehtävä?


      • Jaahas
        ei mikään tyttö enää kirjoitti:

        Onhan se niin tyttöset että uskollista miestä
        tuskin maailmasta löytyy tai se on katoava luonnonvara.Jos et pidä miestäsi tyytyväisenä seksuaalisesti ja muutenkin niin jokuhan sen tekee
        puolestasi, se on varma.En ymmärrä naisien naivia
        ajatusmaailmaa siitä että eihän minun mieheni voisi eikä saisi, ja olenhan miehelleni ainutkertainen!!Ravintolat on täynnä itseääntyrkyttäviä,upean näköisiä naisia vaikkei mies tarkoituksella hae, saanti on takuuvarmaa.
        Ja kiihkeän session jälkeen suihkussakäynti pyyhkii miehen morkkiksen viemäriin jos sellaista edes tulee, ja taas on hyvä mennä kotiin vaimon tai tyttöystävän luo ja kuiskata korvaan´rakastan, rakastan, kulta oli kauhea ikävä´´
        Hei naiset, HERÄTKÄÄ!!!

        99% sun tapaamisia miehiä pettää, enkä ihmettele miksi! Noin kyynnistä naista ei jaksaisi kukaan pitemmän päälle katella.


      • hirvi
        ei mikään tyttö enää kirjoitti:

        Onhan se niin tyttöset että uskollista miestä
        tuskin maailmasta löytyy tai se on katoava luonnonvara.Jos et pidä miestäsi tyytyväisenä seksuaalisesti ja muutenkin niin jokuhan sen tekee
        puolestasi, se on varma.En ymmärrä naisien naivia
        ajatusmaailmaa siitä että eihän minun mieheni voisi eikä saisi, ja olenhan miehelleni ainutkertainen!!Ravintolat on täynnä itseääntyrkyttäviä,upean näköisiä naisia vaikkei mies tarkoituksella hae, saanti on takuuvarmaa.
        Ja kiihkeän session jälkeen suihkussakäynti pyyhkii miehen morkkiksen viemäriin jos sellaista edes tulee, ja taas on hyvä mennä kotiin vaimon tai tyttöystävän luo ja kuiskata korvaan´rakastan, rakastan, kulta oli kauhea ikävä´´
        Hei naiset, HERÄTKÄÄ!!!

        Piilekös muuten nimi ei mikään tyttö enää:n takana ikiihana eulaliaa, jolle ei näköjään feminismipalsta enään pysty tarjoamaan riittävän monta miestä tyydyttään sen sairaaloinen tarve mollata kaikkia miehiä?
        Meepäs takas levittään sun myrkkys sinne.


      • tarttee naisia
        ulpu kirjoitti:

        Tuollaiset miehet tulisi kuohita, jo valtion toimeksiannosta!!!Oot huoripukki, ja koko mies sukukunnan häpeäpilkku. Ällöttävä eläin, haiset pahalle, olet kuvottava!

        joo,kiitti vaan kommentista,ei se mua lannista.kyllä elämän täytyy jatkua..ja siitä täytyy nauttia.miksi itseään kiduttaa..löysää säki vapaalle,älä nipota


      • Tarttee naisia
        ei mikään tyttö enää kirjoitti:

        Onhan se niin tyttöset että uskollista miestä
        tuskin maailmasta löytyy tai se on katoava luonnonvara.Jos et pidä miestäsi tyytyväisenä seksuaalisesti ja muutenkin niin jokuhan sen tekee
        puolestasi, se on varma.En ymmärrä naisien naivia
        ajatusmaailmaa siitä että eihän minun mieheni voisi eikä saisi, ja olenhan miehelleni ainutkertainen!!Ravintolat on täynnä itseääntyrkyttäviä,upean näköisiä naisia vaikkei mies tarkoituksella hae, saanti on takuuvarmaa.
        Ja kiihkeän session jälkeen suihkussakäynti pyyhkii miehen morkkiksen viemäriin jos sellaista edes tulee, ja taas on hyvä mennä kotiin vaimon tai tyttöystävän luo ja kuiskata korvaan´rakastan, rakastan, kulta oli kauhea ikävä´´
        Hei naiset, HERÄTKÄÄ!!!

        jep,niin näinhän se on,kuka meistä niin uskollinen..mun mielestä tapaamani kaikki naiset
        ovat ovat olleet mahatvia..niitä mä juuri etsinkin,oonpa löytänytkin,niin onhan näissä jutuis aina se toinenkin puoli,se nainen.ei tää juttu toimi muitten kuin NAISTEN kanssa,siis pettääkö naiset..onneksi hekin tekevä samoin,ei siitä kanata suurta numeroo tehdä,ollaan onnellisia kun ollaan.. joo,eihän meitä kukaan voi omistaa ei vähääkään...nautitaan elämästä silloin kun eletään... toivottavasti ei kuolla koskaan....
        kiitos sulle kommentista!!sulla on asenetta.


      • ulpu
        tarttee naisia kirjoitti:

        joo,kiitti vaan kommentista,ei se mua lannista.kyllä elämän täytyy jatkua..ja siitä täytyy nauttia.miksi itseään kiduttaa..löysää säki vapaalle,älä nipota

        Sinua ei voi asenteesi takia rakastaa kuin miestä, joka on lihaa ja verta, jonka iho tuoksuu unelmille,jonka reisissä on silkinpehmeys ja keveys. Mies Joka silkkiinsä kietoo naisen, joka silkillänsä täyttää naisen, keveäksi..unelmiltaan leijailevaksi..ainoaksi.

        Koska sinua ei voi rakastaa kuin miestä: muutut haisevaksi eläimeksi, testosteronisi tappaa unelmat, katkaisee naisen nauhat. Aktisi jälkeen juokset suihkuun naisesi kanssa, pesette morkkisttanne yhdessä pois, joka on on teidät yhdistävä, teidän yhteinen asenne ja unelma.


      • Realisti
        tarttee naisia kirjoitti:

        joo,kiitti vaan kommentista,ei se mua lannista.kyllä elämän täytyy jatkua..ja siitä täytyy nauttia.miksi itseään kiduttaa..löysää säki vapaalle,älä nipota

        olet HAISEVA LEHMÄNPASKA.


      • ulpu
        Tarttee naisia kirjoitti:

        jep,niin näinhän se on,kuka meistä niin uskollinen..mun mielestä tapaamani kaikki naiset
        ovat ovat olleet mahatvia..niitä mä juuri etsinkin,oonpa löytänytkin,niin onhan näissä jutuis aina se toinenkin puoli,se nainen.ei tää juttu toimi muitten kuin NAISTEN kanssa,siis pettääkö naiset..onneksi hekin tekevä samoin,ei siitä kanata suurta numeroo tehdä,ollaan onnellisia kun ollaan.. joo,eihän meitä kukaan voi omistaa ei vähääkään...nautitaan elämästä silloin kun eletään... toivottavasti ei kuolla koskaan....
        kiitos sulle kommentista!!sulla on asenetta.

        Sitä ei voi edes huoran asenteeksi kutsua, se liippaa täysin yli käsitys kyvyn: se on loukkaavaa, tuhoisaa, se on täydellinen petos.

        En ole, enkä tule koskaan moittimaan rehellistä, suoraa ammatinharjoittajaa,Huoraa: Hän on inhimillinen kuitenkin, kauppaa itsensä kaikkien nähden...usein ja yleensä jopa elättääkseen itsensä. Hän ei petä, ei loukkaa ulkopuolisia, vain itseänsä.

        Rakastajatar/rakastaja toimii salassa, osallistuu petokseen salassa. Vastuu puolison loukkaamisesta on pettäjällä, siinäkin tapauksessa että tapaus on julkinen ja kaikkien tiedossa.


      • ulpu
        Realisti kirjoitti:

        olet HAISEVA LEHMÄNPASKA.

        Olen saannut kaikki heikot varpailleen tänäaamuna: Katsoppas peiliin..!


      • Realisti
        ulpu kirjoitti:

        Olen saannut kaikki heikot varpailleen tänäaamuna: Katsoppas peiliin..!

        Opettelehan "ulpu" lukemaan ketjua, niin ymmärrät jatkossa kenelle mikäkin kommentti on kohdistettu.

        Joohan.


      • ulpu
        Realisti kirjoitti:

        Opettelehan "ulpu" lukemaan ketjua, niin ymmärrät jatkossa kenelle mikäkin kommentti on kohdistettu.

        Joohan.

        Otan taasen opikseni! :)


      • ulpu
        Realisti kirjoitti:

        Opettelehan "ulpu" lukemaan ketjua, niin ymmärrät jatkossa kenelle mikäkin kommentti on kohdistettu.

        Joohan.

        Ja otan opikseni! Kiitos! :)


      • ulpu
        Realisti kirjoitti:

        Opettelehan "ulpu" lukemaan ketjua, niin ymmärrät jatkossa kenelle mikäkin kommentti on kohdistettu.

        Joohan.

        tänään!:))) T:samainen "ulpuli"


      • Jaahas
        ulpu kirjoitti:

        Sitä ei voi edes huoran asenteeksi kutsua, se liippaa täysin yli käsitys kyvyn: se on loukkaavaa, tuhoisaa, se on täydellinen petos.

        En ole, enkä tule koskaan moittimaan rehellistä, suoraa ammatinharjoittajaa,Huoraa: Hän on inhimillinen kuitenkin, kauppaa itsensä kaikkien nähden...usein ja yleensä jopa elättääkseen itsensä. Hän ei petä, ei loukkaa ulkopuolisia, vain itseänsä.

        Rakastajatar/rakastaja toimii salassa, osallistuu petokseen salassa. Vastuu puolison loukkaamisesta on pettäjällä, siinäkin tapauksessa että tapaus on julkinen ja kaikkien tiedossa.

        Oli kyse asenteesta, mun on ainakin se että naiset pettävät siinä missä miehetkin, ja alan kyllästyä niihin lukuisiin naisiin jotka väittää toisin, eli väittävät että vain miehet pettää!

        Harvempi nainen sitä tunnustaa ikinä, ne jotka jäävät kiinni ovat yleensä joutuneet sen takia kiinni että mies kenen kanssa ne pettää puhuu liian paljon suhteistaan, naiset eivät!

        Joten älkää jaksako puhua enää siitä että 99% miehistä pettää, jos näin on, niin 99% naisistakin tekevät samoin.


      • Tartee naisia
        Jaahas kirjoitti:

        Oli kyse asenteesta, mun on ainakin se että naiset pettävät siinä missä miehetkin, ja alan kyllästyä niihin lukuisiin naisiin jotka väittää toisin, eli väittävät että vain miehet pettää!

        Harvempi nainen sitä tunnustaa ikinä, ne jotka jäävät kiinni ovat yleensä joutuneet sen takia kiinni että mies kenen kanssa ne pettää puhuu liian paljon suhteistaan, naiset eivät!

        Joten älkää jaksako puhua enää siitä että 99% miehistä pettää, jos näin on, niin 99% naisistakin tekevät samoin.

        joo,onhan se niin että jutussa on aina kaksi osapuolta..joo,toinen on se nainen joka ei varmaan petä koskaan...


      • Sukupuolitautiklinikka
        Tarttee naisia kirjoitti:

        jep,niin näinhän se on,kuka meistä niin uskollinen..mun mielestä tapaamani kaikki naiset
        ovat ovat olleet mahatvia..niitä mä juuri etsinkin,oonpa löytänytkin,niin onhan näissä jutuis aina se toinenkin puoli,se nainen.ei tää juttu toimi muitten kuin NAISTEN kanssa,siis pettääkö naiset..onneksi hekin tekevä samoin,ei siitä kanata suurta numeroo tehdä,ollaan onnellisia kun ollaan.. joo,eihän meitä kukaan voi omistaa ei vähääkään...nautitaan elämästä silloin kun eletään... toivottavasti ei kuolla koskaan....
        kiitos sulle kommentista!!sulla on asenetta.

        syksyä sinulle!


      • Laura
        Jaahas kirjoitti:

        Oli kyse asenteesta, mun on ainakin se että naiset pettävät siinä missä miehetkin, ja alan kyllästyä niihin lukuisiin naisiin jotka väittää toisin, eli väittävät että vain miehet pettää!

        Harvempi nainen sitä tunnustaa ikinä, ne jotka jäävät kiinni ovat yleensä joutuneet sen takia kiinni että mies kenen kanssa ne pettää puhuu liian paljon suhteistaan, naiset eivät!

        Joten älkää jaksako puhua enää siitä että 99% miehistä pettää, jos näin on, niin 99% naisistakin tekevät samoin.

        En mää ainakaan tajua tollaisia prosenttilukuja. Jotkut pettää, jotkut ei. Mua on petetty sata miljoonaa kertaa varmaan, olempa pettänyt itsekin mutta hyvin paljon vähemmän. Omaksuin tuon vapaarakkausasenteen nimenomaan niiltä miehiltä, joihin olin korviani myöten rakastunut ja umpiuskollinen, kunnes..

        Kun minä petin, sain oluet naamalleni ja sata kiloa karjuntaa päin naamaa, litsareita, huorittelua (jo ennen pettämistäkin). Kun mies petti, sain vain kuulla, että : "Kaikissa naisissa on eri puolia. Näin vain kävi. Sellaista on elämä. Eihän se nyt niin vakavaa ollut. Nuoriahan tässä ollaan." jne.

        Nytpä olen sitten vanhempi ja seikkaillut tarpeekseni. Olen nauttinut, vajonnut syyllisyyksiin, katunut, kärsinyt ja hajonnut melkein keskeltä kahtia. Sitten tuli tämä suhde, jossa olemme suht koht tasoissa. Minä en ainakaan osaa kuvitella pettäväni, ei tulisi mieleenikään. Tässäpä uudessa, elämänhistoriassani ainutlaatuisessa suhteessa seksi ei olekaan se keskeinen juttu. Kaivata sellaiseen ei enää tarvitse, onneksi on seikkailut seikkailtu ja jo vähän liikaakin.

        Miehen en myöskään usko pettävän. Hänellä on useita ystäviä, jotka eivät pettäisi. Tämä maailma on minulle mulkvistirakastettujeni jälkeen aivan uusi. Alan silti uskoa siihen: kaikki miehet eivät petä (eivätkä naisetkaan), esittämäsi prosenttiluku oli melkoista luokkaa enkä muutenkaan usko mihinkään prosenttilukuihin.

        Asenteena ainakaan tuo pettämisen salliminen ei ole parhain mahdollinen, olivat prosenttiluvut ja todelliset tapahtumat minkälaisia hyvänsä. Ei kantsis seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka pettää, jos se kerran koskee. Sen sijaan toisille tämä on melkein erikseen kiihotuksen laji, pariskunnat jotka pettävät toisiaan tarkoituksella, tai ehkä joku voi elää sillai yksipuolisestikin, heittää morkkikset vessanpönttöön jne. Kysymys herääkin, onko se viisasta ja mukavaa jne.

        Musta tuntuu myös, että olen vähän liian vanha sellaiseen pelleilyyn ja tämä rakkaani myös. Vaan eihän sitä koskaan tiedä.

        L.


      • Laura
        tarttee naisia kirjoitti:

        joo,kiitti vaan kommentista,ei se mua lannista.kyllä elämän täytyy jatkua..ja siitä täytyy nauttia.miksi itseään kiduttaa..löysää säki vapaalle,älä nipota

        Nauttikaa helvetissä elämästä (oikeasti)!

        Seksi on ihana asia, monipuolinen ja elähdyttävä. Vihainen tyttö/poikaystävä on sen sijaan perseestä. Ja musta viha.


      • Laura
        Realisti kirjoitti:

        olet HAISEVA LEHMÄNPASKA.

        Miksi täytyy sitoutua ja pettää? Siksi, että pettäjä on selkärangaton tyyppi, joka tarvitsee sekä äidin että rakastajan. Jos vaimo huomaa yhtäkkiä muuttuneensa äidiksi, ei varmaan tunnu kauhean imartelevalta.

        Minun rakkaani kanssa rakasteleminen on sumua ja silkkiä ja täydellistä omistautumista, irstasta rakkausnaintia vailla pelkoa ja vailla epäilyksiä. Siitä vasta seksin maku löytyy, nimittäin rakastamisesta. Voin kertoa kokemuksesta.


      • Laura
        Aviomies kirjoitti:

        Luettuani juttusi tilasin välittömästi SALVAJAN sinulle teurastamolta.

        Tulevat todennäköisesti jo tänään. Oletko kotona tänään klo 17-19?

        Hih hih sinun kanssasi. :)


      • ei mikään tyttö enää
        Jaahas kirjoitti:

        99% sun tapaamisia miehiä pettää, enkä ihmettele miksi! Noin kyynnistä naista ei jaksaisi kukaan pitemmän päälle katella.

        Se elukka älähtää, mihin kalikka kalahtaa.....
        En nimittäisi itseäni kyyniseksi vaan realistiksi.En silti ole katkera ja katson tulevaisuuteen luottavaisin mielin.Ja mahtuu näihin pettäjiin myöskin naisia!!!Esitin vain oman
        mielipiteeni asiasta.Olemmehan aikuisia ja voimme
        varmasti asiallisesti vaihtaa mielipiteitä?vai?


      • LeijaN
        Laura kirjoitti:

        Hih hih sinun kanssasi. :)

        hän on hyvin eksoottinen ja huumorintajuinen. Ja paljon inhimillisempi, kuin nämä edelläkirjoittaneet "koko kansan sonnit"!


      • petri
        ei mikään tyttö enää kirjoitti:

        Se elukka älähtää, mihin kalikka kalahtaa.....
        En nimittäisi itseäni kyyniseksi vaan realistiksi.En silti ole katkera ja katson tulevaisuuteen luottavaisin mielin.Ja mahtuu näihin pettäjiin myöskin naisia!!!Esitin vain oman
        mielipiteeni asiasta.Olemmehan aikuisia ja voimme
        varmasti asiallisesti vaihtaa mielipiteitä?vai?

        Se elukka älähtää, mihin kalikka kalahtaa.....
        ---
        lol :)


      • Onnellinen & uskollinen MIES
        Sanelma kirjoitti:

        kirjoittaja vain rehellisesti kertoi, mitä suurin osa miehistä oikeasti ajattelee - kaikki naiset tietävät, missä miehen aivotoiminta sijaitsee! Mukavat poikkeukset, älkää nyt suuttuko yleistyksestä... :)

        Ko. hlö kertoi surullisen tarinan siitä, että on "pakko" pettää rakastamaansa vaimoa- tämä EI!!!!!tarkoita sitä, että kaikki miehet tekisivät samoin! Ällöttää tuollainen yleistys! Ex-vaimoni petti minua vuosia sitten, joten jätin hänet- onko siis kaikki naiset sen vuoksi HUORIA?????
        Mielestäni ei, mutta Sinun ahdasmielisen mittakaavasi mukaan ovat!
        Taitaa ÄO:si olla polkupyörän kanssa jotain 5n luokkaa???


      • missX

        oot kyl tosi törkee!!!!!!
        siis oikee sika jätkä!!
        vähän kuule sun vaimos sortuis jos kuulis/sais tietää sun TOUHUILUISTA!!!!!
        miettisit vähä!!jos haluut jatkaa niin jatka yksinäs!mut älä satuta vaimoas


      • Deemas
        ulpu kirjoitti:

        kuuluu siis siihen yhteen % miehistä joka ei ole pettänyt vaimoaan :).Mitä johtopäätöksiä tästä olisi tehtävä?

        Kyllä meitä on.

        Älkää hyvät ihmiset uskoko sitä, ettei uskollisia miehiä/naisia enää ole olemassa. Meitä on monta ja sinä voit olla myös.

        Ihmissuhteista ei voi saada seksin kautta suurempaa tyydytystä elämäänsä, kuin mitä saa rakkaudesta, omistautumisesta ja kanssaelämisestä.


      • mari8
        Deemas kirjoitti:

        Kyllä meitä on.

        Älkää hyvät ihmiset uskoko sitä, ettei uskollisia miehiä/naisia enää ole olemassa. Meitä on monta ja sinä voit olla myös.

        Ihmissuhteista ei voi saada seksin kautta suurempaa tyydytystä elämäänsä, kuin mitä saa rakkaudesta, omistautumisesta ja kanssaelämisestä.

        _❤


    • Jaahas

      Ei ole ehkä niinkään paljon iästä kiinni kuin seksivietteestä, eli testosteronimäärästä, joillakin sitä piisaa paljon enemmän kuin toisilla. Jos jätkä vetää käteen, eikä käy vieraissa, niin anna sen tehdä sitä jos sillä on sitä tarvetta, ei mielestäni ole vaarallista.
      Joillakin on tarvetta saada laukeaa jopa monta kerta päivässä, ja silloin on "helpompaa ja kätevämpää" omaan käteen sitä tehdä, kunhan se ei sun elämänlaatua pahentaa, eli sinäkin saat säännöllisesti huomiota, eikä vain nyrkkikyllikki?
      Aika normaalia kuitenkin!

      • Babe

        ..ärsyttää vaan se kun sen pitää katsella kaiken maailman kuvia alastomista naisista!

        Eikä se mikään päivittäinen tarve ole, mutta on kuulemma kiva silloin tällöin kattella tissejä ja vetäistä käteen, kun tuntuu hyvältä..

        Kai mä olen vähän mustasukkainen, kun luulin niin olevani sille kaikki kaikessa, ettei muita tarvis kattella... (naivi!) :(


      • Daddy
        Babe kirjoitti:

        ..ärsyttää vaan se kun sen pitää katsella kaiken maailman kuvia alastomista naisista!

        Eikä se mikään päivittäinen tarve ole, mutta on kuulemma kiva silloin tällöin kattella tissejä ja vetäistä käteen, kun tuntuu hyvältä..

        Kai mä olen vähän mustasukkainen, kun luulin niin olevani sille kaikki kaikessa, ettei muita tarvis kattella... (naivi!) :(

        Joo, me ollaan vähän kakaramaisia. Sorry, ei hän sinulta mitään pois vie. Sinä olet se, joka oikeesti merkkaa.


      • Laura

        Tjaa. Joojoo.

        Mää olen huomannut voivani laueta esimerkiksi kuusitoista kertaa päivässä. Pakottaako se silti minua jakamaan hanuriani vieraille miehille? Hä?


      • Laura
        Babe kirjoitti:

        ..ärsyttää vaan se kun sen pitää katsella kaiken maailman kuvia alastomista naisista!

        Eikä se mikään päivittäinen tarve ole, mutta on kuulemma kiva silloin tällöin kattella tissejä ja vetäistä käteen, kun tuntuu hyvältä..

        Kai mä olen vähän mustasukkainen, kun luulin niin olevani sille kaikki kaikessa, ettei muita tarvis kattella... (naivi!) :(

        Ei se ole mustakaan kivaa, kun en kerran itse enää harrasta pornoa ja epäluonnollisten pippeleitten ja spermalastien lentoa, olen kasvanut siitä jo niinsanotusti yli. Huomautin omalle miehelleni siitä: että tuntuu pahalta, kun vonkaan sua pitkin viikkoa ja sinä kerrot vetäväsi käteen vieraiden, sormilla levitettyjen pimppien kanssa. Miten se voisi tuntua kivalta?

        Ehkä naiivia, minustapa ei. Runkkaaminen (molemminpuolinen) jatkukoon, ei miehestäkään ollut kivaa kun joskus surffailin jollekin sivuille ja esittelin löytämiäni pippelikokoelmia. Ei siis kumpikaan tee sitä enää. En tiedä, kärsiikö hän siitä, toivottavasti ei. Jos mieli tekee vehreämmille niityille, niin tehköön sen minulta salassa. Minua ei ainakaan huvittaisi keimailla ja väännellä itseäni mieleisiin asentoihin jonkun akneisen jallusession jälkeen.


    • Daddy

      Kyllä oikeassa suhteessa vain yksi nainen riittää. Ihan toinen asia on sitten yksilöiden ihan erilainen seksin tarve.

      Rehellisyyden nimissä olen tehnyt kumpaakin, siis harrastanut seksiä ja myös itseäni tyydyttänyt. Kai se on erilaisesta tarpeesta ja ehkä siemenen määrästä. Kyllä mä siitä myös kerroin rakkaalleni, kuten yleensä kaikki juttuni. Ei se suhteeseen mitään vaikuttanut. Hänkin masturboi ennen tapaamistani, mutta sekin loppui, koska pystyin tyydyttämään hänen tarpeensa ja meillä oli ihana seksielämä.

      Eri ihmisten tarpeet vaihtelevat. Nyt en minäkään juuri masturboi, koska en tunne tarvetta. Siis kai se on iästä ja yksilöstä kiinni. Toinen pointti on, että ei se mun mielestä mitään suhteesta vie pois.

      • Laura

        Me masturboimme yhdessä katsellen toisiamme. Sekin on aika mielenkiintoista. :)


    • Aloe Vera

      No en tiedä että tekevätkö sitä kaikki.
      Mutta mieheni yksin ollessaan joskus purkaa painettaan. Ei se minua haittaa, mutta en tahdo sitä toimitusta katsellakaan.
      Ajattelen niin, että sehän on hänen kehonsa ja sen tuntemukset aistii parhaiten hän itse. Koskemmehan me itse kukin itseämme eri paikkoihin eri tilanteissa.
      Ja kun lisäksi tiedän kuinka helposti hänelle tulee erektio jos esim. hyväilen ja suukottelen hänen kanssaan saati että kosken hänen vehkeisiinsä.
      Koska itsellänikin on joitakin seksifantasioita ja ajattelen joskus muita näkemiäni ja seksikkääksi havaitsemiani miehiä, enhän voi kieltää mieheltänikään hänen ajatusmaailmaansa.
      Ei käsittääkseni parisuhde lopeta ihmisen mielikuvituksen lentoa ja poista lupaa omiin ajatuksiin. Vaikka niin monesti rakkauden ensihuumassa haluttaneenkin uskoa.
      Oletko kenties jotenkin epävarma omasta naisellisuudestasi? Oletko tyytyväinen/tyytymätön vartaloosi, jos tunnet mustasukkaisuutta kuvien naisia kohtaan. Kuviinhan on tietoisesti haettu kauniita ja usein upean ja ns. täydellisen vartalon omaavia naisia.
      Oletko jutellut asiasta miehesi kanssa?
      Oletko jotenkin yllättänyt hänet noista touhuista vai miksi kielteinen asenteesi?

      • Nainen

        Ymmärrän täysin tän jutun "päähenkilöä".
        Tuntisin itsekin, etten riitä miehelleni, jos hänellä olisi pakottava tarve katsella muita alastomia naisia. Eikös se juuri siitä ole merkki, etten riitä hänelle?!
        Ei se osoita mielestäni edes heikkoa itsetuntoa. Sitä se saattaa osoittaa, että tämä mies ei ilmaise kovinkaan usein ja selvästi naiselleen tämän ihanuudesta/seksikkyydestä jne... Koska tän päivän maailmassa nainen todella mitataan seksikkyydellä. Joka paikasta tyrkytetään alastomia tyttöjä/naisia "jokaisen käyttöön".

        Yritä siinä sitten vielä miellyttää miestäsi normaalin naisen ulkomuodollasi...

        En tiedä, jotenkin vaan pännii nykymaailman meno.
        Entä muita?? En muuten ole mikään tiukkapipo, joka ei seksistä välitä. Päinvastoin, aina vaan enemmän pidän seksistä, meidän kahden kesken.


      • Babe

        Olen jutellut hänen kanssaan ja hänen mielestään se ei ole minulta pois. Kuitenkin tunnen hänen tavallaan "pettävän" minua ja itseni jotenkin riittämättömäksi. Syytä en tiedä miksi. Hän kuitenkin kehuu minua todella kauniiksi ja hänen mielestään minulla on upea vartalo, tiedän hänen tarkoittavan sitä.
        Entisessä suhteessani asia ei haitannut, koska en siitä edes tiennyt enkä välittänytkään. Ehkä nytkin olisin onnellisempi jos en tietäisi koko asiasta. Jossain yhteydessä asia kuitenkin tuli esille ja hän kertoi siitä, ei halunnut salatakaan.
        Mielestäni itsetyydytyksessä ei ole mitään pahaa, mutta kun siihen liittyy aina niiden muiden alastomien naisten (kuvien) katselu. Kai se on sitten omaa epävarmuuttani... Kysehän on kuitenkin vaan kuvista.


      • ulpu
        Babe kirjoitti:

        Olen jutellut hänen kanssaan ja hänen mielestään se ei ole minulta pois. Kuitenkin tunnen hänen tavallaan "pettävän" minua ja itseni jotenkin riittämättömäksi. Syytä en tiedä miksi. Hän kuitenkin kehuu minua todella kauniiksi ja hänen mielestään minulla on upea vartalo, tiedän hänen tarkoittavan sitä.
        Entisessä suhteessani asia ei haitannut, koska en siitä edes tiennyt enkä välittänytkään. Ehkä nytkin olisin onnellisempi jos en tietäisi koko asiasta. Jossain yhteydessä asia kuitenkin tuli esille ja hän kertoi siitä, ei halunnut salatakaan.
        Mielestäni itsetyydytyksessä ei ole mitään pahaa, mutta kun siihen liittyy aina niiden muiden alastomien naisten (kuvien) katselu. Kai se on sitten omaa epävarmuuttani... Kysehän on kuitenkin vaan kuvista.

        epävarmuutesi, itsekkin olisin pahoillani kyseisestä asiasta. Pitäisi todella pohtia, mikä on vialla?


      • Daddy
        Babe kirjoitti:

        Olen jutellut hänen kanssaan ja hänen mielestään se ei ole minulta pois. Kuitenkin tunnen hänen tavallaan "pettävän" minua ja itseni jotenkin riittämättömäksi. Syytä en tiedä miksi. Hän kuitenkin kehuu minua todella kauniiksi ja hänen mielestään minulla on upea vartalo, tiedän hänen tarkoittavan sitä.
        Entisessä suhteessani asia ei haitannut, koska en siitä edes tiennyt enkä välittänytkään. Ehkä nytkin olisin onnellisempi jos en tietäisi koko asiasta. Jossain yhteydessä asia kuitenkin tuli esille ja hän kertoi siitä, ei halunnut salatakaan.
        Mielestäni itsetyydytyksessä ei ole mitään pahaa, mutta kun siihen liittyy aina niiden muiden alastomien naisten (kuvien) katselu. Kai se on sitten omaa epävarmuuttani... Kysehän on kuitenkin vaan kuvista.

        Yksi juttu on monta kertaa tullut esiin rakkaani kanssa. Hän yrittää kuvitella minun tavallani, joka on mahdotonta. Niin minäkin olen yrittänyt miettiä, mitä toinen ajattelee, eikä sekään onnistu.

        Mulla on se käsitys, että mies ja nainen ajattelevat ihan eri lailla asioista. Oleellinen pointti on se rakkaaseen liityvä tietty mustasukkaisuus, joka tekee meidät epävarmoiksi, vaikka kumpikin rakastaa toista juuri sellaisena kuin me olemme.

        Minusta on ihan outoa, että toinen pitää minun vartaloani kauniina ja kiihottavana, vaikka itse näen aika kamalan kuvatuksen. Meidän arviomme itsestämme on kai aina liian raaka.

        Siis rakastakaamme itseämme tällaisena kuin olemme tai toista juuri sellaisenan kuin hän on. Seksiin liityvät asiat ovat osa keskusteltavista asioista, joita on pariuhteessa käytävä.

        Yritä nyt ymmärtää miesten eroja. Sinunkin miehesi on yksilö, eikä toista samanlaista ole!


      • Leijona
        Babe kirjoitti:

        Olen jutellut hänen kanssaan ja hänen mielestään se ei ole minulta pois. Kuitenkin tunnen hänen tavallaan "pettävän" minua ja itseni jotenkin riittämättömäksi. Syytä en tiedä miksi. Hän kuitenkin kehuu minua todella kauniiksi ja hänen mielestään minulla on upea vartalo, tiedän hänen tarkoittavan sitä.
        Entisessä suhteessani asia ei haitannut, koska en siitä edes tiennyt enkä välittänytkään. Ehkä nytkin olisin onnellisempi jos en tietäisi koko asiasta. Jossain yhteydessä asia kuitenkin tuli esille ja hän kertoi siitä, ei halunnut salatakaan.
        Mielestäni itsetyydytyksessä ei ole mitään pahaa, mutta kun siihen liittyy aina niiden muiden alastomien naisten (kuvien) katselu. Kai se on sitten omaa epävarmuuttani... Kysehän on kuitenkin vaan kuvista.

        Minulla on samantyylinen ongelma. Häiritsee kun mies on kiinnostunut muiden naisten alastomista kuvista ja pornoelokuvista. Tuntuu pahalta huomata, että hänellä on niitä elokuviakin useampi kappale. Eivät ne varsinaisesti varmaankaan merkitse mitään. Meillä on kumminkin hyvin toimiva suhde ja olemme molemmat onnellisia. Mutta silti...häiritsee.


      • Laura

        Munkin puolesta molemmat saavat henkilökohtaiset sessionsa, jos toisen ei tarvitse nähdä sitä. En tiedä, onko se arka aihe miehelle, ei olla siitä vielä kovasti puhuttu. Minusta se on ihan ok.

        Parisuhde ei poista mielikuvituksen lentoa. Mutta mulle itselle on tapahtunut omituinen juttu. Ei mielessäni enää liiku kuvia muista ihmisistä, ehkä se on jostakusta vaikea uskoa, mutta kun ei niin ei. Ehkä ihmisiä on niin perin erilaisia ja omalaatuisia, me kaikki olemme.

        Kuvien katselemisessa minusta tuntuu, että itseäni (ja ehkä muitakin saattaisi haitata? Mitä mieltä olette?) haittaa toki tuo täydellinen naiskuva, ihanne, johon ei itse voi koskaan päästä. Nainen, joka on jatkuvasti valmis, aina kiihottunut, huutaa ja huokaa, sallii tultavan sisälleen ilman lämmittelyjä, haluaa koko ajan.

        Toinen syy kuvien epämiellyttävyydestä on minulla melkoisen yleismaailmallinen mielipide. Suuri osa (en tiedä miten suuri, mutta tunnen myös ihmisiä, jotka ovat olleet/ovat töissä pornoalalla) ei halua tehdä sitä, mitä juuri siinä tekee. Oikeat halut latistuvat, sitä tuntee itsensä väsyneeksi ja hyväksikäytetyksi, pelkäksi eläimeksi. Mua ei enää huvita katsoa miesten eikä naisten kuvia, kun vain ajattelenkin, että joku niistä ei halua olla siellä. Ja kuinka ällöttävän kaupallista koko moska onkaan. Ja kaiken lisäksi vielä teennäistä. Harvoin näkee todellista kiimaa, kiihottavaa kohtausta missään pehmopornoelokuvassakaan.

        Pahimpia ovat moiset Annabel Chongit ja teinipornotähdet, jotka takuuvarmasti kärsivät ja vihaavat itseään, joutuvat tekemisiin huumeiden kanssa jne. Lisäksi teiniporno on laitonta, alle kuusitoistavuotiaan koskeminen lasketaan lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.

        Tämä syynä henkilökohtaiseen pornokuvien inhotukseeni, realismi kun tässä kerran kolahti niin enää ei ole paluuta. Sori vaan beibet, kun oon niin tiukkis :).


      • Laura
        Nainen kirjoitti:

        Ymmärrän täysin tän jutun "päähenkilöä".
        Tuntisin itsekin, etten riitä miehelleni, jos hänellä olisi pakottava tarve katsella muita alastomia naisia. Eikös se juuri siitä ole merkki, etten riitä hänelle?!
        Ei se osoita mielestäni edes heikkoa itsetuntoa. Sitä se saattaa osoittaa, että tämä mies ei ilmaise kovinkaan usein ja selvästi naiselleen tämän ihanuudesta/seksikkyydestä jne... Koska tän päivän maailmassa nainen todella mitataan seksikkyydellä. Joka paikasta tyrkytetään alastomia tyttöjä/naisia "jokaisen käyttöön".

        Yritä siinä sitten vielä miellyttää miestäsi normaalin naisen ulkomuodollasi...

        En tiedä, jotenkin vaan pännii nykymaailman meno.
        Entä muita?? En muuten ole mikään tiukkapipo, joka ei seksistä välitä. Päinvastoin, aina vaan enemmän pidän seksistä, meidän kahden kesken.

        Minäkin olen aina ollut varsinainen kiimailija suhteissani - meidän kahden kesken - mutta monellekaan se ei ole riittänyt.

        Ehkä tästä täytyy vetää vaan johtopäätös ja hyväksyä se miehen ja naisen välinen pieni ero.

        *pohdiskelee ja punnitsee*


      • Laura
        Daddy kirjoitti:

        Yksi juttu on monta kertaa tullut esiin rakkaani kanssa. Hän yrittää kuvitella minun tavallani, joka on mahdotonta. Niin minäkin olen yrittänyt miettiä, mitä toinen ajattelee, eikä sekään onnistu.

        Mulla on se käsitys, että mies ja nainen ajattelevat ihan eri lailla asioista. Oleellinen pointti on se rakkaaseen liityvä tietty mustasukkaisuus, joka tekee meidät epävarmoiksi, vaikka kumpikin rakastaa toista juuri sellaisena kuin me olemme.

        Minusta on ihan outoa, että toinen pitää minun vartaloani kauniina ja kiihottavana, vaikka itse näen aika kamalan kuvatuksen. Meidän arviomme itsestämme on kai aina liian raaka.

        Siis rakastakaamme itseämme tällaisena kuin olemme tai toista juuri sellaisenan kuin hän on. Seksiin liityvät asiat ovat osa keskusteltavista asioista, joita on pariuhteessa käytävä.

        Yritä nyt ymmärtää miesten eroja. Sinunkin miehesi on yksilö, eikä toista samanlaista ole!

        Mun mielestä mieheni on ihana ja ihmeellinen yksilö, ja tuntuu pahalta kahlita häntä tai estää häntä tekemäänsä jotain haluamaansa asiaa. Joten huono omatunto on tuosta, että sanoin, etten pidä kuvien katselemisesta! Itse sen asian utelin esille ja siitä sitten kärsin.

        Mutta, yksilöjä tai ei, en voinut jatkaa elämää samalla tavalla. En minä halua häntä tossun alle, vaan haluan että hän elää, kukkii, toimii, on oma itsensä; mutten voinut enää sängyssä keskittyä, ellen koko ajan ajatellut olevani parempi tai huonompi.. hetken aikaa koitin muuttua kuvien naiseksi, se ainoastaan repi hajalle, enhän minäkään silloin ollut oma itseni.

        En tiedä, mikä olisi hyvä ratkaisu mutta en ainakaan osaa olla siten. Hölmöä tai ei, mutta kumminkin.Mitä mieltä olette? *epävarmailee*


      • LeijaN
        Laura kirjoitti:

        Munkin puolesta molemmat saavat henkilökohtaiset sessionsa, jos toisen ei tarvitse nähdä sitä. En tiedä, onko se arka aihe miehelle, ei olla siitä vielä kovasti puhuttu. Minusta se on ihan ok.

        Parisuhde ei poista mielikuvituksen lentoa. Mutta mulle itselle on tapahtunut omituinen juttu. Ei mielessäni enää liiku kuvia muista ihmisistä, ehkä se on jostakusta vaikea uskoa, mutta kun ei niin ei. Ehkä ihmisiä on niin perin erilaisia ja omalaatuisia, me kaikki olemme.

        Kuvien katselemisessa minusta tuntuu, että itseäni (ja ehkä muitakin saattaisi haitata? Mitä mieltä olette?) haittaa toki tuo täydellinen naiskuva, ihanne, johon ei itse voi koskaan päästä. Nainen, joka on jatkuvasti valmis, aina kiihottunut, huutaa ja huokaa, sallii tultavan sisälleen ilman lämmittelyjä, haluaa koko ajan.

        Toinen syy kuvien epämiellyttävyydestä on minulla melkoisen yleismaailmallinen mielipide. Suuri osa (en tiedä miten suuri, mutta tunnen myös ihmisiä, jotka ovat olleet/ovat töissä pornoalalla) ei halua tehdä sitä, mitä juuri siinä tekee. Oikeat halut latistuvat, sitä tuntee itsensä väsyneeksi ja hyväksikäytetyksi, pelkäksi eläimeksi. Mua ei enää huvita katsoa miesten eikä naisten kuvia, kun vain ajattelenkin, että joku niistä ei halua olla siellä. Ja kuinka ällöttävän kaupallista koko moska onkaan. Ja kaiken lisäksi vielä teennäistä. Harvoin näkee todellista kiimaa, kiihottavaa kohtausta missään pehmopornoelokuvassakaan.

        Pahimpia ovat moiset Annabel Chongit ja teinipornotähdet, jotka takuuvarmasti kärsivät ja vihaavat itseään, joutuvat tekemisiin huumeiden kanssa jne. Lisäksi teiniporno on laitonta, alle kuusitoistavuotiaan koskeminen lasketaan lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.

        Tämä syynä henkilökohtaiseen pornokuvien inhotukseeni, realismi kun tässä kerran kolahti niin enää ei ole paluuta. Sori vaan beibet, kun oon niin tiukkis :).

        Sama asia on häirinnyt minunkin elämääni, en ole koskaan tiennyt olenko riittävän kaunis. Lehdet, TV, kaikki pursuavat kauniita naisia. Ja maailma on täynnä miehiä jotka mielellään katselevat ja ihailevatkin näitä "ihmisen kuoria".

        Oma mieheni ei ole ainakaan aktiivisimpia leffojen katselijoita, enkä edes tiedä onko edes vetänyt "kuivia" aviolittomme aikana. Emme ole koskaan puhuneet siitä sen kummemmin. Mutta se on kuitenkin ollut aina se asia jota olen ajatellut..olenko riittävä hänelle?

        Olemmeko me naiset joutuneet niin kovaan kilpailuun median naisten kanssa, ettemme saa enään ajatukselta rauhaa, olipa ajatteluun ja pelkoon aihetta tai ei.

        Voihan tähän kyseiseen ongelmaan olla myös syynä huono itsetunto, mutta olen aivan varma myös siitä, että maailman kauneinkin nainen kokee epävarmuutta jos hänen rakastamansa mies tarvitsee naisten kuvia ja seksiä, joko ihan ylimääräiseksi iloksi itselleen tai vauhdittamaan yhteistä seksi elämää.


      • LeijaN
        Laura kirjoitti:

        Munkin puolesta molemmat saavat henkilökohtaiset sessionsa, jos toisen ei tarvitse nähdä sitä. En tiedä, onko se arka aihe miehelle, ei olla siitä vielä kovasti puhuttu. Minusta se on ihan ok.

        Parisuhde ei poista mielikuvituksen lentoa. Mutta mulle itselle on tapahtunut omituinen juttu. Ei mielessäni enää liiku kuvia muista ihmisistä, ehkä se on jostakusta vaikea uskoa, mutta kun ei niin ei. Ehkä ihmisiä on niin perin erilaisia ja omalaatuisia, me kaikki olemme.

        Kuvien katselemisessa minusta tuntuu, että itseäni (ja ehkä muitakin saattaisi haitata? Mitä mieltä olette?) haittaa toki tuo täydellinen naiskuva, ihanne, johon ei itse voi koskaan päästä. Nainen, joka on jatkuvasti valmis, aina kiihottunut, huutaa ja huokaa, sallii tultavan sisälleen ilman lämmittelyjä, haluaa koko ajan.

        Toinen syy kuvien epämiellyttävyydestä on minulla melkoisen yleismaailmallinen mielipide. Suuri osa (en tiedä miten suuri, mutta tunnen myös ihmisiä, jotka ovat olleet/ovat töissä pornoalalla) ei halua tehdä sitä, mitä juuri siinä tekee. Oikeat halut latistuvat, sitä tuntee itsensä väsyneeksi ja hyväksikäytetyksi, pelkäksi eläimeksi. Mua ei enää huvita katsoa miesten eikä naisten kuvia, kun vain ajattelenkin, että joku niistä ei halua olla siellä. Ja kuinka ällöttävän kaupallista koko moska onkaan. Ja kaiken lisäksi vielä teennäistä. Harvoin näkee todellista kiimaa, kiihottavaa kohtausta missään pehmopornoelokuvassakaan.

        Pahimpia ovat moiset Annabel Chongit ja teinipornotähdet, jotka takuuvarmasti kärsivät ja vihaavat itseään, joutuvat tekemisiin huumeiden kanssa jne. Lisäksi teiniporno on laitonta, alle kuusitoistavuotiaan koskeminen lasketaan lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.

        Tämä syynä henkilökohtaiseen pornokuvien inhotukseeni, realismi kun tässä kerran kolahti niin enää ei ole paluuta. Sori vaan beibet, kun oon niin tiukkis :).

        Ajattelin kysyä sellaista asiaa sinulta että: Jos kuljet kaupungilla, ja koet olevasi itsellesi kaunis ja "hyvän näköinen" tähän ulkoiseen kuvaan yhdistettynä myös hyvä mieli, jos silloin joku mies vilkaisee sinua ihailevasti jopa vaikka katsoisi pidempäänkin...eikö se kuitenkin tuntuisi hyvältä?

        Tiedän että tarkoitit edellämainitussa kirjoituksessasi pornografiaa noin enimmältänsä. Mutta kun mielestäni tässä on kuitenkin kysymys naisten "kisasta" kuka viehättää... tai seksin ollessa kysymyksessä kuka kiihoittaa miestäni eniten , enemmän kuin minä!


      • Laura
        LeijaN kirjoitti:

        Ajattelin kysyä sellaista asiaa sinulta että: Jos kuljet kaupungilla, ja koet olevasi itsellesi kaunis ja "hyvän näköinen" tähän ulkoiseen kuvaan yhdistettynä myös hyvä mieli, jos silloin joku mies vilkaisee sinua ihailevasti jopa vaikka katsoisi pidempäänkin...eikö se kuitenkin tuntuisi hyvältä?

        Tiedän että tarkoitit edellämainitussa kirjoituksessasi pornografiaa noin enimmältänsä. Mutta kun mielestäni tässä on kuitenkin kysymys naisten "kisasta" kuka viehättää... tai seksin ollessa kysymyksessä kuka kiihoittaa miestäni eniten , enemmän kuin minä!

        Öö, siis, ymmärrän pointtisi ihan hyvin. Mä en kuitenkaan ole sellainen ihminen, kenestä se useimmiten tuntuisi hyvältä. Mua ahdistellaan melko usein, ollessani myös ravintolassa täysin provosoimatta niin silloinkin, ja aina just tässä seksuaalisessa mielessä, vaikka olen varattu - en todellakaan oo mikään hyvännäköinen. Pikemminkin omituisen näköinen.

        Tuo kantani pornografiaan on kuitenkin filosofis-feministinen sikäli, että kuten sanoin on tullut kuultua mitä ikävimpiä tarinoita ja katseltua mediasta, miten käytännössä katsoen kakarat tunkevat itsensä mukaan pornobisnekseen ja sitten sattuu ja on niljakas olo.

        Seksi on niin ihana asia, etten voi olla tuntematta epämiellyttäviä tunteita ajatellen sen kaupallistamista.

        Hmm, eikun siis mitä tarkoitit? :) Hih hih. Pitääpä lukea uudelleen noit juttuja.

        Tuossa on osoitteeni Leijalle, jos kiinnostaa: :)

        [email protected]


    • Setä

      Yksi nainen ei ikinä riitä, koska mies on luotu levittämään geenejään mahdollisimman laajalle, ja sen takia vilkuilee kaikkia pantavan näköisiä naisia. Rakastuneena miehelle riittää yksi, mutta muutaman vuoden päästä viimeistään on jo muutkin mielessä. Sille ei voi mitään, se on luonnonlaki. Turha syyttää tai valittaa, se on yhtä turhaa kuin toivoa että aurinko alkaisi kiertää maata.

      • Deemas

        Ilmankos on evoluutio on muodissa, sitä kautta löytyy oikeutus pettämiselle, itsekkäälle omien himojen tyydyttämiselle ja muulle sikailulle.

        Kuule, on aivan sinun oma valintasi, kuinka haluat elää. Jos tämä suuri seksuaalivietti vie sinua kuin pässiä narussa, niin ei kai sinua mieheksi voi kutsua.

        On aina ollut toisenlaisiakin ihmisiä, niitä jotka haluavat tehdä oikein, niitä jotka arvostavat toista ihmistä enemmän kuin etsivät hyötyä ja tyydytystä heistä.


    • ...

      Koska "rakkautta" ei ole todellisuudessa olemassa. Seksistä saatu mielihyvä voitaisiin teoriassa tuottaa stimuloimalla aivojen mielihyvä keskusta. "Rakastettu" ei eroa hyvästä ystävästä muuten kuin että sen kanssa harrastetaan seksiä ja ehkä saadaan lapsiakin.

      • Kissanminttu

        Saisikohan tähän seuraavaan lisä selvitystä? "Koska "rakkautta" ei ole todellisuudessa olemassa."


      • mkiämunnimimerkkiolikaan?
        Kissanminttu kirjoitti:

        Saisikohan tähän seuraavaan lisä selvitystä? "Koska "rakkautta" ei ole todellisuudessa olemassa."

        Romantikot ovat luultavasti laajentaneet eniten maailman suhteellista adjektiivien määrää kuvatessaan rakkautta. Lyhyesti kuvattuna romantikkojen kuva rakkaudesta on että se on ikuista ja se ei voi koskaan loppua. Todellisuudessa se on ystävyys seksi mahd. lapset talous=rakkaus. Ihmiset tuntevat seksuaalisia himoja vain sen takia että laji voisi lisääntyä! Eli romantikkojen rakkautta ei ole koska se on paradoksi!


      • Kissanminttu
        mkiämunnimimerkkiolikaan? kirjoitti:

        Romantikot ovat luultavasti laajentaneet eniten maailman suhteellista adjektiivien määrää kuvatessaan rakkautta. Lyhyesti kuvattuna romantikkojen kuva rakkaudesta on että se on ikuista ja se ei voi koskaan loppua. Todellisuudessa se on ystävyys seksi mahd. lapset talous=rakkaus. Ihmiset tuntevat seksuaalisia himoja vain sen takia että laji voisi lisääntyä! Eli romantikkojen rakkautta ei ole koska se on paradoksi!

        luettavaksi. Sorruin ajattelemaan minäkin rakkauden kaavaa, siis tässä olisi minun omani:

        Minä rakastan itseäni= tasapainoinen rakkaus ystävä ystävän rakkaus = ystävyys/ suhde erotiikka = parisuhde yht.talous mahdolliset lapset= avioliitto ja elämäntapana parisuhde.

        Siis rakkauden on oltava ennen suhdetta!


      • Rocky
        mkiämunnimimerkkiolikaan? kirjoitti:

        Romantikot ovat luultavasti laajentaneet eniten maailman suhteellista adjektiivien määrää kuvatessaan rakkautta. Lyhyesti kuvattuna romantikkojen kuva rakkaudesta on että se on ikuista ja se ei voi koskaan loppua. Todellisuudessa se on ystävyys seksi mahd. lapset talous=rakkaus. Ihmiset tuntevat seksuaalisia himoja vain sen takia että laji voisi lisääntyä! Eli romantikkojen rakkautta ei ole koska se on paradoksi!

        Jos et tiedä mitä rakkaus on, niin elä tule tänne noita harhakuviasi levittelemään Tiedän erään henkilön, joka rakastaa ja on aviossa miehensä kanssa, jo 30v vuotta, muttei kertaakaan ole harrastanut seksiä, joten siinä sun kaavasi menee rikki, eikä myöskään lapsia. entä jos toinen on linnassa, ni silloinhan voi rakastaa, muttei ole yhteistä taloutta? Ajattele vähän ennenkuin sopertelet tyhmiä ei-niin-viisaita-ajatuksiasi.


      • Kissanminttu
        Rocky kirjoitti:

        Jos et tiedä mitä rakkaus on, niin elä tule tänne noita harhakuviasi levittelemään Tiedän erään henkilön, joka rakastaa ja on aviossa miehensä kanssa, jo 30v vuotta, muttei kertaakaan ole harrastanut seksiä, joten siinä sun kaavasi menee rikki, eikä myöskään lapsia. entä jos toinen on linnassa, ni silloinhan voi rakastaa, muttei ole yhteistä taloutta? Ajattele vähän ennenkuin sopertelet tyhmiä ei-niin-viisaita-ajatuksiasi.

        Se olikin minun kaavani, ei sinun. Se mitä äsken kerroit tietäväsi rakkaudesta on sinun käsityksesi, enkä PERKELE vieköön käy sinua siitä haukkumaan!!!!


      • Kissanminttu
        Rocky kirjoitti:

        Jos et tiedä mitä rakkaus on, niin elä tule tänne noita harhakuviasi levittelemään Tiedän erään henkilön, joka rakastaa ja on aviossa miehensä kanssa, jo 30v vuotta, muttei kertaakaan ole harrastanut seksiä, joten siinä sun kaavasi menee rikki, eikä myöskään lapsia. entä jos toinen on linnassa, ni silloinhan voi rakastaa, muttei ole yhteistä taloutta? Ajattele vähän ennenkuin sopertelet tyhmiä ei-niin-viisaita-ajatuksiasi.

        "Ajattele vähän ennenkuin sopertelet tyhmiä ei-niin-viisaita-ajatuksiasi."
        Saatana, ajattelin yön tunteina, enkä sopertele mitään, sanon ihan suoraan. Nyt se vitutus-lisä: sulla oli muutama kirjoitus virhe :)))


      • Kissanminttu
        Kissanminttu kirjoitti:

        "Ajattele vähän ennenkuin sopertelet tyhmiä ei-niin-viisaita-ajatuksiasi."
        Saatana, ajattelin yön tunteina, enkä sopertele mitään, sanon ihan suoraan. Nyt se vitutus-lisä: sulla oli muutama kirjoitus virhe :)))

        Voihan V..., silmäni harittivat! Saanko anteeksi Rocky, ja voihan se olla että minunkin kaavani on P....;stä!


      • Numismaatikko
        Kissanminttu kirjoitti:

        Voihan V..., silmäni harittivat! Saanko anteeksi Rocky, ja voihan se olla että minunkin kaavani on P....;stä!

        Voisit akka

        1) opetella lukemaan ketjua
        2) siivota kieltäsi

        Kiitos.


      • Kissanpieru
        Numismaatikko kirjoitti:

        Voisit akka

        1) opetella lukemaan ketjua
        2) siivota kieltäsi

        Kiitos.

        on Numismaatikko? Eikä tarttis nimitellä! Suuttua saa Kissanminttukin, joskin tässä tapauksessä töppäsin pahasti, olen asiallinen pyysin anteeksi! Siis osaan pyytää anteeksi, epäilen että eräs joka minua nimittelee ei kykene siihen! Ketjua opettelen lukemaan.....


      • Numismaatikko
        Kissanpieru kirjoitti:

        on Numismaatikko? Eikä tarttis nimitellä! Suuttua saa Kissanminttukin, joskin tässä tapauksessä töppäsin pahasti, olen asiallinen pyysin anteeksi! Siis osaan pyytää anteeksi, epäilen että eräs joka minua nimittelee ei kykene siihen! Ketjua opettelen lukemaan.....

        Asiallinen EI OLE henkilö, joka huutelee tällaisella palstalla "vittuja ja perkeleitä".

        Tämä tiedoksi.

        Numismaatikko = rahojen keräilijä


      • Kissanminttu
        Numismaatikko kirjoitti:

        Asiallinen EI OLE henkilö, joka huutelee tällaisella palstalla "vittuja ja perkeleitä".

        Tämä tiedoksi.

        Numismaatikko = rahojen keräilijä

        Onko Roope-kulta rahasi ryövätty vai osakkeesi kääntynyt hurjaan laskuun kun olet niin äkäinen? Tämän asian tiimoilta minulla ei ole muuta sanottavaa. T. Kissanminttu


    • Mies28v

      Minusta suhteessa on hyvä hakea virikkeitäkin välillä esim, leffoista, miksi siitä pitää olla mustasukkainen.. mutta mielestäni hyvässä suhteessa ei kyllä tarvitse käteen vetää.
      Otsikkosi voisi kääntää myös naisia kohtaan ja ihmetellä kun esim, exäni piti koko ajan yhteyttä vähintään viiteen mieheen jotka olivat häneen ihastuneita, mielestäni ei pidä elää suhteessa jos ei tiedä kenet haluaa, jätin hänet kuitenkin jo puoli vuotta sitten kun tajusin ettei hän minua rakasta.

    • Todella ikävää

      Ärsyttävää kun hyvä keskustelunaihe eksyi väärille poluille.
      Eli siis kysymykseen miksi miehen pitää vedellä käteen vaikka ois tyttöystävä jonka kanssa voi naida aina kun haluttaa.
      Myös mun mies on 27 v. ja hänellä on tismalleen sama vaiva. Olen huomannut että hän lähes joka päivä katsoo tyttökuvia ja runkkaa.
      Ärsyttävintä on että olen mielestäni oikein hyvä kumppani ja siksi tää tuntuu niin epäreilulta.
      Runkkaus loukkaa naista! Muistakaa se miehet!
      Vai miltä teistä tuntuis kun vaimo runkkais isolla dildolla aamuin ja illoin ja antais teille vaan kerran viikossa.

      • make

        Kristalle ensiksi ei minua ainakaan haittaa ja olen muutaman kerran yllättänyt ja en todellakaan ole ollut vihainen toisin päin.

        Että kyllä ainakin vielä 30 iässä tulee katseltua
        ,runkkailtua ja joskus jopa vieraissa. Ja en tiedä onko jotenkin kieroutunut kaveripiiri niin kyllähän tuo on lähes 100 % yleistä joten ei kai
        tästä kannata (katselemisesta ja runkkailusta) ottaa hernettä nenään.
        Tähän on muuten ihan biologinen selityskin eläinten maailmasta mistä mekin kai polveudumme. Urosten tarkoitus on mahdollisuuden mukaan saatava suku jatkumaan ja näkyyhän tämä esim uroskoirien käyttäytymisestä.
        Eli taidetaan me miehet olla aika koiria (tai sikoja).
        ikävää mutta totta


      • Tirlittan

        kaikki aloitetut keskustelut eivät ole mielenkiintoisia, vaan se mielenkiinnon herättävä asiasta poikkeama löytyy vasta näistä "sivuketjuista". Mielipiteitä ja vastauksia on niin monta kuin on kirjoittajia, se on näitten keskustelujen suola. Jokainen keskustelee tavallaan, ja vastaa siihen mikä kiinnostaa.


      • Deemas
        make kirjoitti:

        Kristalle ensiksi ei minua ainakaan haittaa ja olen muutaman kerran yllättänyt ja en todellakaan ole ollut vihainen toisin päin.

        Että kyllä ainakin vielä 30 iässä tulee katseltua
        ,runkkailtua ja joskus jopa vieraissa. Ja en tiedä onko jotenkin kieroutunut kaveripiiri niin kyllähän tuo on lähes 100 % yleistä joten ei kai
        tästä kannata (katselemisesta ja runkkailusta) ottaa hernettä nenään.
        Tähän on muuten ihan biologinen selityskin eläinten maailmasta mistä mekin kai polveudumme. Urosten tarkoitus on mahdollisuuden mukaan saatava suku jatkumaan ja näkyyhän tämä esim uroskoirien käyttäytymisestä.
        Eli taidetaan me miehet olla aika koiria (tai sikoja).
        ikävää mutta totta

        voi kuule, kyllä minä ihmisen kanssa seurustellessa toivoisin nimenomaan seurustelevani ihmisen en koiran kanssa. Kyllä ihminen ajattelevan ja viisaana elukkana osaa pitää sepaluksensa kiinni, kiima-aikanakin.

        Hämmästyttää tämä biologia, jossa esimerkit otetaan tukemaan omaa käytöstä... miksipä ei mietitä niitä eläinlajeja, jotka ovat kuolemaansa asti yksiavioisia. Jos eläimet pystyvät siihen, miksi emme me pystyisi?

        pettäminen satuttaa, pettäjä satuttaa... se on väärin vaikka kuinka koettaisi hokea; "niin se vain on".

        Jos tarkoitus levittää geenejä pyhittää keinot, niin miksi raiskaukset olisivat väärin?


      • Babe

        ..on ainakin tullu kommentteja...

        Harmittaa kyllä vietävästi että sellasiakin miehiä on, joiden ei tarvitse parisuhteessa vedellä käteen. Ois nimittäin paljon helpompi hyväksyä asia, jos kaikki tekis niin!?
        Masetaa noi kommentit ettei hyvässä suhteessa tarvii, koska meidän seksielämässä ei mieheni mukaan ole MITÄÄN vikaa, päinvastoin! Olen hänen mielestään aivan ihana ja yllättävän aktiivinen! Mistä sitten johtuu, etten minä yksin riitä??? Onko se vaan kiinni seksivietistä niin kuin joku kommentoi...

        Haluaisin kyllä mieheni muuttuvan tämän asian suhteen, mutta sellaista ei kai voi vaatia. Toivon vaan että ajan myötä se loppuisi... Kuitenkaan en viitsisi miestä ruveta vaihtamaan, koska en sitten tiedä mistä sen paremman löytäisin!?


      • Babe
        Deemas kirjoitti:

        voi kuule, kyllä minä ihmisen kanssa seurustellessa toivoisin nimenomaan seurustelevani ihmisen en koiran kanssa. Kyllä ihminen ajattelevan ja viisaana elukkana osaa pitää sepaluksensa kiinni, kiima-aikanakin.

        Hämmästyttää tämä biologia, jossa esimerkit otetaan tukemaan omaa käytöstä... miksipä ei mietitä niitä eläinlajeja, jotka ovat kuolemaansa asti yksiavioisia. Jos eläimet pystyvät siihen, miksi emme me pystyisi?

        pettäminen satuttaa, pettäjä satuttaa... se on väärin vaikka kuinka koettaisi hokea; "niin se vain on".

        Jos tarkoitus levittää geenejä pyhittää keinot, niin miksi raiskaukset olisivat väärin?

        Joo siis aivan älytöntä että puolustellaan omaa käytöstä biologisella perimällä!!
        Ei se nyt niin voi olla että mies on jäänyt kehityksessä alkuaikojan tasolle.
        Ihminen on kuitenkin niin paljon kehittynyt niistä ajoista jolloin tarkoituksena oli vaan levitellä siittiöitä ympäriinsä! Voi herranjestas sentään. Nykyajan ihminen pystyy kyllä hillitsemään himonsa ja ajattelemaan aivoillaan, vaikka kuinka olisi mies!


      • Tirlittan
        Babe kirjoitti:

        ..on ainakin tullu kommentteja...

        Harmittaa kyllä vietävästi että sellasiakin miehiä on, joiden ei tarvitse parisuhteessa vedellä käteen. Ois nimittäin paljon helpompi hyväksyä asia, jos kaikki tekis niin!?
        Masetaa noi kommentit ettei hyvässä suhteessa tarvii, koska meidän seksielämässä ei mieheni mukaan ole MITÄÄN vikaa, päinvastoin! Olen hänen mielestään aivan ihana ja yllättävän aktiivinen! Mistä sitten johtuu, etten minä yksin riitä??? Onko se vaan kiinni seksivietistä niin kuin joku kommentoi...

        Haluaisin kyllä mieheni muuttuvan tämän asian suhteen, mutta sellaista ei kai voi vaatia. Toivon vaan että ajan myötä se loppuisi... Kuitenkaan en viitsisi miestä ruveta vaihtamaan, koska en sitten tiedä mistä sen paremman löytäisin!?

        Mietin juuri sitä, että on puhuttu tämän jutun tiimoilta vain aktiivisesta sukupuolivietistä.On myös ihmisiä joilla,leffojen katselu, ymm. tälläiset huvit ovat pinttyneitä tapoja tai seksiin on syntynyt riippuvuus. Voihan joillekkin ihmisille seksi olla todellakin "harrastus", ainut tapa purkaa turhautumista arkielämässä.


      • Babe
        Tirlittan kirjoitti:

        Mietin juuri sitä, että on puhuttu tämän jutun tiimoilta vain aktiivisesta sukupuolivietistä.On myös ihmisiä joilla,leffojen katselu, ymm. tälläiset huvit ovat pinttyneitä tapoja tai seksiin on syntynyt riippuvuus. Voihan joillekkin ihmisille seksi olla todellakin "harrastus", ainut tapa purkaa turhautumista arkielämässä.

        Siis joo, kai se joillekin tosiaan on enemmän tapa, esimerkikisi rentoutua. Tulee pienellä vaivalla hetkeksi hyvä olo, kuten mieheni sanoo...


      • Tirlittan
        Babe kirjoitti:

        Siis joo, kai se joillekin tosiaan on enemmän tapa, esimerkikisi rentoutua. Tulee pienellä vaivalla hetkeksi hyvä olo, kuten mieheni sanoo...

        hankala on teidän tilanteenne tässä asiassa, toivottavasti asia joskus ratkeaa suuntaan tai toiseen. Hyvää syksyä sinulle!


    • -

      Naurettavasti esitetty kysymys.
      Mitä helvetin väliä sulle on siitä runkkaako sun miehes ja ennenkaikkea mitä haittaa siitä sulle on.
      Oletko epävarma vai muuten vain onneton elämässäsi, kun mieltäsi "painaa" se että miehet katselevat muita alastomia naisia?

      Kasva jo aikuiseksi, sinä et voi suhteessa luoda ehdottomia "pelisääntöjä".

      Toinen tekee mitä toinen haluaa, sille sinä et voi mitään.

    • Tuttu juttu

      Todellakin mielenkiintoinen kysymys, johon ei kai tyhjentävää vastausta saa ikinä... Olen ajatellut aivan samoja ajatuksia kuin sinäkin ja tähän asti olen luullut olevani jotenkin poikkeuksellisessa tilanteessa. Lisäksi tämä "ongelma" on painanut minua siksi, etten oikein ole osannut puhua siitä kenenkään kanssa.

      Mieheni (27v.) runkkaa nettityttöjen avustuksella salaa ja luulee kai etten tiedä asiasta. Olemme kyllä puhuneet muiden naisten katsomisesta, mutta emme itse runkkaamisesta. Mieheni ei ymmärrä sitä, että minä koen itseni riittämättömäksi tämän asian takia.
      Olen miettinyt, että johtuuko minun suhtautumiseni asiaan siitä, että itsetuntoni on jotenkin huono? Olen kuitenkin tyytyväinen itseeni, ulkonäkööni, joten olen päätellyt, että ehkä tämä kaikki on vain jotain pelkoa siitä, että mies siirtyy "nettinaisista" aitoihin, oikeisiin naisiin ja pettää... Tämän pelon syynä ex-miehen pettäminen..?

      "Ongelmaa" ehkä lisää se, että olen hyvin seksuaalinen nainen ja haluaisin rakastella mieheni kanssa useammin kuin mitä nyt rakastelemme. Harmittaa, että "saa rukkaset" kun tekee aloitteen seksiin, tietäen, että mies on juuri kyseisenä päivänä "hoitanut homman" itse...?!
      Mieheni mielestä naisten katsominen netistä, elokuvista ei vähennä seksiä minulta, mutta minun mielestäni se tekee juuri sitä. Seksimme kaikesta huolimatta on hyvää, vaihtelevaa ja tyydyttävää, silloin kun sitä harrastamme eikä parisuhteessammekaan muuten ole mielestäni valittamista. Ongelmaa ei siis tavallaan pitäisi olla, mutta kun asia vaan mietityttää ja painaa... minkäs ajatuksille mahdat?

      p.s. Olisi todella mukava vaihtaa ajatuksia vielä tämän asian tiimoilta, ehkäpä sähköpostitse..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe