Ruotsalaiset miehet

ovat

todella ihania :))) Itse oon löytänyt Ruotsi-miehen lomareissulla ja en enää suomalaiseen vaihtaisi! Rotumiehiä..moni suomalainen pullanaama ja pätkä..

58

19364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      ..aivan samaa mieltä. ruotsalaisissa on sitä jotain.

    • m21

      "moni suomalainen pullanaama ja pätkä.."

      Miten on mahdollista, että suomalaiset miehet on pätkiä, jos meidän keskipituus on 178 cm ja ruotsalaisilla miehillä 177 cm? Kyllähän ruotsalaiset miehet on ihan OK, vaikka en homo olekaan. Voisitteko kuitenkin jättää tuon lapsellisen nimittelyn, please? En voi uskoa että minä joudun 21-vuotiaana huomauttelemaan palstan naisten lapsellisesta käytöksestä...

      • noh..

        Niiden pituudessa Suomi-poika on nyt erehtynyt..


      • kautta aikojen

        Sekä pituudessa että ruumiin rakenteessa on eroa suomalaisiin. Ruotsalainen mies on hoikka, lihaksikas ja atleettinen. Lisäksi heillä on kauniit kasvot ja parempi käytös kuin suomlaisilla. Ruotsalainen mies on kiltti, eikä jörö niin kuin suomalainen.


      • höpö
        kautta aikojen kirjoitti:

        Sekä pituudessa että ruumiin rakenteessa on eroa suomalaisiin. Ruotsalainen mies on hoikka, lihaksikas ja atleettinen. Lisäksi heillä on kauniit kasvot ja parempi käytös kuin suomlaisilla. Ruotsalainen mies on kiltti, eikä jörö niin kuin suomalainen.

        Lopettakaa jo juntit. Alkaa hävettää suomalaisuus kun teidän juttuja lukee...


      • kiltti
        kautta aikojen kirjoitti:

        Sekä pituudessa että ruumiin rakenteessa on eroa suomalaisiin. Ruotsalainen mies on hoikka, lihaksikas ja atleettinen. Lisäksi heillä on kauniit kasvot ja parempi käytös kuin suomlaisilla. Ruotsalainen mies on kiltti, eikä jörö niin kuin suomalainen.

        mutta hänelle ei tarvii sanoa kuin kerran että mene.
        Ruotsalainen mies ei roiku perässä vaan hakee uuden.


      • naapurimaa

        Ruotsissa naiset ovat todella kauniita.En voinut uskoa silmiäni.


      • kyllästynyt
        kautta aikojen kirjoitti:

        Sekä pituudessa että ruumiin rakenteessa on eroa suomalaisiin. Ruotsalainen mies on hoikka, lihaksikas ja atleettinen. Lisäksi heillä on kauniit kasvot ja parempi käytös kuin suomlaisilla. Ruotsalainen mies on kiltti, eikä jörö niin kuin suomalainen.

        Toivon, että otatte selvää asioista ennen kuin alatte heittelemään… Totta on se, että ruotsalaiset olivat ennen toista maailman sotaa suomalaisia keskimäärin pitempiä, mutta ravinnon määrän lisääntyessä sekä terveydenhuollon kehityttäessä suomalaiset ovat kuroneet eron umpeen. Ruotsalaiset ja suomalaiset ovat nykyään keskimäärin yhtä pitkiä. Alueellisiakin eroja löytyy molemmissa maissa, esim. pohjoissuomalaiset ovat lyhempiä kuin lounaissuomalaiset.

        Ulkonäköasiaan en kommentoida, koska se minulle ihan samantekevää.


    • lisää

      Kerro lisää satuja. Sinunlaisesi pissis kun saa Ruotsista korkeintaan jonkun 50 v. alkkiksen, suomalaisilla naisille kun ei mikään kovin hyvä maine tuossa maassa ole... ;)

      Mutta joo, taas kerran pitää sanoa että vaikka te olette katkeria suomalaisille miehille siitä ettette ole kelvanneet, ei se tilanne siitä parane verkossa satuilemalla.

      • miehiä

        ärsyttää heti jos joku nainen kehuu muunmaalaisia. Nyt ei pitäisi olla edes rasismista kyse, vs. nämä turkkilaiskeskustelut.
        Jos on suomalaisilla naisilla huono maine Ruotsissa (who cares?) niin eipä pekoillakaan kovin ruusuinen maine siellä ole, tai no jos alkkiksiksi ja sossupummeiksi kutsutaan, niin minä sitä nyt kukakin pitää.

        Toisaalta voin sanoa, ettei me suomalaiset kovin kaunista kansaa olla, miehet tai naiset. Jopa minulle tuli ruotsalainen mies sanomaan, että olet harvinaisen kaunis suomalaiseksi. JA punkkaan hän ei ollut minua kampeamassa.


      • on se käsitys

        suomalaisista naisista että he "korottavat vaatimuksiaan saunan lauteella".

        Siitä on jopa tehty laulu, Särkkijärven polkan tahtiin.


      • ruotsissa asunut

        Suomalaisilla naisilla ei ole mitään mainetta kyseisessä maassa, se on vain teidän kateellisten suomalaisijunttien puhetta. Sitäpaitsi ruotsalaiset miehet ovat kerrassaan ihania, kohteliaita, komeita ja sosiaalisia.


      • höpö
        ruotsissa asunut kirjoitti:

        Suomalaisilla naisilla ei ole mitään mainetta kyseisessä maassa, se on vain teidän kateellisten suomalaisijunttien puhetta. Sitäpaitsi ruotsalaiset miehet ovat kerrassaan ihania, kohteliaita, komeita ja sosiaalisia.

        Juu ei varmaan niin, niin kuin ei muuallakaan... ;)

        Oletko muuten tavannut ruotsalaisia miehiä muualla kuin TV:n saippuasarjoissa?


      • herra hillo
        miehiä kirjoitti:

        ärsyttää heti jos joku nainen kehuu muunmaalaisia. Nyt ei pitäisi olla edes rasismista kyse, vs. nämä turkkilaiskeskustelut.
        Jos on suomalaisilla naisilla huono maine Ruotsissa (who cares?) niin eipä pekoillakaan kovin ruusuinen maine siellä ole, tai no jos alkkiksiksi ja sossupummeiksi kutsutaan, niin minä sitä nyt kukakin pitää.

        Toisaalta voin sanoa, ettei me suomalaiset kovin kaunista kansaa olla, miehet tai naiset. Jopa minulle tuli ruotsalainen mies sanomaan, että olet harvinaisen kaunis suomalaiseksi. JA punkkaan hän ei ollut minua kampeamassa.

        "Jopa minulle tuli ruotsalainen mies sanomaan, että olet harvinaisen kaunis suomalaiseksi. JA punkkaan hän ei ollut minua kampeamassa. "

        ja tästä "kohteliaisuudesta" tulit sitten ihan ikionnelliseksi? mitä jos hän olisi sanonut jotain tyyliin "olet harvinaisen fiksu naiseksi"? sama asia.


      • en tullut
        herra hillo kirjoitti:

        "Jopa minulle tuli ruotsalainen mies sanomaan, että olet harvinaisen kaunis suomalaiseksi. JA punkkaan hän ei ollut minua kampeamassa. "

        ja tästä "kohteliaisuudesta" tulit sitten ihan ikionnelliseksi? mitä jos hän olisi sanonut jotain tyyliin "olet harvinaisen fiksu naiseksi"? sama asia.

        vaikka ihan fiksusti puhuttiinkin. Ja JOS suomalainen mies sanoisi minulle tuon, niin siitähän pitäisi jo hypätä kattoon asti. Sanoo ne kyllä.. toisaalta, kunhan kaljaa on kitattu.


      • herra hillo
        en tullut kirjoitti:

        vaikka ihan fiksusti puhuttiinkin. Ja JOS suomalainen mies sanoisi minulle tuon, niin siitähän pitäisi jo hypätä kattoon asti. Sanoo ne kyllä.. toisaalta, kunhan kaljaa on kitattu.

        tämä ruotsalaissetähän oli töykeä rasisti ja paljasti ennakkoluulonsa suomalaisnaisia kohtaan, vrt. "olet harvinaisen hetero ruotsalaiseksi".


      • feikki on feikki
        miehiä kirjoitti:

        ärsyttää heti jos joku nainen kehuu muunmaalaisia. Nyt ei pitäisi olla edes rasismista kyse, vs. nämä turkkilaiskeskustelut.
        Jos on suomalaisilla naisilla huono maine Ruotsissa (who cares?) niin eipä pekoillakaan kovin ruusuinen maine siellä ole, tai no jos alkkiksiksi ja sossupummeiksi kutsutaan, niin minä sitä nyt kukakin pitää.

        Toisaalta voin sanoa, ettei me suomalaiset kovin kaunista kansaa olla, miehet tai naiset. Jopa minulle tuli ruotsalainen mies sanomaan, että olet harvinaisen kaunis suomalaiseksi. JA punkkaan hän ei ollut minua kampeamassa.

        tuon kehuskelu jutun. Arabimiehet pitävät myös ruotsalaisia miehiä kauniina.


      • Anonyymi

        Juuri täntakia ruotsimiehet🔥


    • ihan samanlaisia

      kuin suomalaiset, sori.
      Pitkiä, pätkiä, läskejä, hoikkia, alkkiksia, pettäjiä, kilttejä, uskollisia, pullanaamoja tai ei.
      Mukavia niin kuin suomalaiset.

      Sulla on niin vähän kokemusta!

    • ...

      ..suomalaisia alempiarvoisina. Ruotsin kouluissa biologian tunneilla 70-luvule asti että suomalaiset on alempirotuisia ihmisiä. Tähän liittyi kaikki pituudet, älykkyydet ja kauneudet.

      Sama perinne elää vieläkin, ja suomalaisia katsotaan ruotsissa nenänvartta pitkin, joten melkoinen sattuma että ruotsalaismies sinut kelpuutti

      • höpölöpsis

        Taas kerran tuo suomalaisten alemmuuskompleksi tulee esille.
        Uskokaan nyt kerrankin ettei tuo ole totta, minä tiedän.


      • Jeps
        höpölöpsis kirjoitti:

        Taas kerran tuo suomalaisten alemmuuskompleksi tulee esille.
        Uskokaan nyt kerrankin ettei tuo ole totta, minä tiedän.

        Voipi tulla jossain vaiheessa tippa linssiin suomitytölle... Etkö ole koskaan ihmetellyt, miksi Ruotsissa melkein kaikki suomalaiset naiset seukkaavat joidenkin tummahipiäisten maahanmuuttajamiesten kanssa?


      • syystä että
        Jeps kirjoitti:

        Voipi tulla jossain vaiheessa tippa linssiin suomitytölle... Etkö ole koskaan ihmetellyt, miksi Ruotsissa melkein kaikki suomalaiset naiset seukkaavat joidenkin tummahipiäisten maahanmuuttajamiesten kanssa?

        suomalainen tyttö helpsoti lipee ulkomaalaisten liperryksille. Suomaliset tytöt eivät ole tottuneet että heille sanoataan kohteliaisuuksia tai heitä kehutaan kauniiksi.
        Sinisilmäisiä ovat suomitytöt.


      • tootsie
        syystä että kirjoitti:

        suomalainen tyttö helpsoti lipee ulkomaalaisten liperryksille. Suomaliset tytöt eivät ole tottuneet että heille sanoataan kohteliaisuuksia tai heitä kehutaan kauniiksi.
        Sinisilmäisiä ovat suomitytöt.

        Mistäs sinä se nyt noin tarkasti tiedät kaiken mitä jokainen suomityttö kestää ja mitä ei? Et itse taida vaan osata antaa kohteliaisuuksia tarkoittamatta mitään sen ihmeellisempää, punkkaan pitäisi varmaan heti päästä. Suomalainen mies on siitä läpeensä paska, kun ei se osaa näitä kohteliaissuuksia jaella kuin kännipäissään ja ettei olisi jotain mielessä. Ja lisäksi suomipoika on sellainen köntys sänkykamarin puolella että sisään ja ulos. Onhan tämä jo havaittu.


      • tässäkin jutussa

        Toteamus, että olet harvinaisen kaunis ollaksesi Suomalainen, paljastaa hänen suhtautumisensa Suomalaisiin, ja se, että itse otit kommentin kehuna! paljastaa ikävällä tavalla raadollisesti, ettei hänen arvionsa Suomalaisista naisista mennyt kovinkaan paljon vikaan, ainakaan älyllisellä tasolla...


      • mie ite
        syystä että kirjoitti:

        suomalainen tyttö helpsoti lipee ulkomaalaisten liperryksille. Suomaliset tytöt eivät ole tottuneet että heille sanoataan kohteliaisuuksia tai heitä kehutaan kauniiksi.
        Sinisilmäisiä ovat suomitytöt.

        Keksin, että jos kuvittelee Markus Kajon puhuvan kaikki nämä kommentit, se kuulostaa erittäin hauskalta.. (mikäli teinit tiedätte kuka on M. Kajo). Kaikki lainausmerkit sormilla jne. hänen maneerit ovat hauskat.


    • Hevosmies

      Jaahas !!!
      Taitaa neidillä olla vähän itsetunto matalalla kun pitää oikein netissä mainostaa!!!
      No hyvä sulle jos oot löytäny jonkun upean ruotsalais orhin!!! Ei muuta kuin matkalaukku levälleen ja kipin kapin laivaan!!! Luuletko että tänne kukaan suomalainen tylsimys jää sua odottamaan ja itkemään? EI varmaankaan!!! Ollaan me sen verran sulkeutuneita surkimuksia. Ja onhan Suomessa sen verran enemmän naisia kuin miehiä että nyt muutaman voimme ruotsalaisillekin lahjoittaa. ...Ihan vaikka vaan niinkuin kuorman päältä etteivät jää sitten jalkoihin maleksimaan. Tulevat sitten luultavasti kaikki onnellisiksi tästä tapahtumasta. Hyvää matkaa ja onnellista loppuelämää!!!

    • Suomipoika

      Näin netin perusteella ruotsalaiset naiset ovat kyllä helvetin hyvän näkösiä! http://www.snyggast.se/
      Mikähän sielä on sitten naisten keskuudessa suomipojan maine? Jos nyt menis vaikka Tukholmassa baarittelemaan niin mitkä olis masikset päästä ruotsitytön luo kahville?

      • aloittaja

        suomalaisesta hepusta. Varmasti flaksi voi käydä, riippuen minkälaiseen baariin oot menossa ja mitä hakemassa. Kohtelias/luonteva(ei mitään yliampuvaa) käytös auttaa varmasti. Huonolla englannilla/ruotsilla siitä ei kyllä mitään tule..itselle ei kakskieliselle ruotsinkielestä tuli alussa hieman paineita, mutta periaatteesta en englantia halunnut puhua, vaan ruotsia, koska kyllähän meillä suomalaisilla hyvä pohja siihen on vuosien kieltenopetuksesta. Ruotsia olin kuitenkin käyttänyt aikaisemmassa työpaikassani.


    • -----------

      jos pitää muunmaalaisia itseään parempana. Siinä näkyy sellanen oikein emämoukkamaisuus.
      Olkaa ylpeitä siitä mistä olette ja eteenkin silloin jos vielä ulkomaalaisetkin haukkuu. Mikään ei ole säälittävämpää kuin alistuva tiskirätti ja muita ylöspäin tuijottaja. Sellasia ei arvosta edes ulkomaalaiset.

    • Annuska

      Joo mitähän näissä ruotsalaisissa olis erikoista mitä ei suomi pojassa ole?Itse ottasin vaan suomalaisen miehen kun nyt sellasen löydän. Ruotsalaisista ei tiedä millon ne rupee homoileen ja exien kanssa ne puljaa heti kun tulee tilaisuus. Osaavat väännellä ja käännellä asiat siihen malliin että ei tiedä enää jutun juurtakaan..sillä täytyy keskustella=)Eh suomi poika on paras poika!

      • Milla

        Aloitus kuulostaa vähän provolta, varsinki Suomen jääkiekon tappion jälkeen..muttaei ole helppoa rakkauden etsintä oli suomalaisia tai ruotsalaisia. Kaiken pitää vain naksahtaa kohdilleen. Kuitenkin yleisesti eri kulttuurista olevien avioliitot/suhteet avartavat näiden maailmankuvaa ihan erilailla (kunhan ei ole liian suuria ylitsepääsemättömiä eroja kulttuurien välillä). Osaa sitä suomalaisetkin miehet vääntää ja kääntää asioita mihin suuntaan vain..ei ole muunmaalaisten yksinoikeus!


    • vepsu

      Olisi ihana tutustua ruotsittariin ja jopa itse osaan ruotsin kieltä eikä mitään alemmuuskomplekseja heidän suhteen.
      Asun jopa 06-alueella.

    • pätkä

      Minusta moni suomalaismies on todellakin pitkä, yli tuon 178 cm. Mutta minä olenkin vain 155 cm pituinen.

    • mari+

      Ne on aivan ihanan huomaavaisia ja hyviä sängyssä..hyvännäköisiä ja hyväkroppaisia..naminami..

    • Suomikuvan parantaja

      Se riippuu katsos vähän yksilöistä. Olin melkein vuosi sitten Bulgariassa ja siellä oli samassa hotellissa ruotsalaisia nuoria miehiä, oikein kunnon metroseksuaaleja. He olivat kyllä pitempiä kuin minä, vaikka en itsekään mikään pätkä ole(183 cm), mutta niistä pojista oli atleettisuus kaukana. Itselläni on kovalla työllä ja vaivalla saavutettu timmi ja lihaksikas kroppa. Eli sixpack löytyy muualtakin kuin jääkaapista. Ja voitte varmaan arvata kumpi kiinnosti paikallisia tyttösiä enemmän, löysämahainen ruotsalainen vai lihaksikas suomipoika... ;)

      Mitään varsinaista lomaromanssia en kokenut, mutta tutustuin muutamaan mukavaan paikalliseen tyttöseen. Ruotsalaisilla pojilla ei ollut ihan yhtä hyvä flaksi... ;)

    • nurfürliebe

      Jahas oon tässä koettanut löytää mun ruotsalaisesta miehestä jotain noita ruotsalaisjuttuja mutta en ole toistaiseksi onnistunut. Ihan suomalaisen pituinen se on ja normihetero:) Se on joskus aika tarkka vaatejutuista mut ei todellakaan aina. Ihan samanlaisia miehiä siellä on kuin Suomessakin, eli kyl varmaan helpompi vain pokailla Suomen puolella, säästyy kaikilta matkakuluilta. Ja sit on vielä se jääkiekko, en tiiä mitään tyhmempää tapaa viettää iltaa kuin katsoa Suomi-Ruotsia ruotsalaisen kanssa.

      • fukcfukcku

        takaluukun poikii


      • kiekkoo

        se ainakin on, kun ruotsalainen voittaa aina...


      • tekse_
        kiekkoo kirjoitti:

        se ainakin on, kun ruotsalainen voittaa aina...

        Mäki olin ennen iso fani ruotsalaismiehille, mut sitten mä löysin norjalaiset


    • jonna1974

      ja Norjassa myös. Ruotsissa miehet pitävät meitä suomalaisia naisia huorina, johtuen ehkä siitä, että suomesta lähdettiin sinne myymään itseään 50-70 luvuilla. Maine on vähän sama kuin venäläisillä meillä, mutta ei sen kannata antaa haitata. Suomineidon maine on myös Euroopassa aika huteralla pohjalla, mutta kuka sitä maineella panee :)

    • jösses

      minulla itselläni on isä ruotsalainen ja äiti suomalainen. oon ite täysin suomalainen aina asunu. isä kertoi, että ruotsissa pidetään suomalaisia lihavina ja tyhminä juntteina. ruotsi on parempi maa elää

      • OmituisetSuomalaiset

        "ruotsissa pidetään suomalaisia lihavina ja tyhminä juntteina"


        Täällä Ruotsissa nauretaan ainakin Suomen PAKKORUOTSILLE, sillä se antaa valtavan markkinointiedun ruotsalaisille yrityksille, kun kaiken voi hoitaa suomalaisiin viranomaisiin ruotsinkielellä.

        Täällä todella ihmetellään, kuinka Suomen kannattaa satsata satoja miljoonia euroja ruotsin kieleen.


    • Aadolf H

      Suomalainen mies on MIES!!!! Ruotsi pika on homo ja toisekseen luuseri!!!! Niin ja jos ei Suomalainen kiinnosta niin olkaaten hyvä ja poistukaa maasta!!!! Lisätäkseni vielä niin svedut on todella huonokäytöksisiä ja huutaa ku apina lauma.

      • ei ymmärrä

        Mikä on Ruotsi pika homo?


    • kakka

      ruotsalaisilla on iso penis

      • Kyllä vain

        Niin on paljon isompi ja työteiäämpi kuin suomijuntilla


    • whooocareeeessssss

      Suomessa ja Ruotsissa on hyviä miehiä. Samoin molemmissa on sitten niitä huonoja miehiä. Ei mikään maa ole täydellinen. Itselläni ei ole mitään väliä ainakaan minkä maalainen mies on, kunhan vaan on ihana ja juuri sellainen "se oikea".

    • ja

      on niillä iso

    • Christian Baunder!

      On täällä Suomenkin puolella kuule Ruotsalaistyylisiä ja jopa Ruotsalaisen miehen näköisiä miehiä eli todella kauniskasvoisia miehiä. Monta kertaa ainakin siis minä itse olen nähnyt näitä miehiä sekä yökerhoissa,kaupan kassoilla että myös ulkona ja myös työpaikoilla.

      • Sivari-Marko A.saari

        Ruotsalaismiehet ovat ihania.


    • Pettyneet pitkänaama

      Ruotsalaiset miehet ovat nuorina kasvoiltaan lapsenomaisia ja sillä tavalla ehkä
      vähän sievemmän näköisiä kuin suomalaiset.
      Mutta kolmekymppisenä alkaa muutos ja viimeistään nelikymppisenä ruotsalainen
      mies on alakuloinen hevosnaama. Vartalon läskistyminen niin suomalaisella kuin
      ruotsalaisellakin riippuuelämäntavoista.

    • joo5

      Ruotsalainen mies on kyllä kieltämättä komea, mutta kyllä niitä komeita ja "rumia" miehiä löytyy ihan jokapaikasta. Eniten ärsyttää suomalaisissa miehissä se että aina pitää haukkua ruotsalaisia homoiksi. Onko suomalainen mies sitten niin kateellinen ruotsalaiselle? Faktahan on se että Suomessa on lukumäärältä enemmän homoja kuin Ruotsissa, mutta Ruotsissa ollaan paljon suvaitsevampia. Ja onhan se niin että suomalaiset ei tykkää ruotsalaisista eikä ruotsalaiset suomalaisista. En usko että jos suomalainen nainen menee puhumaan esimerkiksi baarissa ruotsalaiselle miehelle että tämä pitää häntä automaattisesti tyhmänä huorana.

    • RASISMIA!!!!!!!!!!

      Taas on rasismia lyhyitä miehiä kohtaan! Naiset eivät todellakaan ole suvaitsevaisia. Ja sitäpaitsi suomalaiset miehet ovat paljon pidempiä kuin etelä-eurooppalaiset ja silti monet naiset pitävät heistä!

    • Myyntijohtaja 69

      Aina käydessäni myytimatkoilla suomen puolella ja joskus iltaisin ravintolan tansseissa tavannut ihania suomalaisia naisia niin puhun heille vain ruotsia.

      Suomen naiset/neidot osaavat ymmerrettävästi ruotsia ja lisäksi hyvin kiinostuneita yleensäkin ruotsista sekä maan kultuurista.

      Ompa jokunen jäänyt"päätynyt" hotelliin yöksikin todella miellyttäviä, tuoksuvat hyvälle ,helliä etten sanoisi todella intohimoisiakin. Samma på svenska

      MVH; Sebastian.

      PS; Joskus hauska kuunnella jos seurueessa useampi neito mitä he keskenään keskustelevat minusta suomeksi. Omaan todella hyvän pokerinaaman enkä ole kertaakaan antanut ymmärtää sitä kuinka hyvin olen ymmärtänyt heidän keskustelunsa.
      Esim; Kuulle se pyysi mua yömyssyille huoneeseensa mitä minä teen ? No mee nyt tai minä menen jos sinä et kerta mene.Os se ihan komeekin jne: Onkohan sillä muija siellä ruotsissa ?ex,cetera

    • Anonyymi

      Ruotsalainen mies on hyvän näköinen edestä ja varsinkin takaa

    • Anonyymi

      Zlatan IbraHIMOvic on kuuluisin rutsalainen mies…

      • Anonyymi

        Niin siis RUOTSALAINEN!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1163
    Aihe