Miten suhtaudutte vetäjät?

sivusta kuullut

Kuulin tässä taannoin kun nuori kaveri muutti laulun sanoja ja lauloi huorasta? Olin ymmärtäväni, että kaveri oli osoittanut laulun eräälle ravintolassa istuneelle tytölle? Taustoja en tiedä mistä oli kysymys? Minun mielestäni molemmat ovat käyneet samassa ravintolassa laulamassa. Oletan, etteivät edes tunne toisiaan tarkemmin?
Tyttö oli pukeutunut naisellisesti mutta ei minun mielestäni mitenkaaän miehiä provosoivasti.
Kaveri kulki tytön ohi laulaessa ja minusta näytti aivan selvästi mistä oli kysymys.

Eli kysymys kuuluu sallitteko laulajien halventavan lauluillaan kanssalaulajia vai miten toimittte? Minusta vetäjän olisi pitänyt keskeyttää laulajan. Ehkä vetäjä ei edes huomannut mutta kuuli sanan varmaan?

12

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irkku

      ,..repäisen mikin aivan varmasti tuossa tilanteessa, ja kyseinen laulaja ei enää sinä iltana laula. Myöskin, jos asiakas kiroilee mikkiin jotenkin turhaan, niin silloin myös otan mikin, ja kyseisen laulajan laulut on siltä illalta laulettu.

      Vaikka ollaankin kaikki aikuisia, ja baariin on tultu pitämään hauskaa, niin kohtuus kaikessa.

      • vanha vetäjä

        Näitä ikäviä tapahtumia saadaan todistaa välillä ja aina ne riipaisee. Eräs kaverini ja kollegani on vuosia todennut:
        "Järjen määrä maailmassa on vakio, vain ihmisten määrä kasvaa!" Tuo ed. mainitun hemmon käytös kuvastaa juuri sitä, ei voi kauhalla ottaa kun on lusikalla saanut.

        Itse olen muutaman kerran antanut palaa parissa juonnossa aika lujaa kritiikkiä tuollaisille, ehkä se ei ole oikea tapa sekään, mutta ainakin tehokas! Siinä menee usein tekijällä kuviot sekaisin, kun tajuaa että hänestä lauotaan tarinaa mikkiin. No koputan puuta ja toivon parasta, että ei tulisi tuollaisia tapauksia kovin usein enää eteen. Toivottavasti tämä uhriksi joutunut tyttö ei murtunut täysin vaan jaksaa hymyillä ja elää!


      • niin olisin
        vanha vetäjä kirjoitti:

        Näitä ikäviä tapahtumia saadaan todistaa välillä ja aina ne riipaisee. Eräs kaverini ja kollegani on vuosia todennut:
        "Järjen määrä maailmassa on vakio, vain ihmisten määrä kasvaa!" Tuo ed. mainitun hemmon käytös kuvastaa juuri sitä, ei voi kauhalla ottaa kun on lusikalla saanut.

        Itse olen muutaman kerran antanut palaa parissa juonnossa aika lujaa kritiikkiä tuollaisille, ehkä se ei ole oikea tapa sekään, mutta ainakin tehokas! Siinä menee usein tekijällä kuviot sekaisin, kun tajuaa että hänestä lauotaan tarinaa mikkiin. No koputan puuta ja toivon parasta, että ei tulisi tuollaisia tapauksia kovin usein enää eteen. Toivottavasti tämä uhriksi joutunut tyttö ei murtunut täysin vaan jaksaa hymyillä ja elää!

        keinauttanu viehkeästi lannetta ja sitä jamppaa olis vituttanu vieläm enempi... hihhih... :)


      • JOu JOu

        Meillä ei kiroilla eikä auota päätä. ja kun näitä tapahtuu niin mikistä katoaa virta yodella yllättävästi ja ilmoitan siitä kokokansalle että yritetäänpäs käyttäytyä. yksi kaveri ei sitten millään uskonut ja otinkin omaksi asenteekseni tämän: vittu kiitos vitun esko. vittu enpäs vittu ole kuullut vittu koskaan noin vitusti jonkun laulavan vittun yhessä vitun biisissä. eipä tähänkään voi todeta enään muuta kuin voi vittu. ja vittu sentään mennään seuraavaan vitun kappaleeseen jotta tämä vitun ilta vielä joskus vittu päättyisi.... vittu..kaikilla muilla asiakkailla oli hauskaa paitsi kyseisellä urpolla. ei muuten enään tuonut uutta lappua. en jaksanut alkaa sensuroimaan kirjoitusta kun siitä ei juuri mitään olisi jäänyt jäljelle. jos kappaleen sanoituksessa on jotain kirosanoja niin sitten toki annan laulaa. itkisitkö onnesta sisältää ainakin tuon sanan..


      • Sannaliina
        JOu JOu kirjoitti:

        Meillä ei kiroilla eikä auota päätä. ja kun näitä tapahtuu niin mikistä katoaa virta yodella yllättävästi ja ilmoitan siitä kokokansalle että yritetäänpäs käyttäytyä. yksi kaveri ei sitten millään uskonut ja otinkin omaksi asenteekseni tämän: vittu kiitos vitun esko. vittu enpäs vittu ole kuullut vittu koskaan noin vitusti jonkun laulavan vittun yhessä vitun biisissä. eipä tähänkään voi todeta enään muuta kuin voi vittu. ja vittu sentään mennään seuraavaan vitun kappaleeseen jotta tämä vitun ilta vielä joskus vittu päättyisi.... vittu..kaikilla muilla asiakkailla oli hauskaa paitsi kyseisellä urpolla. ei muuten enään tuonut uutta lappua. en jaksanut alkaa sensuroimaan kirjoitusta kun siitä ei juuri mitään olisi jäänyt jäljelle. jos kappaleen sanoituksessa on jotain kirosanoja niin sitten toki annan laulaa. itkisitkö onnesta sisältää ainakin tuon sanan..

        Minulla on ollut tänään hieman ankea päivä ja kun luin tuon tarinasi niin olin ratketa naurusta! Hauskasti kerrottu ja toimittu. Lisää tositapahtumia.
        Rafalin enkelissä on myöskin tuo sana....


      • Jörö
        Sannaliina kirjoitti:

        Minulla on ollut tänään hieman ankea päivä ja kun luin tuon tarinasi niin olin ratketa naurusta! Hauskasti kerrottu ja toimittu. Lisää tositapahtumia.
        Rafalin enkelissä on myöskin tuo sana....

        Vai Rafaelin enkelissä?

        Lapset hinaavat kohmeisin sormin vittuja salkoihin?


    • on vissiin

      saanut kaks kertaa, pyytää ja olla ilman.
      Kyllähän tollanen juippi pitäis viedä nurkan taa ja opettaa vähän tapoja.

    • *izzi*

      jokainen ihminen on laulun arvoinen... mutta ei noin.olisin itsekkin laittanut hänen osiltaan pillit pussin ja nuotit nippuun!

      • Juulia

        Mitäs tuosta, mää antaisin ainakin jatkaa, laulu on laulua, ja jos tyttö tuosta on suuttunut niin huhhuh!!


      • tosi hyvä
        Juulia kirjoitti:

        Mitäs tuosta, mää antaisin ainakin jatkaa, laulu on laulua, ja jos tyttö tuosta on suuttunut niin huhhuh!!

        juontaja Juulia?


    • SKK

      manuaalista mikrofonin säätöä ja aikas nopeasti sittenkin.

      Ei olisi kiva jos rupeaisivat kärjille kutsumaan kunnianloukkauksista, tai pilkun jälkeen nurkan takana nyrkki heilahtaisi.

      Aika karrikoitua, mutta kyllä se on juontajan tehtävä pitää ilta viihtyisänä JOKAISELLE, eikös.

    • Rafaelin enkeli

      Tästä on tehty kaikessa hiljaisuudessa uusi versio. Olen kuullut molemmat samalla kertaa ja toisessa lauletaan selvästi "vittuja salkoihin" ja toisessa "lippuja"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe