Ei spermaa sisälle

MN69

Vaimo ei halua spermaa emättimeen. Perusteluna on että sotkee paikkoja ja haisee pahalle seuraavana päivänä.

Minusta taas keskeytetty yhdyntä tai kumin käyttö eivät oikein ole tyydyttäviä ratkaisuja pitkän päälle.

Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mahdollisia ratkaisuja?

31

8595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johdot poikki

      Lääkäri tietää keinon, jos ei kerran ole liian aikaista muutoin.

      • MN69

        "johtojen katkaisu" ei kaiketi estä mälliä lentämästä. Se vain estää siittiöiden pääsyn joukkoon. Suurin osa spermasta on eturauhasen ja rakkualarauhasen eritettä, kiveksistä tulevat siittiöt ovat määrällisesti vain pieni lisäys. Vai olenko väärässä?


      • MN69,
        MN69 kirjoitti:

        "johtojen katkaisu" ei kaiketi estä mälliä lentämästä. Se vain estää siittiöiden pääsyn joukkoon. Suurin osa spermasta on eturauhasen ja rakkualarauhasen eritettä, kiveksistä tulevat siittiöt ovat määrällisesti vain pieni lisäys. Vai olenko väärässä?

        Vai olenko väärässä? Voisi joku vastatakin JO !


    • M37

      Et ole ainoa. Itse valitsin mieluummin keskeytetyn kuin kumin. Laskea täytyy valmiiksi asetellun pyyhkeen päälle.

      Kyse on varmaankin varhain lapsuudessa opitusta likaisuuden kammosta. Sotkuisuuden ja kiihottavuuden raja on kuitenkin ohut. Asiat voivat vielä muuttua.

      Mulle asialla on enemmän merkitystä kuin se, että olisi mukava laskea sisään. Se syö miestä, kun oman vaimon mielestä peniksestä tulee sotkua. Muutenkin ylihygenisyys vähentää fiiliksiä.

      Ihannetilanne olisi jos pestäisiin ennen ja jälkeen, mutta seksihetken aikana ei olisi tiukkoja sääntöjä.

      • nordexin

        voithan jättää pois koko seksi elämän niin ei tarvitse huolehtia moisia ajatuksia:) miksi tuskailla?


      • MN69

        Itsekin valitsen mieluummin keskeytetyn kuin kumin.


      • At

        Vaimosi voisi jutella jonkun kokeneemman naisen kanssa.


    • jonie

      keskeytetty yhdyntä ei oo hyvä jos ei sit vaimos oo pillerin käyttäjä.

    • Liisa

      sisään ennen kuin varsinainen
      siemensyöksy on tapahtunutkaan.
      Ei se mikään 100% ehkäisykeino ole.
      Hommatkoon E-pillerit. taitaa Daamisi olla
      liian hienohelma nainti puuhiin.
      Opasta häntä naimaan oikein, jossa tirisee ja lätisee kunnolla ja sperman lennoillakaan ei ole niin väliä.

      Ei taida Daamisi suihinkaan ottaa, kun roiskii ?
      Vaihda Leidii.

      • MN69

        Kyse oli nyt juuri naisen kokemasta sotkuisuudesta, ei niinkään ehkäisystä. Ok, myönnän, vähän väärä ryhmä.

        Yksi asiallinen miehen kommentti jo tuli, mutta mitä ovat naiset mieltä. Tuntuuko tavara sotkuiselta seuraavana päivänä, jos on saanut illalla mällit sisäänsä? Oma emäntä väittää, että edes alapesu ei auta vaan spermaa valuu pitkin päivää ja haisee pahalle. Onko totta vai tarua?


      • minun kommentti
        MN69 kirjoitti:

        Kyse oli nyt juuri naisen kokemasta sotkuisuudesta, ei niinkään ehkäisystä. Ok, myönnän, vähän väärä ryhmä.

        Yksi asiallinen miehen kommentti jo tuli, mutta mitä ovat naiset mieltä. Tuntuuko tavara sotkuiselta seuraavana päivänä, jos on saanut illalla mällit sisäänsä? Oma emäntä väittää, että edes alapesu ei auta vaan spermaa valuu pitkin päivää ja haisee pahalle. Onko totta vai tarua?

        ei minusta naisena ole tuntunut ajatus pahalle, että mies laukeaa sisälleni. Tietenkin sitä saattaa valua vähän jälkeen yhdynnän, mutta se on hyvin vähää ainakin minulla. Minun miehelleni se on tärkeää että saa laueta sisälle. Hän on sanonut sen olen jotenkin kiihottavaa ja itsekin tykkään siitä. Kumpikin hoitaa hygienian hyvin...


      • heippa
        minun kommentti kirjoitti:

        ei minusta naisena ole tuntunut ajatus pahalle, että mies laukeaa sisälleni. Tietenkin sitä saattaa valua vähän jälkeen yhdynnän, mutta se on hyvin vähää ainakin minulla. Minun miehelleni se on tärkeää että saa laueta sisälle. Hän on sanonut sen olen jotenkin kiihottavaa ja itsekin tykkään siitä. Kumpikin hoitaa hygienian hyvin...

        Erikoista minusta jos vaimosi sanoo sitä spermaa tulevan pitkin seuraavaa päivääkin vielä pois emättimestä.
        Itselläni melkein kaikki tulee heti kun sängystä nousee pystyyn. Sen jälkeen parin minuutin sisään kyllä loputkin ovat valuneet pois.
        Itse en myöskään koe sitä mitenkään sotkuna tai iljettävänä, jos niin nyt voi sanoa. Se on normaalia. Ja koska miehet ovat kovin innokkaita "pyssyttelmään" sisään, niin mikäs siinä.
        Antaa mennä vaan!! :)


      • Miina
        MN69 kirjoitti:

        Kyse oli nyt juuri naisen kokemasta sotkuisuudesta, ei niinkään ehkäisystä. Ok, myönnän, vähän väärä ryhmä.

        Yksi asiallinen miehen kommentti jo tuli, mutta mitä ovat naiset mieltä. Tuntuuko tavara sotkuiselta seuraavana päivänä, jos on saanut illalla mällit sisäänsä? Oma emäntä väittää, että edes alapesu ei auta vaan spermaa valuu pitkin päivää ja haisee pahalle. Onko totta vai tarua?

        Käyn yhdynnän jälkeen vessassa pisulla ja alapesulla, laitan vielä pikkuhousunsuojan paikoilleen yön (tai päivän) ajaksi. Ei tunnu sotkuiselta, eikä todellakaan haise millekään. Enkä ole huomannut, että spermaa valuisi pitkin päivää, melko hyvin tuo vessankäynti ja pesu auttaa. Pikkuhousunsuoja on lisävarmistus :)


      • neiti

        no ollaanhan me kaikki erilaisia, joku ei vain tykkää päästää spermaa sisään ja ottaa suihin, esim. mä, mut silti teen se koska haluan tuottaa miehelleni nautintoa! Tuskin aloittaja sen naisen vaihtaa tuon takia, ootpas pinnallinen, seurusteleehan se ihmisen kanssa eikä panopuun :P ja aina voi keskustella ja ehkä muuttaa naisen mielipidettä asiasta! Ja ei oo muuten kovin mukavaa kun seksin jälkeen spermaa valuu jalkovälistä vielä monta tuntia ja haisee pahalle :P


      • neiti
        MN69 kirjoitti:

        Kyse oli nyt juuri naisen kokemasta sotkuisuudesta, ei niinkään ehkäisystä. Ok, myönnän, vähän väärä ryhmä.

        Yksi asiallinen miehen kommentti jo tuli, mutta mitä ovat naiset mieltä. Tuntuuko tavara sotkuiselta seuraavana päivänä, jos on saanut illalla mällit sisäänsä? Oma emäntä väittää, että edes alapesu ei auta vaan spermaa valuu pitkin päivää ja haisee pahalle. Onko totta vai tarua?

        totta toi on että valuu vielä seuraavanakin päivänä ja haisee epämiellyttävälle, mikä on aika häiritsevää, mutta minkäs teet, itselleni on tärkeä mieheni nautinto niin sallin sen, mutta kyllä välillä nautin kun käytetään milloin mistäkin syystä kortsuja että saan olla suht siisti yhdynnän jälkeen.


      • avovaimo
        MN69 kirjoitti:

        Kyse oli nyt juuri naisen kokemasta sotkuisuudesta, ei niinkään ehkäisystä. Ok, myönnän, vähän väärä ryhmä.

        Yksi asiallinen miehen kommentti jo tuli, mutta mitä ovat naiset mieltä. Tuntuuko tavara sotkuiselta seuraavana päivänä, jos on saanut illalla mällit sisäänsä? Oma emäntä väittää, että edes alapesu ei auta vaan spermaa valuu pitkin päivää ja haisee pahalle. Onko totta vai tarua?

        sperma täytyy laukasta sisään..se on paras päätös rakastelulle..kyllä mäkin käyn alapesulla ja sen illan valuu spermaa pikkupöksyihin mutta entä sitten? Aamulla voi taas mennä pesulle ja vaihtaa pöksyt..sperman hajuista yms.. ei oo tietookaan sen jälkeen...


      • Liisa
        neiti kirjoitti:

        no ollaanhan me kaikki erilaisia, joku ei vain tykkää päästää spermaa sisään ja ottaa suihin, esim. mä, mut silti teen se koska haluan tuottaa miehelleni nautintoa! Tuskin aloittaja sen naisen vaihtaa tuon takia, ootpas pinnallinen, seurusteleehan se ihmisen kanssa eikä panopuun :P ja aina voi keskustella ja ehkä muuttaa naisen mielipidettä asiasta! Ja ei oo muuten kovin mukavaa kun seksin jälkeen spermaa valuu jalkovälistä vielä monta tuntia ja haisee pahalle :P

        Eikä muutenkaan esileikit ym... haittaa.
        En ole pelkkä " panopuu ".
        Meillä rakastellaan ja nautitaan samalla
        toisistamme. Mitä väliä jos seuraavana päivänä
        vähän vuotaa ? Pikkuhoususuojat ovat sitä varten.
        Kyllä ootte leidejä.

        Ei ihme, kun Suomalaiset hakee naisensa ulkomailta.


    • nuorivaimo

      Oletkos kuullut, että syömälläsi ruualla voi olla vaikutusta sperman hajuun. Terve sperma ei haise, jos ruokavalio kohillaan. Mä huomaan (haju/maku) kyllä mieheni spermasta, jos se on syönyt jotakin voimakasta kuten valkosipulia tms..

      • neiti

        no mun poikaystävä syö paljon roskaruokaa niin siithän se haju sitten johtuu! Ja tosi epämiellyttävä haju :/


      • ...

        Juu, kyllä taitaa jotain vaikutusta olla tuolla ruokavaliolla ja esim. sillä, juoko tarpeeksi vettä päivittäin. Jos aineenvaihdunta pelaa ja syö aika terveellisesti, sperma ei haise pahalle. Onhan sillä ominaistuoksunsa, mutta se on omasta mielestäni aika mieto... Itseäni ei koskaan ole häirinnyt miehen laukeaminen sisään enkä ole mistään jälkihajuista tosiaankaan kärsinyt. Valuttelussa on omat haittansa, mutta ei sekään mitenkään pahalta tunnu.


    • rouva stay up

      Käyttäkää Naisten kondomia / verkkoapteekki/ femidom
      Voi huoletta päästä sisään, tuntuu sekä miehestä että Naisesta hyvälle! Kondomin voi laittaa valmiiksi emättimeen tunteja ennen yhdyntää!!

    • asdfasdffgfgfgrrrtrt

      Joo. Römpsän peseminen jälkeenpäin.

    • m-

      Mulla ainakin valuu spermat saman tien ulos. Heti aktin jälkeen pisulle ja alapään suihkuttelu niin avot. Mitään ei jälkeenpäin vuoda, eikä pahasta hajusta puhettakaan.

      • mmmm...

        miehen märkyys ja sperma sisälle ja sisälläni on ihanaa...ikään kuin "lahja"...eritteet ja litinät ja lotinat kuuluu asiaan ja kiihottavat ja miehen nautintoa kai häiritsisi moisista höösääminen...tykkään nukahtaa ne sisällä ja pestä vasta sitten aamulla...


      • miihgohm
        mmmm... kirjoitti:

        miehen märkyys ja sperma sisälle ja sisälläni on ihanaa...ikään kuin "lahja"...eritteet ja litinät ja lotinat kuuluu asiaan ja kiihottavat ja miehen nautintoa kai häiritsisi moisista höösääminen...tykkään nukahtaa ne sisällä ja pestä vasta sitten aamulla...

        ai mie tykkaisin kanssa mutta oon varmaan allerginen spermalle, kun se polttelee niin vietavasti. tata ongelmaa ei ole ollenkaan, jos mies ei tule sisaan. Jos mies tulee sisaan, niin alapesun aikana tyonnan sormen sisalle ja KAAVIN KAIKEN SPERMAN ULOS. Nain ei valu jalkeenpain, eika ole mitaan haluongelmaankaan. Ei silla etta poikaystavani sperma haisisi. Kasvissyojien eritteet ovat miedomman tuoksuisia:)


    • muih

      itse en koe mällejä mitenkään inhottavana...siis kun sehän on ihan normaalia. sieltä se valuu parin tunnin aikana omien limojen kanssa ulos, enimmät jo melkein heti reisile kun ylös nousee. Pötypuhetta tuollaiset hajuhaitat sanon minä ;)

    • МN69

      vaihdoin vaimon mieheen, ja nyt miesystäväni ei valita vaikka naisin kuinka syvälle ja usein-- perke.le että on kivaa! Ei turhaa narinaa mistään ja laadukasta seksiä joka ilta!Yhteenlaskun tulos ei ollut oikea!

      • МN69

        iHANAA HOMSEKSIÄ JO F..VUOSI!


    • tampax

      Mullapas löytyy ratkaisu tähän: tamppooni !
      Itse annan laueta sisään ellei suuseksiä ole suunniteltuna myöhemmäksi, mutta ei kyllä tamppoonin käytön jälkeen haise ainakaan omasta mielestä, ja imasee mukavasti spermat pois :)

      • tampax

        Tamppooni vetää jopa kolmen asiakkaan spermat, :D Jos nyt ei ole ollut Jeesus-selibaatissa tai intissä viikkoa.


    • stiina...

      Ei se haju on pieni haitta. Oletteko valmiita siis tulemaan raskaaksi kaikki naiset täällä,jotka harrastatte tuommosta riettautta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe